SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Exploring international students' preferences, experiences, and career goals İn Türkiye
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.8, sa.24, ss.2232-2256, 2023 (Hakemli Dergi)
Teachers’ Professional Development Needs and Barriers: Turkey Case
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.30, ss.1-10, 2022 (Hakemli Dergi)
An Investigation on the Strategies of Teachers to Manage Undesired Behaviours in the Classroom
International Journal of Educational Studies and Policy
, cilt.1, sa.1, ss.74-91, 2020 (Hakemli Dergi)
Kamu ve Özel Lise Öğrencilerinin Okul Bağlılıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.285-303, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul Yönetişimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.49, ss.171-186, 2019 (Hakemli Dergi)
Örgüt Temelli Öz Saygı İle Duygusal Örgütsel Bağlılığa İlişkin Öğretmen Görüşleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.4, ss.777-799, 2018 (Hakemli Dergi)
Metaforik Okul Algısı ile Okulu Terk Eğilimi Arasındakiİlişkinin Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.3, ss.1041-1060, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yöneticilerin Gözünden Dezavantajlı Anaokulların Sorunları
13th International Educational Community Symposium, Rize, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2020, ss.695-702
Covid-19 Salgınının Eğitim Sistemi Üzerinde Etkileri veEğitimde Fırsat Eşitliği
13th International Educational Community Symposium, Rize, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2020, ss.563-568
Öğretmen Adaylarının Değişime Hazır OlmaDurumlarının İncelenmesi
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime İlişkin Görüşlerininİncelenmesi
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019
Okul Yönetişimi ile Okul İklimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
THE EXAMINATION OF STUDENTS’ SCHOOL ENGAGEMENT IN PUBLIC AND PRIVATE HIGH SCHOOL
I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, 14 - 16 Eylül 2017
DEĞİŞEN DÜNYADA EĞİTİM NASIL DEĞİŞMELİ, NASIL DEĞİŞTİRMELİ?
Eğitim Felsefesi Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitim Sisteminin Sorunları ve Çözüm Önerileri
Eğitime Giriş, Cemaloğlu, Necati; Şahin, Fatih, Editör, Pegem, Ankara, ss.483-517, 2021
Sınıf Ortamının Fiziksel, Sosyal ve Eğitsel Boyutlarının Düzenlenmesi
Sınıf Yönetimi, Cemaloğlu, Necati; Yenel, Kübra, Editör, Pegem, Ankara, ss.53-82, 2021
İzlenim Yönetimi
Yönetme Sanatı : Lider Yöneticinin El Kitabı, Murat Özdemir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.331-348, 2020
Yükseköğretimde Özelleştirme Politikaları ve Neoliberalizm
Türkiye'de Yükseköğretimin Panoraması, Saracaloğlu Asuman Seda, Eranıl Anıl Kadir, Editör, nobel, Ankara, ss.432-463, 2020