Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kişisel Gelişim Kursuna Devam Eden Lise Öğrencilerinin Meslek Seçiminde Algılanan Aile Desteğine Yönelik Görüşlerin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.633-652, 2024 (Hakemli Dergi)
Web Tabanlı Çocuk Hakları Eğitimi Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Milli Eğitim
, sa.198, ss.136-155, 2013 (Scopus)
Sınıf Öğretmenlerinin 444 uygulamasına Yönelik Görüşleri
eğitim ve öğretim araştırmaları dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.324-337, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Yapay Zeka Okuryazarlık ve Yapay Zekaya Yönelik Tutum Düzeyleri İle Aralarındaki İlişkinin Belirlenmesi
Uluslararası Orta Anadolu Sempoyumu, 16 - 18 Mayıs 2024
Öğretmen Adaylarının Dı̇jı̇tal Okur-Yazarlık Düzeylerı̇nı̇n Belı̇rlenmesı̇ ve İhtı̇yaca Yönelı̇k Eğı̇tı̇m Programının Gelı̇ştı̇rı̇lmesı
Uluslararası Orta Anadolu Sempoyumu, 16 - 18 Mayıs 2024
Özel gereksinimli öğrencilerle çalışan öğretmenlere yönelik çocuk istismarı ve ihmali farkındalık eğitim programının geliştirilmesi
EduCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023
Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Tarihi Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
EduCongress2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023
Sınıf öğretmenlerinin 4+4+4 uygulamasına yönelik görüşleri
4. International Conference on new trends in education and their implications, Antalya, Türkiye, 25 Nisan 2013, ss.178
Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programları ve Çocukların Düşüncelerini İfade Etme Hakkı
EPODER-2011, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.122-123
Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerini Öğretim Süreçlerine Entegre Edebilmelerine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Kurs Programı Önerisi
Gazi Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.57-58
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitimde proje hazırlama
Vize tek yayıncılık, Ankara, 2023
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Sucuoğlu, Hale; Gökdağ Baltaoğlu, Meltem, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.154-180, 2022
Hayat Boyu Öğrenme ve Bilgi Okuryazarlığı
Hayat Boyu Öğrenme Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Çelebi,Nurhayat; Selçuk, Gülenaz., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.205-230, 2022
Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okur yazarlık Düzeyleri
Eğitime Adanmış Yarım Asır, Dilşat Peker Ünal, Fatih Demir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.642-656, 2020
Kuantum Öğrenme ve Eğitim programlarına Yansıması
Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, İshak Kozikoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-228, 2020
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Yozgat İli Örneği)
“Tarihin İzinde Bir Ömür” Prof. Dr. Nuri Yavuz’a Armağan, Prof. Dr. Necdet Hayta, Doç. Dr. Bahattin Demirtaş, Dr. Mustafa Can, Editör, Berikan Yayıncılık, Ankara, ss.892-911, 2019
Proje kavramı, Proje türleri, Öğretim programları ve proje tabanlı öğrenme, Okullarda proje programları, Proje için konu seçimi
Eğitimde Proje Hazırlama, Dilşat Peker Ünal, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-40, 2019
Milli Eğitim Temel Kanunu'nun ve Ders Kitaplarının "Çocuk Haklarını Tanıma" Açısından İncelenmesi
Prof. Dr. Emine Akyüz'e Armağan Akademisyenlikte 50 Yıl, Yasemin Karaman Kepenekçi, Pelin Taşkın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.160-170, 2018