Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

REKLAM YARATICILIĞINDA BİLGİSAYARLA ÜRETİLEN GÖRÜNTÜLERİN ROLÜ: TÜKETİCİ PERSPEKTİFİNDEN DEĞERLENDİRME

1. ULUSLARARASI BATI KARADENİZ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Zonguldak, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2024, ss.27

SOSYAL AĞ SİTE REKLAMLARINA YÖNELİK ŞÜPHECİ EĞİLİM VE KULLANICILARIN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY CONGRESS OF WOMEN IN SCIENCE "Diversity, Careers, Interdisciplinarity", Sivas, Türkiye, 13 - 14 Ocak 2023, ss.448-449

Çocuklara Yönelik Mobil Oyunlarda Kullanılan Reklamlar Üzerine Bir Araştırma

6th Cultural Informatics, Communication& Media Studies Conference, Türkiye, 25 Ekim 2022, ss.27-28

REKLAMDA NOSTALJİ KULLANIMI: TELEVİZYON REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1218-1229

Kitap & Kitap Bölümleri

Dijital İletişim Çağında Hikâye Anlatıcılığı ve Reklamlar

DİJİTALLEŞEN MEDYA VE İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI, Çepni Şener Betül,Yılmaz Nurcan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.39-59, 2023

Reklamı Yasaklı Olan Ürünlerin Pazarlanması

Pazarlamanın Karanlık Yüzü, Ergan, Senem, Editör, Ekin, ss.209-226, 2023

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI ALANINDA METAVERSE: MAKALELER VE TEZLER ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI PERSPEKTİFİNDEN MEDYA, KÜLTÜR VE DİJİTALLEŞME, Çepni Şener Betül, Editör, Eğitim, ss.13-38, 2023

DİJİTAL ÇAĞDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİ: REKLAM PERSPEKTİFİNDEN İNCELEME

Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, UĞURHAN Yusuf Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.55-71, 2022

Sosyal Medya Reklamcılığı

Dijital Reklamcılıkta Güncel Yaklaşımlar, BAŞER Emrah, COŞKUN Engin, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.59-78, 2022

Halkla İlişkiler Stratejileri Ekseninde Proaktif ve Reaktif Yaklaşımların İncelenmesi

Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler, ALTİNCİK, HASAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.189-203, 2022

Dijitalleşme ve Kriz İletişimi

Dijital Halkla İlişkilerde Güncel Yaklaşımlar, COŞKUN Engin, BAŞER Emrah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.39-54, 2022

Reklama Yönelik Tutumun Kuşaklar Arası Karşılaştırılması

Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar, KUTLU, Ömer, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.149-176, 2020

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışının X, Y ve Z Kuşakları Bağlamında İncelenmesi

Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, ÖZKOÇAK, Levent, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.45-88, 2020

Metrikler

Yayın

28

Açık Erişim

1