Dr. Öğr. Üyesi ŞENOL NAMLI


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Matematik Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

19

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

4

Eğitim Bilgileri

2016 - 2024

2016 - 2024

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), Türkiye

2013 - 2016

2013 - 2016

Yüksek Lisans

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), Türkiye

2007 - 2012

2007 - 2012

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Kamu Yönetimi Bölümü, Türkiye

2005 - 2010

2005 - 2010

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2024

2024

Doktora

Teaching mathematics to academically diverse learners in middle school classrooms: Teachers views and reflections

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2016

2016

Yüksek Lisans

Sudoku, Futoshiki ve Kakuro bulmacalarının 8. sınıf öğrencilerinin denklemler ve eşitsizlikler konusundaki başarılarına etkisi

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2015 - 2024

2015 - 2024

Araştırma Görevlisi

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Program Koordinatörü

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Akademi Dışı Deneyim

2010 - 2016

2010 - 2016

Öğretmen

Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, Ortaokul, Öğretmen

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzmanlık Alan Dersi

SEMİNER

Matematiksel Modelleme

Lisans

Lisans

Analiz 3

Öğretmenlik Uygulaması

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MODELLEME

GENEL MATEMATİK II

ANALİZ II

MESLEKİ İNGİLİZCE

Medya Okuryazarlığı

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

Matematikte Problem Çözme

OLASILIK VE İSTATİSTİK ÖĞRETİMİ

SAYILARIN ÖĞRETİMİ

Cebir Öğretimi

KAPSAYICI EĞİTİM

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM

GENEL MATEMATİK I

ANALİZ I

MATEMATİĞİN TEMELLERİ II

Makaleler

Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. What Metaphors Tell Us about Social Justice: A Critical Conceptual Analysis

TAŞ T., NAMLI Ş., GEZER U.

EDUCongress 2024 - International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.675-677, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. ‘But that is also not quite right’: Social justice from the lenses of prospective teachers

TAŞ T., NAMLI Ş., GEZER U.

X. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1038-1039, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. Kaynaştırma Eğitimine Tabi Olan Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Motivasyon Yönelimleri

NAMLI Ş., SUNGUR S.

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. Ortaokul matematik ders kitaplarında yer alan matematik görevlerinin bilişsel istem basamaklarına göre sınıflandırılması.

NAMLI Ş., ÖZÇAKIR B.

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

5. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Görüşleri

NAMLI Ş., İŞLER BAYKAL I.

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

6. KAPSAYICI MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK BİR MESLEKİ GELİŞİM SEMİNERİNİN LİTERATÜR TEMELLİ İÇERİK TASARIMI

NAMLI Ş., ÇAKIROĞLU E.

İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ 2. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 04 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Artırılmış Gerçeklik Destekli Matematik Eğitimi Tutum Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

ÖZÇAKIR B., ÖZDEMİR D., NAMLI Ş., AYAN R.

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. The Effect of Sudoku, Futoshiki and Kakuro Puzzles on 8th Grade Students’ Achievement on Equality and Inequality Subjects

NAMLI Ş., ADİLOV G.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2018), 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Middle School Students' Transition from Arithmetic to Algebra in The Context of Equation Problems

NAMLI Ş., ÖZÇAKIR B.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Ortaokul Öğrencilerinin Trigonometri İle İlgili Matematik Konularında Problem Çözme Yolları

NAMLI Ş., ÖZÇAKIR B.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Who Decide What To Buy in Toystores?

COŞKUN TUNCAY T., ALAN H. A., YILMAZ TÜZÜN Ö., KARACI G., NAMLI Ş., YILMAZ A.

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, ss.347-348, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. SUDOKU, FUTOSHİKİ VE KAKURO BULMACALARININ 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DENKLEMLER VE EŞİTSİZLİKLER KONUSUNDAKİ BAŞARILARINA ETKİSİ

NAMLI Ş., ADİLOV G.

Fen ve Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Akademik Çalışmalar - Haziran 2024, PEKDAĞ BÜLENT, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.1-18, 2024

2023

2023

2. PSİKOLOJİK TESTLERİN SAHİP OLMASI GEREKEN NİTELİKLER II: GEÇERLİLİK

NAMLI Ş.

PSİKOLOJİK TESTLER, , Editör, Eğiten Kitap, ss.143-165, 2023

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mayıs 2025

Mayıs 2025

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2025

Mayıs 2025

Trakya Eğitim Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2025

Ocak 2025

European Journal of Educational Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 1

h-indeksi (SCOPUS): 1