Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE DUYUSAL MARKALAMANIN ÖNEMİ:BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ÖRNEĞİ
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.455-477, 2018 (Hakemli Dergi)
X ve Y Kuşaklarında Satın Alma Karar Sürecinde Algılanan Risk: Mobilya Sektörüne Yönelik Bir Araştırma
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS)
, cilt.4, sa.21, ss.742-753, 2018 (Hakemli Dergi)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN HELAL ÜRÜN ALGI, TUTUM VEBEKLENTİLERİ: BOZOK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.14, ss.129-146, 2018 (Hakemli Dergi)
BOZOK ÜNİVERSİTESİNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN TUKETİM HARCAMALARI ANALİZİ VE YOZGAT EKONOMİSİNE ETKİLERİ
Journal Of Social And Humanities Sciences Research
, cilt.4, sa.12, ss.1199-1213, 2017 (Hakemli Dergi)
PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler dergisi
, sa.56, ss.290-302, 2016 (Hakemli Dergi)
BANKACILIKTA MOBİL PAZARLAMA ve TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARI ÜZERİNE ETKİSİ: YOZGAT ÖRNEĞİ
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.181-205, 2015 (Hakemli Dergi)
DENEYİMSEL PAZARLAMA VE SATIN ALMA KARAR SÜRECİNE ETKİSİ: TERMAL TURİZM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.13, ss.177-200, 2015 (Hakemli Dergi)
Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Satın alma Kararlarına Etkisi Hizmet Sektöründe Bir Uygulama
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.149-190, 2013 (Hakemli Dergi)
BELEDİYE HİZMETLERİNDE HALKIN MEMNUNİYETİNİN ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA: YOZGAT BELEDİYESİ ÖRNEĞİ
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.79-86, 2010 (Hakemli Dergi)
SOSYAL VE KÜLTÜREL YAPININ GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ VE TÜRK TOPLUMUNDAN ÖRNEKLER
Journal of Azerbaijani Studies
, cilt.12, sa.1, ss.465-485, 2009 (Hakemli Dergi)
TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINA YÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ
Journal of Azerbaijani Studies
, cilt.12, sa.1, ss.700-711, 2009 (Hakemli Dergi)
GLOBALLEŞMENİN PAZARLAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE ETKİLERİ VE TÜRK DÜNYASINA YANSIMALARI
Journal of Azerbaijani Studies
, cilt.12, sa.1, ss.604-621, 2009 (Hakemli Dergi)
Bankacılık Sektöründe Pazarlama Faaliyetleri: Trabzon'da Örnek Uygulama
Pazarlama Dünyası
, ss.18-28, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bozok Üniversitesi Meslek Yüksekokulunda Hizmet Kalitesinin Ölçümü
3. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Ardahan, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013
Müşteri İletişimi ve Bankacılık Sektöründe Müşteri-Çalışan İletişimin Etkinliğinin Ölçülmesine İlişkin Bir Uygulama
4. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Kalkandelen, Makedonya, 10 Eylül 2012, cilt.1, ss.593-604
Hastanelerde Algılanan Yatan Hasta Şikayetlerinin Hasta Sadakatine Etkisine Yönelik Bir Saha Araştırması
2. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.1495-1512
Global Mali Krizin İşletmelerin Pazarlama stratejilerine Etkileri ve Türk Hazır Giyim Sektöründe Bir Uygulama ( AHP)
2. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.1277-1294
Üniversite Öğrencilerinin Sağlık Hizmetlerinden Beklentileri Hizmet Kalitesi Ölçümü ve Bozok Üniversitesi'nde Bir Uygulama
Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Eylül 2009, ss.537-550
Türk Dünyasında Bilgi Teknolojileri Temelli Ortak Girişim Modellemesi
Proceedıngs of the ınternatıonal congress ıntegratıon and economıc development ın transıtıon economıes, Bishkek, Kırgızistan, 09 Ekim 2008, cilt.1, ss.178-183
Türk Dünyasında Enerji Kaynaklarının Dağıtımına İlişkin Pazarlama Stratejileri ve Enerjide Yapısal Girişim Modeli
Beşinci Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Calalabat, Kırgızistan, 11 Haziran 2007, cilt.1, ss.131-140
Meslek Yüksekokullarında Eğitim Sorunları ve Çözüm Önerileri: Doğu Karadeniz Bölgesi’nde 11 Meslek Yüksekokulunda Eğitime İlişkin Sorunların Saptanması ve Çözüm Önerilerine Yönelik Bir Saha Çalışması
4. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2007, cilt.1, ss.324-329
Yeni Ekonomik Koşullarda Değişen Bilgi Teknolojileri ve Pazarlama Kararlarına Etkileri
4. Ulusal Meslek Yüksek Okulları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 Mayıs 2007, cilt.2, ss.403-405
Küçük Ve Orta Ölçekli İşletmelerin İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama sorunları ve Çözüm Önerileri Trabzon İlinde Örnek Uygulama
6 Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran 2001, ss.320
Yaş Meyve Sebze Ticareti ve Toptancı Halleri İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Doğu Karadeniz Bölgesinde Yedi İlde Örnek Uygulama
6 Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran 2001, ss.322
Kitap & Kitap Bölümleri
Dini Değerler ve Dindarlığın Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi
Tüketici Davranışları-II Güncel Akademik Çalışmalar, Dr. Davut Karaman, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.249-279, 2021
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Nöropazarlama Perspektifinden Kokusal Pazarlama: Marka mı Satın Alıyoruz? Koku mu?
PARADİGMA AKADEMİ BASIN YAYIN DAĞITIM, Çanakkale, 2019
Tüketici Haklarının Tarihçesi
Tüketici Davranışları, Mustafa Paksoy, Mehmet Kara, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.247-256, 2014
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Perakendeciler, Toptancılar ve Strateji Planlaması
Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Asım Günal ÖNCE, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.292-318, 2013
Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları
Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Prof. Dr. Asım Günal ÖNCE, Editör, Nobel, Ankara, ss.190-216, 2013
Kalite ve Kalite İle İlgili Kavramlar
Kalite Güvence ve Standartları, Mehmet Kara, Seval S. Kırdar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.9-34, 2008