Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. MESLEK YÜKSEKOKULUNDA ÖĞRENİM GÖREN KADIN ÖĞRENCİLERİN VOLEYBOL TURNUVASI SONRASI OLUŞAN TUTUM VE DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

3rd INTERNATIONAL CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY APPROACH TO SPORTS AND SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 10 Kasım 2022, ss.194-201, (Tam Metin Bildiri)

2. MESLEK YÜKSEKOKULU ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PROGRAMINDA VERİLEN EĞİTİMLERİN SEKTÖRÜN BAKIŞ AÇISIYLA DEĞERLENDİRİLMESİ

III. Ines International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, cilt.1, ss.586, (Özet Bildiri)

3. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ

III. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çorum, Türkiye, 03 Mayıs 2018, cilt.1, ss.238-239, (Özet Bildiri)

4. YEREL YÖNETİMLERİN KÜLTÜREL HİZMETLERİNİN GENEL GÖRÜNÜMÜ: YOZGAT İLİ ÖRNEĞİ

III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ) ABSTRACTS BOOKS, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.444, (Özet Bildiri)

5. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN STRES DÜZEYLERİNİN İNTERNET BAĞIMLILIĞINA ETKİSİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ

III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), Antalya, Türkiye, 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.566, (Özet Bildiri)

6. SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA SEKTÖR UYGULAMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), Antalya, Türkiye, 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.567, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. GİRİŞİMCİ PAZARLAMA VE TÜKETİM

SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XV, Filiz Tufan Emini, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.113-130, 2022

2. GİRİŞİMCİ PAZARLAMA VE TÜKETİM

SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XV, Doç. Dr. Filiz Tufan Emini, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.113-130, 2022

3. YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİKPAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYALMEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ

PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA, Dr. Öğr. Üyesi Hasan ÇİFTÇİ, Editör, İKSAD YAYINEVİ, Ankara, ss.83-112, 2019

4. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ:

SOSYAL BİLİMLERDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR, ARIKAN Zeynep, ERTEKİN Şaban, BAY Hakan, Editör, LAMBERT ACADEMİC PUPLİSHİNG, Riga, ss.215-238, 2018
Metrikler

Yayın

21

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

28

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

68

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları