Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

MESLEK YÜKSEKOKULUNDA ÖĞRENİM GÖREN KADIN ÖĞRENCİLERİN VOLEYBOL TURNUVASI SONRASI OLUŞAN TUTUM VE DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

3rd INTERNATIONAL CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY APPROACH TO SPORTS AND SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 10 Kasım 2022, ss.194-201

Kitap & Kitap Bölümleri

GİRİŞİMCİ PAZARLAMA VE TÜKETİM

SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XV, Filiz Tufan Emini, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.113-130, 2022

YENİ DÜNYA, SOSYAL MEDYA” BÜTÜNLEŞİKPAZARLAMA İLETİŞİMİNİN YENİ AKTÖRÜ: SOSYALMEDYA PAZARLAMASININ İŞLETMELER İÇİN ÖNEMİ

PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE REKLAM VE SOSYAL MEDYA, Dr. Öğr. Üyesi Hasan ÇİFTÇİ, Editör, İKSAD YAYINEVİ, Ankara, ss.83-112, 2019

MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA MARKA FARKINDALIĞININ ETKİSİ:

SOSYAL BİLİMLERDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR, ARIKAN Zeynep, ERTEKİN Şaban, BAY Hakan, Editör, LAMBERT ACADEMİC PUPLİSHİNG, Riga, ss.215-238, 2018

Metrikler

Yayın

12

Açık Erişim

1