Makaleler
33
Tümü (33)
Scopus (3)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (16)
3. Performans Değerlendirme Formuna ilişkin Öğretmen Görüşleri
OMÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.211-233, 2018 (TRDizin)
4. Akran Zorbalığına Uğrayan Kurbana Karşı Empati Ölçeğinin Türk Kültürü’ne Uyarlanması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.840-851, 2018 (TRDizin)
5. İdeal Öğrenci Velisi Üzerine Nitel Bir Çalışma
E uluslararası eğitim araştırmaları dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.51-65, 2018 (Hakemli Dergi)
6. Gender Perceptions of The Leadership Styles Of School Principals inTurkey And The Usa
Kastamonu Eğitim
, cilt.26, sa.2, ss.297-306, 2018 (TRDizin)
13. The Predictive Power of Organizational Trust to OrganizationalCommitment in Elementary and High School Teachers
Anthropologist
, cilt.24, sa.1, ss.83-89, 2016 (Hakemli Dergi)
16. The predictive power of leadership to the perception of school trust
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, ss.124-131, 2016 (Scopus)
17. Strategic Planning in Education in Turkey
Edıcational Planning
, cilt.22, sa.2, ss.35-39, 2015 (Hakemli Dergi)
20. Sınıf öğretmenlerinin öz yeterlik inançları
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.8, sa.16, ss.269-281, 2012 (TRDizin)
21. İlköğretim Okullarında karara katılma
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.1-12, 2012 (TRDizin)
22. Sınıf öğretmenlerinin kullandığı sınıf yönetim modelleri
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.1635-1650, 2011 (Hakemli Dergi)
23. Sınıf öğretmenlerinin öz yeterlik inançları ile sınıf yönetimi beceri algıları arasındaki ilişki
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.119-136, 2010 (TRDizin)
24. Planning to meet the educational needs of Turkish Emigres in Europe
Educational Planning
, cilt.19, sa.1, ss.10-21, 2010 (Hakemli Dergi)
25. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDEKİ YETERLİKLERİ
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.22, ss.345-354, 2010 (Hakemli Dergi)
26. Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.146-156, 2010 (TRDizin)
27. Okul yöneticilerinde duygusal zeka
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.119-136, 2010 (Hakemli Dergi)
28. Burdur Okuyor Projesi nin etkililiği
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.549-572, 2010 (Hakemli Dergi)
29. İLKÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN TÜKENMİŞLİK DÜZEYİ
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.355-373, 2010 (TRDizin)
30. Aday öğretmenlerde mesleki tükenmişliğin araştırılması
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.43-62, 2009 (Hakemli Dergi)
31. Aday öğretmenlerde öfke
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.14, ss.30-36, 2007 (TRDizin)
32. İlköğretim okulu yöneticilerinde tükenmişliğin bazı değişkenlere göre araştırılması
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.14, ss.55-67, 2007 (TRDizin)
33. İlköğretim okulu müdürlerinin değerlendirilmesi Müdürlerin insan ilişkileri kavramsal ve teknik yeterliklerine ilişkin bir araştırma
AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.10, ss.19-39, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
30
1. XXXXX
eyfor, 10 - 11 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2. Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmen Performans Değerlendirme Formunda Kullanılan Ölçütlere İlişkin Görüşleri
V111.(ULEAD)Uluslararası Eğiitmde Araştırmalar Kongresi.Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 8 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
3. Bilgi eğitiminden farkındalık eğitimine
Eyfor-8 Uluslararası Egitim Yönetimi Forumu 19-21 Ekim 2017 TOBB ETU Sosyal Tesisler Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
4. Çelik, E. Babaoğlan, E., Salı, G. ve Nalbant, A. (2017). Bilgi eğitiminden farkındalık eğitimine. EYFOR 8, 19-21 Ekim, TOBB ETÜ, Ankara.
EYFOR 8, 19-21 Ekim, TOBB ETÜ, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
5. Öğretmenlerde İşdoyumu: Nitel bir çalışma.
EYFOR 8, 19-21 Ekim, TOBB ETÜ, Ankara., 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
6. Erken çocukluk döneminde sınıf içindeki riskli davranışlar ve öğretmen müdahaleleri
EYOR -8, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
7. Dönüşümcü liderlik özelliklerinin öğretmenler tarafından uygulanabilirlik durumu: Nitel bir analiz.
EYFOR-8, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. Adli Sosyal Hizmet Uzmanlığının Gelişirilmesi
Uluslararası 3. Adli Hemşirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
9. Salı, G., Babaoğlan, E. ve Çelik, E. (2017). Adli sosyal hizmet uzmanlığı eğitiminin geliştirilmesi. Uluslararası 2. Adli Sosyal Hizmet Kongresi, 12-14 Ekim, Yozgat.
Uluslararası 2. Adli Sosyal Hizmet Kongresi, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
10. Çalışan Çocuklar
Uluslararası 3. Adli Hemşirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi, Yozgat, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
11. Salı, G., Babaoğlan, E. ve Çelik, E. (2017). Çalışan çocuklar. Uluslararası 2. Adli Sosyal Hizmet Kongresi.
Uluslararası 2. Adli Sosyal Hizmet Kongresi, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
12. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE DEVAMSIZLIK DAVRANIŞI
2. Adli Sosyal Hizmet Kongresi, Yozgat, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
15. Babaoğlan, E., Çelik, E., Nalbant, A. ve Salı, G. (2017). İdeal veli ve öğrenci başarısı: Nitel bir çalışma. 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11-13 Mayıs 2017, sözlü bildiri, Ankara.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
16. Nalbant, A., Babaoğlan, E. ve Çelik, E. (2017). Ortaokul öğrencilerinde zorbalık. 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11-13 Mayıs 2017, sözlü bildiri, Ankara
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi 11-13 Mayıs 2017 Kızılcahamam ANKARA, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
18. Okul bölgesi müdürlerinden ve denetmenlerden müdürlere tavsiyeler ve okuldaki önemli görevler Nitel bir araştırma
EYFOR, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
19. Bozok Üniversitesi öğrencilerinin yabancılaşma düzeyleri
Uluslararası Bozok Sempozyumu, 5-7 Mayıs, Yozgat – Türkiye., 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
20. YOZGAT TA ÖĞRENCİ BAŞARISI
Uluslararası Bozok Sempozyumu, Yozgat, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
21. Risk altındaki çocuklar Yozgat Örneği
Uluslararası Bozok Sempozyumu, Yozgat, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
22. The predictive power of leadership to the perception of school trust
ICLEL 2016, 21 - 23 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
23. Kadın ve erkek okul müdürlerini müdür olmaya motive eden etkenler
EYFOR, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
25. Alternatif Okul Denemeleri Karşısında Belirleyici Bir Unsur Olarak Ebeveyn Çocuk Arası Davranışsal İlişkiler
EYFOR, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
26. ABD deki Kadın Okul Bölgesi Müdürlerinin Özellikleri
EYFOR, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
27. ABD deki Kadın ve Erkek Müdürlerin Özellikleri
EYFOR, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
28. Epistemik Bir sorun Olarak Bilginin Niteliği ve Eğitimin Gerçekliği
EyforVI. Eğitim Yönetimi Forumu, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
29. The Predictive Power of Organizational Trust to Organizational Commitment in Elementary and High School Teachers
İCLEL, 29 Ekim - 01 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
30. Ortaöğretim okullarındaki örgütsel adalet algısı
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)