Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

3. MARKA İMAJI VE POZİTİF AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM (WOM) İLİŞKİSİ: MARKA SADAKATİNİN ARACILIK ROLÜ

21.PAZARLAMA KONGRESİ, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.1, ss.148-158, (Tam Metin Bildiri)

4. TÜKETİCİLERİN YAŞ KUŞAKLARINA GÖRE WOM HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ

15. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.214, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. Dijital Pazarlamada Büyük Veri

Dijital Pazarlama Yönetimi, Dr. Öğr. Üyesi Murat Fatih TUNA, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.303-349, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Sürdürülebilir Pazarlamanın Evrimi: Geçmişten Geleceğe Yeşil Stratejiler

PAZARLAMANIN GELECEĞİNE DÖNÜŞ "İLK İNSANDAN GÜNÜMÜZE PAZARLAMA", Dr. Cemal GÜMÜŞ,Doç. Dr. Makbule CİVELEK, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.231-260, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Dijital Çağın Psikolojik Tuzağı: Tüketiciler ve FOMO

Teknolojik Tüketiciler Çağı, Doç. Dr. Cihat KARTAL,Dr. Esma Ebru ŞENTÜRK,Prof. Dr. Tülin DURUKAN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.73-98, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Söylenti Piyasaları ve Pazarlama

Pazarlama İletişimi: Sosyal ve Etik Boyutları ile Özel Pazarlama Alanları, Dr. E. Ebru ŞENTÜRK,Doç. Dr. Cihat KARTAL, Editör, Eğitim Kitabevi, Ankara, ss.157-176, 2024

5. HELAL AMBALAJLAMA VE ETİKETLEME

TÜM YÖNLERİYLE HELAL TÜKETİM KAVRAM, KAPSAM, SÜREÇ VE UYGULAMA, ÖZKAN, Bekir, KURTOĞLU, Ramazan, Editör, NOBEL BİLİMSEL, Ankara, ss.291-316, 2022

6. İşletmecilik ve Temel Kavramları

Genel İşletme, Dr. Öğr. Üyesi Mehmet KARA, Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.15-36, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Muhasebe ve Finansman Fonksiyonu

Genel İşletme, Mehmet Kara, Editör, paradigma akademi, Çanakkale, ss.257-283, 2020
Metrikler

Yayın

20

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

102

Proje

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları