Makaleler
15
Tümü (15)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (9)
1. Duyguları İfade Etme Becerilerini Geliştirmek İçin Hazırlanan Grup Rehberliği Programının İlkokul Öğrencilerinin Motivasyonlarına, Duyguları İfade Etme Becerilerine ve Sosyal Becerilerine Etkisinin Belirlenmesi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.1082-1105, 2024 (TRDizin)
15. Sınıf Öğretmenlerinin 444 uygulamasına Yönelik Görüşleri
eğitim ve öğretim araştırmaları dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.324-337, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
2. Öğretmen Adaylarının Yapay Zeka Okuryazarlık ve Yapay Zekaya Yönelik Tutum Düzeyleri İle Aralarındaki İlişkinin Belirlenmesi
Uluslararası Orta Anadolu Sempoyumu, 16 - 18 Mayıs 2024
3. Öğretmen Adaylarının Dı̇jı̇tal Okur-Yazarlık Düzeylerı̇nı̇n Belı̇rlenmesı̇ ve İhtı̇yaca Yönelı̇k Eğı̇tı̇m Programının Gelı̇ştı̇rı̇lmesı
Uluslararası Orta Anadolu Sempoyumu, 16 - 18 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
4. Özel gereksinimli öğrencilerle çalışan öğretmenlere yönelik çocuk istismarı ve ihmali farkındalık eğitim programının geliştirilmesi
EduCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
5. Öğretmenlik Meslek Kanunu ve Kariyer Basamakları Sınavına İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri
International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
6. Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Tarihi Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
EduCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
14. Matematik Eğitimi Öğretmen Adaylarının Tasarladıkları Materyallerle Öğretim Programında Yer Alan Değerlerin İlişkilendirilmesi
ERPA, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
17. Sınıf öğretmenlerinin 4+4+4 uygulamasına yönelik görüşleri
4. International Conference on new trends in education and their implications, Antalya, Türkiye, 25 Nisan 2013, ss.178, (Özet Bildiri)
18. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programları ve Çocukların Düşüncelerini İfade Etme Hakkı
EPODER-2011, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.122-123, (Özet Bildiri)
19. Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerini Öğretim Süreçlerine Entegre Edebilmelerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Kurs Programı Önerisi
Gazi Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.57-58, (Özet Bildiri)
Kitaplar
17
1. Öğrenme Öğretim Stratejileri
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ -Kuramdan Uygulama Örneklerine-, Prof. Dr. Hasan Güner Berkant, Editör, Assos Yayınları, Ankara, ss.1-16, 2025
2. Eğitimde proje hazırlama
Vize tek yayıncılık, Ankara, 2023
3. Proje için Konu Seçimi
Eğitimde Proje Hazırlama, PEKER ÜNAL DİLŞAT, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.37-44, 2023
4. Hayat Boyu Öğrenme ve Bilgi Okuryazarlığı
Hayat Boyu Öğrenme Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Çelebi,Nurhayat; Selçuk, Gülenaz., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.205-230, 2022
6. Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Sucuoğlu, Hale; Gökdağ Baltaoğlu, Meltem, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.154-180, 2022
9. Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okur yazarlık Düzeyleri
Eğitime Adanmış Yarım Asır, Dilşat Peker Ünal, Fatih Demir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.642-656, 2020
10. Kuantum Öğrenme ve Eğitim programlarına Yansıması
Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, İshak Kozikoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-228, 2020
12. Öğretim İlke ve Yöntemleri
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019
14. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Yozgat İli Örneği)
“Tarihin İzinde Bir Ömür” Prof. Dr. Nuri Yavuz’a Armağan, Prof. Dr. Necdet Hayta, Doç. Dr. Bahattin Demirtaş, Dr. Mustafa Can, Editör, Berikan Yayıncılık, Ankara, ss.892-911, 2019
15. Proje kavramı, Proje türleri, Öğretim programları ve proje tabanlı öğrenme, Okullarda proje programları, Proje için konu seçimi
Eğitimde Proje Hazırlama, Dilşat Peker Ünal, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-40, 2019
16. Milli Eğitim Temel Kanunu'nun ve Ders Kitaplarının "Çocuk Haklarını Tanıma" Açısından İncelenmesi
Prof. Dr. Emine Akyüz'e Armağan Akademisyenlikte 50 Yıl, Yasemin Karaman Kepenekçi, Pelin Taşkın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.160-170, 2018
17. eğitim psikolojisi
pegem, 2017