-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2008 - 2021 Dr. Öğr. Üyesi
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
1998 - 2008 Araştırma Görevlisi
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2023 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
-
2023 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Yozgat Bozok Üniversitesi, Rektörlük, Rektörlük
-
2014 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2024 - 2025 Kalite Koordinatörü
Yozgat Bozok Üniversitesi, Rektörlük, Rektörlük
-
2023 - 2024 Dekan Yardımcısı
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2014 - 2023 Bölüm Başkan Yardımcısı
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2020 - 2020 MYO Müdürü
Yozgat Bozok Üniversitesi, Yerköy Adalet Meslek Yüksekokulu
-
2015 - 2019 Enstitü Müdür Yardımcısı
Yozgat Bozok Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2014 - 2015 Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Yozgat Bozok Üniversitesi, Bilinmiyor, Proje Koordinasyon Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
2012 - 2012 Enstitü Müdür Yardımcısı
Yozgat Bozok Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2008 - 2011 Dekan Yardımcısı
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
-
2006 - 2007 Fakülte Sekreteri
Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
-
1997 - 1997 PLANLAMA MÜHENDİSİ
SİMFER A.Ş., PLANLAMA MÜHENDİSİ
-
Doktora
Pazarlamada Güncel Konular
SOSYAL BİLİMLERDE NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Yüksek Lisans
UZMANLIK ALAN DERSİ
YÜKSEK LİSANS TEZİ
BİTİRME ÖDEVİ/STAJ
UYGULAMALI İSTATİSTİK
HİZMET PAZARLAMASI
İSTATİSTİK
PAZARLAMA İLKELERİ
PAZARLAMA ETİĞİ
DAĞITIM KANALLARI
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ANABİLİM DALI SEMİNERİ
-
Lisans
İSTATİSTİK1 (B)
İSTATİSTİK1 (A)
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI VE UYGULAMALARI
HİZMET PAZARLAMASI
İSTATİSTİK2
İSTATİSTİK1
PAZARLAMA YÖNETİMİ
PAZARLAMA İLKELERİ
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
BİTİRME ÖDEVİ/STAJ
GENEL PAZARLAMA
-
Mağaza Atmosferinin Marka Evangelizmi ve Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim (WOM) Üzerindeki Etkisi: Müşteri Tatmininin Aracılık Rolü
Kurtoğlu R. (Danışman)
S.GÜNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sağlık Hizmetlerinde Tüketici Davranışları ve Sağlıkla İlgili İnternet Kullanımının Hasta Güçlendirme Üzerindeki Etkisi: E-Sağlık Okuryazarlığının Aracılık Rolü
Kurtoğlu R. (Danışman)
S.DALKILIÇ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Atıf Teorisi, Telafi Memnuniyeti, Tekrar Satın Alma Niyeti ve Pozitif WOM İlişkisi: Konaklama Sektöründe Bir Uygulama
Kurtoğlu R. (Danışman)
S.TEMİZ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Tüketicilerin tüketici hakem heyetleri hakkındaki değerlendirmeleri
KURTOĞLU R. (Danışman)
H.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sosyal sorumlu tüketici davranışı ve bir uygulama
KURTOĞLU R. (Danışman)
İ.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Kapadokya Bölgesi'nin ekoturizm potansiyelinin yerli turistler tarafından değerlendirilmesi
KURTOĞLU R. (Danışman)
S.TEMİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Tüketicilerin yaş kuşaklarına göre marka aşkı, marka faydası, marka kişiliği ve marka sadakati hakkındaki değerlendirmeleri
KURTOĞLU R. (Danışman)
A.TİMUÇİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015