-
2007 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2004 - 2007 Öğretim Görevlisi Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu
-
2001 - 2004 Öğretim Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu
-
1997 - 2001 Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2017 - Devam Ediyor Merkez Müdürü
Yozgat Bozok Üniversitesi, Girişimcilik ve Üniversite-Sanayi İşbirliği Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
2013 - Devam Ediyor Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2013 - Devam Ediyor Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Yozgat Bozok Üniversitesi
-
2008 - 2021 Bölüm Başkanı
Yozgat Bozok Üniversitesi, Rektörlük, Beden Eğitimi ve Spor
-
2008 - 2011 Bölüm Başkanı
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2008 - 2011 Merkez Müdür Yardımcısı
Yozgat Bozok Üniversitesi, Sürekli Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi
-
2007 - 2008 Bölüm Başkan Yardımcısı
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2003 - 2005 Bölüm Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklam
-
Lisans İşletme Bilimine Giriş
-
Lisans Girişimcilik I
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışları
-
Yüksek Lisans Genel İşletme
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Yüksek Lisans Tutundurma
-
Lisans Girişimcilik
-
Yüksek Lisans Stratejik Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Üretim Yönetimi
-
Lisans Pazarlama Yönetim
-
Lisans Genel İşletme
-
Lisans Kişisel Gelişim
-
Yüksek Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Yüksek Lisans Üretim Planlaması
-
Yüksek Lisans Uluslararası Pazarlama
-
Yüksek Lisans Araştırma Yöntemleri
-
Kokusal pazarlamanın marka farkındalığı üzerindeki etkisinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi
KARA M. (Danışman)
Y.BOZKURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Artırılmış gerçeklikle desteklenen bir seçim kampanyasının seçmen tercihi üzerine etkisi
KARA M. (Danışman)
S.SAYDAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
TR 72'de girişimcilik profilinin analizi
KARA M. (Danışman)
T.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Sendikaların kurumsal imajı
KARA M. (Danışman)
K.AFŞİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Bankacılıkta mobil pazarlama ve tüketici satın alma kararı üzerine etkisi: Yozgat örneği
KARA M. (Danışman)
P.HACIHASANOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Deneyimsel pazarlama ve satın alma karar sürecine etkisi: Termal turizm sektöründe bir uygulama
KARA M. (Danışman)
B.ÇİÇEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Üniversitelerde imaj pazarlaması: Bozok Üniversitesi'nin kurumsal imajının öğrenciler açısından ölçülmesi
KARA M. (Danışman)
B.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Çok kriterli karar verme metotları ve analitik hiyerarşi süreci ile matematik eğitimi alanında bir uygulama
KARA M. (Danışman)
Y.KARACA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Toplam kalite yönetiminin pazarlama performansına etkileri ve sağlık sektöründe bir uygulama
KARA M. (Danışman)
M.GÜRCÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Satış geliştirme faaliyetlerinin satın alma kararına etkisi: Hizmet sektöründe bir uygulama
KARA M. (Danışman)
D.KURU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011