Eğitim Bilgileri
1998 - 2004
1998 - 2004Doktora
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
1995 - 1998
1995 - 1998Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1991 - 1995
1991 - 1995Lisans
Selçuk Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Pazarlama Mühendisliği Yazılımları Modellerinin Pazarlama Performansı Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
1998
1998Yüksek Lisans
Küçük Ve Orta Ölçekli İşletmeler, İç Pazar Ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama Sorunları Ve Çözüm Önerileri: Trabzon Sanayinde Örnek Uygulama
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Pazarlama
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2007 - Devam Ediyor
2007 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2004 - 2007
2004 - 2007Öğretim Görevlisi Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu
2001 - 2004
2001 - 2004Öğretim Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu
1997 - 2001
1997 - 2001Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yönetimsel Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorMerkez Müdürü
Yozgat Bozok Üniversitesi, Girişimcilik ve Üniversite-Sanayi İşbirliği Uygulama ve Araştırma Merkezi
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Yozgat Bozok Üniversitesi
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2008 - 2021
2008 - 2021Bölüm Başkanı
Yozgat Bozok Üniversitesi, Rektörlük, Beden Eğitimi ve Spor
2008 - 2011
2008 - 2011Merkez Müdür Yardımcısı
Yozgat Bozok Üniversitesi, Sürekli Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi
2008 - 2011
2008 - 2011Bölüm Başkanı
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2007 - 2008
2007 - 2008Bölüm Başkan Yardımcısı
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2003 - 2005
2003 - 2005Bölüm Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklam
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Kokusal pazarlamanın marka farkındalığı üzerindeki etkisinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi
KARA M. (Danışman)
Y.BOZKURT(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Artırılmış gerçeklikle desteklenen bir seçim kampanyasının seçmen tercihi üzerine etkisi
KARA M. (Danışman)
S.SAYDAM(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
TR 72'de girişimcilik profilinin analizi
KARA M. (Danışman)
T.YILDIZ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Deneyimsel pazarlama ve satın alma karar sürecine etkisi: Termal turizm sektöründe bir uygulama
KARA M. (Danışman)
B.ÇİÇEK(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Bankacılıkta mobil pazarlama ve tüketici satın alma kararı üzerine etkisi: Yozgat örneği
KARA M. (Danışman)
P.HACIHASANOĞLU(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Üniversitelerde imaj pazarlaması: Bozok Üniversitesi'nin kurumsal imajının öğrenciler açısından ölçülmesi
KARA M. (Danışman)
B.KAYA(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Satış geliştirme faaliyetlerinin satın alma kararına etkisi: Hizmet sektöründe bir uygulama
KARA M. (Danışman)
D.KURU(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Çok kriterli karar verme metotları ve analitik hiyerarşi süreci ile matematik eğitimi alanında bir uygulama
KARA M. (Danışman)
Y.KARACA(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Toplam kalite yönetiminin pazarlama performansına etkileri ve sağlık sektöründe bir uygulama
KARA M. (Danışman)
M.GÜRCÜ(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (26)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (16)
2025
20251. KOBİ’lerin KOSGEB’e Yönelik Kurumsal İmaj Algısının Belirli Değişkenler Üzerinden İncelenmesi
KARCI M. A., KARA M.
Yönetim Ekonomi Edebiyat İslami ve Politik Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.77-94, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20242. İslami Bağlılık ve İsraf Anlayışının Tüketici Davranışlarına Etkisi: Yozgat İli Örneği
Ünal S., Kara M.
Turkish Research Journal of Academic Social Science
, cilt.7, sa.2, ss.171-183, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20233. SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA YÖNELİMİ ÖLÇEĞİNİN KONAKLAMA İŞLETMELERİ ÜZERİNDE UYARLANMASI: YOZGAT İLİ ÖRNEĞİ
Kara M., Karaman M., Çelikkaya K.
Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.84-110, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Consumer Ethnocentric Tendencies in Purchasing Foreign Products: A Study in Afghanistan
Rahımı Z., Hasnat M. A., Kara M., Ahmad F.
Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.402-422, 2023 (TRDizin)
2023
20235. Afghan Consumers’ Beliefs, Attitudes, And Behaviors Towards Social Media Advertising: A Case Study on Parwan-Afghanistan
Hasnat M. A., Rahimi Z., Ahmad F., Kara M.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.1897-1914, 2023 (TRDizin)
2023
20236. HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ BAĞLILIĞI: MÜŞTERİLERİN KÂBİLDEKİ ÖZEL BANKACILIK HİZMETLERİ ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Rahımı Z., Kara M., Kırkbir F.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, sa.38, ss.109-128, 2023 (TRDizin)
2021
20217. TÜKETİCİLERİN YATIRIM ARACI SEÇİMİNİ ETKİLEYEN DEMOGRAFİK FAKTÖRLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
HACIHASANOĞLU P., KARA M.
Hitit Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.168-190, 2021 (TRDizin)
2018
20188. KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE DUYUSAL MARKALAMANIN ÖNEMİ:BEŞ YILDIZLI BİR OTEL ÖRNEĞİ
KARA M., TEMİZ S.
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.7, sa.3, ss.455-477, 2018 (TRDizin)
2018
20189. X ve Y Kuşaklarında Satın Alma Karar Sürecinde Algılanan Risk: Mobilya Sektörüne Yönelik Bir Araştırma
KARA M., DALKILIÇ S.
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS) , cilt.4, sa.21, ss.742-753, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201810. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN HELAL ÜRÜN ALGI, TUTUM VEBEKLENTİLERİ: BOZOK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
HACIHASANOĞLU P., KARA M., HACIHASANOĞLU T.
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.14, ss.129-146, 2018 (TRDizin)
2017
201711. BOZOK ÜNİVERSİTESİNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN TUKETİM HARCAMALARI ANALİZİ VE YOZGAT EKONOMİSİNE ETKİLERİ
SARKIM M., SEKER F., KURTOĞLU R., KARA M.
Journal Of Social And Humanities Sciences Research , cilt.4, sa.12, ss.1199-1213, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201612. PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
KIRKBİR F., KARA M., Türkel M.
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler dergisi , sa.56, ss.290-302, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201613. Çok Katlı Pazarlama Sistemi ve Uygulaması: Yozgat İli Tupperware Firması Örneği
KARA M., ALTIN B.
The Journal of International Scientific Researches , cilt.1, sa.1, ss.50-62, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201514. BANKACILIKTA MOBİL PAZARLAMA ve TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARI ÜZERİNE ETKİSİ: YOZGAT ÖRNEĞİ
Kara M., Hacıhasanoğlu P.
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.181-205, 2015 (TRDizin)
2015
201515. DENEYİMSEL PAZARLAMA VE SATIN ALMA KARAR SÜRECİNE ETKİSİ: TERMAL TURİZM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Kara M., Altın B.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.13, ss.177-200, 2015 (TRDizin)
2013
201316. Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Satın alma Kararlarına Etkisi Hizmet Sektöründe Bir Uygulama
Kara M., Kuru D.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.149-190, 2013 (TRDizin)
2012
201217. Toplam Kalite Yönetiminin Pazarlama Performansına Etkileri ve Sağlık Sektöründe Bir Uygulama
KARA M., GÜRCÜ M.
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.4, ss.7-25, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201018. BELEDİYE HİZMETLERİNDE HALKIN MEMNUNİYETİNİN ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA: YOZGAT BELEDİYESİ ÖRNEĞİ
Kara M., Gürcü M.
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.79-86, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201019. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİN İŞLETME BÖLÜMÜNÜ SEÇMELERİNDE ETKİLİ OLAN ÖNCELİKLİ FAKTÖRLERİN ANALİTİK HİYERARŞİ PROSESİ METODU İLE ANALİZİ: BOZOK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİNDE BİR UYGULAMA
KARA M., Karaca Y.
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.133-140, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200920. SOSYAL VE KÜLTÜREL YAPININ GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNEETKİLERİ VE TÜRK TOPLUMUNDAN ÖRNEKLER
Kara M.
Journal of Azerbaijani Studies
, cilt.12, sa.1, ss.465-485, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200921. TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINAYÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ
Kara M., Şehitoğlu Y., Özdemir Ö. Ç.
Journal of Azerbaijani Studies , cilt.12, sa.1, ss.700-711, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200922. GLOBALLEŞMENİN PAZARLAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE ETKİLERİ VE TÜRK DÜNYASINA YANSIMALARI
Kara M., Şener T.
Journal of Azerbaijani Studies , cilt.12, sa.1, ss.604-621, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200823. Kalite Kontrol Sürecinin Bütünleşik Pazarlama Faaliyetleri ve Gelişen Müşteri beklentileri Üzerine Etkileri
KARA M., DESTE M.
Standart , sa.558, ss.106-111, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200824. Bir Kalkınma Aracı Olarak Organize Sanayi Bölgeleri Isparta Süleyman Demirel Organize Sanayi Bölgesi Üzerine Bir Araştırma
ÇETİN M., KARA M.
ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , sa.31, ss.49-68, 2008 (TRDizin)
2003
200325. Pazarlamada Satış Sonrası Servis Hizmetleri ve Otomotiv Sektörü Servis Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyeti, Trabzon Örneği
KURTULDU H. S., KARA M.
Pazarlama Dünyası , ss.50-52, 2003 (Hakemli Dergi)
2001
200126. Bankacılık Sektöründe Pazarlama Faaliyetleri: Trabzon'da Örnek Uygulama
Öçer A., KARA M.
Pazarlama Dünyası , ss.18-28, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. TR72' de Girişimcilik ve Bölgesel Kalkınmaya Etkileri
KARA M., Yıldız T.
III. Uluslararası Bozok Sempozyumu, Yozgat, Türkiye, 03 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2014
20142. TÜRK VE AZERİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
VARİNLİ İ., KURTOĞLU R., KARA M.
12. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kazan, Rusya, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014, cilt.1, ss.649-659, (Tam Metin Bildiri)
2014
20143. HELAL TURİZM PAZARI: DÜNYADA VE TÜRKİYE'DE MEVCUT DURUM ANALİZİ VE ÖNERİLER
VARİNLİ İ., KURTOĞLU R., KARA M.
12. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kazan, Rusya, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014, cilt.1, ss.673-680, (Tam Metin Bildiri)
2013
20134. Bozok Üniversitesi Meslek Yüksekokulunda Hizmet Kalitesinin Ölçümü
KARA M., ALTINDAŞ M.
3. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Ardahan, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)
2012
20125. Müşteri İletişimi ve Bankacılık Sektöründe Müşteri-Çalışan İletişimin Etkinliğinin Ölçülmesine İlişkin Bir Uygulama
KARA M., KIRKBİR F., TEPEGÖZ Ş. M.
4. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Kalkandelen, Makedonya, 10 Eylül 2012, cilt.1, ss.593-604, (Tam Metin Bildiri)
2010
20106. Hastanelerde Algılanan Yatan Hasta Şikayetlerinin Hasta Sadakatine Etkisine Yönelik Bir Saha Araştırması
VARİNLİ İ., KIRKBİR F., KARA M.
2. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.1495-1512, (Tam Metin Bildiri)
2010
20107. Global Mali Krizin İşletmelerin Pazarlama stratejilerine Etkileri ve Türk Hazır Giyim Sektöründe Bir Uygulama ( AHP)
VARİNLİ İ., KARA M., Karaca Y.
2. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 30 Mayıs 2010, cilt.1, ss.1277-1294, (Tam Metin Bildiri)
2009
20098. YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE BİLGİSAYAR DESTEKLİ CONJOİNT ANALİZİNİN KULLANILMASI: ÖRNEK BİR UYGULAMA
KARA M., KURTOĞLU R.
ULUSLARARASI DAVRAZ KONGRESİ, Isparta, Türkiye, 24 - 27 Eylül 2009, ss.2436-2451, (Tam Metin Bildiri)
2009
20099. Üniversite Öğrencilerinin Sağlık Hizmetlerinden Beklentileri Hizmet Kalitesi Ölçümü ve Bozok Üniversitesi'nde Bir Uygulama
KARA M., ÖZÇETİN N., GÜRCÜ M., ESER A.
Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Eylül 2009, ss.537-550, (Tam Metin Bildiri)
2008
200810. Türk Dünyasında Bilgi Teknolojileri Temelli Ortak Girişim Modellemesi
KARA M., HACIMURTAZAOĞLU M.
Proceedıngs of the ınternatıonal congress ıntegratıon and economıc development ın transıtıon economıes, Bishkek, Kırgızistan, 09 Ekim 2008, cilt.1, ss.178-183, (Tam Metin Bildiri)
2007
200711. Türk Dünyasında Enerji Kaynaklarının Dağıtımına İlişkin Pazarlama Stratejileri ve Enerjide Yapısal Girişim Modeli
KARA M., ŞEHİTOĞLU Y.
Beşinci Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Calalabat, Kırgızistan, 11 Haziran 2007, cilt.1, ss.131-140, (Tam Metin Bildiri)
2007
200712. Meslek Yüksekokullarında Eğitim Sorunları ve Çözüm Önerileri: Doğu Karadeniz Bölgesi’nde 11 Meslek Yüksekokulunda Eğitime İlişkin Sorunların Saptanması ve Çözüm Önerilerine Yönelik Bir Saha Çalışması
KARA M., ÖZGÜNER Z.
4. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2007, cilt.1, ss.324-329, (Tam Metin Bildiri)
2007
200713. Yeni Ekonomik Koşullarda Değişen Bilgi Teknolojileri ve Pazarlama Kararlarına Etkileri
KARA M.
4. Ulusal Meslek Yüksek Okulları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 Mayıs 2007, cilt.2, ss.403-405, (Tam Metin Bildiri)
2001
200114. Küçük Ve Orta Ölçekli İşletmelerin İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama sorunları ve Çözüm Önerileri Trabzon İlinde Örnek Uygulama
ÖÇER A., KARA M., BAYUK M. N.
6 Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran 2001, ss.320, (Özet Bildiri)
2001
200115. Yaş Meyve Sebze Ticareti ve Toptancı Halleri İç Pazar ve İhracatta Karşılaştıkları Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Doğu Karadeniz Bölgesinde Yedi İlde Örnek Uygulama
ÖÇER A., KARA M., BAYUK M. N.
6 Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran 2001, ss.322, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERDE PAZARLAMA (STRATEJİK BİR YAKLAŞIM)
Kara M.
Paradigma Akademi, Çanakkale, 2024
2023
20232. TÜRKİYE’ DE TESPİH PAZARI Mevcut Durum, Sorunlar ve Çözüm Önerileri’
Hayran M., KARA M.
Paradigma Akademi Yayınevi, Çanakkale, 2023
2023
20233. KOBİLERDE SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA VE STRATEJİK ÖNERİLER
KARA M., KARAMAN M.
İktisadi ve İdari Bilimler Modern Değerlendirmeler ve Araştırmalar, AKÇAY ÖZTÜRKÇÜ Aysel, ÖZKAN Selçuk M., Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.111-141, 2023
2022
20224. GİRİŞİMCİ PAZARLAMA VE TÜKETİM
ALTIN B., KARA M., ALTIN Ş.
SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XV, Filiz Tufan Emini, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.113-130, 2022
2022
20225. Uzay Turizminde Sadakat Programları
KARA M.
Uzay Turizmi, Apaydın, Fahri, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.173-191, 2022
2022
20226. GİRİŞİMCİ PAZARLAMA VE TÜKETİM
ALTIN B., KARA M., ALTIN Ş.
SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XV, Doç. Dr. Filiz Tufan Emini, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.113-130, 2022
2021
20217. EKONOMİK KRİZ ORTAMINDA FİNANSAL TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Hacıhasanoğlu P., Kara M.
PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, 2021
2021
20219. Dini Değerler ve Dindarlığın Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi
KARA M.
Tüketici Davranışları-II Güncel Akademik Çalışmalar, Dr. Davut Karaman, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.249-279, 2021
2019
201910. Nöropazarlama Perspektifinden Kokusal Pazarlama: Marka mı Satın Alıyoruz? Koku mu?
KARA M., YÜCEL N., BOZKURT Y.
PARADİGMA AKADEMİ BASIN YAYIN DAĞITIM, Çanakkale, 2019
2014
201411. Tüketici Haklarının Tarihçesi
COŞKUN H., GENÇDOĞAN B., KARAGÖZ YERDELEN B., EBREN F., ÖZGÖZ A., BELBER B. G., et al.
Tüketici Davranışları, Mustafa Paksoy, Mehmet Kara, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.247-256, 2014
2013
201312. Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları
FIRAT D., YILDIZ S., YILDIZ E., ZERENLER M., AYYILDIZ H., CENGİZ E., et al.
Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Prof. Dr. Asım Günal ÖNCE, Editör, Nobel, Ankara, ss.190-216, 2013
2013
201313. Perakendeciler, Toptancılar ve Strateji Planlaması
KARA M., AYYILDIZ H., YILDIZ S.
Pazarlamanın Temelleri Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Asım Günal ÖNCE, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.292-318, 2013
2009
200914. İşletme Bilimine Giriş (Modern İşletmecilik)
TASLAK S., KARA M.
Murathan Yayınevi, Trabzon, 2009
2008
200815. Kalite ve Kalite İle İlgili Kavramlar
KARA M., BUZLU H. B., KIRDAR S. S., ÖRGEV C., MISTIKOĞLU G., DELİBALTA M. S., et al.
Kalite Güvence ve Standartları, Mehmet Kara, Seval S. Kırdar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.9-34, 2008
Desteklenen Projeler
2017 - 2017
2017 - 2017Sorgun İş Geliştirme Merkezi (İŞGEM) için Teknik Destek Projesi
AB Destekli Diğer Projeler
(Proje Özeti)
Özbölük T., Kara M., Kurtoğlu R., Sarkım M.