Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. EFFECTIVE DIGITAL ADVERTISING STRATEGIES TO REACH AD-AVOIDANT CONSUMERS

UMTEB - XIV INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Napoli, İtalya, 14 - 15 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. DIGITAL TRANSFORMATIONS IN ADVERTISING AND MARKETING COMMUNICATION FROM MARKETING 1.0 TO 5.0

VI.INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ağustos 2023, ss.368-369, (Özet Bildiri)

3. PAZARLAMA İLETİŞİMİN GELECEĞİ: YAPAY ZEKÂNIN MÜŞTERİ DENEYİMİ ÜZERİNE ETKİSİ

7. ULUSLARARASI İZMİR İKTİSAT KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 17 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

4. Sosyal Medyada Özçekim ve Paylaşım Takıntısı

Uluslararası Çankaya Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 Nisan 2023, ss.585-586, (Özet Bildiri)

5. FACTORS AFFECTING SUSTAINABLE CONSUMER BEHAVIOUR

UMTEB INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS-XII, Delhi, Kanada, 13 Ağustos 2022, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. STRATEGIES AND TACTICS TO PROTECT BRAND LOYALTY DURING THE ECONOMIC CRISIS

IV. ULUSLARARASI ANKARA MULTİDİSİPLİNLER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

7. Küresel Pandemi Söylemine Karşın Muhalif Söylemler: "Her Açıdan" Televizyon Programının İzleyici Kitlesi Üzerinde Bir İnceleme

International Antalya Scientific Research and Innovative Studies Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Aralık 2021, ss.540-552, (Tam Metin Bildiri)

9. Orta Gelirli Z Kuşağının Lüks Algısı ve Lüks Tüketim Motivasyonları

ANKARA III. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

10. KURUMSAL İTİBAR VE İMAJIN DEVLET VE ÖZEL HASTANELERE YÖNELİK GÜVENE ETKİSİ

3rd Cultural Informatıcs, CommunıcatıonMedıa Studıes Conference, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

11. Post-Truth İçerikler ve Paylaşılma Motivasyonları Üzerine Bir İnceleme

Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, cilt.27, ss.1-185, (Tam Metin Bildiri)

12. Understanding Trust And Reputation In Health Industry

2nd International Conference on Cultural Informatics, Communication Media Studies, MİDİLLİ, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Z KUŞAĞININ SİYASİ SEÇİM KAMPANYALARINA YÖNELİK GÜVENİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME

CUMHURİYET 1. ULUSLARARASI MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, cilt.6, ss.2016-2025, (Tam Metin Bildiri)

14. YEŞİL ÜRÜN İLETİŞİMİ KAPSAMINDA TÜKETİCİLERİN YEŞİL ÜRÜNLERE YÖNELİK ALGI VE BİLGİ DÜZEYLERİ

1st International Cultural Informatics CommunicationMedia Studies Conference 3-4 May 2018 Kusadası, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.554, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Lüks Marka İletişiminde Sosyal Medya Kullanımı: Gucci ve Vakko Örneği

17. Türkiye'de İnternet Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 07 Kasım 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

2. TOPLUMSAL CİNSİYET BAĞLAMINDA MARKA İLETİŞİMİ, REKLAMLAR, VE MEDYADA GÜZELLİĞİN TEMSİLİ

SOSYAL BİLİMLER PERSPEKTİFİNDE CİNSİYET VE TOPLUMSAL CİNSİYET TARTIŞMALARI, Hülya Çakır, Esra Gedik, Editör, İKSAD PUBLISHING HOUSE, Ankara, ss.91-108, 2023

4. Metaverse Dünyasında Yeni Nesil Pazarlama ve Reklamın Geleceği

Dijital İletişime Disiplinlerarası Yaklaşımlar, Duygu Tosunay Gencelli, Gülçin Salman, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.94-110, 2022

5. THE IMPORTANCE OF PROMOTION ACTIVITIES AND PROTECTING THE LOYAL CONSUMER IN PERIODS OF ECONOMIC CRISIS

COVID COMMUNICATION I, Zekiye Tamer Gencer, Editör, SRA Academic Publishing, ., ss.107-124, 2022

6. Dissenting Discourse Against the Global Pandemic Discourse: A Study of the Audience of " Every Angle” T

Communication Studies in Pandemic: The Panoroma of Turkey, Zekiye Tamer Gencer, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.1-15, 2021

7. Dissenting Discourse Against the Global Pandemic Discourse: A Study of the Audience of " Every Angle” Television Program

Communication Studies in Pandemic: The Panoroma of Turkey, Zekiye Tamer Gencer, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.137-160, 2021

8. Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya

Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya, Ali Emre Dingin, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.121-142, 2021

9. SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA KAPSAMINDA YEŞİL TÜKETİM, YEŞİL PAZARLAMA VE YEŞİL PAZARLAMADA YAŞANAN ZORLUKLAR

A’DAN Z’YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI-1, Doç. Dr. Mihalis (Michael) KUYUCU,Doç. Dr. Hasan ÇİFTÇİ, Editör, İKSAD YAYINEVİ, Ankara, ss.79-131, 2021

10. Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya

Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya II, Ali Emre Dingin, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.121-142, 2021

11. Sosyal Medya ve İşletmeler

Dijital Yönetim, H.Tezcan UYSAL, Cenk AKSOY, Fatma YILMAZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.297-313, 2020

12. Sağlık İletişiminde Sosyal Medya Kullanımının Etkileri

Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya, Ali Emre Dingin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.77-96, 2020

13. Lüks Markaların Sosyal Medya Kullanımı

Türkiye Alim Kitapları, Saarbrücken, 2014
Metrikler

Yayın

43

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

40

Atıf (Scopus)

163

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

1

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları