Makaleler
29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (10)
2. Mülteci Öğrencilerin Eğitim Sorunlarının İncelenmesi: Yozgat İli Örneği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.977-1004, 2023 (TRDizin)
4. Çocuklarda yaratıcılığın gelişimine ilişkin boylamsal bir araştırma.
Abant İzzet Baysal ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergis
, cilt.19, sa.4, ss.1574-1589, 2019 (TRDizin)
5. Öğretmenlerin Yaratıcılıkları ile Empatik Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.6, ss.2369-2378, 2019 (TRDizin)
6. EXAMINING THE DEVELOPMENT OF CREATIVITY INADOLESCENTS IN 9TH AND 12TH GRADES:A FOUR-YEAR LONGITUDINAL STUDY
Creativity studies
, cilt.12, sa.2, ss.341-360, 2019 (Scopus)
8. Davranış ve duyguları değerlendirme ölçeği-2 (BERS-2)’nin kategoriler arasındaki psikometrik uzaklığının incelenmesi.(YAYINA KABUL EDİLDİ)
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.99, sa.99, ss.1-18, 2018 (Hakemli Dergi)
9. BOZOK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINI ETKİLEYEN DEĞİŞKENLERİN BELİRLENMESİ
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.16, ss.32-41, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Davranış ve Duyguları Değerlendirme Ölçeği-2 (BERS-2)’nin Kategoriler Arasındaki Psikometrik Uzaklığının İncelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.4, ss.1217-1226, 2018 (TRDizin)
11. BOZOK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINI ETKİLEY
The Journal of International Educational Sciences
, cilt.5, sa.16, ss.32-41, 2018 (Hakemli Dergi)
12. Ortaokul çocuklarının empatik eğilimleri, sosyal destek algıları ve çevreye karşı tutumlarının incelenmesi.
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.30, ss.2016-2042, 2017 (TRDizin)
13. Davranış ve duyguları değerlendirme ölçeği-2 (BERS-2)’nin beş yaş grubu için Türk kültürüne uyarlama çalışması
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.26, ss.43-61, 2017 (TRDizin)
15. Anasınıfına ilköğretime ve liseye devam eden çocukların yaratıcılıklarının incelenmesi
Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.379-399, 2016 (TRDizin)
16. Okulöncesi öğretmen adaylarının duygusal zekaları ve iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Asya Öğretim Dergisi [Asian Journal of Instruction
, cilt.4, sa.1, ss.34-44, 2016 (Hakemli Dergi)
17. Çocukların sosyal duygusal olgunlukları ile yaratıcılıklarının Incelenmesi
Hacettepe ÜniversitesiEğitim Bilimleri EnstitüsüEğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.68-86, 2015 (Hakemli Dergi)
19. Research on the Environmental Knowledge and Environmental Awareness of Preschool Teachers
International Journal of Resesarch on Education
, cilt.5, sa.3, ss.454-79464, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Okul öncesi öğretmenlerinin müzik etkinliklerinde yaşadığı sorunlar
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.79-100, 2013 (TRDizin)
23. İlköğretim ikinci kademe çocukların empatik eğilimlerinin ve benlik kavramlarının incelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.496-519, 2013 (TRDizin)
25. An investigation of empathic skills of children and parents
International Journal of Social Science Education
, cilt.3, sa.4, ss.870-879, 2013 (Hakemli Dergi)
26. Yatılı ve gündüzlü okuyan çocukların benlik kavramlarının ve sosyal destek algılarının incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.21, ss.1377-1399, 2013 (Hakemli Dergi)
27. A study on the peer relationships, social support perceptions and perfectionism of working and nonworkingchildren (Doktora Tezinden),
Procedia-Sosyal and Behavioral Sciences
, cilt.9, sa.2010, ss.968-974, 2010 (Hakemli Dergi)
29. Cumhuriyet Dönemi ilkokul programlarında toplu öğretim uygulaması (YÜKSEK LİSANS TEZİNDEN)
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.25, sa.117, ss.57-63, 2000 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
36
8. Çelik, E. Babaoğlan, E., Salı, G. ve Nalbant, A. (2017). Bilgi eğitiminden farkındalık eğitimine. EYFOR 8, 19-21 Ekim, TOBB ETÜ, Ankara.
EYFOR 8, 19-21 Ekim, TOBB ETÜ, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
10. Okul öncesi öğretmen adaylarının sosyal beceri düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi.
Eyfor-8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu 19-21 Ekim 2017 TOBB ETU Sosyal Tesisler Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
11. Bilgi eğitiminden farkındalık eğitimine
Eyfor-8 Uluslararası Egitim Yönetimi Forumu 19-21 Ekim 2017 TOBB ETU Sosyal Tesisler Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
12. Erken çocukluk döneminde sınıf içindeki riskli davranışlar ve öğretmen müdahaleleri
EYOR -8, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. 4-6 yaş grubu çocuklarda davranış sorunları
Uluslararası 3. Adli Hemsirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi Bozok Üniversitesi YOZGAT, Yozgat, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
14. Adli sosyal hizmet uzmanlığı eğitiminin geliştirilmesi
Uluslararası 3. Adli Hemsirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi Bozok Üniversitesi YOZGAT, Yozgat, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
15. Salı, G., Babaoğlan, E. ve Çelik, E. (2017). Adli sosyal hizmet uzmanlığı eğitiminin geliştirilmesi. Uluslararası 2. Adli Sosyal Hizmet Kongresi, 12-14 Ekim, Yozgat.
Uluslararası 2. Adli Sosyal Hizmet Kongresi, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
16. Adli Sosyal Hizmet Uzmanlığının Gelişirilmesi
Uluslararası 3. Adli Hemşirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
17. Çalışan Çocuklar
Uluslararası 3. Adli Hemşirelik 2. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi, Yozgat, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
18. Salı, G., Babaoğlan, E. ve Çelik, E. (2017). Çalışan çocuklar. Uluslararası 2. Adli Sosyal Hizmet Kongresi.
Uluslararası 2. Adli Sosyal Hizmet Kongresi, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
19. Babaoğlan, E., Çelik, E., Nalbant, A. ve Salı, G. (2017). İdeal veli ve öğrenci başarısı: Nitel bir çalışma. 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11-13 Mayıs 2017, sözlü bildiri, Ankara.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
22. Detecting Differential Item Functioning of Behavioral and Emotional Rating Scale-2 by Using Parameter Comparison Method
XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sicily Katana, 25 - 27 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
23. Yozgat ta bir Bahadın
I. Uluslararası Bozok Sempozyumu, Yozgat, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
24. Beş yaş çocuklarının davranışsal ve duygusal güçlülüklerinin incelenmesi
III. internatıonal eurasian ducational research congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
26. Ergenlerin çevreye yönelik tutumları ve empatik eğilimlerinin incelenmesi (Yayında bekliyor)
I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
28. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müzik Etkinliklerinde Yaşadığı Sorunlar
ULEAD Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Mayıs 2013, Nevşehir, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
29. Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Müzik Etkinliklerinde Öğretmenlerin Yaşadığı Sorunlar
International Association of Educational Researchers, ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, NEVŞEHİR/ÜRGÜP, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, ss.70, (Özet Bildiri)
30. Çalışan çocukların sosyal destek algılarının çalışma yaşamı ile ilgili bazı değişkenler açısından incelenmesi (Doktora Tezinden)
Sosyal Hizmet Sempozyumu Sosyal Kalkınma ve Sosyal Hizmet, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2010, ss.123-143, (Tam Metin Bildiri)
31. Türkiye de okulöncesi eğitimde farklı yaklaşımlar üzerine yapılmış araştırmaların incelenmesi
3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.95-102, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
17
2. Erken Çocukluk Döneminde Motor Gelişimi
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Esra Dereli Güneş Salı, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.133-178, 2022
3. ÇOCUKLARDA MOTOR GELİŞİM BEBEKLİK ÇOCUKLUK ERGENLİK
KRİTER YAYINEVİ, İstanbul, 2021
4. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mükemmeliyetçilikleri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II (cilt 2), Zahal, onur- Koca, Şehriban-Baş, Kenan, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.93-117, 2020
5. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Tutumları İle Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, Zahal, Onur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.289-312, 2020
6. 0-36 Aylık Bebeklerde Motor Gelişimi
Bebeklik Döneminde Geişim ve Eğitim, Güneş SALI, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.149-196, 2020
7. Türkiye’de Çalışan Çocukların Durumu
Eğitime Adanmış Yarım Asır: Prof. Dr. Tayip DUMAN’a Armağan., PEKER ÜNAL, Dilşat - DEMİR, Fatih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.670-690, 2020
9. Ahlak Gelişimi
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II (36-72 Ay), Aysel Köksal Akyol, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-296, 2018
10. Examination of Behavioral and Emotional Strengths of Five-Year Old Children
Recent Researches in Education, Efe, R. PhD. Editor in Chief, Editör, Cambridge Scholars Publishing, U.K., ss.198-211, 2018
11. Toplumsal Cinsiyet Eşitsizliği
Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimleri, Zarife Şahin, Editör, Eğiten Matbaacılık, Ankara, ss.41-64, 2018
12. A Study of Empathic Skills and Social Support Perceptions of Working and Non-Working Children
Current Trends in Educational Sciences, Recep EfeIrina KolevaEmin AtasoyVioleta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS SOFIA, Sofija, ss.686-697, 2017
13. Research on the Environmental Knowledge and Environmental Awareness of Preschool Teachers
Contemporary Aprproaches in Education, K. Norley, M. . Icbay, H. Aslan, Editör, IASSR, Frankfurt, ss.293-308, 2015
14. Psikolojik danışma ve rehberlikte program geliştirme
Psikolojik danışma ve rehberlik, Şahin Cengiz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.265-297, 2015
15. Ergenlerin arkadaşlık ilişkiler, sosyal destek algıları ve mükemmeliyetçilikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Doktora Tezinden)
Aile ve çocuk, , Editör, Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Yayını, Ankara, ss.131-146, 2014
16. Çevre Eğitimi Neden Önemlidir?
Çocuk ve Çevre Küçük Çocuklar ve Çevre Eğitimi El Kitabı, Hülya Gülay Ögelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.7-32, 2014
17. Ahlak gelişimi.
Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi, Fazlıoğlu Y., Editör, KRİTER, İstanbul, ss.83-99, 2009