Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

2. Öğretmenlerin Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleriyle İlgili Algı Ve Bilgi Düzeylerinin Eğitimle Değişiminin İncelenmesi

INTERNATIONAL CONGRESS OF RESEARCH AND PRACTICE IN EDUCATION, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, cilt.1, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri)

4. Different Methods for Testing of Measurement Invariance with Many Groups

11. INTERNATIONAL STATISTICS CONGRESS, 4 - 08 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

5. Alignment Method: Concept and Application

11. INTERNATIONAL STATISTICS CONGRESS, 4 - 08 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

9. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİNİN BAZIDEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

EYFOR ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Sınıf Ve Branş Öğretmenlerinin 12 Yıllık (444) Zorunlu Eğitime İlişkin Görüşleri

EYFOR ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Okul öncesi öğretmen adaylarının sosyal beceri düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi.

Eyfor-8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu 19-21 Ekim 2017 TOBB ETU Sosyal Tesisler Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. Detecting Differential Item Functioning of Behavioral and Emotional Rating Scale-2 by Using Parameter Comparison Method

IASSR XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, SİCİLY, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

14. Analysis of Cross-Cultural Comparability of PISA 2012 Student Questionnaire

IASSR XII. European Conference on Social andBehavioral Sciences, SİCİLY, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

15. Detecting Differential Item Functioning of Behavioral and Emotional Rating Scale-2 by Using Parameter Comparison Method

XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sicily Katana, 25 - 27 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

17. The Investigation of the University Student s Academic Procastination Tendency According to their Gender Class Level and Grand Point Average

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities ULEAD 2013 Annual Congress, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

31

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

8

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

24

Proje

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları