Metrikler
Eğitim Bilgileri
2016 - 2024
2016 - 2024Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), Türkiye
2013 - 2016
2013 - 2016Yüksek Lisans
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
2007 - 2012
2007 - 2012Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi Bölümü, Türkiye
2005 - 2010
2005 - 2010Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2024
2024Doktora
Teaching mathematics to academically diverse learners in middle school classrooms: Teachers views and reflections
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2016
2016Yüksek Lisans
Sudoku, Futoshiki ve Kakuro bulmacalarının 8. sınıf öğrencilerinin denklemler ve eşitsizlikler konusundaki başarılarına etkisi
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2015 - 2024
2015 - 2024Araştırma Görevlisi
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProgram Koordinatörü
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
2010 - 2016
2010 - 2016Öğretmen
Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, Ortaokul, Öğretmen
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Analiz 3
Öğretmenlik Uygulaması
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MODELLEME
GENEL MATEMATİK II
ANALİZ II
MESLEKİ İNGİLİZCE
Medya Okuryazarlığı
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
Matematikte Problem Çözme
OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ
SAYILARIN ÖĞRETİMİ
Cebir Öğretimi
KAPSAYICI EĞİTİM
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI
MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM
GENEL MATEMATİK I
ANALİZ I
MATEMATİĞİN TEMELLERİ II
Makaleler
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
Diğer Yayınlar (4)
2025
20251. ‘But that is also not quite right’: social justice from the lenses of prospective teachers
TAŞ T., NAMLI Ş., GEZER U.
European Journal of Teacher Education
, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20242. Analysing the Tasks in Middle School Mathematics Textbooks According to the Levels of Cognitive Demand
Namlı Ş., Özçakır B.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) , cilt.8, sa.3, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Augmented Reality in Mathematics Education: A Systematic Review
İslim Ö. F., Namlı Ş., Özçakır B., Sevim Çırak N., Lavicza Z.
Participatory Educational Research
, cilt.11, sa.4, ss.115-139, 2024 (Scopus)
2024
20244. Motivational Orientations of Students with Learning Disabilities in Mathematics
Namlı Ş.
SHANLAX INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION , cilt.12, sa.1, ss.137-143, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Matematik Ders Kitaplarında Finansal Okuryazarlık Eğitimini Destekleyen Öğrenme Görevlerinin Bilişsel İstem Düzeyleri Açısından İncelenmesi
ÖZÇAKIR B., NAMLI Ş.
Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Comparing Ninth-Grade Students’ Approaches to Trigonometric Ratio Problems Through Real-World and Symbolic Contexts
NAMLI Ş.
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES , cilt.17, sa.4, 2024 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. What Metaphors Tell Us about Social Justice: A Critical Conceptual Analysis
TAŞ T., NAMLI Ş., GEZER U.
EDUCongress 2024 - International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.675-677, (Özet Bildiri)
2023
20232. ‘But that is also not quite right’: Social justice from the lenses of prospective teachers
TAŞ T., NAMLI Ş., GEZER U.
X. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1038-1039, (Özet Bildiri)
2022
20223. Kaynaştırma Eğitimine Tabi Olan Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Motivasyon Yönelimleri
NAMLI Ş., SUNGUR S.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2021
20214. Ortaokul matematik ders kitaplarında yer alan matematik görevlerinin bilişsel istem basamaklarına göre sınıflandırılması.
NAMLI Ş., ÖZÇAKIR B.
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20215. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Görüşleri
NAMLI Ş., İŞLER BAYKAL I.
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2020
20206. KAPSAYICI MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK BİR MESLEKİ GELİŞİM SEMİNERİNİN LİTERATÜR TEMELLİ İÇERİK TASARIMI
NAMLI Ş., ÇAKIROĞLU E.
İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ 2. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 04 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
2018
20187. Artırılmış Gerçeklik Destekli Matematik Eğitimi Tutum Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
ÖZÇAKIR B., ÖZDEMİR D., NAMLI Ş., AYAN R.
2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. The Effect of Sudoku, Futoshiki and Kakuro Puzzles on 8th Grade Students’ Achievement on Equality and Inequality Subjects
NAMLI Ş., ADİLOV G.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2018), 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. Middle School Students' Transition from Arithmetic to Algebra in The Context of Equation Problems
NAMLI Ş., ÖZÇAKIR B.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Ortaokul Öğrencilerinin Trigonometri İle İlgili Matematik Konularında Problem Çözme Yolları
NAMLI Ş., ÖZÇAKIR B.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201711. Who Decide What To Buy in Toystores?
COŞKUN TUNCAY T., ALAN H. A., YILMAZ TÜZÜN Ö., KARACI G., NAMLI Ş., YILMAZ A.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, ss.347-348, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. SUDOKU, FUTOSHİKİ VE KAKURO BULMACALARININ 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DENKLEMLER VE EŞİTSİZLİKLER KONUSUNDAKİ BAŞARILARINA ETKİSİ
NAMLI Ş., ADİLOV G.
Fen ve Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Akademik Çalışmalar - Haziran 2024, PEKDAĞ BÜLENT, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.1-18, 2024
2023
20232. PSİKOLOJİK TESTLERİN SAHİP OLMASI GEREKEN NİTELİKLER II: GEÇERLİLİK
NAMLI Ş.
PSİKOLOJİK TESTLER, , Editör, Eğiten Kitap, ss.143-165, 2023
Desteklenen Projeler
2021 - 2023
2021 - 2023Cebir Öncesi Dönemdeki Öğrencilerin Cebirsel Düşünce Gelişimlerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
GÜLER C. (Yürütücü), YÜCE S., GÜLER G., NAMLI Ş.
2021 - 2023
2021 - 2023Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretiminin Artırılmış Gerçeklik ile Desteklenmesi
TÜBİTAK Projesi
Özkubat U., Uluay G., Solmaz E., Sanır H., Özçakır B., Öğdem Z., et al.
2018 - 2019
2018 - 2019Ortaokul Matematiğine Yönelik Problem Çözme Ve Artırılmış Gerçeklikle Eğitsel Oyun Uygulamaları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Namlı Ş., Özçakır B.(Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2025
Mayıs 2025Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2025
Mayıs 2025Trakya Eğitim Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025European Journal of Educational Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi