Makaleler
6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
2. Mirror, mirror, on the wall! Are all stepparents wicked? Impressions of stepparents’ role in the fairy tales
European Early Childhood Education Research Journal
, cilt.32, sa.4, ss.607-620, 2024 (SSCI, Scopus)
4. Changing Children’s Literature in the Digital Age: Digital Books
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.11, sa.1, ss.68-85, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Okunabilirlik ve İlköğretim 1. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Düz Yazı Metinlerinin Okunabilirlik Açısından Değerlendirilmesi
Milli Eğitim
, sa.189, ss.219-230, 2011 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerisi Öğretim Yöntem ve Etkinliklerine Yönelik Farkındalıkları
16. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2. Türkçede İçtenlik ve Yakınlık
16. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
8. Nur İçözü’nün Kitaplarında Eğitsel İletiler “Korku Tüneli”
VI. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yaşayan Yazarlar Sempozyum Dizisi-Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Nur İçözü Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)
9. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Çocuk Edebiyatındaki Kahramanlar
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
10. Türkçe Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Bir Araştırma (Kırıkkale İli Örneği)
IV. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, 8 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
11. Haldun Taner’in Üç Hikayesinde Konuşma Cümlelerinin Özellikleri
Türk Dili ve Edebiyatı Öğrenci Kongresi, 4 - 06 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
12. Ömer Seyfettin’in Üç Eserinde Yeni Lisan Hareketinin İzleri
II. Dünden Bugüne Ömer Seyfettin Sempozyumu, Türkiye, 7 - 09 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
2. Türkçe Eğitiminde Öğretim Ortamları
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Bulut,Kenan,Kardaş,Mehmet Nuri, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.305-340, 2019