YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİKPAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYALMEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ


ALTIN Ş., ÇİÇEK B.

in: PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA, Dr. Öğr. Üyesi Hasan ÇİFTÇİ, Editor, İKSAD YAYINEVİ, Ankara, pp.83-112, 2019

  • Publication Type: Book Chapter / Chapter Vocational Book
  • Publication Date: 2019
  • Publisher: İKSAD YAYINEVİ
  • City: Ankara
  • Page Numbers: pp.83-112
  • Editors: Dr. Öğr. Üyesi Hasan ÇİFTÇİ, Editor
  • Yozgat Bozok University Affiliated: Yes