Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (3)
Scopus (12)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (6)
12. Psychological Distress Mediates the Relationship Between Social Support and Satisfaction with Life
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.10, sa.3, ss.724-734, 2023 (Hakemli Dergi)
19. PISA 2015 Türkiye Sonuçlarına Göre Sosyoekonomik Faktörler ile Okuma Becerileri Arasındaki İlişkiler
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.7, sa.2, ss.1239-1252, 2018 (TRDizin)
20. Öğretmen Adaylarının Bektaşi Fıkralarında Vurgulanan Değerleri Fark Etme DüzeyleriÖ
Turan Stratejik Araştırmalar Merkezi
, cilt.8, sa.32, ss.585-591, 2016 (Hakemli Dergi)
21. The Relationships Between Self-Handicapping Tendency and Narcissistic Personality Traits, Anxiety Sensitivity, Social Support, Academic Achievement
DUSUNEN ADAM-JOURNAL OF PSYCHIATRY AND NEUROLOGICAL SCIENCES
, cilt.29, sa.3, ss.237-246, 2016 (ESCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
4. Üniversite öğrencilerinin depresyon düzeylerinin incelenmesi
3. Baskent International Conference on Multidisciplinary Studies, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.236-237, (Özet Bildiri)
5. Lise ve Üniversite Öğrencilerinde Problemli Sosyal Medya Kullanımının Demografik Özellikleri Açısından İncelenmesi
Uluslararası Ege Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu 2021 (UEBAS'21), Çevrimiçi, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2021, ss.44, (Özet Bildiri)
7. PISA 2015 Verilerine Göre Okula Aidiyet Duygusu ile Olumlu ve Olumsuz Öğretmen Davranışları Arasındaki İlişki
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 09 Mayıs 2018, ss.108, (Özet Bildiri)
8. Üniversite öğrencilerinin alkol ve sigara kullanım durumları ile hostilite ve olumsuz benlik düzeyleri arasındaki farklılıkların incelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.110, (Özet Bildiri)
9. Üniversite Öğrencilerinin Benlik Saygısı Düzeylerine Göre Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 09 Mayıs 2018, ss.113, (Özet Bildiri)
10. Türkçe öğretmenlerinin dönüt, düzeltme ve pekiştirme kullanmaları ile iletişim becerilerine yönelik öğretmen adaylarının görüşleri
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
11. Üniversite öğrencilerinin madde kullanma eğilimi düzeylerinin demografik değişkenler açısından incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.132-133, (Özet Bildiri)
12. 5. Sınıf Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin psikolojik değerler bağlamında incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.389, (Özet Bildiri)
13. Türkiye’de Özgül Öğrenme Güçlüğü Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmalar
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.66, (Özet Bildiri)
14. 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Metinlerin Psikolojik Değerler Bağlamında İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.389-390, (Özet Bildiri)
15. Üniversite Öğrencilerinin Kişilik Özellikleri ile Madde Kullanma ve Kendini Sabotaj Eğilimleri Arasındaki İlişki
VI. Uluslararası Canik Sempozyumu: Hedefe Doğru İnsan (PDR), Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, ss.48-58, (Tam Metin Bildiri)
16. Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavı TEOG Başarısının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.68, (Özet Bildiri)
18. Formasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Öz Yeterlik İnançları Mesleki Kaygı ve Tutumları Üzerindeki Etkisi
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, ss.593-595, (Özet Bildiri)
19. Öğretmen Adaylarından Eğitim Fakültesinde Öğrenim Görenler ile Pedagojik Formasyon Eğitimi Alanların Öz-yeterlik İnançları, Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Kaygı Düzeyleri
3rd International Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.212, (Özet Bildiri)
20. Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.580-581, (Özet Bildiri)
21. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.580-581, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
1. Sosyal Bilişsel Öğrenme Teorisi
Kişilik Kuramları: Örnek Vaka Çözümlemeleri, UÇAR SEMRA, Editör, Nobel, Ankara, ss.193-208, 2024
2. Kariyer Danışmanlığı ve Psikolojik Testler
Psikolojik Testler, Mehmet FİLİZ, Ahmet Çağlar ÖZDOĞAN, Meral KOLDAŞ, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.273-292, 2023
3. İstismar ve İhmal
Ailede İletişim, Betül Gökçen DOĞAN LAÇİN, Editör, Nobel, Ankara, ss.149-178, 2022
4. Üniversite Öğrencilerinin Algıladıkları Stres Düzeyleri ile Madde Kullanma Eğilimleri Arasındaki İlişki
Eğitime Adanmış Yarım Asır: Prof. Dr. Tayip DUMAN'a Armağan, Dilşat PEKER ÜNAL, Fatih DEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.222-233, 2020
