SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ÇEVRİMİÇİ YEMEK İŞLETMELERİ HAKKINDAKİ E-ŞİKÂYETLERİN İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.294-315, 2022 (Hakemli Dergi)
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARININ ALGILANAN PAZAR YÖNELİMİ TEMELİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.593-697, 2019 (Hakemli Dergi)
BOZOK ÜNİVERSİTESİNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN TUKETİM HARCAMALARI ANALİZİ VE YOZGAT EKONOMİSİNE ETKİLERİ
Journal Of Social And Humanities Sciences Research
, cilt.4, sa.12, ss.1199-1213, 2017 (Hakemli Dergi)
Analysis of the Relationship between Job Satisfaction, Burnout, Occupational Ethics Perceptions and Organizational Commitment of Salespersons in the Retail Sector by Structural Equation Model
International Journal of Advance Research in Computer Science and Management Studies
, cilt.5, sa.3, ss.65-84, 2017 (Hakemli Dergi)
İMALAT VE HİZMET SEKTÖRLERİNDE PAZARLAMA GİDERLERİNİN SATIŞGELİRLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies)
, cilt.3, sa.15, ss.432-443, 2017 (Hakemli Dergi)
ŞEHİR PAZARLAMASI VE MARKALAŞMASI KAPSAMINDA YOZGATİLİNİN TURİZM POTANSİYELİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VEÖNERİLER
Turkish Journal of Marketing
, cilt.2, sa.1, ss.1-20, 2017 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin İnternet Perakendeciliğinde Etik Konusundaki Değerlendirmeleri
Ömer Halisdemir Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.171-183, 2017 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN İNTERNET PERAKENDECİLİĞİNDE ETİKKONUSUNDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.171-183, 2017 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN YAŞ KUŞAKLARINA GÖRE WOM HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMELERİ
Eurasian Busines Economics Journal
, ss.416-430, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effect of Brand Image and Brand Utility on Brand Loyality and Positive Word of Mouth WOM
Suleyman Demirel University The Journal of Faculty of Economist and Administrative Sciences
, cilt.21, sa.4, ss.1127-1138, 2016 (Hakemli Dergi)
Evaluations of the Consumers According to the Age Generations About WOM
Eurasian Academy of Sciences Social Science Journal
, ss.416-430, 2016 (Hakemli Dergi)
MARKA İMAJI VE MARKA FAYDASININ MARKA SADAKATİ VE POZİTİF AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.21, sa.4, ss.1127-1138, 2016 (Hakemli Dergi)
PERAKENDECİLERİN ETİK DEĞERLENDİRMELERİ KAYSERİ DE FAALİYET GÖSTEREN GIDA VE GİYİM PERAKENDECİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
BUSINESS MANAGEMENT STUDIESAN INTERNATIONAL JOURNAL
, cilt.4, sa.1, ss.84-109, 2016 (Hakemli Dergi)
ÜLKE İMAJI TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILAMALARINI NASIL ETKİLER?
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.101-116, 2014 (Hakemli Dergi)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ETİKSEL PERAKENDECİLİK UYGULAMALARINA İLİŞKİN ALGILAMALARI KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.1, sa.25, ss.135-151, 2011 (Hakemli Dergi)
SATIŞ ELEMANLARININ ETİK ALGILAMALARI: PERAKENDE SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.1-22, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İNGİLİZCE MARKALANAN ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
MYS'2005 MARKA YÖNETİMİ SEMPOZYUMU, Gaziantep, Türkiye, 14 Nisan - 15 Mayıs 2005, ss.129-134
Kitap & Kitap Bölümleri
Varyans ve Kovaryans Analizi (Bölüm Çevirisi)
Pazarlama Araştırmaları: Bir Uygulamalı Yönelim (Marketing Research: An Applied Orientation, 7th Edition, Naresh Malhotra), Nakip Mahir, Hamşıoğlu Ahmet Buğra, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.482-510, 2023
TÜM YÖNLERİYLE HELAL TÜKETİM-KAVRAM, KAPSAM, SÜREÇ VE UYGULAMA
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
İŞ AHLAKI ÖRNEK OLAYLAR
Eğitim Kitabevi, Konya, 2022
HELAL AMBALAJLAMA VE ETİKETLEME
TÜM YÖNLERİYLE HELAL TÜKETİM KAVRAM, KAPSAM, SÜREÇ VE UYGULAMA, ÖZKAN, Bekir, KURTOĞLU, Ramazan, Editör, NOBEL BİLİMSEL, Ankara, ss.291-316, 2022
HELAL GIDA
TÜM YÖNLERİYLE HELAL TÜKETİM KAVRAM, KAPSAM, SÜREÇ VE UYGULAMA, ÖZKAN, Bekir, KURTOĞLU, Ramazan, Editör, NOBEL BİLİMSEL, Ankara, ss.1-67, 2022
COVID-19'un Bireylerin Günlük Yaşantı ve Tüketim Davranışları Üzerindeki Etkileri
İktisadi ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar -IV-, Soysal, Abdullah, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.24-50, 2021
Tüketici Etiği Açısından Tüketici Davranışları
Tüketici Davranışları-I : Güncel Akademik Çalışmalar, Karaman, Davut, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.276-311, 2021