Akademik Unvanlar
-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2004 - 2022 Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1998 - 2004 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1994 - 1998 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1984 - 1994 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Dekan
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, -
-
2008 - 2012 Enstitü Müdürü
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yönetilen Tezler
-
MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONLARI İLE İŞ YAŞAM KALİTESİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Güçlü N. (Danışman)
E.HIRÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME ÇEVİKLİĞİ İLE ÖRGÜTSEL İKLİM ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Güçlü N. (Danışman)
B.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN YÖNETİCİLERİN İLETİŞİM BECERİLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN PSİKOLOJİK İYİ OLUŞ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Güçlü N. (Danışman)
H.KÜBRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Öğretmenlerin teknolojik yeterlilikleri ile mesleki motivasyonları arasındaki ilişki
Güçlü N. (Danışman)
A.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Ortaöğretim kurumlarında örgüt kültürü ile öğretmenlerin öğrenme çevikliği arasındaki ilişkinin incelenmesi
Güçlü N. (Danışman)
A.CANASLAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Özel eğitim meslek okulu öğretmenlerinin örgütsel bağlılık ve iş doyumu düzeyleri arasındaki ilişki
Güçlü N. (Danışman)
G.ARI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Yükseköğretim kurumlarında akademik kendileşmenin bilimsel üretkenliğe etkisi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
D.ÖZEN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
İlkokul Müdürlerinin Öğretmenleri Güçlendirme Davranışları
GÜÇLÜ N. (Danışman)
A.YÜREKLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ortaokulların bürokratik yapısının etkililiği örgütsel güven ve örgütsel destek düzeyi arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.ÇOKYİĞİT(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Okul yöneticilerinin öğretimsel liderlik davranışları ile kurumsal itibar algısı arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.ÖZDOĞRU(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Özel okul müdürlerinin stratejik liderlik davranışları ile örgüt sağlığı arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
A.AKSULU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Uluslararası yetişkin becerilerinin (PIAAC 2015) Türk milli eğitim sistemi açısından değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Lise müdürlerinin bilinçli farkındalıkları ile problem çözme becerileri arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.ÖZGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Okul yöneticilerinin yönetim biçimleri ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Yükseköğretimde uluslararasılaşma bağlamında karşılaştırmalı akademik kariyer süreci
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Eğitim yönetimi uzaktan tezsiz yüksek lisans programlarının kalitesinin öğrenci ve öğretim üyeleri açısından değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin algılarına göre örgütsel sağlık ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
K.KARACAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Türkiye'de yükseköğretimin genişlemesinin yeni kurumsalcılık perspektifi açısından incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Lise öğretmenlerinin örgütsel sinizm tutumları ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Okul yöneticilerinin öz yeterlik inançları ile etkili okul liderliği arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretim okulu yöneticilerinin tercih ettikleri çatışma yönetimi stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Denizli ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretim okulu yöneticilerinin tercih ettikleri çatışma yönetimi stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
S.CANAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Millî Eğitim Bakanlığı merkez teşkilatı yöneticilerinin yeniden yapılanmaya ilişkin görüşleri
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretim kurumu öğretmenlerine göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile örgütsel öğrenme arasındaki ilişkide örgütsel sessizlik ve karara katılımın aracı etkisi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretimde öğrenci başarısında okullar arası eşitsizliklerin analizi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Türkiye'de ilköğretim sisteminin geliştirilmesi için gelecek senaryoları
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Kamu ve özel ilköğretim okulu müdürlerinin stratejik liderlik özellikleri ile kurumlarının örgütsel öğrenme düzeyleri arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Ortaöğretim okul müdürlerinin liderlik stilleri ve iletişim becerileri arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI MÜDÜRLERİNİN EĞİTİMİN YERİNDEN YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ MÜDÜRLERİN BİLGİ YÖNETİMİ BECERİLERİ İLE OKULLARIN ÖĞRENEN ÖRGÜT OLMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
ÖĞRETMENLERİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE DEĞİŞİME DİRENME TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
GENEL LİSELERDE GÖREV YAPAN İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ VE İLETİSİMSEL YETERLİKLERİ
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
GENEL LİSELER VE ANADOLU LİSELERİNİN ETKİLİ OKUL OLMA ÖZELLİKLERİNİN KARSILASTIRILMASI (ANKARA İLİ ÖRNEGİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
RESMİ VE ÖZEL İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN OKUL YÖNETİCİLERİNE GÜVENME DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
TÜRKİYE VE ARNAVUTLUK`TAKİ ÜNİVERSİTE YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK ROLLERİNİN KARSILASTIRILMASI
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ADAY ÖĞRETMENLERİN SINIFTA KARŞILAŞTIKLARI DİSİPLİN SORUNLARI ( Kırıkkale İli Örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
İlköğretim okul yöneticilerinin değerlendirme rollerine ilişkin öğretmen görüşleri
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Ü.BAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İLKÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNİN DEĞERLENDİRME ROLLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
-
Genel liselerde görevli öğretmenlerin etkili okula ilişkin görüşleri (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
F.ELMAS(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Öğrenci seçme sınavı sonuçlarına göre müfredat laboratuar okullarının başarı durumlarının incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Z.TORUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Ortaöğretim kurumlarında çalışan alan dışından atanmış rehber öğretmenlerin iş doyumları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
O.ZAMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Ortaöğretim kurumları müdürlerinin vizyon geliştirme rolleri (Kastamonu ili merkez ilçe örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.KILIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Türkiye'de eğitim hizmetlerinin yerinden yönetimi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
C.GÜLŞEN(Öğrenci), Doktora, 2005 -
Türkiye ve Arnavutluk'taki orta öğretim kurumlarının örgüt kültürünün karşılaştırılması (Vlora ve Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
K.SOTİROFSKİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Göreve yeni başlayan öğretmenlerin örgütsel sosyalleşme sürecinde okul yöneticilerinin görevlerine ilişkin algıları Ordu ili örneği
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Y.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İlköğretim okullarında görev yapan branş öğretmenlerinin iş doyumları (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
E.EREL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
İlköğretim okullarındaki öğretmenlerin yönetici ve öğretmenler arasında örgütsel çatışmaya neden olabilecek durumlara ilişkin algıları (Bolu ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
G.DEMİRKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
İlköğretim okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin öğrenen organizasyona ilişkin algıları (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
H.TÜRKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı eğitim kurumları yöneticilerinin seçimi ve yerleştirilmesinin değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
E.TOKLUCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
İlköğretim okulu yöneticilerinin dönüşümcü liderlik özellikleri ve empati becerileri arasındaki ilişki (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
A.AÇIKALIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000