SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Kavramına İlişkin Metaforik Görüşleri
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.60-71, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Öğrenme Çevikliği: Ölçek Geliştirme Çalışması
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.5, ss.2071-2083, 2020 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Numeracy Skills of Adults According to the Results of PIAAC 2015 in Turkey
World Journal of Education
, cilt.10, sa.2, ss.27-49, 2020 (Hakemli Dergi)
Türkiye ve bazı Avrupa ülkelerinin doktora programlarının değerlendirilmesi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.71-89, 2019 (Hakemli Dergi)
Özel Okul Müdürlerinin Stratejik Liderlik Davranışları İle Örgütsel Sağlık Arasındaki İlişki
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.241-252, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Yönetim Biçimleri ile Öğretmenlerinİş Doyumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.3, ss.949-963, 2018 (Hakemli Dergi)
The relationship between self-efficacy beliefs of school administrators and effective school leadership
Journal of Human Sciences
, cilt.15, sa.2, ss.1137-1154, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri, Okullarda Karara Katılım ve Örgütsel Öğrenme Arasındaki İlişkiler
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.209-224, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Yükseköğretimin Genişlemesi: Gerekçeler ve Ortaya Çıkan Sorunlar.
Yüksekögretim Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.28-38, 2017 (Hakemli Dergi)
Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.1, ss.177-192, 2017 (Hakemli Dergi)
Examining the relationship between leadership styles of school principals, organizational silence and organizational learning.
International Online Journal of Educational Science
, cilt.9, sa.1, ss.129-140, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye’xxde Yükseköğretimin Genişlemesi: Gerekçeler ve Ortaya Çıkan Sorunlar
Yükseköğretim Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.28-38, 2017 (Hakemli Dergi)
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI’NDA YENİDEN YAPILANMA: MERKEZ TEŞKİLAT YÖNETİCİLERİNE GÖRE BİR DEĞERLENDİRME
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.39, ss.408-430, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticilerinin okul ve ideal okula ilişkin metaforik algıları
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.4, ss.3968-3989, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Stratejik Liderlik Özellikleri İle Örgütsel Sessizlik Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.46, sa.215, ss.167-191, 2017 (Scopus)
Güçlü ve Zayıf Kültürel Özellikler Açısından Okul Kültürünün İncelenmesi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.91-111, 2016 (Hakemli Dergi)
Liderlik Kapasitesi Okul Yöneticilerinin Sosyal Sorumluluk Davranışlarının Belirlenmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.60-74, 2015 (Hakemli Dergi)
Kadın Okul Yöneticilerinin Durumluk Ve Sürekli Kaygı Düzeyleri
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.176-188, 2015 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between School Principals Strategic Leadership Actions and Organizational Learning
American Journal of Educational Studies
, cilt.7, sa.1, ss.5-26, 2015 (Hakemli Dergi)
Liderlik stilleri karar verme stratejileri ve kişiliğin okullardaki karar sürecine etkilerinin çok düzeyli analizi
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.1756-1791, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğretmenlerinin Etkili Takım Çalışmasına İlişkin Algıları İle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.49-69, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde okullar arası başarı farklılıklarını azaltmaya yönelik çözüm önerileri
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.40, sa.40, ss.109-132, 2014 (Hakemli Dergi)
Uluslararası öğrenci değerlendirme programlarına göre bazı ülkelerin eğitim sistemlerinin incelenmesi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.219-228, 2014 (Hakemli Dergi)
HOW COMPETENT ARE WE AS ENGLISH TEACHERS? ENGLISH TEACHERS’ PERCEPTION AS TO THEIR PROFESSIONALCOMPETENCIES
İİB International Refereed Academic Social Sciences Journal
, cilt.3, sa.8, ss.71-84, 2012 (Hakemli Dergi)
Alan dışından atanmış rehber öğretmenlerin iş doyumları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.541-576, 2011 (Hakemli Dergi)
Vlora Arnavutluk ve Ankara illerindeki liselerin örgüt kültürünün karşılaştırılması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1-28, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okulu öğretmenlerinin görüşlerine göre okul yöneticilerinin hesap verebilirlik düzeyleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.3, ss.2111-2122, 2011 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Women’s Education and Socio-economic Development: The Case of Turkey
The International Journal of Learning
, cilt.17, sa.4, ss.559-570, 2010 (Scopus)
Bilgi yönetimi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.351-373, 2006 (Hakemli Dergi)
Türk Eğitim Sisteminde Toplam Kalite Yönetiminin Uygulanması
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.13, ss.226-239, 2006 (Hakemli Dergi)
Örğütsel Değişim Yönetimi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.13, ss.240-254, 2006 (Hakemli Dergi)
Amerika Birleşik Devletleri Eğitim Sistemi ve Hiçbir Çocuğun Eğitimsiz Kalmaması Reformu
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.51-64, 2004 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Yönetici Ve Öğretmenlerin Öğrenen Organizasyona İlişkin Algıları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.1-18, 2003 (Hakemli Dergi)
Lise Müdürlerinin Problem Çözme Becerileri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.160, ss.272-300, 2003 (Scopus)
Stratejik yönetim
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.61-85, 2003 (Hakemli Dergi)
Küreselleşme ve Eğitim
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, 2003 (Hakemli Dergi)
Örgüt kültürü
Kırgızistan Manas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.147-159, 2003 (Hakemli Dergi)
Toplantı Yönetimi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.99-114, 2002 (Hakemli Dergi)
Stres yönetimi
G.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.91-109, 2001 (Hakemli Dergi)
Zaman Yönetimi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.7, sa.1, ss.87-106, 2001 (Scopus)
Okula Dayalı Yönetim
Milli Eğitim Dergisi
, sa.148, 2000 (Scopus)
Öğretmen davranışları
Milli Eğitim Dergisi
, 2000 (Hakemli Dergi)
Yeniden Yapılan Geleceğin Öğretmenlerin Hazırlanması
Milli Eğitim
, sa.140, ss.19-28, 1998 (Scopus)
LİDERLERİN SOSYAL DAVRANIŞTARZLARI VE GELİŞTİRİLMESİ
KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ
, cilt.4, sa.2, ss.167-178, 1998 (Scopus)
Eğitim lideri olarak okul yöneticisi
Milli Eğitim Dergisi
, 1997 (Hakemli Dergi)
Cultural Communication (Kültürel İletişim)
Eğitim Yönetimi
, cilt.1, sa.4, ss.583-594, 1995 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmenlerde Whistleblowing (Bilgi Uçurma)
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül 2016 - 01 Ekim 2017
Ortaöğretim Öğrencilerinin Okul Paydaşlarına Yönelik Metaforik Algıları
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017
Eğitim Örgütlerinin Yapıları ve Örgütsel Bir Sorun: Yıldırma
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017
Yükseköğretim Kurumlarında Akademik Kendileşme Anketi Uyarlama Çalışması
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017
Analysing and describing school culture in terms of strong and weak cultural features
14th International Teacher Education for Sustainable Development and Education, 12 - 14 Mayıs 2016
Okul Yöneticilerinin Stratejik Liderlik Özellikleri İle Örgütsel Sessizlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
VI. Eğitim Yönetimi Forumu, 5 - 07 Kasım 2015
Türkiye de yeni kurumsalcılık ışığında devlet üniversitelerinin incelenmesi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015
Türk eğitim sistemindeki başarılı okulların özellikleri Tımss 2011 sonuçlarına göre bir analiz
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015
The opinions of the principal candidates on assignment process of school administrators in Turkey
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015
Türkiye de yükseköğretimin yayılması ve yeni kurumsalcılık ışığında devlet üniversitelerinin incelenmesi
10. Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
Öğretmenlerin yeni ilköğretim programına ilişkin tutumlarının epistemolojik inançlarına ve değişime direnme tutumlarına dayalı olarak yordanması
Beşinci Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2012
Türkiye ve Avrupa Birliği Ülkeleri Yüksek Öğretim Kurumlarının Kuruluş Amaçları Doğrultusunda Genel Amaç Vizyon ve Misyonlarının Karşılaştırılması
Uluslararası Yükseköğretim Kongresi:Yeni Yönelişler ve Sorunlar (UYK-2011), 27 - 29 Mayıs 2011
Professional and Communication Competencies of the English Instructors Working in Public High Schools
WCCES XIV World Congress of Comparative Education Societies, 14 - 18 Haziran 2010
Examining the instructional leadership behaviors of Turkish primary school principal
International conferenece on educational sciences 2008 ICES '08, Magosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.17
Kitap & Kitap Bölümleri
EĞİTİME GİRİŞ
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2021
Liderliğe Genel Bir Bakış
Eğitim Yönetiminde Liderlik: Teori, Araştırma ve Uygulama, Nezahat Güçlü, Serkan Koşar, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-14, 2020
Eğitim Yönetiminde Liderlik
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019
Sınıf İçi İletişim ve Etkileşim
Sınıf Yönetimi, Galip YÜKSEL, Sevil BÜYÜKALAN FİLİZ, Editör, Pegem, Ankara, ss.47-87, 2017
Türk Eğitim sisteminin Yapı ve Nitelik Yönünden Dğerledirilmesi
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Leya Küçükahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.233-251, 2016
OKUL KÜLTÜRÜ
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2014
Hayat Bilgisi Dersinin Öğretimi ve İçerik
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Hayat Bilgisi 1 3, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel, ss.41-59, 2001