Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. SÜRDÜRÜLEBİLİR BİR GELECEĞE DOĞRU: ÇEVRESEL OKURYAZARLIK, EKOLOJİK ZEKÂ VE ÇEVRE DOSTU TÜKETİM ETKİLEŞİMİ

11. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Erzurum, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2025, ss.881-899, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. ANALYSIS OF THE STUDIES ON COVID-19 AND RETAILING BY SYSTEMATIC REVIEW METHOD

5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COVID-19 STUDIES, Ankara, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.274-294, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Tüketicilerin Takviye Edici Gıdalarla İlgili Değerlendirmeleri

19. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 23 Eylül 2020, ss.1571-1590, (Tam Metin Bildiri)

6. ŞEHİR PAZARLAMASI KAPSAMINDA YOZGAT İLİNİN TURİZM POTANSİYELİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÖNERİLER

II.ULUSLARARASI BOZOK SEMPOZYUMU:Yozgat'ın Turizm Potansiyelleri Ve Sorunları, Yozgat, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.3, ss.528-550, (Tam Metin Bildiri)

7. MARKA İMAJI VE POZİTİF AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM (WOM) İLİŞKİSİ: MARKA SADAKATİNİN ARACILIK ROLÜ

21.PAZARLAMA KONGRESİ, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.1, ss.148-158, (Tam Metin Bildiri)

8. TÜKETİCİLERİN YAŞ KUŞAKLARINA GÖRE WOM HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ

15. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.214, (Özet Bildiri)

9. TÜRK VE AZERİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA

12. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kazan, Rusya, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014, cilt.1, ss.649-659, (Tam Metin Bildiri)

10. HELAL TURİZM PAZARI: DÜNYADA VE TÜRKİYE'DE MEVCUT DURUM ANALİZİ VE ÖNERİLER

12. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kazan, Rusya, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014, cilt.1, ss.673-680, (Tam Metin Bildiri)

11. ÜLKE İMAJI TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILAMALARINI NASIL ETKİLER?

19.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.483-492, (Tam Metin Bildiri)

12. MARKA KİŞİLİĞİ ALGISI: CEP TELEFON MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

18.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.257-268, (Tam Metin Bildiri)

13. YENİ ÜRÜN GELİŞTİRMEDE BİLGİSAYAR DESTEKLİ CONJOİNT ANALİZİNİN KULLANILMASI: ÖRNEK BİR UYGULAMA

ULUSLARARASI DAVRAZ KONGRESİ, Isparta, Türkiye, 24 - 27 Eylül 2009, ss.2436-2451, (Tam Metin Bildiri)

14. TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILAMALARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

11. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.101-117, (Tam Metin Bildiri)

15. İNGİLİZCE MARKALANAN ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

MYS'2005 MARKA YÖNETİMİ SEMPOZYUMU, Gaziantep, Türkiye, 14 Nisan - 15 Mayıs 2005, ss.129-134, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. Metaverse’ün Pazarlama Ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkileri

Pazarlamada Seçme Konular: Kavramlar ve Çalışmalar, Yasin Yılmaztürk , Çağatay Akdoğan, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.197-232, 2023

2. Varyans ve Kovaryans Analizi (Bölüm Çevirisi)

Pazarlama Araştırmaları: Bir Uygulamalı Yönelim (Marketing Research: An Applied Orientation, 7th Edition, Naresh Malhotra), Nakip Mahir, Hamşıoğlu Ahmet Buğra, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.482-510, 2023

5. HELAL AMBALAJLAMA VE ETİKETLEME

TÜM YÖNLERİYLE HELAL TÜKETİM KAVRAM, KAPSAM, SÜREÇ VE UYGULAMA, ÖZKAN, Bekir, KURTOĞLU, Ramazan, Editör, NOBEL BİLİMSEL, Ankara, ss.291-316, 2022

6. HELAL GIDA

TÜM YÖNLERİYLE HELAL TÜKETİM KAVRAM, KAPSAM, SÜREÇ VE UYGULAMA, ÖZKAN, Bekir, KURTOĞLU, Ramazan, Editör, NOBEL BİLİMSEL, Ankara, ss.1-67, 2022

7. COVID-19'un Bireylerin Günlük Yaşantı ve Tüketim Davranışları Üzerindeki Etkileri

İktisadi ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar -IV-, Soysal, Abdullah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.24-50, 2021

8. Tüketici Etiği Açısından Tüketici Davranışları

Tüketici Davranışları-I : Güncel Akademik Çalışmalar, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.276-311, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Perakendecilikte Güncel Gelişme ve Eğilimler

İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler-Mayıs, 2021, Cilt:II, VATANSEVER KEMAL, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.135-178, 2021

10. Büyük Veri ve Pazarlama

Pazarlamada Güncel Çalışmalar, Karaman, Davut, Editör, İksad Publishing House, Ankara, ss.7-50, 2020

11. MAKİNE ÖĞRENMESİNİN PAZARLAMA ALANINDA KULLANILMASI

İŞLETME YÖNETİMİNDEGÜNCEL ÇALIŞMALAR(Strateji, Örgütsel Davranış, Pazarlama ve Muhasebe), Eyel, Cafer Şafak Gün, Serkan, Editör, İksad Publishing House, Ankara, ss.115-149, 2020

12. Marketing Semiotics in the Digital Age

The Role of Language and Symbols in Promotional Strategies and Marketing Schemes, Epure,Manuela Mihăeş,Lorena Clara, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.47-64, 2019
Metrikler

Yayın

62

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

420

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

41

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları