Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
3. Ev Dekorasyonunda Kullanılan Renklerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi
İşletme araştırmaları dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.3430-3447, 2019 (TRDizin)
4. Çok Katlı Pazarlama Sistemi ve Uygulaması: Yozgat İli Tupperware Firması Örneği
The Journal of International Scientific Researches
, cilt.1, sa.1, ss.50-62, 2016 (TRDizin)
6. Deneyimsel Pazarlama ve Satın Alma Karar Sürecine Etkisi: Termal Turizm Sektöründe Bir Uygulama
Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, sa.13, ss.177-200, 2015 (TRDizin)
7. DENEYİMSEL PAZARLAMA VE SATIN ALMA KARAR SÜRECİNE ETKİSİ: TERMAL TURİZM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.13, ss.177-200, 2015 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7