Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

1. ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN BELİRLENEN BAZI ÖZEL EĞİTİM KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

AICMES ORTADOĞU 3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ 28 - 30 Haziran 2023 Amman, Amman, Ürdün, 28 Haziran 2023, ss.232-262, (Tam Metin Bildiri)

2. İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMI (İYEP) İLE DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSU (DYK) VEREN ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI ZORLUKLARIN İNCELENMESİ

AICMES ORTADOĞU 3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ 28 - 30 Haziran 2023 Amman, Amman, Ürdün, 28 Haziran 2023, ss.280-295, (Tam Metin Bildiri)

3. İLKOKUL ÖZEL EĞİTİM SINIFLARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE SORUNLARIN ÇÖZÜMLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

AICMES ORTADOĞU 3. ULUSLARARASI BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ 28 - 30 Haziran 2023 Amman, Amman, Ürdün, 28 Haziran 2023, ss.264-279, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. ÜSTÜN YETENEKLİLER ALANINDA YAPILMIŞ TEZLERİN ANALİZİ

EGE 6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (10 - 11 EYLÜL 2022 İZMİR), İzmir, Türkiye, 10 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

5. TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN VE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMA HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

EGE 6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (10 - 11 EYLÜL 2022 İZMİR), İzmir, Türkiye, 10 Eylül 2022, ss.50-57, (Tam Metin Bildiri)

6. EBEVEYNLERİN EVLİLİK UYUMLARI İLE ÇOCUKLARININ DAVRANIŞSAL DUYGUSAL GÜÇLÜLÜKLERİNİN İNCELENMESİ

VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.568-579, (Tam Metin Bildiri)

7. ÇOCUKLARIN YARATICILIKLARI İLE DAVRANIŞSAL DUYGUSAL GÜÇLÜLÜKLERİNİN İNCELENMESİ

VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.580-596, (Tam Metin Bildiri)

9. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİNİN BAZIDEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

EYFOR ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Okul öncesi öğretmen adaylarının sosyal beceri düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi.

Eyfor-8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu 19-21 Ekim 2017 TOBB ETU Sosyal Tesisler Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Bilgi eğitiminden farkındalık eğitimine

Eyfor-8 Uluslararası Egitim Yönetimi Forumu 19-21 Ekim 2017 TOBB ETU Sosyal Tesisler Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. 4-6 yaş grubu çocuklarda davranış sorunları

Uluslararası 3. Adli Hemsirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi Bozok Üniversitesi YOZGAT, Yozgat, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. Adli sosyal hizmet uzmanlığı eğitiminin geliştirilmesi

Uluslararası 3. Adli Hemsirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi Bozok Üniversitesi YOZGAT, Yozgat, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Adli Sosyal Hizmet Uzmanlığının Gelişirilmesi

Uluslararası 3. Adli Hemşirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Çalışan Çocuklar

Uluslararası 3. Adli Hemşirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi, Yozgat, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. İdeal veli ve öğrenci başarısı: Nitel bir çalışma

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi 11-13 Mayıs 2017 Kızılcahamam ANKARA, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

21. Detecting Differential Item Functioning of Behavioral and Emotional Rating Scale-2 by Using Parameter Comparison Method

IASSR XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, SİCİLY, İtalya, 25 - 28 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

22. Detecting Differential Item Functioning of Behavioral and Emotional Rating Scale-2 by Using Parameter Comparison Method

XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sicily Katana, 25 - 27 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

23. Yozgat ta bir Bahadın

I. Uluslararası Bozok Sempozyumu, Yozgat, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

24. Beş yaş çocuklarının davranışsal ve duygusal güçlülüklerinin incelenmesi

III. internatıonal eurasian ducational research congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

25. Çocukların sosyal duygusal olgunlukları ile yaratıcılıklarının İncelenmesi

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2015, cilt.1, ss.68-86, (Tam Metin Bildiri)

27. An Analysis of pre-school children's perception of schoolyard

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2105-2114, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

28. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müzik Etkinliklerinde Yaşadığı Sorunlar

ULEAD Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Mayıs 2013, Nevşehir, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

29. Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Müzik Etkinliklerinde Öğretmenlerin Yaşadığı Sorunlar

International Association of Educational Researchers, ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, NEVŞEHİR/ÜRGÜP, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, ss.70, (Özet Bildiri)

30. Çalışan çocukların sosyal destek algılarının çalışma yaşamı ile ilgili bazı değişkenler açısından incelenmesi (Doktora Tezinden)

Sosyal Hizmet Sempozyumu Sosyal Kalkınma ve Sosyal Hizmet, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2010, ss.123-143, (Tam Metin Bildiri)

31. Türkiye de okulöncesi eğitimde farklı yaklaşımlar üzerine yapılmış araştırmaların incelenmesi

3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.95-102, (Tam Metin Bildiri)

32. Children s emphatic tendencies with respect to their gender and grade level

Barcelona European Education Conferences, Barcelona, İspanya, 6 - 09 Haziran 2011, ss.1045-1051, (Tam Metin Bildiri)

33. Çalışan ve çalışmayan çocukların arkadaşlık ilişkilerinin incelenmesi (Doktora Tezinden)

1.Türkiye Çocuk Hakları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Şubat 2011, cilt.1, ss.303-312, (Tam Metin Bildiri)

34. A study on the peer relationships, social support perceptions and perfectionism of working and non-working children (Doktora Tezinden)

World Conference on Learning, Teaching and Administration., Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, ss.968-974, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. A study on the peer relationships, social support perceptions and perfectionism of working and non-working children

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

36. A study on the work lives of child laborers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1148-1153, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Kitaplar 17

1. OKU L ÖNCESİ ÖĞR ETMENLERİNİN KU LLANDIKLARI ÖZEL ÖĞR ETİM YÖNTEMLERİNİN İNCELENMESİ

Okul Öncesi Eğitimi Çalışmaları, Güneş SALI, Editör, Livre.net , Laon, ss.115-140, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Erken Çocukluk Döneminde Motor Gelişimi

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Esra Dereli Güneş Salı, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.133-178, 2022

4. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mükemmeliyetçilikleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II (cilt 2), Zahal, onur- Koca, Şehriban-Baş, Kenan, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.93-117, 2020

5. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Tutumları İle Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, Zahal, Onur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.289-312, 2020

6. 0-36 Aylık Bebeklerde Motor Gelişimi

Bebeklik Döneminde Geişim ve Eğitim, Güneş SALI, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.149-196, 2020

7. Türkiye’de Çalışan Çocukların Durumu

Eğitime Adanmış Yarım Asır: Prof. Dr. Tayip DUMAN’a Armağan., PEKER ÜNAL, Dilşat - DEMİR, Fatih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.670-690, 2020

8. OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIFTAİSTENMEYEN DAVRANIŞLARA YÖNELİK TUTUMLARININ,MÜKEMMELİYETÇİLİKLERİNİN VE EMPATİKBECERİLERİNİN İNCELENMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ARAŞTIRMA MAKALELERİ, Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Baki MİNAZ Arş. Gör. Dr. Meral SERT AĞIR, Editör, GECE AKADEMİ, Ankara, ss.321-344, 2019

9. Ahlak Gelişimi

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II (36-72 Ay), Aysel Köksal Akyol, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-296, 2018

10. Examination of Behavioral and Emotional Strengths of Five-Year Old Children

Recent Researches in Education, Efe, R. PhD. Editor in Chief, Editör, Cambridge Scholars Publishing, U.K., ss.198-211, 2018

11. Toplumsal Cinsiyet Eşitsizliği

Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimleri, Zarife Şahin, Editör, Eğiten Matbaacılık, Ankara, ss.41-64, 2018

12. A Study of Empathic Skills and Social Support Perceptions of Working and Non-Working Children

Current Trends in Educational Sciences, Recep EfeIrina KolevaEmin AtasoyVioleta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS SOFIA, Sofija, ss.686-697, 2017

13. Research on the Environmental Knowledge and Environmental Awareness of Preschool Teachers

Contemporary Aprproaches in Education, K. Norley, M. . Icbay, H. Aslan, Editör, IASSR, Frankfurt, ss.293-308, 2015

14. Psikolojik danışma ve rehberlikte program geliştirme

Psikolojik danışma ve rehberlik, Şahin Cengiz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.265-297, 2015

16. Çevre Eğitimi Neden Önemlidir?

Çocuk ve Çevre Küçük Çocuklar ve Çevre Eğitimi El Kitabı, Hülya Gülay Ögelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.7-32, 2014

17. Ahlak gelişimi.

Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi, Fazlıoğlu Y., Editör, KRİTER, İstanbul, ss.83-99, 2009
Metrikler

Yayın

83

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

64

Proje

5

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları