Makaleler
5
Tümü (5)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
1. A Validity and Reliability Study on Developing a Scale for Assessing Classroom Teachers Attitudes Towards Illustrated Childrens Books
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.17, sa.3, ss.222-237, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
1. OKUMA VE YAZMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR İNCELEME
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 16 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
5. Eğitsel Oyuna Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
6. Öğretmen Adaylarının Çok Katmanlı Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
8. Öğretmen Adaylarının ”Üniversite Hocası” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Değişimi
I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
9. İlkokul Öğrencilerinin Sınıf Öğretmeni Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Velilerin Sınıf Öğretmenlerine Bakış Açısının İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)
11. Yozgat İl Merkezindeki İlkokulların Okul Ve Sınıf Kütüphanelerinin İncelenmesi
Uluslararası Bozok Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
12. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Yozgat Örneği
Uluslararası Bozok Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
13. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA KAYGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4