Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ÇEVRİMİÇİ YEMEK İŞLETMELERİ HAKKINDAKİ E-ŞİKÂYETLERİN İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.294-315, 2022 (Hakemli Dergi)
![Creative Commons License](/Content/images/creative-commons/licenses/small/by-nc-nd.png)
Tüketicilerin İnternet Perakendeciliğinde Etik Konusundaki Değerlendirmeleri
Ömer Halisdemir Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.171-183, 2017 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN İNTERNET PERAKENDECİLİĞİNDE ETİKKONUSUNDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.171-183, 2017 (Hakemli Dergi)
Evaluations of the Consumers According to the Age Generations About WOM
Eurasian Academy of Sciences Social Science Journal
, ss.416-430, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effect of Brand Image and Brand Utility on Brand Loyality and Positive Word of Mouth WOM
Suleyman Demirel University The Journal of Faculty of Economist and Administrative Sciences
, cilt.21, sa.4, ss.1127-1138, 2016 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN YAŞ KUŞAKLARINA GÖRE WOM HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ
Eurasian Busines Economics Journal
, ss.416-430, 2016 (Hakemli Dergi)
MARKA İMAJI VE MARKA FAYDASININ MARKA SADAKATİ VE POZİTİF AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.21, sa.4, ss.1127-1138, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
HELAL AMBALAJLAMA VE ETİKETLEME
TÜM YÖNLERİYLE HELAL TÜKETİM KAVRAM, KAPSAM, SÜREÇ VE UYGULAMA, ÖZKAN, Bekir, KURTOĞLU, Ramazan, Editör, NOBEL BİLİMSEL, Ankara, ss.291-316, 2022
Muhasebe ve Finansman Fonksiyonu
Genel İşletme, Mehmet Kara, Editör, paradigma akademi, Çanakkale, ss.257-283, 2020