SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TÜBİTAK 4004 DOĞA LAB: DOĞADA SORGULAMA TEMELLİ BİLİM PROJESİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİM İNSANI İMAJ VE GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.149-167, 2020 (Hakemli Dergi)
Teoriden Uygulamaya Argümantaston Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımı:Kimya Laboratuvarlarında Uygulama Örneği
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.260-286, 2019 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının TÜBİTAK destek programlarına yönelik proje yazma/hazırlama becerilerinin gelişimi
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.5, sa.1, ss.78-90, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Madde ve Isı Ünitesindeki Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Sakarya University Journal of Education
, cilt.8, sa.4, ss.89-108, 2018 (Hakemli Dergi)
Visualizing Chemical Reactions: An Online Student Tutorial
The Hoosier Science Teacher
, cilt.36, sa.1, ss.20-26, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Improving Preservice Science Teachers’ ability to write/prepare projects to Tubitak grant programs
2nd International Conference on New Approaches in Social Science and Humanities, 26 - 28 Ekim 2018
Doğa Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim
UFMEK, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Öğrencilerin Argümantasyona Dayalı Yazma Etkinliklerinin Makroskobik, Mikroskobik ve Sembolik Seviyedeki Gösterimler Açısından İ̇ncelenmesi
V. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017
Examining Prospective Science Teachers’ Understanding on Chemical Changes Using Virtual Chemistry Laboratory
Argument-Based Inquiry Conference 2015, 5 - 07 Ağustos 2015
Entertaining Scientific Activities With Drama Cases of Yozgat and its Districts
11th International Conference: Science Education with and for Society, 21 - 25 Temmuz 2014
İlkokul ve Ortaokul Kademelerinde Görev Yapan Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin 444 Eğitim Sistemine Bakışları
International Congress on Research in Education ”Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: challenges and Oppurtunities, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013
Asitler ve Bazlar Ünitesine Yönelik Hazırlanan Bilgisayar Destekli TGA Etkinliklerinin Tanıtılması
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 7 - 09 Ekim 2009
Lise Öğrencilerinin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 7 - 09 Ekim 2009
Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Dayalı Geliştirilen Etkinliklerin Öğrencilerin Asit ve Baz Kavramlarını Anlamaları Üzerine Etkisi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
Üretken Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Amaçlı Yazma Stratejilerinin Teknoloji İle Buluşması
Dijital Etkileşimli Öğretim Materyalleri, , Editör, Nobel, ss.283-307, 2021
Kimyada Kavram Öğretiminde Kullanılan Grafiksel Araçlar
Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa Ayas,Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.463-486, 2015