SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sahipliğin Sıkıcılığından Erişimin Özgürlüğüne Kaçış: Akışkan Tüketime İlişkin Kavramsal Bir Çerçeve
Journal of Economy Culture and Society
, cilt.59, sa.1, ss.143-162, 2019 (Hakemli Dergi)
Dijital Çağda Girişimci Pazarlama
Turkish Journal of Marketing
, cilt.3, sa.3, ss.223-237, 2018 (Hakemli Dergi)
NEGATIVE E-WOM AS A RESPONSE TO BRAND FAILURES: EVIDENCE FROM AN ONLINE BRAND COMMUNITY
International Journal of Management and Applied Science
, cilt.3, sa.2, ss.141-146, 2017 (Hakemli Dergi)
Consumption Communities through a Marketing Lense
International Journal of Business and Management Studies
, cilt.4, sa.2, ss.411-417, 2015 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Araştırmalarında Paradigmal Dönüşüm ve Etnografinin Dijitale Evrimi Netnografi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.46, ss.227-247, 2015 (Hakemli Dergi)
Küresel finansal krizin KOBİ ler üzerindeki etkileri ve uygulanan pazarlama stratejileri
Verimlilik Dergisi
, sa.3, ss.7-26, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
From Class to Mass: Consumer Motivations for Buying Second-Hand Luxury
5th International Conference On Innovative Studies Of Contemporary Sciences, Tokyo, Japonya, 14 Ocak 2022
Marka Kişiliği Algısı: Cep Telefon MarkalarıÜzerine Bir Araştırma
18.Ulusal PazarlamaKongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.257-268
Kitap & Kitap Bölümleri
Helal Kozmetik ve Kişisel Bakım Ürünleri
Tüm Yönleriyle Helal Tüketim Kavram, Kapsam, Süreç ve Uygulama, Özkan Bekir, Kurtoğlu Ramazan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.127-148, 2022
The Marketer as Storyteller: Transmedia Marketing in a Participatory Culture
Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz, M. Nur Erdem, Filiz Resuloğlu, Editör, IGI Global, ss.310-330, 2019