Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (4)
Scopus (8)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. From Class to Mass: Consumer Motivations for Buying Second-Hand Luxury

5th International Conference On Innovative Studies Of Contemporary Sciences, Tokyo, Japonya, 14 Ocak 2022, (Tam Metin Bildiri)

2. A Systematic Review on Consumer Behavior and COVID-19 Studies

5th International Conference on Covıd-19 Studies, Ankara, Türkiye, 24 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Negative e WOM as a Response to Brand Failures Evidence from an Online Brand Community

International Conference on Information Technology and Systems, Amsterdam, Hollanda, 6 - 07 Aralık 2016, ss.141-146, (Tam Metin Bildiri)

4. Consumption Communities Through a Marketing Lense

International Journal of Arts and Science's Conference, Vienna, Avusturya, 19 - 23 Nisan 2015, ss.411-417, (Tam Metin Bildiri)

5. Marka Kişiliği Algısı: Cep Telefon MarkalarıÜzerine Bir Araştırma

18.Ulusal PazarlamaKongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.257-268, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Helal Kozmetik ve Kişisel Bakım Ürünleri

Tüm Yönleriyle Helal Tüketim Kavram, Kapsam, Süreç ve Uygulama, Özkan Bekir,Kurtoğlu Ramazan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.127-148, 2022 Creative Commons License

2. Marketing Semiotics in the Digital Age

The Role of Language and Symbols in Promotional Strategies and Marketing Schemes, Epure,Manuela Mihăeş,Lorena Clara, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.47-64, 2019

3. The Marketer as Storyteller: Transmedia Marketing in a Participatory Culture

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz,M. Nur Erdem,Filiz Resuloğlu, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.310-330, 2019

4. City Branding and the Power of Netnography in the Era of Social Media

Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction, Bayraktar Ahmet,Uslay Can, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.202-225, 2016
Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

118

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

132

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

460

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

25

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

77

H-İndeks (Sobiad)

5

Proje

3

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları