Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ANALYSIS OF THE STUDIES ON COVID-19 AND RETAILING BY SYSTEMATIC REVIEW METHOD

5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COVID-19 STUDIES, Ankara, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.274-294 Sürdürülebilir Kalkınma

TÜKETİCİLERİN TAKVİYE EDİCİ GIDALARLA İLGİLİ DEĞERLENDİRMELERİ

19. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2020, ss.1571-1590

Tüketicilerin Takviye Edici Gıdalarla İlgili Değerlendirmeleri

19. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 23 Eylül 2020, ss.1571-1590

ŞEHİR PAZARLAMASI KAPSAMINDA YOZGAT İLİNİN TURİZM POTANSİYELİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÖNERİLER

II.ULUSLARARASI BOZOK SEMPOZYUMU:Yozgat'ın Turizm Potansiyelleri Ve Sorunları, Yozgat, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.3, ss.528-550

TÜKETİCİLERİN YAŞ KUŞAKLARINA GÖRE WOM HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ

15. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.214

HELAL TURİZM PAZARI: DÜNYADA VE TÜRKİYE'DE MEVCUT DURUM ANALİZİ VE ÖNERİLER

12. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kazan, Rusya, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014, cilt.1, ss.673-680

TÜRK VE AZERİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA

12. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kazan, Rusya, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014, cilt.1, ss.649-659

ÜLKE İMAJI TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILAMALARINI NASIL ETKİLER?

19.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.483-492

MARKA KİŞİLİĞİ ALGISI: CEP TELEFON MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

18.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.257-268

İNGİLİZCE MARKALANAN ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

MYS'2005 MARKA YÖNETİMİ SEMPOZYUMU, Gaziantep, Türkiye, 14 Nisan - 15 Mayıs 2005, ss.129-134

Kitap & Kitap Bölümleri

Metaverse’ün Pazarlama Ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkileri

Pazarlamada Seçme Konular: Kavramlar ve Çalışmalar, Yasin Yılmaztürk , Çağatay Akdoğan, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.197-232, 2023

Varyans ve Kovaryans Analizi (Bölüm Çevirisi)

Pazarlama Araştırmaları: Bir Uygulamalı Yönelim (Marketing Research: An Applied Orientation, 7th Edition, Naresh Malhotra), Nakip Mahir, Hamşıoğlu Ahmet Buğra, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.482-510, 2023

HELAL AMBALAJLAMA VE ETİKETLEME

TÜM YÖNLERİYLE HELAL TÜKETİM KAVRAM, KAPSAM, SÜREÇ VE UYGULAMA, ÖZKAN, Bekir, KURTOĞLU, Ramazan, Editör, NOBEL BİLİMSEL, Ankara, ss.291-316, 2022

HELAL GIDA

TÜM YÖNLERİYLE HELAL TÜKETİM KAVRAM, KAPSAM, SÜREÇ VE UYGULAMA, ÖZKAN, Bekir, KURTOĞLU, Ramazan, Editör, NOBEL BİLİMSEL, Ankara, ss.1-67, 2022

COVID-19'un Bireylerin Günlük Yaşantı ve Tüketim Davranışları Üzerindeki Etkileri

İktisadi ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar -IV-, Soysal, Abdullah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.24-50, 2021

Tüketici Etiği Açısından Tüketici Davranışları

Tüketici Davranışları-I : Güncel Akademik Çalışmalar, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.276-311, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Perakendecilikte Güncel Gelişme ve Eğilimler

İktisadi ve İdari Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler-Mayıs, 2021, Cilt:II, VATANSEVER KEMAL, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.135-178, 2021

Büyük Veri ve Pazarlama

Pazarlamada Güncel Çalışmalar, Karaman, Davut, Editör, İksad Publishing House, Ankara, ss.7-50, 2020

MAKİNE ÖĞRENMESİNİN PAZARLAMA ALANINDA KULLANILMASI

İŞLETME YÖNETİMİNDEGÜNCEL ÇALIŞMALAR(Strateji, Örgütsel Davranış, Pazarlama ve Muhasebe), Eyel, Cafer Şafak Gün, Serkan, Editör, İksad Publishing House, Ankara, ss.115-149, 2020

Marketing Semiotics in the Digital Age

The Role of Language and Symbols in Promotional Strategies and Marketing Schemes, Epure, Manuela Mihăeş, Lorena Clara, Editör, IGI Global, Hershey, ss.47-64, 2019

Metrikler

Yayın

57

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

405

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

45

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları