Eğitim Bilgileri
2017 - 2024
2017 - 2024Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), Türkiye
2015 - 2017
2015 - 2017Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2012 - 2014
2012 - 2014Lisans
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2024
2024Doktora
İLKOKUL 4.SINIF ÖĞRENCİLERİNE AŞAMALI SORUMLULUK AKTARIMI MODELİYLE OKUDUĞUNU ANLAMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRETİMİ: EYLEM ARAŞTIRMASI
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Bilim Dalı
2017
2017Yüksek Lisans
61 ANALİTİK YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIM BECERİSİ VE ÖZ YETERLİĞİ İLE YAZMA KAYGISINA ETKİSİ
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2014 - 2024
2014 - 2024Araştırma Görevlisi
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Makaleler
Tümü (5)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
2022
20221. A Validity and Reliability Study on Developing a Scale for Assessing Classroom Teachers Attitudes Towards Illustrated Childrens Books
ATEŞ S., ALTUNER ÇOBAN G. Ş.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.17, sa.3, ss.222-237, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20222. 6+1 Analitik Yazma ve Değerlendirme Modelinin Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerisi ve Özyeterliği ile Yazma Kaygısına Etkisi
ALTUNER ÇOBAN G. Ş., ATEŞ S.
Trakya Eğitim Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.771-786, 2022 (TRDizin)
2020
20203. Okuduğunu anlama ve yazılı anlatım becerileri arasındaki ilişki
YILDIZ M., ALTUNER ÇOBAN G. Ş., Yaşar Sağlık Z.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , 2020 (TRDizin)
2019
20194. Öğretmen Adaylarının Gözünden “Üniversite Hocası”
BAŞARAN M., ALTUNER ÇOBAN G. Ş.
MILLI EGITIM
, cilt.48, sa.223, ss.179-206, 2019 (Scopus, TRDizin)
2019
20195. EĞİTSEL OYUNA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
ALTUNER ÇOBAN G. Ş., BOZKURT E., KAN A.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.14, sa.3, ss.287-302, 2019 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. OKUMA VE YAZMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR İNCELEME
YILDIZ M., ALTUNER ÇOBAN G. Ş., Yaşar Sağlık Z.
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 16 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2018
20182. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VE YAZMAYA YÖNELİK ÖZ YETERLİK ALGILARI
YILDIZ M., Yaşar Z., ALTUNER ÇOBAN G. Ş.
2. Uluslararası TürK Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.299-316, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUŞMA ÖZ YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ALTUNER ÇOBAN G. Ş.
2. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, Türkiye, 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
20184. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
ALTUNER ÇOBAN G. Ş.
2. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, Türkiye, 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. Eğitsel Oyuna Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
ALTUNER ÇOBAN G. Ş., BOZKURT POLAT E., KAN A.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. Öğretmen Adaylarının Çok Katmanlı Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ALTUNER ÇOBAN G. Ş.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
20177. Okul Öncesi Eğitimi ve Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Çocuk Sevme Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bolattaş Gürbüz F., Altuner G. Ş.
ULUSLARARASI BİLİMSEL VE MESLEKİ ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.186, (Özet Bildiri)
2017
20178. Öğretmen Adaylarının ”Üniversite Hocası” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Değişimi
BAŞARAN M., ALTUNER G. Ş.
I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. İlkokul Öğrencilerinin Sınıf Öğretmeni Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
ALTUNER G. Ş., BAŞARAN M.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. Velilerin Sınıf Öğretmenlerine Bakış Açısının İncelenmesi
BABAYİĞİT Ö., ALTUNER G. Ş.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)
2016
201611. Yozgat İl Merkezindeki İlkokulların Okul Ve Sınıf Kütüphanelerinin İncelenmesi
ALTUNER G. Ş., BAŞARAN M.
Uluslararası Bozok Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201612. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Yozgat Örneği
BAŞARAN M., ALTUNER G. Ş.
Uluslararası Bozok Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201613. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA KAYGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ALTUNER ÇOBAN G. Ş.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Öğretmen Adaylarının Çok Katmanlı Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ALTUNER ÇOBAN G. Ş.
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları VI, Doğanay Ahmet, Kutlu Oğuz, Editör, Akademisyen Kitabevi A. Ş., ss.1-10, 2022
2022
20222. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İyi Oluşları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SÖNMEZ Y., ALTUNER ÇOBAN G. Ş.
Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, Ünüvar Perihan, Editör, Duvar Yayınları, ss.105-119, 2022
2022
20223. Öğretmen Adaylarının Konuşma Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ALTUNER ÇOBAN G. Ş.
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, Koca Şehriban, Editör, Serüven Yayınevi, ss.429-442, 2022
2021
20214. Öğretmen Adayları için Eğitsel Oyuna Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BOZKURT POLAT E., ALTUNER ÇOBAN G. Ş., KAN A.
Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Akgün Abuzer; Gülmez Güngörmez, Hatice, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.129-151, 2021
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026
Student Uncertainty as A Pedagogical Resource (SUPeR): Reading, Writing, Thinking and Practicing
TÜBİTAK Projesi , 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
Altuner Çoban G. Ş.
2016 - 2017
2016 - 2017Okudukça Okur Yazdıkça Yazar
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
BABAYİĞİT Ö., ALTUNER ÇOBAN G. Ş.
Burslar
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam Ediyor