Desteklenen Projeler
-
2024 - 2027 Üç Farklı Üretken Öğrenme Ortamında Öğretmen ve Öğrencilerin Epistemik Kaynaklarının Gelişiminin ve Kullanımının İncelenmesi
-
2023 - 2025 Teknoloji entegreli Argümantasyon Tabalı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının yazılı ve sözlü argümantasyon bilimsel muhakeme ve gösterimleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
-
2023 - 2024 STEM entegreli Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının 7.sınıf öğrencilerinin Işığın kırılması ve Mercekler Konusundaki Kavramsal Anlamalarına ve 21.yy Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
-
2023 - 2024 Öğrenme amaçlı yazma etkinliklerinin 6. Sınıf öğrencilerinin ses ve özellikleri ünitesindeki kavramsal anlamalarına gösterim ve bilimsel muhakeme becerilerine etkisinin incelenmesi
-
2022 - 2024 Öğrencilerin yazılı ve sözlü argümanlarının çoklu gösterimlerinin ve muhakemelerinin araştırma sorgulamaya dayalı öğrenme ortamlarında incelenmesi
-
2021 - 2021 YENİ UYGUNYENİ DÜNYA DÜZENİNE UYGUN ETKİLEŞİMLİ MATERYALLERİNİNETKİLEŞİMLİ ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN TASARLANMASI GELİŞTİRİLMESİTASARLANMASI VE GELİŞTİRİLMESİ
-
2018 - 2019 Doğa Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim
-
2018 - 2019 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının 4006 TÜBİTAK Bilim Fuarları ve 4007 TÜBİTAK Bilim Şenliği Destekleme Programlarına Yönelik Proje Yazma/Hazırlama Becerilerinin Geliştirilmesi
-
2015 - 2017 Yaparak Yazarak Bilim Öğrenme YYBÖ Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Bakış Açılarına Etkisi
-
2015 - 2016 Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) yaklaşımının Kimya Laboratuarlarında Uygulanması
-
2013 - 2014 "Drama İle Eğlenceli Bilim Etkinlikleri: Yozgat İli ve İlçeleri Örneği"
-
2008 - 2010 Ortaöğretim Kimya Müfredatında Yer Alan Kavramlara Yönelik Farklı Öğrenme Kuramlarına Uygun Materyallerin Geliştirilmesi Uygulanması ve Etkiliğinin İncelenmesi KTÜ BAP