YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİKPAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYALMEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ


ALTIN Ş., ÇİÇEK B.

PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA, Dr. Öğr. Üyesi Hasan ÇİFTÇİ, Editör, İKSAD YAYINEVİ, Ankara, ss.83-112, 2019

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2019
  • Yayınevi: İKSAD YAYINEVİ
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.83-112
  • Editörler: Dr. Öğr. Üyesi Hasan ÇİFTÇİ, Editör
  • Yozgat Bozok Üniversitesi Adresli: Evet