Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler dergisi
, sa.56, ss.290-302, 2016 (Hakemli Dergi)
DENEYİMSEL PAZARLAMA VE SATIN ALMA KARAR SÜRECİNE ETKİSİ: TERMAL TURİZM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.13, ss.177-200, 2015 (Hakemli Dergi)
Satış Geliştirme Faaliyetlerinin Satın alma Kararlarına Etkisi Hizmet Sektöründe Bir Uygulama
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.149-190, 2013 (Hakemli Dergi)
Belediye Hizmetlerinde Halkın Memnuniyetinin Ölçülmesine Yönelik Bir Çalışma: Yozgat Belediyesi Örneği
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.79-86, 2010 (Hakemli Dergi)
TÜRK DÜNYASI İÇİN MEVCUT PAZAR FIRSATLARINA YÖNELİK SANAYİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ
Journal of Azerbaijani Studies
, cilt.12, sa.1, ss.700-711, 2009 (Hakemli Dergi)
SOSYAL VE KÜLTÜREL YAPININ GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNE ETKİLERİ VE TÜRK TOPLUMUNDAN ÖRNEKLER
Journal of Azerbaijani Studies
, cilt.12, sa.1, ss.465-485, 2009 (Hakemli Dergi)
GLOBALLEŞMENİN PAZARLAMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE ETKİLERİ VE TÜRK DÜNYASINA YANSIMALARI
Journal of Azerbaijani Studies
, cilt.12, sa.1, ss.604-621, 2009 (Hakemli Dergi)
Bankacılık Sektöründe Pazarlama Faaliyetleri: Trabzon'da Örnek Uygulama
Pazarlama Dünyası
, ss.18-28, 2001 (Hakemli Dergi)