Makaleler
14
Tümü (14)
Scopus (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)
7. Byung-Chul Han'ın Yeni Medya Sosyolojisine Katkısı
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.47, ss.106-125, 2024 (TRDizin)
13. BİRLEŞİK KRALLIK REFERANDUMU VE TÜRKİYE TARTIŞMALARI: VOTE LEAVE NEGATİF SİYASAL KAMPANYASI ÖRNEĞİ
Erciyes İletişim Dergisi Akademia
, cilt.5, sa.2, ss.128-144, 2017 (TRDizin)
14. 2014 YEREL SEÇİMLERİNDE BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANADAYLARININ TWITTER KULLANIMLARI ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI ANALİZ
Global Media Journal
, cilt.5, sa.10, ss.87-119, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
2. İklim Değişikliğine Karşı Dünyada ve Türkiye’de Sağ Siyasal Argümanlar: Benzerlikler ve Ayrım Noktaları
Çevre ve İletişim: İklim Değişikliği ve Sürdürülebilirlik Sempozyumu, Zonguldak, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
3. Tüketici Bireyin Yaratımı ve Sürdürülmesinde Dijital Tahakküm
5. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
5. Türkiye'de Partilerin Siyasal İletişim Stratejilerinde İnsan Dışı Yaşamın Yeri
CİSEM2023, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
6. Post Truth Siyasal Popülizm: İklim Değişikliği Karşıtlığının Yeni Medyada İzini Sürmek
VI. YENİ MEDYA KONFERANSI, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
8. Küresel Ekolojik Kriz ve Türkiye’nin Enerji Politikalarının Ekolojizm Perspektifinden Eleştirisi
Ufuk Üniversitesi I. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 08 Şubat 2021, (Özet Bildiri)
15. İngiltere referandum kampanyasında Balkan devletleri ve Türkiye karşıtı siyasal reklamlar üzerine bir inceleme
1. Uluslararası Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
16. The States of Media In Turkey at the 2000's: Norms And Facts
International Symposium Culture and Communication in Anatolia, 15 - 17 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
18. Politik propaganda aracı olarak sosyal medya: siyasilerin Gezi Parkı olayları esnasında Twitter kullanım pratikleri üzerine bir inceleme
1. Uluslararası “Siyasal İletişim Demokrasi ve Yeni Süreçler” sempozyumu, Diyarbakır, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2013, cilt.2, ss.337-379, (Özet Bildiri)
19. Reklamda Sembolik Anlatım
1. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, 21 - 23 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
1. Yapay Zekanın Dijital Siyaset Üzerindeki Etkisi
Yapay Zeka, Toplum ve Kültür, HÜLÜR HİMMET, YAŞIN CEM, Editör, Ütopya, Ankara, ss.547-560, 2024
2. Siyasal Propaganda, Medya ve Terör
Terörizmin El Kitabı, İskender Karakaya, Editör, Nobel, Ankara, ss.149-166, 2023
3. Yeni Medyada İklim Değişikliği İletişimi
Yeni Medya ve Toplumsal Dönüşümler, Himmet Hülür; Cem Yaşın, Editör, Ütopya, Ankara, ss.548-569, 2023
4. Yeşil Düşünce, Yeşil Siyaset ve Çevre İletişimi
Ütopya, Ankara, 2022
5. ECOLOGIAL ISSUES IN TURKEY AND CREATING PUBLIC AWARENESS IN SOCIAL MEDIA: GREENPEACE MEDITERRANEAN CASE
Environmental Awareness and the Role of Social Media, Sumit Narula, Swapnil Rai and Archana Sharma, Editör, IGI Global, ss.1-14, 2018
7. Gezi olayları sürecinde siyasilerin Twitter kullanımları üzerine karşılaştırmalı analiz
Teoriden Uygulamaya Siyasal İletişim, Kavoğlu, Samet, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.114-128, 2014