Articles Published in Other Journals
Performans Değerlendirme Formuna ilişkin Öğretmen Görüşleri
OMÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.37, no.2, pp.211-233, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Akran Zorbalığına Uğrayan Kurbana Karşı Empati Ölçeğinin Türk Kültürü’ne Uyarlanması
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.14, no.2, pp.840-851, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İdeal Öğrenci Velisi Üzerine Nitel Bir Çalışma
E uluslararası eğitim araştırmaları dergisi, vol.9, no.1, pp.51-65, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Gender Perceptions of The Leadership Styles Of School Principals inTurkey And The Usa
Kastamonu Eğitim, vol.26, no.2, pp.297-306, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Babaoğlan, E. (2017). Yozgat’ta öğrenci başarısı: Başarı engelleri ve başarıyı artırmak için yapılabilecekler, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,14(37), 23-40.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.14, no.37, pp.23-40, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Çelik, E. ve Babaoğlan, E. (2017). Üniversite öğrencilerinin yabancılaşma düzeyi, Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18(1), 405-427.
Kırşehir Eğitim fak. Dergisi, vol.18, no.1, pp.405-427, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Nalbant A Babaoğlan E 2016 Risk altındaki öğrenciler Yozgat Örneği E Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 7 3 11 30 DOI 10 19160 e ijer 35964
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol.7, no.3, pp.11-30, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

The Predictive Power of Organizational Trust to OrganizationalCommitment in Elementary and High School Teachers
Anthropologist, vol.24, no.1, pp.83-89, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The predictive power of leadership to the perception of school trust
Universal Journal of Educational Research, vol.4, pp.124-131, 2016 (Scopus)
Strategic Planning in Education in Turkey
Edıcational Planning, vol.22, no.2, pp.35-39, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmenlerinin öz yeterlik inançları
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, vol.8, no.16, pp.269-281, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Okullarında karara katılma
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.8, no.3, pp.1-12, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmenlerinin kullandığı sınıf yönetim modelleri
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences, vol.6, no.2, pp.1635-1650, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.26, no.2, pp.146-156, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDEKİ YETERLİKLERİ
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.18, no.22, pp.345-354, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
İLKÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN TÜKENMİŞLİK DÜZEYİ
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.8, no.2, pp.355-373, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmenlerinin öz yeterlik inançları ile sınıf yönetimi beceri algıları arasındaki ilişki
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.11, no.1, pp.119-136, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Planning to meet the educational needs of Turkish Emigres in Europe
Educational Planning, vol.19, no.1, pp.10-21, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Okul yöneticilerinde duygusal zeka
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.11, no.1, pp.119-136, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Burdur Okuyor Projesi nin etkililiği
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, vol.7, no.1, pp.549-572, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Aday öğretmenlerde mesleki tükenmişliğin araştırılması
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.1, no.1, pp.43-62, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Aday öğretmenlerde öfke
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.8, no.14, pp.30-36, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim okulu yöneticilerinde tükenmişliğin bazı değişkenlere göre araştırılması
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.8, no.14, pp.55-67, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim okulu müdürlerinin değerlendirilmesi Müdürlerin insan ilişkileri kavramsal ve teknik yeterliklerine ilişkin bir araştırma
AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.1, no.10, pp.19-39, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Adli Sosyal Hizmet Uzmanlığının Gelişirilmesi
Uluslararası 3. Adli Hemşirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi, 12 - 14 October 2017

Çalışan Çocuklar
Uluslararası 3. Adli Hemşirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi, Yozgat, Turkey, 12 - 14 October 2017
Epistemik Bir sorun Olarak Bilginin Niteliği ve Eğitimin Gerçekliği
EyforVI. Eğitim Yönetimi Forumu, Cyprus (Kktc), 5 - 07 November 2015