Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

2. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VE YAZMAYA YÖNELİK ÖZ YETERLİK ALGILARI

2. Uluslararası TürK Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.299-316, (Tam Metin Bildiri)

3. ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUŞMA ÖZ YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

2. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, Türkiye, 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

4. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI

2. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, Türkiye, 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

7. Okul Öncesi Eğitimi ve Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Çocuk Sevme Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ULUSLARARASI BİLİMSEL VE MESLEKİ ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.186, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının ”Üniversite Hocası” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Değişimi

I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. İlkokul Öğrencilerinin Sınıf Öğretmeni Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

10. Velilerin Sınıf Öğretmenlerine Bakış Açısının İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)

13. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA KAYGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Öğretmen Adaylarının Çok Katmanlı Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları VI, Doğanay Ahmet, Kutlu Oğuz, Editör, Akademisyen Kitabevi A. Ş., ss.1-10, 2022

3. Öğretmen Adaylarının Konuşma Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, Koca Şehriban, Editör, Serüven Yayınevi, ss.429-442, 2022

4. Öğretmen Adayları için Eğitsel Oyuna Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Akgün Abuzer; Gülmez Güngörmez, Hatice, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.129-151, 2021
Metrikler

Yayın

22

Yayın (Scopus)

1

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları