Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Sözcük Düzeyinde Yazım Yanlışlarının İncelenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.38-42

İlkokul Öğrencilerinin Kelimeyi Hecelerine Ayırma Durumlarının İncelenmesi

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2020), Ankara, Türkiye, 03 Eylül 2020, cilt.1, ss.252-259

İlkokul Türkçe Öğretiminde Yöresel Yazarların Eserlerinin Kullanımı

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.64-69

Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.816-817

Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.1066-1067

İlk Okuma Yazma Öğretiminde Dik Temel Harflerle Yazma Öğretiminin İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.91-92

Primary School Teacher’s Job in The Primary School Teacher’s Eyes

I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu (BİLMES 2017), Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.650-654

Eğitim Fakültesindeki Akademisyenlerin Bilimsel Araştırma Yaparken Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu (BİLMES 2017), Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.452

İlkokul Öğrencilerinde Kaybolan Değerler

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.13-14

Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullardaki Uygulamaların Sınıf Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Tutumuna Etkisinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Kitap Okuma Nedenlerinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.52

Velilerin Sınıf Öğretmenlerine Bakış Açısının İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52

İlk Okuma Yazma Öğretimi Sürecinde Sorunlar ve Çözüm Önerileri

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.236

İlk Okuma Yazma Öğretimi Sürecinde Oyunlardan Yararlanma: Bir Durum Çalışması

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.131

Sınıf Panolarının Etkin Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşleri

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.2, ss.644-649

Velilerin İdeal Sınıf Öğretmeni Özelliklerine İlişkin Görüşleri

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.153

Değişen Toplumda Değişen Veli Profili: Yönetici ve Öğretmen Görüşleri

22. Ulusal Eğitim Blimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı), Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, cilt.1, ss.54

İlkokul Birinci Sınıf Uyum ve Hazırlık Çalışmaları Kitaplarının Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 Mayıs - 25 Mart 2013, cilt.1, ss.559-562

Kitap & Kitap Bölümleri

Dinleme becerisi eğitimi

Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi Özel Eğitim ve Kaynaştırma/Bütünleştirme Sınıfları İçin, MELEKOĞLU, Macid Ayhan, ANILAN, Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.43-71, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Birleştirilmiş sınıflar

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, YILDIZ YILMAZ, Nihal, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.45-57, 2021

İlk okuma yazma öğretiminde yöntem ve teknikler

Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi Özel Eğitim ve Kaynaştırma/Bütünleştirme Sınıfları İçin, MELEKOĞLU, Macid Ayhan, ANILAN, Hüseyin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.71-93, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Örnekleriyle çocuk edebiyatı türleri-2

Çocuk Edebiyatı, ŞAHİN, Ayfer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.157-182, 2021

İlk Okuma Yazma Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı

İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Uygulamalar, Alkış Küçükaydın, Menşure, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-52, 2020

Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Uygulanan Ara Tatilin Veli Görüşlerine Göre İncelenmesi

Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip Duman'a Armağan, Peker Ünal Dilşat, Demir Fatih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.139-148, 2020

İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANABİLECEK ARAÇ-GEREÇLER

İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ, Prof. Dr. Emine Kolaç - Dr. Öğr. Üyesi Sibel Dal, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.155-174, 2019

HANDWRITING INSTRUCTION

NEW HORIZONS IN EDUCATIONAL SCIENCES-I, Prof. Dr. Turhan ÇETİN, Assist Prof. Dr. Almasa MULALIĆ, Assoc. Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN, Assist. Prof. Dr. Nudžejma OBRALIĆ, Editör, LAP Lambert Academic Publication, ss.167-182, 2018

Metrikler

Yayın

81

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

65

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

8

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları