Makaleler
8
Tümü (8)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
1. Sürdürülebilir Çevre Eğitimi Tutumlarının İngilizce Öğretmen Adaylarının Uluslararası Duruşları Üzerindeki Etkisi: Nicel Bir Çalışma
ULEAD 2025 ANNUAL CONGRESS 20TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESEARCH IN EDUCATION, Bartın, Türkiye, 27 - 29 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
2. Investigating the Effectiveness of AI-Based Chatbots in Enhancing English Speaking Skills
ULEAD 2025 ANNUAL CONGRESS 20TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESEARCH IN EDUCATION, Bartın, Türkiye, 27 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
5. TRACING THE EVOLUTION OF TEACHER MINDSETS: INTEGRATING TRANSLANGUAGING AND SDG
The 6th TESOL Türkiye International ELT Conference "Future Proof Learning: Rethinking Education to Inspire and Sustain Tomorrow", Kayseri, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2025, (Özet Bildiri)
8. Defining Levels of International Posture Among Undergraduate Primary School Teachers in Türkiy
Association of English Language Teacher Educators (AELTE) 3rd Conference, Amasya, Türkiye, 18 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
9. Exploring Different and Joint Causal Mechanisms of Language Teachers’ Self-Efficacy Beliefs in Writing and Reading Domain
PLL5: PSYCHOLOGY IN LANGUAGE LEARNING, Madrid, İspanya, 16 - 18 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
3. PARTICULARITY, PRACTICALITY, AND POSSIBILITY: A GUIDE TO KUMARAVADIVELU’S FRAMEWORK IN ENGLISH TEACHING.
International Research of in the Field of English Language Teaching-3, KÖYALAN AYLİN, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.32-47, 2025
4. TÜRKİYE’DE YABANCI DİL SINIF KAYGISI VE KEYFİ: JANUS METAFORU KULLANILARAK YAPILAN ETKİNLİK TABANLI BİR ÇALIŞMA
DİL EĞİTİMİNDE MOTİVASYON VE KAYGI ARAŞTIRMALARI, KURNAZ HASAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.53-70, 2025
