Dr. Öğr. Üyesi HATİCE ÇİLSALAR SAGNAK


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Programları ve Öğretim


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim Teknolojisi, Eğitim Programları ve Öğretim


Yayınlardaki İsimler: Hatice Çilsalar, Hatice Cilsalar-Sagnak, Hatice Çilsalar Sagnak

Diğer E-posta: hatice.cilsalar@yobu.edu.tr
Web: https://avesis.bozok.edu.tr/hatice.cilsalar
Ofis: 313
Posta Adresi: Yozgat Bozok University Erdoğan Akdağ Campus Faculty of Education Educational Sciences Department Yozgat

Metrikler

Yayın

51

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

5

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

20

Proje

5

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Duyurular & Dokümanlar

Diğer

Gamification in English as Second Language Learning in Secondary Education Aged Between 11-18: A Systematic Review Between 2013-2020
Diğer
27.08.2022

Gamification in English as Second Language Learning in Secondary Education Aged Between 11-18: A Systematic Review Between 2013-2020


Eğitim Bilgileri

2011 - 2017

2011 - 2017

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye

2007 - 2011

2007 - 2011

Yüksek Lisans

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye

2003 - 2007

2003 - 2007

Lisans

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

Investigating faculty members’xx technology integration intention and behavior: A case of a higher education institution

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)

2011

2011

Yüksek Lisans

Erciyes Üniversitesi öğretim üyeleri profili

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Eğitim Teknolojisi

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2017 - 2018

2017 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2012 - 2018

2012 - 2018

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2017 - 2017

2017 - 2017

Araştırma Görevlisi

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2016 - 2016

2016 - 2016

Uzman

University of Delaware, College Of Education And Human Development, Learning Scienes

2009 - 2012

2009 - 2012

Araştırma Görevlisi

Yozgat Bozok Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yönetimsel Görevler

2018 - 2021

2018 - 2021

Merkez Müdürü

Yozgat Bozok Üniversitesi, Öğrenme ve Öğretmeyi Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi

Akademi Dışı Deneyim

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

araştırma görevlisi

ortadoğu teknik üniversitesi, araştırma görevlisi

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

araştırma görevlisi

bozok üniversitesi, araştırma görevlisi

2016 - 2016

2016 - 2016

Visiting Scholar-Ziyaretçi Araştırmacı

University of Delaware, Visiting Scholar-Ziyaretçi Araştırmacı

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Eğitimde Teknoloji Araştırmaları ve Uygulamaları

Yüksek lisans tezi

Uzmanlık alan bilgisi

Öğretmen eğitimi programları

Lisans

Lisans

Eğitimde Araştırma Yöntemleri Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ Sürdürülebilir Kalkınma

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

Öğretim Teknolojileri ve materyal tasarımı

Eğitim felsefesi

Makaleler

Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

2. Creating an instructional design teaching the values of friendship, compassion, and love, and evaluating its effectiveness

Arslan İ., ÇİLSALAR SAGNAK H., Arslan B. Ü.

13th International Congress on Curriculum and Instruction, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 25 Ekim 2025, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

3. Rubric development for the assessment of preschool children’s artificial intelligence literacy

ÇİLSALAR SAGNAK H., KORKMAZ A.

SITE 2025 - Society for Information Technology & Teacher Education, Orlando, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 22 Mart 2025, ss.2137-2142, (Özet Bildiri)

2024

2024

5. Preservice Early Chilhood Teachers' Perceptions on Artifical Intellegence

Çilsalar Sagnak H., Korkmaz A.

YOBU INTERNATIONAL MIDDLE ANATOLIAN SYMPOSIUM, Yozgat, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

6. Investigation of the Attitudes and Perceptions of Teachers Working at eTwinning Schools in Türkiye from Various Perspectives

KAYA G., ÇİLSALAR SAGNAK H.

European Conference on Educational Research, ECER 2023, Glasgow, İngiltere, 21 - 25 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

7. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Görüşleri: Pandemi Dönemi Örneği

ÇİLSALAR SAGNAK H.

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, cilt.1, ss.925-928, (Özet Bildiri)

2020

2020

8. Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Aday Öğretmenlerin Yaşadıkları Duyguların İncelenmesi

SANCAK AYDIN G., ÇİLSALAR SAGNAK H.

VIIth International EurasianEducational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, cilt.1, ss.964-966, (Özet Bildiri)

2019

2019

9. Unboxing Self-confidence, Attitude, Acceptance, and Usage of Technology in Future Classrooms

ÇİLSALAR H.

7TH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, cilt.2019, ss.265-266, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. Preservice Teachers’ Attitude toward Computer-Supported Instructions and Technology Acceptance: An Experience of Reform at a Teacher Education Program

ÇİLSALAR H., PEKER ÜNAL D.

The European Conference on Educational Research, Hamburg, Almanya, 3 - 06 Eylül 2019, cilt.2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

11. Pre-service teachers’ instructional material design: An example of technology integrated design course

ÇİLSALAR H.

Society for Information Technology Teacher Education International Conference-SITE 2019, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 22 Mart 2019, ss.1768-1770, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. TECHNOLOGY INTEGRATION OF PRESERVICE TEACHERS AS BOTH TEACHER AND STUDENT

ÇİLSALAR H.

International Conference on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, cilt.2, ss.721-723, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

13. Doğa_Lab:Doğada Sorgulama Temelli Bilim

SEZEN VEKLİ G., ÇİLSALAR H., ŞEYİHOĞLU A., BİRİNCİ KONUR K., TEKBIYIK A., YAMAN F.

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. Examining Faculty Members’ Technology Integration Behavior in a Faculty Technology Mentoring Program

ÇİLSALAR H., BARAN JOVANOVİC E.

Teacher Education and Educational Researchin the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

17. Factors Affecting Faculty Members’ Technology Integration Behavior

ÇİLSALAR H., BARAN JOVANOVİC E.

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.265-288, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

18. An investigation of change on career decision and professional identity of pre-service teachers during teaching practice

ÇİLSALAR H.

SITE 2018, Washington, Kiribati, 26 - 30 Mart 2018, ss.1393-1398, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

19. Growing Computational Thinkers:Longitudinal Trajectories of Middle-School Students

Pan Y., Mouza C., Yang H., ÇİLSALAR H.

AERA 2017, San Antonio-Texsas, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

20. Investigation of Faculty Members Point of View on Technology Integration A Case Study

ÇİLSALAR H.

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

21. A Meta Review on Self Efficacy Beliefs of Pre Service Novice and In Service Turkish Teachers

SARIKAYA ERDEM Y., ÇİLSALAR H.

ECER 2015, BudapestEducation and Transition - Contributions from Educational Research, Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

22. Investigation of Instructors Point of View toward Technology Integration

ÇİLSALAR H.

7th International Congress on Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2013

2013

23. Investigating Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK in Action Workshop Design Cases

BARAN JOVANOVİC E., erdem u., ALTAN T., BAHÇEKAPILI T., ÇİLSALAR H.

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology, Tampere, Finlandiya, 24 - 27 Haziran 2013, cilt.2014, ss.1536-1541, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

24. Designing In service Technology Integration Training Program for Vocational Instructors

ÇİLSALAR H., BARAN JOVANOVİC E.

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2014, Tampere, Finlandiya, 23 - 25 Haziran 2013, cilt.2014, ss.1851-1857, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

25. Kapadokya Meslek Yüksekokulu Restorasyon Programının Etkililiğinin PAydaşların Algılarına Göre Değerlendirilmesi

OK A., ÇİLSALAR H., SARIKAYA ERDEM Y.

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

26. Students Achievement From Different School Types Comparision Of Turkey With Shanghai China Canada And France

ÇİLSALAR H., BARIŞ PEKMEZCİ F.

International Conference on New Horizons on Education (INTE), Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

27. İlköğretim hayat bilgisi programı değerlendirme çalışmalarına genel bir bakış

ÇİLSALAR H., AKAR H.

Applied Education Congress, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

29. Erciyes Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Profili

ÇİLSALAR H., Cihan Güngör H.

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Pre-Service Teachers’ Confidence, Attitudes, Acceptance, and Technology Usage in their Future Classrooms

ÇİLSALAR SAGNAK H.

Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Contexts, Fatma Bıkmaz ve Fatma Mızıkacı, Editör, Cambridge Scholars, ss.318-344, 2022

2021

2021

2. Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme

ÇİLSALAR SAGNAK H.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tuncer, Murat, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.175-208, 2021

2020

2020

3. PROGRAM GELİŞTİRME VE TEKNOLOJİ

ÇİLSALAR SAGNAK H.

Eğitimde Program Geliştirme: Kuramdan Uygulama Örneklerine, Hasan Güner BERKANT, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.27-70, 2020

2019

2019

4. POSTER VE BROŞÜR TASARLAMA TEKNİKLERİ

ÇİLSALAR H.

Eğitimde Proje Hazırlama, Peker Ünal, Dilşay, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.129-141, 2019

2019

2019

5. PROJE SUNUMLARI

ÇİLSALAR H.

Eğitimde Proje Hazırlama, Peker Ünal, Dilşat, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.117-128, 2019

2019

2019

6. Öğretim Yöntem ve Teknikleri

ÇİLSALAR H.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman, Tayip Peker Ünal, Dilşat, Editör, PegemA yayıncılık, Ankara, ss.200-237, 2019

2019

2019

7. PROJE RAPORU HAZIRLAMA, GELİŞTİRME VE SONUÇLANDIRMA

ÇİLSALAR H.

Eğitimde Proje Hazırlama, Peker Ünal, Dilşat, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.95-108, 2019

2019

2019

8. PROJE DEĞERLENDİRME VE İYİ ÖRNEKLERİN İNCELENMESİ

ÇİLSALAR H.

Eğitimde Proje Hazırlama, peker ünal, dilşat, Editör, vizetek yayıncılık, Ankara, ss.109-116, 2019

Desteklenen Projeler

2025 - 2027

2025 - 2027

Yapay Zeka Odaklı Pedagoji: Okul Öncesi Eğitimi Zenginleştiren Yenilikçi Profesyonel Gelişim ModülleriSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 3501 - Ulusal Genç Araştırmacı Kariyer Geliştirme Programı

Ulutaş H., K. F. Chiu T., Akın G., Korkmaz A., Çilsalar Sagnak H. (Yürütücü), Kilis S., et al.

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Eğitim Programları ve Öğretim Derneği

Asli Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mayıs 2024

Mayıs 2024

TECHNOLOGY, KNOWLEDGE AND LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2024

Nisan 2024

Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2024

Nisan 2024

ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE

Diğer Dergiler

Temmuz 2021

Temmuz 2021

Etr&D-Educational Technology Research And Development

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2021

Mayıs 2021

AUSTRALASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY

SSCI Kapsamındaki Dergi



Burslar

2016 - 2016

2016 - 2016

2214-A Yurt Dışı Doktora Sırası Araştırma Burs Programı

TÜBİTAK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 11

h-indeksi (SCOPUS): 1

Jüri Üyelikleri

Ocak-2024

Ocak 2024

Doktora Yeterlik Sınavı

Doktora yeterlilik sınavı Ocak 2024 - Yozgat Bozok University

Ağustos-2019

Ağustos 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi