Makaleler
55
Tümü (55)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (24)
9. Sınıf Öğretmenlerinin Ana Dili Arapça Olan Çocukların İlk Okuma Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Problemler
Ahi Bilge Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-15, 2023 (Hakemli Dergi)
10. Yetmiş İki Aydan Küçük Çocukların İlk Okuma Yazma Sürecinde Karşılaştığı Problemler
Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.35-45, 2023 (Hakemli Dergi)
13. Effect of Peer Teaching on the Academic Achievement of Fourth Grade Primary School Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.3, ss.782-791, 2022 (Hakemli Dergi)
16. The Effect Of Signaling Principles Of Primary School Teaching Undergraduate Program Students On Paragraph Questions Success
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.37, ss.863-872, 2019 (TRDizin)
21. Yarıyıl Tatili Öncesinde ve Sonrasında İlkokul Öğrencilerinin Sesli Okuma Hızlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.327-334, 2019 (Hakemli Dergi)
25. Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalında Yüksek Lisans Yapma Nedenlerinin İncelenmesi
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.3, sa.6, ss.6-19, 2019 (Hakemli Dergi)
28. 2017 Yılı Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.12, ss.38-52, 2019 (Hakemli Dergi)
36. Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazım Hatalarının İncelenmesi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.83-104, 2018 (Hakemli Dergi)
37. İlkokul Birinci Sınıfta Dik Temel Harflerle Yazma Öğretiminin İncelenmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.45-61, 2018 (Hakemli Dergi)
40. İlkokul Öğrencilerinin Kelime Uzunluğuna Göre Okuma Hızlarının İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.46, ss.409-427, 2018 (TRDizin)
41. İlkokul Birinci Sınıf Türkçe Dersinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.34-42, 2017 (Hakemli Dergi)
42. Problems and Solutions of Academicians in the Faculty of Education When They Do Scientific Research
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.103-111, 2017 (Hakemli Dergi)
43. İlkokul Öğrencilerinde Kaybolan Değerler
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.2, sa.3, ss.81-92, 2017 (Hakemli Dergi)
45. İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Sırada Yanlış Oturma Biçimlerinin ve Nedenlerinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.1144-1171, 2017 (TRDizin)
47. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Kitap Okuma Nedenlerinin İncelenmesi
International Journal Of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.2, sa.2, ss.32-46, 2017 (Hakemli Dergi)
48. Duvarlar Dile Geldi: Eğitim Fakültesi Derslikleri Duvarlarına Yazılanların İncelenmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.8, ss.316-341, 2017 (Hakemli Dergi)
49. Sınıf Öğretmenlerinin Derslerde Kullandıkları Pekiştireç ve Cezaların Etkililiği
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.567-580, 2017 (TRDizin)
50. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerinin İncelenmesi
International Journal Of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.1, sa.1, ss.1-12, 2016 (Hakemli Dergi)
51. Öğrenme Stilleri ve Eğitimdeki Önemi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-8, 2016 (Hakemli Dergi)
53. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dikte Becerilerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.123-135, 2014 (Hakemli Dergi)
55. İlkokul 2. Sınıftan İtibaren Yabancı Dil Eğitimi Verilmesine İlişkin Sınıf ve İngilizce Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Researcher: Social Science Studies
, cilt.1, sa.1, ss.40-49, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
4. Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.816-817, (Özet Bildiri)
5. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.1066-1067, (Özet Bildiri)
6. İlk Okuma Yazma Öğretiminde Dik Temel Harflerle Yazma Öğretiminin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.91-92, (Özet Bildiri)
7. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
8. Primary School Teacher’s Job in The Primary School Teacher’s Eyes
I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu (BİLMES 2017), Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.650-654, (Tam Metin Bildiri)
9. Eğitim Fakültesindeki Akademisyenlerin Bilimsel Araştırma Yaparken Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu (BİLMES 2017), Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.452, (Özet Bildiri)
10. İlkokul Öğrencilerinde Kaybolan Değerler
International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.13-14, (Özet Bildiri)
11. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullardaki Uygulamaların Sınıf Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Tutumuna Etkisinin İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)
12. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Kitap Okuma Nedenlerinin İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.52, (Özet Bildiri)
13. Velilerin Sınıf Öğretmenlerine Bakış Açısının İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)
14. İlk Okuma Yazma Öğretimi Sürecinde Sorunlar ve Çözüm Önerileri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.236, (Özet Bildiri)
15. İlk Okuma Yazma Öğretimi Sürecinde Oyunlardan Yararlanma: Bir Durum Çalışması
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.131, (Özet Bildiri)
16. Sınıf Panolarının Etkin Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşleri
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.2, ss.644-649, (Tam Metin Bildiri)
17. Velilerin İdeal Sınıf Öğretmeni Özelliklerine İlişkin Görüşleri
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.153, (Özet Bildiri)
18. Değişen Toplumda Değişen Veli Profili: Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
22. Ulusal Eğitim Blimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı), Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, cilt.1, ss.54, (Özet Bildiri)
19. İlkokul Birinci Sınıf Uyum ve Hazırlık Çalışmaları Kitaplarının Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 Mayıs - 25 Mart 2013, cilt.1, ss.559-562, (Tam Metin Bildiri)
20. İlk Okuma Yazma Öğretimi Ses Temelli Cümle Yönteminde Alternatif Ses Sıralamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.93-99, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
9
1. Amaçlı Örnekleme Nedir ve Örnekleme Alma Türleri
Nitel Araştırma Pratikleri Eğitimciler İçin, BAŞ ÖZLEM, GÖK BİLGE, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.207-232, 2024
3. Birleştirilmiş sınıflar
İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, YILDIZ YILMAZ, Nihal, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.45-57, 2021
4. Örnekleriyle çocuk edebiyatı türleri-2
Çocuk Edebiyatı, ŞAHİN, Ayfer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.157-182, 2021
5. Dinleme becerisi eğitimi
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi Özel Eğitim ve Kaynaştırma/Bütünleştirme Sınıfları İçin, MELEKOĞLU, Macid Ayhan, ANILAN, Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.43-71, 2021
6. İlk Okuma Yazma Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı
İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Uygulamalar, Alkış Küçükaydın, Menşure, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-52, 2020
7. Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Uygulanan Ara Tatilin Veli Görüşlerine Göre İncelenmesi
Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip Duman'a Armağan, Peker Ünal Dilşat, Demir Fatih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.139-148, 2020
8. İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANABİLECEK ARAÇ-GEREÇLER
İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ, Prof. Dr. Emine Kolaç - Dr. Öğr. Üyesi Sibel Dal, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.155-174, 2019
9. HANDWRITING INSTRUCTION
NEW HORIZONS IN EDUCATIONAL SCIENCES-I, Prof. Dr. Turhan ÇETİN, Assist Prof. Dr. Almasa MULALIĆ, Assoc. Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN, Assist. Prof. Dr. Nudžejma OBRALIĆ, Editör, LAP Lambert Academic Publication, ss.167-182, 2018