Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

From Class to Mass: Consumer Motivations for Buying Second-Hand Luxury

5th International Conference On Innovative Studies Of Contemporary Sciences, Tokyo, Japonya, 14 Ocak 2022

A Systematic Review on Consumer Behavior and COVID-19 Studies

5th International Conference on Covıd-19 Studies, Ankara, Türkiye, 24 Eylül 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Negative e WOM as a Response to Brand Failures Evidence from an Online Brand Community

International Conference on Information Technology and Systems, Amsterdam, Hollanda, 6 - 07 Aralık 2016, ss.141-146

Consumption Communities Through a Marketing Lense

International Journal of Arts and Science's Conference, Vienna, Avusturya, 19 - 23 Nisan 2015, ss.411-417

Marka Kişiliği Algısı: Cep Telefon MarkalarıÜzerine Bir Araştırma

18.Ulusal PazarlamaKongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.257-268

Kitap & Kitap Bölümleri

Marketing Semiotics in the Digital Age

The Role of Language and Symbols in Promotional Strategies and Marketing Schemes, Epure, Manuela Mihăeş, Lorena Clara, Editör, IGI Global, Hershey, ss.47-64, 2019

The Marketer as Storyteller: Transmedia Marketing in a Participatory Culture

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz, M. Nur Erdem, Filiz Resuloğlu, Editör, IGI Global, ss.310-330, 2019

City Branding and the Power of Netnography in the Era of Social Media

Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction, Bayraktar Ahmet, Uslay Can, Editör, IGI Global, Hershey, ss.202-225, 2016

Metrikler

Yayın

26

Atıf (WoS)

63

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

67

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

2

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları