Dr. Öğr. Üyesi GÜL ŞEBNEM ALTUNER ÇOBAN


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Sınıf Eğitimi

Metrikler

Yayın

22

Yayın (Scopus)

1

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2017 - 2024

2017 - 2024

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), Türkiye

2015 - 2017

2015 - 2017

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

2012 - 2014

2012 - 2014

Lisans

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2024

2024

Doktora

İLKOKUL 4.SINIF ÖĞRENCİLERİNE AŞAMALI SORUMLULUK AKTARIMI MODELİYLE OKUDUĞUNU ANLAMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRETİMİ: EYLEM ARAŞTIRMASI

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Bilim Dalı

2017

2017

Yüksek Lisans

61 ANALİTİK YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIM BECERİSİ VE ÖZ YETERLİĞİ İLE YAZMA KAYGISINA ETKİSİ

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2014 - 2024

2014 - 2024

Araştırma Görevlisi

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

ÇOCUK EDEBİYATI Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (5)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

2. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VE YAZMAYA YÖNELİK ÖZ YETERLİK ALGILARI

YILDIZ M., Yaşar Z., ALTUNER ÇOBAN G. Ş.

2. Uluslararası TürK Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.299-316, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUŞMA ÖZ YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

ALTUNER ÇOBAN G. Ş.

2. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, Türkiye, 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI

ALTUNER ÇOBAN G. Ş.

2. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, Türkiye, 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Eğitsel Oyuna Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

ALTUNER ÇOBAN G. Ş., BOZKURT POLAT E., KAN A.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Öğretmen Adaylarının Çok Katmanlı Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ALTUNER ÇOBAN G. Ş.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. Okul Öncesi Eğitimi ve Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Çocuk Sevme Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Bolattaş Gürbüz F., Altuner G. Ş.

ULUSLARARASI BİLİMSEL VE MESLEKİ ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.186, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. Öğretmen Adaylarının ”Üniversite Hocası” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Değişimi

BAŞARAN M., ALTUNER G. Ş.

I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. İlkokul Öğrencilerinin Sınıf Öğretmeni Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

ALTUNER G. Ş., BAŞARAN M.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Velilerin Sınıf Öğretmenlerine Bakış Açısının İncelenmesi

BABAYİĞİT Ö., ALTUNER G. Ş.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)

2016

2016

11. Yozgat İl Merkezindeki İlkokulların Okul Ve Sınıf Kütüphanelerinin İncelenmesi

ALTUNER G. Ş., BAŞARAN M.

Uluslararası Bozok Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

13. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA KAYGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

ALTUNER ÇOBAN G. Ş.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Öğretmen Adaylarının Çok Katmanlı Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ALTUNER ÇOBAN G. Ş.

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları VI, Doğanay Ahmet, Kutlu Oğuz, Editör, Akademisyen Kitabevi A. Ş., ss.1-10, 2022

2022

2022

2. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İyi Oluşları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

SÖNMEZ Y., ALTUNER ÇOBAN G. Ş.

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, Ünüvar Perihan, Editör, Duvar Yayınları, ss.105-119, 2022

2022

2022

3. Öğretmen Adaylarının Konuşma Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ALTUNER ÇOBAN G. Ş.

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, Koca Şehriban, Editör, Serüven Yayınevi, ss.429-442, 2022

2021

2021

4. Öğretmen Adayları için Eğitsel Oyuna Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

BOZKURT POLAT E., ALTUNER ÇOBAN G. Ş., KAN A.

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Akgün Abuzer; Gülmez Güngörmez, Hatice, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.129-151, 2021

Desteklenen Projeler

2025 - 2026

2025 - 2026

Student Uncertainty as A Pedagogical Resource (SUPeR): Reading, Writing, Thinking and PracticingSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı

Altuner Çoban G. Ş.

2016 - 2017

2016 - 2017

Okudukça Okur Yazdıkça Yazar

CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi

BABAYİĞİT Ö., ALTUNER ÇOBAN G. Ş.


Burslar

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı

TÜBİTAK