Eğitim Bilgileri
2002 - 2008
2002 - 2008Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1985 - 1991
1985 - 1991Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Alman Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Aktif öğrenmenin okuduğunu anlama, eleştirel düşünme ve sınıf içi etkileşim üzerindeki etkileri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüAlmanca
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProf. Dr.
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2008 - Devam Ediyor
2008 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2019 - 2021
2019 - 2021Doç. Dr.
Yönetimsel Görevler
2019 - 2025
2019 - 2025Merkez Müdürü
Yozgat Bozok Üniversitesi
2009 - 2012
2009 - 2012Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
2010 - 2011
2010 - 2011Bölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2008 - Devam Ediyor
2008 - Devam EdiyorÖğretim Üyesi
Cumhuriyet Üniversitesi, Öğretim Üyesi
1993 - 2008
1993 - 2008Öğretmen
Milli Eğitim Bakanlığı, Öğretmen
Verdiği Dersler
Doktora
Program Değerlendirmede Yeni Yaklaşımlar
Öğretmen Eğitimi Programlarında Çağdaş Yaklaşımlar
Öğrenme Öğretme Süreci ve Uygulamaları
Doktora
Program Değerlendirmede Yeni Yaklaşımlar
Öğretmen Eğitimi Programlarında Çağdaş Yaklaşımlar
Öğrenme Öğretme Süreci ve Uygulamaları
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin öğrenme sürecinde yardım isteme eğilimlerinin, sınıf iklimi ve öğrenme sorumluluğu algılarının incelenmesi
Koç C. (Danışman)
Ş.ÜNALAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Öğretmenlerin özerklik algılarının ve eğitim programı okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi
Koç C. (Danışman)
A.TAŞDEMİRCANAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Beden eğitimi ve spor yüksekokulu öğrencilerinin özdüzenlemeli öğrenme düzeyleri ve akademik erteleme eğilimleri
KOÇ C. (Danışman)
D.GAMZE(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İLK VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE BİR MODEL ÖNERİSİ
KOÇ C. (Danışman)
B.ÇEZİK(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin çoklu zeka alanları ile öğrenme stillerinin incelenmesi
KOÇ C. (Danışman)
İ.AYGÜL(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Eğitim fakültesi öğrencilerinin matematik okuryazarlığı özyeterlik inançları ile eleştirel düşünme eğilimleri
KOÇ C. (Danışman)
C.KIRMALI(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İşbirlikli öğrenme ve akran değerlendirmenin akademik başarı, bilişüstü yeti ve yardım davranışlarına etkisi
KOÇ C. (Danışman)
S.KAYA(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (9)
2025
20251. Yenilenmiş Bloom Taksonomisinin Uygulanmasına Yönelik Mesleki Yeterlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
çer ö. y., Koç C.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.16, sa.1, ss.752-774, 2025 (TRDizin)
2022
20222. ON BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FELSEFE DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE ÖĞRETMENLERİN AYNASINDAN ÖĞRENCİLERE BİR BAKIŞ
KOÇ C., Bahadır S.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.64, ss.612-645, 2022 (TRDizin)
2022
20223. İngilizce Öğretmen Adaylarının Bilişsel Esneklikleri ve Yardım İsteme Eğilimlerinin İncelenmesi
KOÇ C., MEHDİYEV E.
YAŞADIKÇA EĞITIM
, cilt.36, sa.3, ss.794-812, 2022 (TRDizin)
2017
20174. Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Öz Yeterlik Algıları ve Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları
KOÇ C., ARSLAN A.
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.745-778, 2017 (TRDizin)
2016
20165. Ortaokul Öğrencilerinin Etkin Katılımı ve Yardım İsteme Eğilimleri
GÜVENÇ H., KOÇ C.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.18, sa.2, ss.347-366, 2016 (TRDizin)
2016
20166. Prospective teachers conceptions of teaching andlearning and their attitudes towards multiculturaleducation
KOÇ C., KÖYBAŞI F.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.22, ss.2048-2056, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20167. Yardım İsteme Ölçeği YİÖ Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KOÇ C.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , cilt.17, sa.1, ss.1-17, 2016 (TRDizin)
2016
20168. Tunceli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Stillerinin İncelenmesi
AYGÜL İ., KOÇ C.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.37, ss.112-132, 2016 (TRDizin)
2015
20159. Ortaokul Öğrencilerinin Başarı Yönelimlerinin ve Okuma StratejileriBilişüstü Farkındalıklarının İncelenmesi
KOÇ C., ARSLAN A.
Eğitim Öğretim Dergisi , cilt.5, sa.5, ss.485-508, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201510. Öğretmenlik Uygulamasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz Yeterlik Kaynaklarına Etkisi
Koç C.
TURKISH STUDIES , cilt.10, sa.11, ss.1037-1060, 2015 (Scopus, TRDizin)
2015
201511. Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitimde Eylem Araştırmasına İlişkin Görüşleri
KOÇ C.
CÜ Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.39, sa.1, ss.143-167, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201512. İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algıları ve Öğrenme Sürecinde Yardım İstemeleri
KOÇ C.
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi , cilt.23, sa.2, ss.659-678, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201413. Öğrenme Sürecinde Etkili Yardım İsteme Bir Öz Düzenleme Stratejisi
KOÇ C.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.13, sa.50, ss.139-160, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201414. Öğrenci Merkezli Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KOÇ C.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.13, sa.49, ss.150-170, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201315. İlköğretim İkinci Kademe 6 8 Sınıf Öğrencilerinin Bilişüstü Yetileri ile Başarı Yönelimlerinin İncelenmesi Bingöl Örneği
KOÇ C., SEVİNÇ K.
E-Journal of New World Sciences Academy , cilt.8, sa.2, ss.308-322, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201216. The reflectors of teaching experiences: Diaries Öǧretmenlik uygulamasinin yansiticilari: Günlükler
Koç C., YILDIZ H.
Egitim ve Bilim
, cilt.37, sa.164, ss.223-236, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
201217. Faculty of Education Students’ Views on Absence Attitudes
UĞURLU C. T., KOÇ C., USTA H. G., ŞİMŞEK A. S.
Procedia-Social and Behavioral Sciences , cilt.46, ss.1401-1408, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201118. Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulamasında akran değerlendirmeye ilişkin görüşleri
Koç C.
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri , cilt.11, sa.4, ss.1965-1989, 2011 (SSCI, Scopus)
2011
201119. Sınıf Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Algıları ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Becerilerinin İncelenmesi
Koç C.
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION , cilt.1, sa.1, ss.240-255, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200720. Eleştirel Düşünme ve Öğretimi
KOÇ C.
Eğitim Bilim Toplum , cilt.5, sa.19, ss.114-143, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ EĞİTİMİNİN 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Koç C., Durası A., Çetinkaya R., Sarıkavak Ş., Cantekin D.
EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.2, ss.2671-2689, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. The Predictability of Preschool Teacher Canditates' Levels of Motivational Regulation on 21st Century Skills
KORKMAZ A., KOÇ C.
The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences (2-3-4 June 2022), Baku, Azerbaycan, 02 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences
KORKMAZ A., KOÇ C.
The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences, Baku, Azerbaycan, 02 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20224. Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Yordanmasında Umut Düzeylerinin Rolü
KOÇ C., KALKAN A.
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2021
20215. Prospective Teachers’ Views on Homework and the Role of Homework on Self- Regulatory Skills in the Distance Learning Process
KOÇ C.
The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2019
20196. Öğrenmeyi Öğrenmeye İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Uygulamaları
KOÇ C.
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 09 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. The Predictive Role of Teacher Emotions in Learner Autonomy Support
KOÇ C.
EARLI 2019, Aachen, Almanya, 12 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)
2018
20188. Bilişsel ve Üstbilişsel Yönlendiricilerle Desteklenen Aktif Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Özdüzenlemeli Öğrenmeleri Üzerindeki Etkileri
KOÇ C.
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. The Opinions Of English Teacher Candidates' Regarding The Use Of The Role-Play Technique In Oral Presentation Lecture
MEHDİYEV E., KOÇ C.
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Öğretmen Eğitiminde Kuram ve Uygulama Arasındaki Köprü: Ders Videoları
KOÇ C.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi / 27 - 30 Nisan 2018 Nevşehir, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. İngilizce Öğretmen Adaylarının Dil Öğrenme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri ve Akademik Öz Yeterlik İnançları
MEHDİYEV E., KOÇ C.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi / 27 - 30 Nisan 2018 Nevşehir, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201712. Predicting the Hope Levels by the Engagement of the RegionalBoarding Secondary School Students in the Classroom
KOÇ C.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. The Predictive Effect of Self-efficacy Perceptions of Teachers on Procrastination Tendencies
KOÇ C., UZUN R. B.
5th International Symposium: New Issues on Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. The Academic Help-Seeking Tendencies of the Faculty of Education Students: From Whom? Why?
KOÇ C.
5th International Symposum: New Issueson Teacher Education, 29 - 31 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2016
201615. Opinions of Primary and Secondary School Teachers Regarding Multicultural Education A Mixed Method Study
KOÇ C., Arslan A.
4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201616. Study Approaches and Academic Self Efficacy Beliefs of Prospective Science Teachers
KOÇ C., SOĞUK B.
4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201617. Prospective Teachers Conceptions of Teaching and Learning and Their Attitudes Towards Multicultural Education
KOÇ C., KÖYBAŞI F.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201618. Examination of Teachers Self Efficacy Beliefs and Problem Solving Skills
KOÇ C.
4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201619. Öğretmenlerin Öğretim Özdüzenleme Becerileri ve Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları
KOÇ C., KARABAĞ S.
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201620. İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Çokkültürlü Eğitime İlişkin Tutumları
KOÇ C., ARSLAN A.
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2015
201521. Academic Motivation Levels and Help Seeking Tendencies of High School students
KOÇ C., ADEM Y.
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201522. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ve Matematik Öz Yeterlik Kaynakları
KOÇ C., NERMİN A., SÜLEYMAN H.
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201523. Öğretmen Adaylarının Başarı Yönelimlerinin Akademik Yardım İstemelerini Yordama Düzeyi
KOÇ C.
VII. International Congress of Educational Research, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201524. Ortaokul Öğrencilerinin Başarı Yönelimlerinin ve Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıklarının İncelenmesi
KOÇ C., ARSLAN A.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri kongresi, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015
2015
201525. İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin Kolektif Yeterlik ve Mesleki Profesyonellik Algıları
KOÇ C., HİLAL Ç.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201426. İşbirlikli Öğrenme Gruplarında Yardım İsteme
KOÇ C., DARENDELİLER F. F., BAŞ F.
9th International Balkan Education and Science Congress, 16 - 18 Ekim 2014
2014
201427. Views of Academic Members and Students on the Absenteeism
ŞİMŞEK A. S., USTA SAYIN H. G., KOÇ C., UĞURLU C. T.
GLOBAL CONFERENCE on LINGUISTICS and FOREIGN LANGUAGE TEACHING (LINELT-2013), 09 Temmuz 2014, cilt.136, ss.527-531, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20232. Değerler Eğitiminde Kullanılan Yöntem ve Teknikler
Koç C., Yalçın Çer Ö.
Karakter ve Değerler Eğitimi, Prof. Dr. Canan KOÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.197-225, 2023
2023
20233. Değerler Eğitimine İlişkin Temel Kavramlar
Koç C.
Karakter ve Değerler Eğitimi, Prof. Dr. Canan Koç, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.2-18, 2023
2023
20234. Değerler Eğitimi Yaklaşımları
Koç C.
Karakter ve Değerler Eğitimi, Prof. Dr. Canan Koç, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.107-142, 2023
2023
20235. İngilizce Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri: Zorluklar, Baş Etme Yolları ve Mesleki Gelişimleri
Mehdiyev E., Koç C.
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları VII, Ahmet DOĞANAY Oğuz KUTLU, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.123-144, 2023
2020
20206. ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERININ DUYGUSAL YÖNÜ: ÖĞRENCI VE ÖĞRETMEN DUYGULARI
KOÇ C.
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar 2 (Cilt 2), Onur Zahal, Şehriban Koca, Kenan Baş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.365-384, 2020
2020
20207. Etkili Öğretmen Özellikleri ve Öğretmen Coşkusu
KOÇ C.
Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN'a Armağan, Dilşat PEKER ÜNAL, Fatih DEMİR, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.559-570, 2020
2016
20168. Okulda Umut
KOÇ C.
Pozitif Psikoloji Bağlamında Umut, Aylin Demirli Yıldız, Editör, nobel, Ankara, ss.305-328, 2016
2016
20169. Klasik Koşullanma
KOÇ C.
Öğrenme Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları, GÜLAY EKİCİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-56, 2016
2015
201510. Öğretmen Eğitiminde Gelişme ve Uygulamalar
KOÇ C.
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.207-226, 2015
2015
201511. Öğretim Yöntemleri
KOÇ C.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, BİRSEN DOĞAN, VESİLE ALKAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.47-88, 2015
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025Genç Yetişkinlerin Gözünden Flört Şiddeti Üniversite Deneyimi ve Algısal Farklılıklar
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
GEDİK E. (Yürütücü), KOÇ C., ÇAKIR H., GÖÇMEN F., TOSUN GÜLEROĞLU F.
2023 - 2024
2023 - 2024
Genç Yetişkinlerin Gözünden Flört Şiddeti Üniversite Deneyimi ve Algısal Farklılıklar
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Çakır H., Koç C., Gedik E. (Yürütücü)
2023 - 2024
2023 - 2024Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitiminin 4. Sınıf Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Rolleri Tutumları Üzerindeki Etkisi
TÜBİTAK Projesi
Koç C.
2021 - 2021
2021 - 2021
Liselerde Görev Yapan DKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerinde Kadın İmgesine Yönelik Farkındalık Oluşturma Yeterliliklerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
Mutallımova A., Yakut S.(Yürütücü), Koç C. (Yürütücü), Dündar A., Göktaş H., Yüksel N., et al.
2018 - 2020
2018 - 2020Bilişsel ve Üstbilişsel Yönlendiricilerle Desteklenen Aktif Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Özdüzenlemeli Öğrenmeleri, Akademik Öz Yeterlik Algıları ve Ders Çalışma Yaklaşımları Üzerindeki Etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Koç C.
2012 - 2015
2012 - 2015Sınıf Öğretmenlerinin Aktif Öğrenme ve Alternatif Değerlendirme Eğitiminde eylem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KOÇ C. (Yürütücü)
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Kasım 2024
Kasım 2024
Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü Etkinliği
Sosyal Faaliyet Organizasyonu
Koç C.
Yozgat, Türkiye
Sanatsal Etkinlik
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 17
h-indeksi (SCOPUS): 1
Jüri Üyelikleri
Ocak-2025
Ocak 2025Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Beyza Üçüncü Tez Savunması - Yozgat Bozok Üniversitesi
Aralık-2024
Aralık 2024Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Ekim 2024 - Yozgat Bozok Üniversitesi
Ekim-2023
Ekim 2023Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, Ekim 2023 - Yozgat Bozok Üniversitesi
Ekim-2023
Ekim 2023Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi, Üniversitelerarası Kurul, 2023 - Yozgat Bozok Üniversitesi
Ekim-2023
Ekim 2023