Prof. Dr. ZÜLFİYE ACAR ŞENTÜRK


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Halkla İlişkiler


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim Bilgileri

2008 - 2013

2008 - 2013

Doktora

Selçuk Üniversitesi, Türkiye

2003 - 2004

2003 - 2004

Yüksek Lisans

Selçuk Üniversitesi, Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Selçuk Üniversitesi, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Yozgat Bozok Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık

2017 - 2023

2017 - 2023

Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi

2016 - 2018

2016 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Uşak Üniversitesi

2014 - 2016

2014 - 2016

Yrd. Doç. Dr.

Gaziantep Üniversitesi

2006 - 2014

2006 - 2014

Öğretim Görevlisi

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Yozgat Bozok Üniversitesi

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Dekan

Yozgat Bozok Üniversitesi, İletişim Fakültesi

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi

Yozgat Bozok Üniversitesi

2018 - 2023

2018 - 2023

MYO Müdürü

Uşak Üniversitesi

2015 - 2016

2015 - 2016

Bölüm Başkanı

Gaziantep Üniversitesi

2015 - 2016

2015 - 2016

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Gaziantep Üniversitesi

Makaleler

Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (12)

Kitaplar

2022

2022

1. SİNEMADA ŞİDDETİN ESTETİZE EDİLMESİNİN “KATİL DOĞANLAR” FİLMİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ

ACAR ŞENTÜRK Z., İNCE P., AKYAR D.

A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları -8, , Editör, İksad Yayınevi, ss.349-367, 2022

2022

2022

2. Sustainable Goodness: An Assessment on Social Responsibility Activities in The Covid-19 Pandemic Process,

KUDUZ N., ACAR ŞENTÜRK Z.

SOSYAL BİLİMLERDE SEÇME KONULAR, Prof. Dr. Sadettin PAKSOY Doç. Dr. Hasan ÇİFTÇİ, Editör, İksad Yayınevi, ss.353-380, 2022

2022

2022

3. MARKA İMAJININ ÜLKE İMAJINA ETKİSİ: ÜLKELERİN MARKA DEĞERİNİ ETKİLEYEN ETMENLER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

ACAR ŞENTÜRK Z., TOS O.

SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIX, Nedim Sarıgüzel, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.285-301, 2022

2021

2021

4. THE PANDEMIC THEME DEPICTED IN THE NOVELS: BEING ABLE TO LOOK AT THE PLAGUE FROM COMMUNICATION VIEWPOINT

ACAR ŞENTÜRK Z., TOS O., ÇELİK R. Y.

COMMUNICATION STUDIES DURING THE PANDEMIC PERIOD,, ACAR ŞENTÜRK ZÜLFİYE, KILINÇARSLAN YASEMİN, Editör, PETERLANG, KÖLN, ss.7-28, 2021

2021

2021

5. Sağlık Bakanlığının Kamu Spotlarının Göstergebilimsel Analizi

ACAR ŞENTÜRK Z., MUTLU A.

Covid 19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü, Gülsüm Çalışır, Ersin Diker, Editör, Eğitim Yayınevi, Uşak, ss.78-99, 2021

2021

2021

6. Dijitalleşen Dünyada Etiğe Erişim; Yeni Medya ile Gelen Etik Problemlere Genel Bir Bakış

ACAR ŞENTÜRK Z., AYYILDIZ A.

Medya Çalışmaları Tarih, Dijitalleşme ve Dönüşüm, Erkam Temir, Editör, Nobel Yayınevi, Uşak, ss.109-137, 2021

2020

2020

7. Seek for Ideology in Advertising Messages: Presentation of Feminism and Gender in Advertising

ŞAHİN E., ACAR ŞENTÜRK Z.

Ideology and Communication: Symbolic Reflections of Intellectual Designs,, Gultekin Akcay, Z. Akgul, M., Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, ss.13-40, 2020

2019

2019

8. Kişilerarası İletişim ve Katılım

ACAR ŞENTÜRK Z., TOS O.

Halkla İlişkiler Uygulama Alanları Yeni Eğilimler, Özgür Selvi, Zülfiye Acar Şentürk, Editör, Eğitim Kitabevi, ss.281-306, 2019

2019

2019

9. Halkla İlişkiler

ACAR ŞENTÜRK Z., SELVİ Ö.

Halkla İlişkiler ve Uygulama Alanları, Özgür SELVİ, Zülfiye ACAR ŞENTÜRK, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.9-32, 2019

2018

2018

10. Sembolik Etkileşimcilik ve Erving Goffman’ın Benlik Sunumu

ACAR ŞENTÜRK Z., BARİTCİ F.

İletişim Sosyolojisi, AYHAN BÜNYAMİN, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.339-358, 2018

2017

2017

11. A Research on the Importance Gradingof Public Relations Application Fields:Application of the Delphi Method

SELVİ Ö., ACAR ŞENTÜRK Z.

Research Methods and Techniques in Public Relations and Advertising, Bayram Oğuz Aydın / Emine Şahin, Editör, Peter Lang, ss.125-139, 2017


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 1

h-indeksi (SCOPUS): 1