Yayınlar & Eserler

Makaleler 55
Tümü (55)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (24)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Sözcük Düzeyinde Yazım Yanlışlarının İncelenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.38-42, (Tam Metin Bildiri)

2. İlkokul Öğrencilerinin Kelimeyi Hecelerine Ayırma Durumlarının İncelenmesi

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2020), Ankara, Türkiye, 03 Eylül 2020, cilt.1, ss.252-259, (Tam Metin Bildiri)

3. İlkokul Türkçe Öğretiminde Yöresel Yazarların Eserlerinin Kullanımı

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.64-69, (Tam Metin Bildiri)

4. Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.816-817, (Özet Bildiri)

5. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.1066-1067, (Özet Bildiri)

6. İlk Okuma Yazma Öğretiminde Dik Temel Harflerle Yazma Öğretiminin İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.91-92, (Özet Bildiri)

7. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

8. Primary School Teacher’s Job in The Primary School Teacher’s Eyes

I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu (BİLMES 2017), Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.650-654, (Tam Metin Bildiri)

9. Eğitim Fakültesindeki Akademisyenlerin Bilimsel Araştırma Yaparken Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

I. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Sempozyumu (BİLMES 2017), Nevşehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, ss.452, (Özet Bildiri)

10. İlkokul Öğrencilerinde Kaybolan Değerler

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.13-14, (Özet Bildiri)

11. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullardaki Uygulamaların Sınıf Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Tutumuna Etkisinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)

12. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Kitap Okuma Nedenlerinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.52, (Özet Bildiri)

13. Velilerin Sınıf Öğretmenlerine Bakış Açısının İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.1, ss.51-52, (Özet Bildiri)

14. İlk Okuma Yazma Öğretimi Sürecinde Sorunlar ve Çözüm Önerileri

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.236, (Özet Bildiri)

15. İlk Okuma Yazma Öğretimi Sürecinde Oyunlardan Yararlanma: Bir Durum Çalışması

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, ss.131, (Özet Bildiri)

16. Sınıf Panolarının Etkin Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşleri

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.2, ss.644-649, (Tam Metin Bildiri)

17. Velilerin İdeal Sınıf Öğretmeni Özelliklerine İlişkin Görüşleri

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.153, (Özet Bildiri)

18. Değişen Toplumda Değişen Veli Profili: Yönetici ve Öğretmen Görüşleri

22. Ulusal Eğitim Blimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı), Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, cilt.1, ss.54, (Özet Bildiri)

19. İlkokul Birinci Sınıf Uyum ve Hazırlık Çalışmaları Kitaplarının Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 Mayıs - 25 Mart 2013, cilt.1, ss.559-562, (Tam Metin Bildiri)

20. İlk Okuma Yazma Öğretimi Ses Temelli Cümle Yönteminde Alternatif Ses Sıralamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.93-99, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. Amaçlı Örnekleme Nedir ve Örnekleme Alma Türleri

Nitel Araştırma Pratikleri Eğitimciler İçin, BAŞ ÖZLEM, GÖK BİLGE, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.207-232, 2024

2. İlk okuma yazma öğretiminde yöntem ve teknikler

Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi Özel Eğitim ve Kaynaştırma/Bütünleştirme Sınıfları İçin, MELEKOĞLU, Macid Ayhan, ANILAN, Hüseyin, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.71-93, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Birleştirilmiş sınıflar

İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, YILDIZ YILMAZ, Nihal, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.45-57, 2021

4. Örnekleriyle çocuk edebiyatı türleri-2

Çocuk Edebiyatı, ŞAHİN, Ayfer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.157-182, 2021

5. Dinleme becerisi eğitimi

Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi Özel Eğitim ve Kaynaştırma/Bütünleştirme Sınıfları İçin, MELEKOĞLU, Macid Ayhan, ANILAN, Hüseyin, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.43-71, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

6. İlk Okuma Yazma Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı

İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Uygulamalar, Alkış Küçükaydın, Menşure, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-52, 2020

7. Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Uygulanan Ara Tatilin Veli Görüşlerine Göre İncelenmesi

Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip Duman'a Armağan, Peker Ünal Dilşat, Demir Fatih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.139-148, 2020

8. İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNDE KULLANABİLECEK ARAÇ-GEREÇLER

İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ, Prof. Dr. Emine Kolaç - Dr. Öğr. Üyesi Sibel Dal, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.155-174, 2019

9. HANDWRITING INSTRUCTION

NEW HORIZONS IN EDUCATIONAL SCIENCES-I, Prof. Dr. Turhan ÇETİN, Assist Prof. Dr. Almasa MULALIĆ, Assoc. Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN, Assist. Prof. Dr. Nudžejma OBRALIĆ, Editör, LAP Lambert Academic Publication, ss.167-182, 2018
Metrikler

Yayın

84

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

65

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

156

Proje

8

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları