Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

TR72' de Girişimcilik ve Bölgesel Kalkınmaya Etkileri

III. Uluslararası Bozok Sempozyumu, Yozgat, Türkiye, 03 Mayıs 2018

TÜRK VE AZERİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA

12. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kazan, Rusya, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014, cilt.1, ss.649-659

HELAL TURİZM PAZARI: DÜNYADA VE TÜRKİYE'DE MEVCUT DURUM ANALİZİ VE ÖNERİLER

12. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kazan, Rusya, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014, cilt.1, ss.673-680

Bozok Üniversitesi Meslek Yüksekokulunda Hizmet Kalitesinin Ölçümü

3. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Ardahan, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013

Müşteri İletişimi ve Bankacılık Sektöründe Müşteri-Çalışan İletişimin Etkinliğinin Ölçülmesine İlişkin Bir Uygulama

4. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Kalkandelen, Makedonya, 10 Eylül 2012, cilt.1, ss.593-604

Hastanelerde Algılanan Yatan Hasta Şikayetlerinin Hasta Sadakatine Etkisine Yönelik Bir Saha Araştırması

2. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.1495-1512

Global Mali Krizin İşletmelerin Pazarlama stratejilerine Etkileri ve Türk Hazır Giyim Sektöründe Bir Uygulama ( AHP)

2. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.1277-1294

Türk Dünyasında Bilgi Teknolojileri Temelli Ortak Girişim Modellemesi

Proceedıngs of the ınternatıonal congress ıntegratıon and economıc development ın transıtıon economıes, Bishkek, Kırgızistan, 09 Ekim 2008, cilt.1, ss.178-183

Türk Dünyasında Enerji Kaynaklarının Dağıtımına İlişkin Pazarlama Stratejileri ve Enerjide Yapısal Girişim Modeli

Beşinci Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Calalabat, Kırgızistan, 11 Haziran 2007, cilt.1, ss.131-140

Yeni Ekonomik Koşullarda Değişen Bilgi Teknolojileri ve Pazarlama Kararlarına Etkileri

4. Ulusal Meslek Yüksek Okulları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 Mayıs 2007, cilt.2, ss.403-405

Kitap & Kitap Bölümleri

KOBİLERDE SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA VE STRATEJİK ÖNERİLER

İktisadi ve İdari Bilimler Modern Değerlendirmeler ve Araştırmalar, AKÇAY ÖZTÜRKÇÜ Aysel, ÖZKAN Selçuk M., Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.111-141, 2023

GİRİŞİMCİ PAZARLAMA VE TÜKETİM

SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XV, Filiz Tufan Emini, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.113-130, 2022

Uzay Turizminde Sadakat Programları

Uzay Turizmi, Apaydın, Fahri, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.173-191, 2022

Dini Değerler ve Dindarlığın Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi

Tüketici Davranışları-II Güncel Akademik Çalışmalar, Dr. Davut Karaman, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.249-279, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Tüketici Haklarının Tarihçesi

Tüketici Davranışları, Mustafa Paksoy, Mehmet Kara, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.247-256, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Perakendeciler, Toptancılar ve Strateji Planlaması

Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Asım Günal ÖNCE, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.292-318, 2013

Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları

Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Prof. Dr. Asım Günal ÖNCE, Editör, Nobel, Ankara, ss.190-216, 2013

Kalite ve Kalite İle İlgili Kavramlar

Kalite Güvence ve Standartları, Mehmet Kara, Seval S. Kırdar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.9-34, 2008

Metrikler

Yayın

53

Atıf (Scholar)

74

H-İndeks(Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

4

H-Index (TrDizin)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları