Doç. Dr. EMİNE ÖZGÜR ŞEN


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Matematik Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

42

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

34

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

238

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

10

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

40

Proje

6

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2005 - 2015

2005 - 2015

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), Türkiye

2001 - 2004

2001 - 2004

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), Türkiye

1994 - 1999

1994 - 1999

Lisans

Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Matematik dersi öğretim programlarının (6-8. sınıf) matematik öğretmenlerinin görüşleri açısından analizi: Matematiksel süreç becerileri, öğretim yaklaşımları ve ölçme-değerlendirme boyutu Sürdürülebilir Kalkınma

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr)

2004

2004

Yüksek Lisans

Lineer sistemlerin kararlılığı ve kararlılık kriterleri üzerine

Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

TEZ ÇALIŞMASI Sürdürülebilir Kalkınma

MATEMATİK EĞİTİMİNDE PROBLEM ÇÖZMEYE DAİR İLERİ ÇALIŞMALAR Sürdürülebilir Kalkınma

UZMANLIK ALAN DERSİ Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Eğitiminde Problem Çözmeye Dair İleri Çalışmalar Sürdürülebilir Kalkınma

Tez Çalışması 2

Uzmanlık Alan Dersi 2 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Eğitimi Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları Sürdürülebilir Kalkınma

Uzmanlık Alan Dersi 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans Tezi 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematiksel Kavramların Öğretiminde Teknoloji Kullanımı Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Lineer Cebir 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Analitik Geometri Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Matematik Öğretimi Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik Uygulaması 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Analiz 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Lineer Cebir 2 Sürdürülebilir Kalkınma

Lineer Cebir 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik Uygulaması 1

Geometri ve Ölçme Öğretimi Sürdürülebilir Kalkınma

Analitik Geometri Sürdürülebilir Kalkınma

Topluma Hizmet Uygulamaları Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik Uygulaması 2 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretimde Matematiksel Modelleme Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul Matematik Öğretim Programları Sürdürülebilir Kalkınma

Matematikte Problem Çözme Sürdürülebilir Kalkınma

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Sürdürülebilir Kalkınma

Sayıların Öğretimi Sürdürülebilir Kalkınma

Olasılık Sürdürülebilir Kalkınma

Analiz 2 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokulda Temel Matematik Sürdürülebilir Kalkınma

Analiz 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Genel Matematik 2 Sürdürülebilir Kalkınma

Temel Matematik 2 Sürdürülebilir Kalkınma

Genel Matematik 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Ders Kitabı İncelemesi Sürdürülebilir Kalkınma

Kompleks Sayılar ve Kompleks Değişkenli Fonksiyonlar Sürdürülebilir Kalkınma

Alan Çalışması Sürdürülebilir Kalkınma

İstatistik ve Olasılık 1 Sürdürülebilir Kalkınma

İstatistik ve Olasılık 2 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Deneyimi Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Öğretim Semineri Sürdürülebilir Kalkınma

Temel Matematik 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (5)
Scopus (3)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. SCRATCH DESTEKLİ MATEMATİK EĞİTİMİ ETKİLERİNİN FARKLI AÇILARDAN İNCELENMESİ

ŞEN E. Ö., YALIM A.

EGE ZİRVESİ 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. The Evaluation of the Flipped Learning Model in Mathematics Education

ŞEN E. Ö.

World Conference on Education and Training (WCET-2024), Singapur, 25 - 27 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. Matematik Eğitiminde Öğretim Materyali Olarak Dijital Hikâye Geliştirme Süreci

ŞEN E. Ö.

6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. Matematik Dersi Öğretim Programının Eisner Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi

PEKER ÜNAL D., ŞEN E. Ö.

VIII th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

5. Matematik Eğitiminde Ters Yüz Öğrenme Modelini Konu Alan Makalelerin Tematik Analizi

ŞEN E. Ö.

VII th International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. Ters Yüz Sınıf Modelinin Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Becerileri ve Bilişötesi Farkındalık Düzeylerine Etkisi

ŞEN E. Ö., HAVA K.

4 th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

7. Concept Images: Complex Numbers

ŞEN E. Ö.

28 th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. The Relationship Between Prospective Mathematics Teachers Spatial Visualization and Spatial Habits of Mind

ŞEN E. Ö.

4 th International Scientific Research Congress (UBAK), Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Matematik Öğretmeni Adaylarının Tasarladıkları Materyallerle Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Değerlerin İlişkilendirilmesi

ŞEN Ö., PEKER ÜNAL D.

ERPA 2018 International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Determining secondary school students’ interest in mathematics

ŞEN Ö., KOYUNLU ÜNLÜ Z.

ERPA International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. Bir TÜBİTAK 4004 Projesi: Özel Yetenekli Kızlar Mühendislikle Tanışıyor

KOYUNLU ÜNLÜ Z., UMUCU R., ŞEN Ö.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖN ÖRGÜTLEYİCİLER AÇISINDAN ANALİZİ

ŞEN Ö.

3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. The investigation of 5th grade science textbooks activities in terms of scientific inquiry and engineering design process

KOYUNLU ÜNLÜ Z., ŞEN Ö.

International Multidisciplinary Studies Congress, Antalya, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM STİLLERİ

ŞEN Ö., SÜSLÜ A.

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. COMPARISON OF MATHEMATICS CURRICULUM

ŞEN Ö.

I. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Gözünden Matematik

ŞEN Ö.

1. Uluslararası sınırsız eğitim ve araştırma sempozyumu (USEAS 2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.219-224, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

19. Ondalık Kesirlerle Bölme İşleminde Hesap Makinesi Kullanımı

ŞEN Ö.

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Gözünden Matematik

ŞEN Ö.

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Desteklenen Projeler

2025 - 2026

2025 - 2026

Eğitsel Dijital Hikâyeler ile Veriden Olasılığa

TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı

Şen E. Ö.

2018 - 2020

2018 - 2020

Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik ilgilerinin belirlenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

Şen E. Ö. (Yürütücü)

2018 - 2019

2018 - 2019

Fizik üstbiliş ölçeğini türkçeye uyarlama çalışması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

Şen E. Ö., Dökme İ., Babayiğit Ö., Koyunlu Ünlü Z. (Yürütücü)

2018 - 2018

2018 - 2018

Mühendislikle Tanışıyorum

TÜBİTAK Projesi

KOYUNLU ÜNLÜ Z., ŞEN E. Ö.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Aralık 2025

Aralık 2025

Technology, Innovation and Special Education Research (TISER)

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2025

Ağustos 2025

Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2025

Temmuz 2025

Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2025

Nisan 2025

EDUCATION SCIENCES

ESCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2025

Mart 2025

MILLI EGITIM

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2024

Aralık 2024

Osmangazi Journal of Educational Research (OJER)

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2024

Ekim 2024

Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2023

Eylül 2023

International e-journal of Educational Studies (IEJES)

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2023

Ağustos 2023

Buca Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2021

Ekim 2021

Trakya Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2021

Temmuz 2021

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2021

Haziran 2021

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2019

Aralık 2019

TURKISH STUDIES

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2019

Eylül 2019

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2019

Temmuz 2019

PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 34

h-indeksi (SCOPUS): 3