Makaleler
22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (1)
Scopus (13)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
2. Exploring the Role of Dialogue and Technology in Students’ Development and Utilization of Representations in Chemistry
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
, cilt.102, sa.9, ss.3793-3806, 2025 (SCI-Expanded, Scopus)
7. Examining pre-service science teachers' development and utilization of written and oral argument and representation resources in an argument-based inquiry environment
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.23, sa.4, ss.948-968, 2022 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
9. Examining students' quality and perceptions of argumentative and summary writing within a knowledge generation approach to learning in an analytical chemistry course
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.22, sa.4, ss.985-1002, 2021 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
12. Teoriden Uygulamaya Argümantaston Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımı:Kimya Laboratuvarlarında Uygulama Örneği
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.260-286, 2019 (TRDizin)
15. Fen bilgisi öğretmen adaylarının TÜBİTAK destek programlarına yönelik proje yazma/hazırlama becerilerinin gelişimi
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.5, sa.1, ss.78-90, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Madde ve Isı Ünitesindeki Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Sakarya University Journal of Education
, cilt.8, sa.4, ss.89-108, 2018 (TRDizin)
22. Visualizing Chemical Reactions: An Online Student Tutorial
The Hoosier Science Teacher
, cilt.36, sa.1, ss.20-26, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
2. Improving Preservice Science Teachers’ ability to write/prepare projects to Tubitak grant programs
2nd International Conference on New Approaches in Social Science and Humanities, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
3. Doğa Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim
UFMEK, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
5. Öğrencilerin Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Makroskobik, Mikroskobik ve Sembolik Seviyedeki Gösterimler Açısından İ̇ncelenmesi
V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
6. Examining Prospective Science Teachers’ Understanding on Chemical Changes Using Virtual Chemistry Laboratory
Argument-Based Inquiry Conference 2015, 5 - 07 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
7. Entertaining Scientific Activities With Drama Cases of Yozgat and its Districts
11th International Conference: Science Education with and for Society, 21 - 25 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
9. İlkokul ve Ortaokul Kademelerinde Görev Yapan Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin 444 Eğitim Sistemine Bakışları
International Congress on Research in Education ”Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: challenges and Oppurtunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
13. Using POE Strategy to Investigate Student Teachers’ Understanding About The Effect of Substance Type on Solubility
WCES-2010, 4 - 08 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
14. Asitler ve Bazlar Ünitesine Yönelik Hazırlanan Bilgisayar Destekli TGA Etkinliklerinin Tanıtılması
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
15. Lise Öğrencilerinin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
17. Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Dayalı Geliştirilen Etkinliklerin Öğrencilerin Asit ve Baz Kavramlarını Anlamaları Üzerine Etkisi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Üretken Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Amaçlı Yazma Stratejilerinin Teknoloji İle Buluşması
Dijital Etkileşimli Öğretim Materyalleri, , Editör, Nobel, ss.283-307, 2021
2. Kimyada Kavram Öğretiminde Kullanılan Grafiksel Araçlar
Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa Ayas,Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.463-486, 2015