Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

1. Ters Yüz Sınıf Modelinin Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Becerileri ve Bilişötesi Farkındalık Düzeylerine Etkisi

4 th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2. Eğitsel Bir Materyal Olarak Video Geliştirme Başarı Puanını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

3. Ters Yüz Sınıf Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Algılanan Bilgi Okuryazarlığı Düzeylerine Etkisi

11.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

4. Lessons Learned: Comparison of Three Cases of Design Based Learning Activities

edMedia 2017–World conference on educational Media and Technology, Washington, Kiribati, 20 - 23 Temmuz 2017, cilt.2017, ss.496-500, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Factors That Enable or Hinder the Implementation of Game Development Activity in Learning Environments

Cognitive and Affective Perspectives on Immersive Technology in Education, Robert Z. Zheng, Editör, IGI Global, Hershey, ss.267-288, 2020
Metrikler

Yayın

26

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

148

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

248

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

715

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları