Eğitim Bilgileri
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorÖn Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Türkiye
2003 - 2010
2003 - 2010Doktora
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr), Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları Ve Öğretim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
İlköğretim öğretmenlerine yönelik web tabanlı çocuk hakları eğitimi programı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr)
1999
1999Yüksek Lisans
Azerbaycan, Kazakistan ve Türk eğitim sistemlerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2022
2022İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
İş Sağlığı ve Güvenliği
Yozgat Bozok Üniversitesş
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorUygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2019 - 2022
2019 - 2022Sürekli Eğitim Merkezi Müdür Yardımcısı
Yozgat Bozok Üniversitesi, Sürekli Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi
Akademi Dışı Deneyim
1997 - 2014
1997 - 2014Ar ge uzmanı
Bakanlık, Milli Eğitim Bakanlığı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, Ar ge uzmanı
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Öğrenme Öğretme Süreci ve Uygulamaları
Öğrenme ve Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
Eğitimde Program Geliştirme
Lisans
Lisans
fen teknoloji programı ve planlama
öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı
sınıf yönetimi
öğretim ilke ve yöntemleri
özel öğretim yöntemleri
eğitim tarihi
eğitim bilimine giriş
özel öğretim yöntemleri-fen bilgisi
özel öğretim yöntemleri-matematik
eğitimde program geliştirme
Bilgisayar
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin matematik dersi öğretim programını uyarlama sürecinin incelenmesi
Peker Ünal D. (Danışman)
B.KILIÇ(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Ortaokul Öğrencilerinin Yabancı Dil Dersine Karşı Tutumları Ve Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi
Peker Ünal D. (Danışman)
Ü.DUYAN(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Üniversite Sınavına Hazırlanan Öğrencilerin Algıladıkları Sınav Kaygısının Ve Bu Kaygının Azaltılmasına Yönelik Rehber Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi
Peker Ünal D. (Danışman)
Ş.ENES(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Eğitimde Program Geliştirme İlke, Model ve Yaklaşımlarının Öğretim Süreçlerinde Uygulama Becerisi: Bir Ölçek Çalışması.
Peker Ünal D. (Danışman)
A.MUSTAFA(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Duygusal Zeka Düzeyleri ve Sınıf Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi
Peker Ünal D. (Danışman)
K.SİVAS(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Duyguları ifade etme becerileri grup rehberliği programının ilkokul öğrencilerinin motivasyonlarına, duyguları ifade etmelerine ve sosyal becerilerine etkisinin belirlenmesi
Peker Ünal D. (Danışman)
F.KÖSE(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Örgütsel stres kaynakları ve çözümüne ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi
Peker Ünal D. (Danışman)
S.Aydın(Öğrenci)
Tasarladığı Kurs ve Eğitimler
Haziran 2024
Haziran 2024Eylem Araştırması
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
Peker Ünal D., Tekin S.
Mayıs 2024
Mayıs 2024Sosyal Bilimler Metodolojisi
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
Peker Ünal D., Aydın O. B., Ekinci M. U.
Mayıs 2024
Mayıs 2024SSCI dergilerde yayın süreci ve akademik yazma
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
Peker Ünal D., Türkmendağ Z.
Mayıs 2024
Mayıs 2024Akademisyenler için Araştırma Projesi Hazırlama ve Yürütme Eğitimi
Uygulama Araştırma Merkezi - Kurs
Peker Ünal D., Böyükata M., Temel H.
Nisan 2024
Nisan 2024Gömülü Teori
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
Peker Ünal D., Çınarbaş H. İ.
Nisan 2024
Nisan 2024Öğrenci Performansının Değerlendirilmesi
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
Peker Ünal D., Yıldırım Seheryeli M.
Mart 2024
Mart 20242209 Proje Yazım stratejileri
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
Peker Ünal D., Böyükata M.
Makaleler
Tümü (15)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (9)
2024
20241. Duyguları İfade Etme Becerilerini Geliştirmek İçin Hazırlanan Grup Rehberliği Programının İlkokul Öğrencilerinin Motivasyonlarına, Duyguları İfade Etme Becerilerine ve Sosyal Becerilerine Etkisinin Belirlenmesi
KÖSE F., PEKER ÜNAL D.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.3, ss.1082-1105, 2024 (TRDizin)
2024
20242. Kişisel Gelişim Kursuna Devam Eden Lise Öğrencilerinin Meslek Seçiminde Algılanan Aile Desteğine Yönelik Görüşlerin Belirlenmesi
PEKER ÜNAL D.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.633-652, 2024 (TRDizin)
2024
20243. Examination of the attitudes of prospective teachers toward the history ofTurkish education course according to different variables
Peker Ünal D., Kılıç B., Sağlam M.
Turkish History Education Journal
, cilt.13, sa.2, ss.279-302, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20244. Determination of Elementary Teachers’ Opinions on Child Abuse and Neglect Training Programs Developed According to the Quantum Learning Model
PEKER ÜNAL D., NALBANT A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES , cilt.11, sa.1, ss.94-114, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
20225. The Predictive Power of the Problem-Solving and Emotional Intelligence Levels of Prospective Teachers on Their Self-Directed Learning Skills
PEKER ÜNAL D.
Psycho-Educational Research Reviews , cilt.11, sa.1, ss.46-58, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Matematik Dersi Öğretim Programının Eisner Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi
ŞEN E. Ö., PEKER ÜNAL D.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.605-632, 2021 (TRDizin)
2021
20217. Factors Affecting Study Habits in Higher Education During the Covid-19 Pandemic
PEKER ÜNAL D.
Anatolian Journal of Education
, cilt.6, sa.2, ss.109-124, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
PEKER ÜNAL D.
19 Mayıs Sosyal Bilimler , cilt.2, sa.3, ss.557-580, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Ders Kitaplarında Sunulan İçeriğin Yaşam Boyu Öğrenme Becerilerini Kazandırma Düzeyinin İncelenmesi
PEKER ÜNAL D.
necmettin erbakan üniversitesi ereğli eğitim fakültesi dergisi , cilt.1, sa.2, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201910. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Tasarladıkları Materyallerle Öğretim programında Yer alan Değerlerin İlişkilendirilmesi
PEKER ÜNAL D., ŞEN Ö.
değerler eğitimi
, cilt.17, sa.37, ss.77-107, 2019 (TRDizin)
2018
201811. EFFECT OF THE WEB PROJECT-BASED PRESENTATION OF A MATHEMATICS UNIT ON STUDENT SUCCESS AND STUDENTS’ OPINIONS ON THE PROJECT PROCESS
Peker Ünal D.
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.31, ss.34-55, 2018 (TRDizin)
2017
201712. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN ÖRTÜK BİR ÖGE OLARAK: ÖĞRETİM ÜYESİ DAVRANIŞLARI
PEKER ÜNAL D.
yükseköğretim ve bilim , 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. BİR ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ DİJİTAL VATANDAŞLIK ÖĞELERİ VE ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL VATANDAŞLIK ÖGELERİNE SAHİP OLMA DURUMLARI
PEKER ÜNAL D.
karaelmas eğitim bilimleri , 2017 (Hakemli Dergi)
2013
201314. Web Tabanlı Çocuk Hakları Eğitimi Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Peker Ünal D.
Milli Eğitim
, sa.198, ss.136-155, 2013 (Scopus, TRDizin)
2013
201315. Sınıf Öğretmenlerinin 444 uygulamasına Yönelik Görüşleri
PEKER ÜNAL D.
eğitim ve öğretim araştırmaları dergisi , cilt.2, sa.4, ss.324-337, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. DETERMINING THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHER CANDIDATES' ARTIFICIAL INTELLIGENCE LITERACY AND ATTITUDES LEVELS TOWARDS ARTIFICIAL INTELLIGENCE
KILIÇ B., PEKER ÜNAL D.
ULUSLARARASI ORTA ANADOLU SEMPOZYUMU (UORAS), 16 - 18 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2024
20242. Öğretmen Adaylarının Yapay Zeka Okuryazarlık ve Yapay Zekaya Yönelik Tutum Düzeyleri İle Aralarındaki İlişkinin Belirlenmesi
PEKER ÜNAL D., KILIÇ B.
Uluslararası Orta Anadolu Sempoyumu, 16 - 18 Mayıs 2024
2024
20243. Öğretmen Adaylarının Dı̇jı̇tal Okur-Yazarlık Düzeylerı̇nı̇n Belı̇rlenmesı̇ ve İhtı̇yaca Yönelı̇k Eğı̇tı̇m Programının Gelı̇ştı̇rı̇lmesı
PEKER ÜNAL D.
Uluslararası Orta Anadolu Sempoyumu, 16 - 18 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2023
20234. Özel gereksinimli öğrencilerle çalışan öğretmenlere yönelik çocuk istismarı ve ihmali farkındalık eğitim programının geliştirilmesi
NALBANT A., PEKER ÜNAL D.
EduCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. Öğretmenlik Meslek Kanunu ve Kariyer Basamakları Sınavına İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri
SAĞLAM M., PEKER ÜNAL D., ASLANDEREN M.
International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20236. Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Tarihi Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Sağlam M., Peker Ünal D., Kılıç B.
EduCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20237. Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Tarihi Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmes
SAĞLAM M., PEKER ÜNAL D., KILIÇ B.
EduCongress2023, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20238. Öğretmenlik Meslek Kanunu ve Kariyer Basamakları Sınavına İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri
Sağlam M., Peker Ünal D., Aslanderen M.
International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1-4, (Özet Bildiri)
2021
20219. Matematik Dersi Öğretim Programının Eisner Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi
PEKER ÜNAL D., ŞEN E. Ö.
VIII th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
2020
202010. COVİD-19 SALGIN SÜRECİNDE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ONLİNE DERSLERE ERİŞİM DURUMLARININ İNCELENMESİ
PEKER ÜNAL D., SAĞLAM M.
4. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, 21 Aralık 2020, ss.333-343, (Tam Metin Bildiri)
2020
202011. Covid-19 Salgın Sürecinde Lise Öğrencilerinin Online Derslere Erişim Durumlarının İncelenmesi
SAĞLAM M., PEKER ÜNAL D., KALKAN A.
4. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 21 Aralık 2020, ss.342-353, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Preservice Teachers’ Attitude toward Computer-Supported Instructions and Technology Acceptance: An Experience of Reform at a Teacher Education Program
ÇİLSALAR H., PEKER ÜNAL D.
The European Conference on Educational Research, Hamburg, Almanya, 3 - 06 Eylül 2019, cilt.2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201813. Matematik Öğretmeni Adaylarının Tasarladıkları Materyallerle Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Değerlerin İlişkilendirilmesi
ŞEN Ö., PEKER ÜNAL D.
ERPA 2018 International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. Matematik Eğitimi Öğretmen Adaylarının Tasarladıkları Materyallerle Öğretim Programında Yer Alan Değerlerin İlişkilendirilmesi
PEKER ÜNAL D., ŞEN Ö.
ERPA, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2017
201715. Proje Tabanlı Öğretime Uygun Olan Bir Matematik Ünitesinin Web Tabanlı Sunumunun Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi ve Öğrencilerin Proje Sürecine Yönelik Görüşlerinin Ortaya Konması
PEKER ÜNAL D.
ejer, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2015
201516. Bir eğitim programındaki dijital vatandaşlık ögeleri ve ortaöğretim öğrencilerinin dijital vatandaşlık düzeylerinin belirlenmesi
PEKER ÜNAL D.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 Nisan 2015, cilt.1, ss.55, (Özet Bildiri)
2013
201317. Sınıf öğretmenlerinin 4+4+4 uygulamasına yönelik görüşleri
PEKER ÜNAL D.
4. International Conference on new trends in education and their implications, Antalya, Türkiye, 25 Nisan 2013, ss.178, (Özet Bildiri)
2011
201118. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programları ve Çocukların Düşüncelerini İfade Etme Hakkı
PEKER ÜNAL D.
EPODER-2011, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.122-123, (Özet Bildiri)
2006
200619. Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerini Öğretim Süreçlerine Entegre Edebilmelerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Kurs Programı Önerisi
PEKER ÜNAL D., Akdur T., KOCASARAÇ H.
Gazi Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.57-58, (Özet Bildiri)
2004
200420. B öğrenme ve uygulama örnekleri
PEKER ÜNAL D.
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, ss.174-178, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Öğrenme Öğretim Stratejileri
Peker Ünal D.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ -Kuramdan Uygulama Örneklerine-, Prof. Dr. Hasan Güner Berkant, Editör, Assos Yayınları, Ankara, ss.1-16, 2025
2023
20233. Proje için Konu Seçimi
PEKER ÜNAL D., KILIÇ B.
Eğitimde Proje Hazırlama, PEKER ÜNAL DİLŞAT, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.37-44, 2023
2022
20224. Hayat Boyu Öğrenme ve Bilgi Okuryazarlığı
PEKER ÜNAL D.
Hayat Boyu Öğrenme Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Çelebi,Nurhayat; Selçuk, Gülenaz., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.205-230, 2022
2022
20225. Women’s Rights, Gender Equality and Women’s Education in the Context of the United Nations
PEKER ÜNAL D.
The Role of International Organizations in Education, David A. Turner, Hüseyin Yolcu, and Selda Polat Hüsrevsahi, Editör, Brill Publishing, Leiden, ss.98-115, 2022
2022
20226. Öğretim Yöntem ve Teknikleri
PEKER ÜNAL D.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Sucuoğlu, Hale; Gökdağ Baltaoğlu, Meltem, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.154-180, 2022
2021
20217. Bireysel farklılıklar
PEKER ÜNAL D.
Eğitim felsefesi, Prof. Dr. Mustafa Yunus Eryaman, Editör, Vizetek, Ankara, ss.259-291, 2021
2020
20208. Eğitimde Proje Hazırlama-Temel Kavramlar
Peker Ünal D. (Editör)
Eğitimde Proje Hazırlama, Dilşat Peker Ünal, Editör, VizeTek, Ankara, ss.1-20, 2020
2020
20209. Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okur yazarlık Düzeyleri
PEKER ÜNAL D.
Eğitime Adanmış Yarım Asır, Dilşat Peker Ünal, Fatih Demir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.642-656, 2020
2020
202010. Kuantum Öğrenme ve Eğitim programlarına Yansıması
PEKER ÜNAL D.
Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, İshak Kozikoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-228, 2020
2020
202011. Program geliştirme program değerlendirme ilişkisi
PEKER ÜNAL D.
Eğitimde Program Geliştirme, Hasan Güner Berkant, Editör, Anı, Ankara, ss.327-357, 2020
2019
201912. Öğretim İlke ve Yöntemleri
Peker Ünal D. (Editör), Duman T. (Editör)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019
2019
201913. Öğretim İlke ve Yöntemleri- Temel kavramlar
Peker Ünal D. (Editör)
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Dilşat Peker Ünal,Tayip Duman, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-15, 2019
2019
201914. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Yozgat İli Örneği)
DUMAN T., PEKER ÜNAL D.
“Tarihin İzinde Bir Ömür” Prof. Dr. Nuri Yavuz’a Armağan, Prof. Dr. Necdet Hayta, Doç. Dr. Bahattin Demirtaş, Dr. Mustafa Can, Editör, Berikan Yayıncılık, Ankara, ss.892-911, 2019
2019
201915. Proje kavramı, Proje türleri, Öğretim programları ve proje tabanlı öğrenme, Okullarda proje programları, Proje için konu seçimi
PEKER ÜNAL D.
Eğitimde Proje Hazırlama, Dilşat Peker Ünal, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-40, 2019
2018
201816. Milli Eğitim Temel Kanunu'nun ve Ders Kitaplarının "Çocuk Haklarını Tanıma" Açısından İncelenmesi
PEKER ÜNAL D.
Prof. Dr. Emine Akyüz'e Armağan Akademisyenlikte 50 Yıl, Yasemin Karaman Kepenekçi, Pelin Taşkın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.160-170, 2018
Desteklenen Projeler
2024 - 2024
2024 - 2024
Akademisyenlere yönelik uygulamalı bilimsel araştırma yöntemleri eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Peker Ünal D. (Yürütücü), Aydın O. B., Özdemir N.
2023 - 2024
2023 - 2024
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersi Öğretim Programını Uyarlama Sürecinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
(Proje Sonuç Raporu)
PEKER ÜNAL D. (Yürütücü), KILIÇ B.
2022 - 2024
2022 - 2024Sosyal bilişsel öğrenme modelinin ortaokul 5. sınıf matematik dersi öğrencilerinin matematik kaygısı-endişesi, matematiğe yönelik tutumları ve öz yeterlik algılarına etkisi
TÜBİTAK Projesi
Peker Ünal D.
2022 - 2023
2022 - 2023
Çocuklara Bilişsel ve Duyuşsal Becerilerin Kazandırılmasında Pozitif Disiplin Anlayışının Yeri ve Önemi (Aile Destek Projesi)
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Sonuç Raporu)
Gökhan Y., Yakut S. (Yürütücü), Pırlanta İ., Altuntaş M., Dündar A., Yılmaz O., et al.
2022 - 2023
2022 - 2023Özel gereksinimli öğrencilerle çalışan öğretmenlere yönelik çocuk istismarı ve ihmali farkındalık eğitimprogramı
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Peker Ünal D.
2020 - 2022
2020 - 2022
Sınıf öğretmenlerinin çocuk istismarı ve ihmalini belirlemelerine yönelik kuantum öğrenme modeline dayalı program geliştirme-uygulama çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
PEKER ÜNAL D. (Yürütücü), NALBANT A.
2018 - 2019
2018 - 2019Doğa_Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim
TÜBİTAK Projesi
Peker Ünal D., Sezen Vekli G.
2015 - 2017
2015 - 2017
Proje Tabanlı Öğretime Uygun Olarak Düzenlenmiş Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Web Tabanlı Sunumunun Öğrencilerin Matematik Başarısına Yönelik Etkisinin Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
PEKER ÜNAL D. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorCHILD ABUSE REVIEW
Değerlendirme Kurul Üyesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorEurasion Journal of Teacher Education
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorEğitim Programları ve Öğretim Derneği
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2024
Aralık 2024Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024Eğitim Yansımaları
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022Değerler Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2022
Mart 2022Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Ocak 2025
Ocak 2025TÜBİTAK Projesi
3005 - Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Yenilikçi Çözümler Araştırma Projeleri Destek Programı, tubitak, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Eylül 2023
Eylül 2023EduCongress
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Çınkır Ş., Peker Ünal D.
Türkiye
Jüri Üyelikleri
Haziran-2024
Haziran 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Sevgi Deniz Baştuğ Tik Üyeliği - Yozgat Bozok Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Sevim Baha Tik Üyeliği - Yozgat Bozok Üniversitesi
Temmuz-2023
Temmuz 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Engin Kurhan Tez Savunması - Yozgat Bozok Üniversitesi
Ocak-2023
Ocak 2023