Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Efectiveness of the SACs Support Education Program: Motivation and attitude towards primary school level courses designed for the gifted
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
, cilt.11, sa.2, ss.113-123, 2023 (Hakemli Dergi)
Examination of Primary School Students' Sensitivities and Opinions on Cultural Heritage.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.10, sa.1, ss.604-623, 2022 (Hakemli Dergi)
İlkokul Hayat Bilgisi Ders Kitaplarındaki Tarihin İncelenmesi
International Journal of Social Science Research
, cilt.11, sa.2, ss.24-36, 2022 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ VE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SALGIN DÖNEMİNDE VE ÖNCESİNDE TEKNOLOJİK ARAÇ KULLANMALARINA İLİŞKİN EBEVEYN GÖRÜŞLERİ
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.1978-1994, 2022 (Hakemli Dergi)
Children's Rights in The Perspective of Primary School Teachers in The Period COVID-19 Epidemic
Participatory Educational Research
, cilt.9, sa.3, ss.207-225, 2022 (Scopus)
İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersinde Eğlenme Düzeyleri ile Derse Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.1535-1547, 2021 (Hakemli Dergi)
Covid-19 Salgın Döneminde Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Dersi Öğretimine Yönelik Görüşleri
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.1665-1677, 2021 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğretmenleri ve Öğretim Üyelerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşleri
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, cilt.53, sa.2, ss.549-576, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Öğretimi Dersine Yönelik Tutumları ile Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
, cilt.10, sa.20, ss.24-44, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Sınıf Öğretmenlerinin Gözüyle Hayat Bilgisi Dersi
EĞİTİM & BİLİM 2022-III, Doç. Dr. Songül KARABATAK, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.167-188, 2022