Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (7)
5. ALIŞVERİŞ BAĞIMLILIĞI VE HEDONİK TÜKETİM İLİŞKİSİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.773-802, 2023 (TRDizin)
6. Çevreye Duyarlı Ürün Tüketim Davranışı Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Geçerlilik Güvenilirlik Çalışması
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.540-553, 2023 (TRDizin)
9. Luxury Perception of Low and Middle Income Generation Z and Their Luxury Consumption Motivations
International Journal of Social, Political and Economic Research
, cilt.7, sa.4, ss.939-959, 2020 (Hakemli Dergi)
10. KURUMSAL İTİBAR VE İMAJIN DEVLET VE ÖZELHASTANELERE YÖNELİK GÜVENE ETKİSİ
Social Sciences Studies Journal
, cilt.6, sa.73, ss.4954-4967, 2020 (Hakemli Dergi)
13. K VE Z KUŞAĞININ SİYASİ SEÇİM KAMPANYALARINA YÖNELİK GÜVENİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.6, sa.40, ss.2016-2025, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. EFFECTIVE DIGITAL ADVERTISING STRATEGIES TO REACH AD-AVOIDANT CONSUMERS
UMTEB - XIV INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Napoli, İtalya, 14 - 15 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
3. PAZARLAMA İLETİŞİMİN GELECEĞİ: YAPAY ZEKÂNIN MÜŞTERİ DENEYİMİ ÜZERİNE ETKİSİ
7. ULUSLARARASI İZMİR İKTİSAT KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 17 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
4. Sosyal Medyada Özçekim ve Paylaşım Takıntısı
Uluslararası Çankaya Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 Nisan 2023, ss.585-586, (Özet Bildiri)
9. Orta Gelirli Z Kuşağının Lüks Algısı ve Lüks Tüketim Motivasyonları
ANKARA III. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
10. KURUMSAL İTİBAR VE İMAJIN DEVLET VE ÖZEL HASTANELERE YÖNELİK GÜVENE ETKİSİ
3rd Cultural Informatıcs, CommunıcatıonMedıa Studıes Conference, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Özet Bildiri)
12. Understanding Trust And Reputation In Health Industry
2nd International Conference on Cultural Informatics, Communication Media Studies, MİDİLLİ, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
13
4. Metaverse Dünyasında Yeni Nesil Pazarlama ve Reklamın Geleceği
Dijital İletişime Disiplinlerarası Yaklaşımlar, Duygu Tosunay Gencelli, Gülçin Salman, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.94-110, 2022
6. Dissenting Discourse Against the Global Pandemic Discourse: A Study of the Audience of " Every Angle” T
Communication Studies in Pandemic: The Panoroma of Turkey, Zekiye Tamer Gencer, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.1-15, 2021
8. Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya
Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya, Ali Emre Dingin, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.121-142, 2021
10. Reklamın İşleyiş Sürecinde Etki Hiyerarşisi Modelleri ve Sosyal Medya
Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya II, Ali Emre Dingin, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.121-142, 2021
11. Sosyal Medya ve İşletmeler
Dijital Yönetim, H.Tezcan UYSAL, Cenk AKSOY, Fatma YILMAZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.297-313, 2020
12. Sağlık İletişiminde Sosyal Medya Kullanımının Etkileri
Disiplinlerarası Yaklaşımla Sosyal Medya, Ali Emre Dingin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.77-96, 2020
13. Lüks Markaların Sosyal Medya Kullanımı
Türkiye Alim Kitapları, Saarbrücken, 2014
