Academic Titles
-
2007 - Continues Assistant Professor
Yozgat Bozok University, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2004 - 2007 Lecturer PhD
Karadeniz Technical University, Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu
-
2001 - 2004 Lecturer
Karadeniz Technical University, Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu
-
1997 - 2001 Research Assistant
Karadeniz Technical University, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Managerial Experience
-
2017 - Continues Director of the Center
Yozgat Bozok University, Girişimcilik ve Üniversite-Sanayi İşbirliği Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
2013 - Continues Farabi Program Institutional Coordinator
Yozgat Bozok University
-
2013 - Continues Farabi Program Institutional Coordinator
Yozgat Bozok University, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2008 - 2021 Head of Department
Yozgat Bozok University, Rektörlük, Beden Eğitimi ve Spor
-
2008 - 2011 Deputy Director of the Center
Yozgat Bozok University, Sürekli Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi
-
2008 - 2011 Head of Department
Yozgat Bozok University, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2007 - 2008 Deputy Head of Department
Yozgat Bozok University, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2003 - 2005 Head of Department
Karadeniz Technical University, Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklam
Courses
-
Undergraduate İşletme Bilimine Giriş
-
Undergraduate Girişimcilik I
-
Postgraduate Tüketici Davranışları
-
Postgraduate Genel İşletme
-
Undergraduate Pazarlama İlkeleri
-
Postgraduate Tutundurma
-
Undergraduate Girişimcilik
-
Postgraduate Stratejik Pazarlama Yönetimi
-
Postgraduate Üretim Yönetimi
-
Undergraduate Pazarlama Yönetim
-
Undergraduate Genel İşletme
-
Undergraduate Kişisel Gelişim
-
Postgraduate Pazarlama İlkeleri
-
Postgraduate Üretim Planlaması
-
Postgraduate Uluslararası Pazarlama
-
Postgraduate Araştırma Yöntemleri
Advising Theses
-
Kokusal pazarlamanın marka farkındalığı üzerindeki etkisinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi
KARA M. (Advisor)
Y.BOZKURT(Student), Postgraduate, 2019 -
Artırılmış gerçeklikle desteklenen bir seçim kampanyasının seçmen tercihi üzerine etkisi
KARA M. (Advisor)
S.SAYDAM(Student), Postgraduate, 2018 -
TR 72'de girişimcilik profilinin analizi
KARA M. (Advisor)
T.YILDIZ(Student), Postgraduate, 2017 -
Sendikaların kurumsal imajı
KARA M. (Advisor)
K.AFŞİN(Student), Postgraduate, 2017 -
Deneyimsel pazarlama ve satın alma karar sürecine etkisi: Termal turizm sektöründe bir uygulama
KARA M. (Advisor)
B.ÇİÇEK(Student), Postgraduate, 2015 -
Bankacılıkta mobil pazarlama ve tüketici satın alma kararı üzerine etkisi: Yozgat örneği
KARA M. (Advisor)
P.HACIHASANOĞLU(Student), Postgraduate, 2015 -
Üniversitelerde imaj pazarlaması: Bozok Üniversitesi'nin kurumsal imajının öğrenciler açısından ölçülmesi
KARA M. (Advisor)
B.KAYA(Student), Postgraduate, 2013 -
Toplam kalite yönetiminin pazarlama performansına etkileri ve sağlık sektöründe bir uygulama
KARA M. (Advisor)
M.GÜRCÜ(Student), Postgraduate, 2011 -
Satış geliştirme faaliyetlerinin satın alma kararına etkisi: Hizmet sektöründe bir uygulama
KARA M. (Advisor)
D.KURU(Student), Postgraduate, 2011 -
Çok kriterli karar verme metotları ve analitik hiyerarşi süreci ile matematik eğitimi alanında bir uygulama
KARA M. (Advisor)
Y.KARACA(Student), Postgraduate, 2011