Öğr. Gör. ALPEREN TİMUÇİN SÖNMEZ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Yozgat Bozok Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ÇEVRİMİÇİ YEMEK İŞLETMELERİ HAKKINDAKİ E-ŞİKÂYETLERİN İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
Kurtoğlu R.
,
Temiz S.
,
Sönmez A. T.
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.294-315, 2022 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin İnternet Perakendeciliğinde Etik Konusundaki Değerlendirmeleri
Kurtoğlu R.
,
Sönmez A. T.
Ömer Halisdemir Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.171-183, 2017 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN İNTERNET PERAKENDECİLİĞİNDE ETİKKONUSUNDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ
KURTOĞLU R.
,
SÖNMEZ A. T.
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.171-183, 2017 (Hakemli Dergi)
Evaluations of the Consumers According to the Age Generations About WOM
KURTOĞLU R.
,
SÖNMEZ A. T.
,
TEMİZ S.
Eurasian Academy of Sciences Social Science Journal
, ss.416-430, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effect of Brand Image and Brand Utility on Brand Loyality and Positive Word of Mouth WOM
KURTOĞLU R.
,
SÖNMEZ A. T.
Suleyman Demirel University The Journal of Faculty of Economist and Administrative Sciences
, cilt.21, sa.4, ss.1127-1138, 2016 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN YAŞ KUŞAKLARINA GÖRE WOM HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ
KURTOĞLU R.
,
SÖNMEZ A. T.
,
TEMİZ S.
Eurasian Busines Economics Journal
, ss.416-430, 2016 (Hakemli Dergi)
MARKA İMAJI VE MARKA FAYDASININ MARKA SADAKATİ VE POZİTİF AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
KURTOĞLU R.
,
SÖNMEZ A. T.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.21, sa.4, ss.1127-1138, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
CHATBOT (SANAL ASİSTAN) MEMNUNİYETİNİN MARKA İTİBARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: YAPAY ZEKÂ KAYGISININ DÜZENLEYİCİ ROLÜ
TEMİZ S.
,
SÖNMEZ A. T.
,
KURTOĞLU R.
27. PAZARLAMA KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024
ÇEVRİMİÇİ YEMEK İŞLETMELERİ HAKKINDAKİ E-ŞİKÂYETLERİN İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
Kurtoğlu R.
,
Temiz S.
,
Sönmez A. T.
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, ss.230-246
MARKA İMAJI VE POZİTİF AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM (WOM) İLİŞKİSİ: MARKA SADAKATİNİN ARACILIK ROLÜ
KURTOĞLU R.
,
SÖNMEZ A. T.
21.PAZARLAMA KONGRESİ, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.1, ss.148-158
TÜKETİCİLERİN YAŞ KUŞAKLARINA GÖRE WOM HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ
KURTOĞLU R.
,
SÖNMEZ A. T.
,
TEMİZ S.
15. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.214
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Çağın Psikolojik Tuzağı: Tüketiciler ve FOMO
Sönmez A. T.
Teknolojik Tüketiciler Çağı, Doç. Dr. Cihat KARTAL,Dr. Esma Ebru ŞENTÜRK,Prof. Dr. Tülin DURUKAN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.73-98, 2024
Söylenti Piyasaları ve Pazarlama
Sönmez A. T.
Pazarlama İletişimi: Sosyal ve Etik Boyutları ile Özel Pazarlama Alanları, Dr. E. Ebru ŞENTÜRK,Doç. Dr. Cihat KARTAL, Editör, Eğitim Kitabevi, Ankara, ss.157-176, 2024
HELAL AMBALAJLAMA VE ETİKETLEME
KURTOĞLU R.
,
SÖNMEZ A. T.
TÜM YÖNLERİYLE HELAL TÜKETİM KAVRAM, KAPSAM, SÜREÇ VE UYGULAMA, ÖZKAN, Bekir, KURTOĞLU, Ramazan, Editör, NOBEL BİLİMSEL, Ankara, ss.291-316, 2022
Muhasebe ve Finansman Fonksiyonu
SÖNMEZ A. T.
Genel İşletme, Mehmet Kara, Editör, paradigma akademi, Çanakkale, ss.257-283, 2020
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
15
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (TrDizin)
4
H-İndeks (TrDizin)
1
Açık Erişim
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları