Eğitim Bilgileri
1988 - 1993
1988 - 1993Doktora
University of Pittsburgh, Yönetim Ve Politika Çalışmaları Bölümü, Amerika Birleşik Devletleri
1983 - 1985
1983 - 1985Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1975 - 1979
1975 - 1979Lisans
Ankara Üniversitesi, Dil Ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Felsefe Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1993
1993Doktora
Adjustment Problems of International Students
The University of Pittsburgh, Yönetim Ve Politika Çalışmaları Bölümü
1985
1985Yüksek Lisans
TÜRK MİLLİ EĞİTİM TEŞKİAT YAPISI
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Eğitim Yönetimi ve Planlaması
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProf. Dr.
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2004 - 2022
2004 - 2022Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
1998 - 2004
1998 - 2004Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
1994 - 1998
1994 - 1998Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
1984 - 1994
1984 - 1994Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDekan
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, -
2008 - 2012
2008 - 2012Enstitü Müdürü
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONLARI İLE İŞ YAŞAM KALİTESİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Güçlü N. (Danışman)
E.HIRÇIN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME ÇEVİKLİĞİ İLE ÖRGÜTSEL İKLİM ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Güçlü N. (Danışman)
B.DOĞAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN YÖNETİCİLERİN İLETİŞİM BECERİLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN PSİKOLOJİK İYİ OLUŞ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Güçlü N. (Danışman)
H.KÜBRA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Öğretmenlerin teknolojik yeterlilikleri ile mesleki motivasyonları arasındaki ilişki
Güçlü N. (Danışman)
A.YILMAZ(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Ortaöğretim kurumlarında örgüt kültürü ile öğretmenlerin öğrenme çevikliği arasındaki ilişkinin incelenmesi
Güçlü N. (Danışman)
A.CANASLAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Özel eğitim meslek okulu öğretmenlerinin örgütsel bağlılık ve iş doyumu düzeyleri arasındaki ilişki
Güçlü N. (Danışman)
G.ARI(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Yükseköğretim kurumlarında akademik kendileşmenin bilimsel üretkenliğe etkisi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
D.ÖZEN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İlkokul Müdürlerinin Öğretmenleri Güçlendirme Davranışları
GÜÇLÜ N. (Danışman)
A.YÜREKLİ(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Okul yöneticilerinin öğretimsel liderlik davranışları ile kurumsal itibar algısı arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.ÖZDOĞRU(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Ortaokulların bürokratik yapısının etkililiği örgütsel güven ve örgütsel destek düzeyi arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.ÇOKYİĞİT(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Özel okul müdürlerinin stratejik liderlik davranışları ile örgüt sağlığı arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
A.AKSULU(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Uluslararası yetişkin becerilerinin (PIAAC 2015) Türk milli eğitim sistemi açısından değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
R.ATASOY(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Lise müdürlerinin bilinçli farkındalıkları ile problem çözme becerileri arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.ÖZGÜN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin yönetim biçimleri ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.BAŞARAN(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Eğitim yönetimi uzaktan tezsiz yüksek lisans programlarının kalitesinin öğrenci ve öğretim üyeleri açısından değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Y.YILDIZHAN(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Yükseköğretimde uluslararasılaşma bağlamında karşılaştırmalı akademik kariyer süreci
GÜÇLÜ N. (Danışman)
G.YILMAZ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin algılarına göre örgütsel sağlık ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
K.KARACAN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Lise öğretmenlerinin örgütsel sinizm tutumları ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
G.YILDIRIM(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Türkiye'de yükseköğretimin genişlemesinin yeni kurumsalcılık perspektifi açısından incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
E.KARATAŞ(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Okul yöneticilerinin öz yeterlik inançları ile etkili okul liderliği arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
E.ATA(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Millî Eğitim Bakanlığı merkez teşkilatı yöneticilerinin yeniden yapılanmaya ilişkin görüşleri
GÜÇLÜ N. (Danışman)
H.TABAK(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İlköğretim okulu yöneticilerinin tercih ettikleri çatışma yönetimi stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Denizli ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
S.Canan(Öğrenci)
2013
2013Doktora
İlköğretim kurumu öğretmenlerine göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile örgütsel öğrenme arasındaki ilişkide örgütsel sessizlik ve karara katılımın aracı etkisi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
E.KARABAĞ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İlköğretim okulu yöneticilerinin tercih ettikleri çatışma yönetimi stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
S.CANAN(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Türkiye'de ilköğretim sisteminin geliştirilmesi için gelecek senaryoları
GÜÇLÜ N. (Danışman)
S.KOŞAR(Öğrenci)
2012
2012Doktora
İlköğretimde öğrenci başarısında okullar arası eşitsizliklerin analizi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
E.ÖNDER(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Kamu ve özel ilköğretim okulu müdürlerinin stratejik liderlik özellikleri ile kurumlarının örgütsel öğrenme düzeyleri arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.KEMAL(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Ortaöğretim okul müdürlerinin liderlik stilleri ve iletişim becerileri arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N. (Danışman)
İ.ÇETİNKAYA(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
ÖĞRETMENLERİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE DEĞİŞİME DİRENME TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
GÜÇLÜ N. (Danışman)
C.BACANLI(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI MÜDÜRLERİNİN EĞİTİMİN YERİNDEN YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜÇLÜ N. (Danışman)
N.KORKMAZ(Öğrenci)
2010
2010Doktora
GENEL LİSELERDE GÖREV YAPAN İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ VE İLETİSİMSEL YETERLİKLERİ
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Ö.Faruk(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ MÜDÜRLERİN BİLGİ YÖNETİMİ BECERİLERİ İLE OKULLARIN ÖĞRENEN ÖRGÜT OLMA DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
C.ŞAHİN(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
GENEL LİSELER VE ANADOLU LİSELERİNİN ETKİLİ OKUL OLMA ÖZELLİKLERİNİN KARSILASTIRILMASI (ANKARA İLİ ÖRNEGİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.TUNÇEL(Öğrenci)
2008
2008Doktora
TÜRKİYE VE ARNAVUTLUK`TAKİ ÜNİVERSİTE YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK ROLLERİNİN KARSILASTIRILMASI
GÜÇLÜ N. (Danışman)
K.SOTİROFSKİ(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
RESMİ VE ÖZEL İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN OKUL YÖNETİCİLERİNE GÜVENME DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Ç.EVSUN(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İlköğretim okul yöneticilerinin değerlendirme rollerine ilişkin öğretmen görüşleri
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Ü.BAKIR(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İLKÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNİN DEĞERLENDİRME ROLLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Ü.BAKIR(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ADAY ÖĞRETMENLERİN SINIFTA KARŞILAŞTIKLARI DİSİPLİN SORUNLARI ( Kırıkkale İli Örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
A.BOYRAZ(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Ortaöğretim kurumlarında çalışan alan dışından atanmış rehber öğretmenlerin iş doyumları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
O.ZAMAN(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Genel liselerde görevli öğretmenlerin etkili okula ilişkin görüşleri (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
F.ELMAS(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Öğrenci seçme sınavı sonuçlarına göre müfredat laboratuar okullarının başarı durumlarının incelenmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Z.TORUN(Öğrenci)
2005
2005Doktora
Türkiye'de eğitim hizmetlerinin yerinden yönetimi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
C.GÜLŞEN(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Ortaöğretim kurumları müdürlerinin vizyon geliştirme rolleri (Kastamonu ili merkez ilçe örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
M.KILIÇ(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
İlköğretim okullarında görev yapan branş öğretmenlerinin iş doyumları (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
E.EREL(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Türkiye ve Arnavutluk'taki orta öğretim kurumlarının örgüt kültürünün karşılaştırılması (Vlora ve Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
K.SOTİROFSKİ(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Göreve yeni başlayan öğretmenlerin örgütsel sosyalleşme sürecinde okul yöneticilerinin görevlerine ilişkin algıları Ordu ili örneği
GÜÇLÜ N. (Danışman)
Y.ÖZKAN(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
İlköğretim okullarındaki öğretmenlerin yönetici ve öğretmenler arasında örgütsel çatışmaya neden olabilecek durumlara ilişkin algıları (Bolu ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
G.DEMİRKAYA(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
İlköğretim okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin öğrenen organizasyona ilişkin algıları (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
H.TÜRKOĞLU(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı eğitim kurumları yöneticilerinin seçimi ve yerleştirilmesinin değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N. (Danışman)
E.TOKLUCU(Öğrenci)
2000
2000Yüksek Lisans
İlköğretim okulu yöneticilerinin dönüşümcü liderlik özellikleri ve empati becerileri arasındaki ilişki (Ankara ili örneği)
GÜÇLÜ N. (Danışman)
A.AÇIKALIN(Öğrenci)
Makaleler
2023
20231. MİNTZBERG’İN KOORDİNASYON MEKANİZMALARININ OKUL YÖNETİCİLERİ TARAFINDAN UYGULANMA DÜZEYİ
GÜÇLÜ N., ENTERİEVA M., DURUSU H., UZUNDERE A.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , cilt.16, sa.94, ss.55-70, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20222. Bürokratik Yapı, Örgütsel Güven ve Örgütsel Destek Arasındaki İlişki
ÇOKYİĞİT M., GÜÇLÜ N.
MILLI EGITIM
, cilt.51, sa.236, ss.3209-3240, 2022 (Scopus, TRDizin)
2022
20223. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Kavramına İlişkin Metaforik Görüşleri
GÜÇLÜ N., DOĞAN S., KOÇ B.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.60-71, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Türkiye’de Uluslararası Öğrenci Hareketliliğinin Görünümü
GÜÇLÜ N., YILMAZ G.
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION
, cilt.11, sa.1, ss.245-256, 2021 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2021
20215. Okul Yöneticilerinin Öğretimsel Liderlik Davranışları İle Kurumsal İtibar Algısı Arasındaki İlişki*
ÖZDOĞRU M., GÜÇLÜ N.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021 (TRDizin)
2021
20216. Okul yöneticilerinin yaptıkları yönetimsel hataların mesleki gelişim ve öğrenme bağlamında incelenmesi: Hatalardan öğrenme
ÖZDOĞRU M., GÜÇLÜ N.
ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20217. PIAAC 2015 Yetişkin Becerilerinin MEB Çalışanlarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
ATASOY R., GÜÇLÜ N.
MILLI EGITIM
, cilt.50, sa.230, 2021 (Scopus, TRDizin)
2020
20208. Evaluation of Literacy Skills of Adults in Turkey According to the Results of PIAAC 2015
Atasoy R., GÜÇLÜ N.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.35, sa.4, ss.915-935, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2020
20209. PIAAC 2015 Sonuçlarına Göre Türkiye’deki Yetişkinlerin Sözel Okuryazarlık Becerilerinin Değerlendirilmesi
Atasoy R., GÜÇLÜ N.
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , cilt.35, sa.4, ss.915-935, 2020 (Scopus, TRDizin)
2020
202010. Öğretmenlerin Öğrenme Çevikliği: Ölçek Geliştirme Çalışması
Canaslan A., GÜÇLÜ N.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.28, sa.5, ss.2071-2083, 2020 (TRDizin)
2020
202011. Okul Yöneticilerinin Öğretimsel Liderlik Davranışlarının Okul Çıktılarına Etkisinin Meta-Analiz Yöntemiyle İncelenmesi
ÖZDOĞRU M., GÜÇLÜ N.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.88-103, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202012. Evaluation of Numeracy Skills of Adults According to the Results of PIAAC 2015 in Turkey
Atasoy R., GÜÇLÜ N.
World Journal of Education
, cilt.10, sa.2, ss.27-49, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202013. Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitim Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar
ULUSOY B., GÜÇLÜ N.
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi , 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201914. An Evaluation of Educational Administration Distance Education Master’s Non-thesis Programs From The Viewpoints of Instructors
GÜÇLÜ N., Yıldızhan Y.
Educational Administration: Theory and Practice
, cilt.25, sa.2, ss.367-418, 2019 (Scopus)
2019
201915. PIAAC 2015 Sonuçlarına Göre Türkiye deki Yetişkinlerin Sözel Okuryazarlık Becerilerinin Değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N., Atasoy R.
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , ss.1-27, 2019 (Scopus, TRDizin)
2019
201916. Türkiye ve bazı Avrupa ülkelerinin doktora programlarının değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N., Yılmaz G.
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.71-89, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201817. Özel Okul Müdürlerinin Stratejik Liderlik Davranışları İle Örgütsel Sağlık Arasındaki İlişki
köse aksulu a., GÜÇLÜ N.
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.241-252, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201818. Okul Yöneticilerinin Yönetim Biçimleri ile Öğretmenlerinİş Doyumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
başaran m., GÜÇLÜ N.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.38, sa.3, ss.949-963, 2018 (TRDizin)
2018
201819. The relationship between self-efficacy beliefs of school administrators and effective school leadership
ATA E., GÜÇLÜ N.
Journal of Human Sciences , cilt.15, sa.2, ss.1137-1154, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201720. Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri, Okullarda Karara Katılım ve Örgütsel Öğrenme Arasındaki İlişkiler
KARABAĞ KÖSE E., GÜÇLÜ N.
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.209-224, 2017 (TRDizin)
2017
201721. An Analysis of the Expansion of Higher Education in Turkey Using the New Institutional Theory
Karataş Acer E., GÜÇLÜ N.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
, cilt.17, sa.6, ss.1911-1933, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
201722. Türkiye’de Yükseköğretimin Genişlemesi: Gerekçeler ve Ortaya Çıkan Sorunlar.
karataş acer e., GÜÇLÜ N.
Yüksekögretim Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.28-38, 2017 (TRDizin)
2017
201723. The expansion of higher education in Turkey: The rationales behind this expansion and its challenges
Acer E. K., GÜÇLÜ N.
YUKSEKOGRETIM DERGISI
, cilt.7, sa.1, ss.28-38, 2017 (ESCI, TRDizin)
2017
201724. Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki
GÜÇLÜ N., KALKAN F., DAĞLI E.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.37, sa.1, ss.177-192, 2017 (TRDizin)
2017
201725. Türkiye’xxde Yükseköğretimin Genişlemesi: Gerekçeler ve Ortaya Çıkan Sorunlar
Karataş Acer E., GÜÇLÜ N.
Yükseköğretim Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.28-38, 2017 (TRDizin)
2017
201726. Examining the relationship between leadership styles of school principals, organizational silence and organizational learning.
KARABAĞ KÖSE E., GÜÇLÜ N.
International Online Journal of Educational Science , cilt.9, sa.1, ss.129-140, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201727. Okul yöneticilerinin okul ve ideal okula ilişkin metaforik algıları
GÜÇLÜ N., Duran A.
Journal of Human Sciences , cilt.14, sa.4, ss.3968-3989, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. Okul Yöneticilerinin Stratejik Liderlik Özellikleri İle Örgütsel Sessizlik Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
GÜÇLÜ N., ÇOBAN Ö., Atasoy R.
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.46, sa.215, ss.167-191, 2017 (Scopus, TRDizin)
2017
201729. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI’NDA YENİDEN YAPILANMA: MERKEZ TEŞKİLAT YÖNETİCİLERİNE GÖRE BİR DEĞERLENDİRME
TABAK H., GÜÇLÜ N.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.14, sa.39, ss.408-430, 2017 (TRDizin)
2017
201730. Öğretim kapasitesinin sosyal bir göstergesi olarak kolektif güven: Nitel bir araştırma
GÜÇLÜ N., TEPE N., Duman Ş.
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.2, ss.1284-1295, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201631. Güçlü ve Zayıf Kültürel Özellikler Açısından Okul Kültürünün İncelenmesi
YILDIRIM K., GÜÇLÜ N., DAŞCI E.
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.91-111, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201632. Türkiye de okul yöneticisi görevlendirmeye ilişkin yönetici adayı görüşleri
Güçlü N., Şahin F., Yavuz Tabak B., Sönmez E.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.51-71, 2016 (TRDizin)
2016
201633. Millî Eğitim Bakanlığında görevli grup başkanlarının örgütsel sosyalleşmelerinin incelenmesine yönelik bir araştırma
GÜÇLÜ N., Kılınç H., Çoban Ö., Başa Ş., Yıldızhan Y.
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.45, sa.209, ss.59-79, 2016 (Scopus, TRDizin)
2015
201534. Liderlik Kapasitesi Okul Yöneticilerinin Sosyal Sorumluluk Davranışlarının Belirlenmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma
GÜÇLÜ N., Eshabil Erdem P., Sezgin T.
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.60-74, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201535. Kadın Okul Yöneticilerinin Durumluk Ve Sürekli Kaygı Düzeyleri
GÜÇLÜ N., Tolunay Ateş Ö., İHTİYAROĞLU N.
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.7, sa.3, ss.176-188, 2015 (TRDizin)
2015
201536. İlköğretim Öğretmenlerinin Etkili Takım Çalışmasına İlişkin Algıları İle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
GÜÇLÜ N., OKÇU V.
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.49-69, 2015 (TRDizin)
2015
201537. The Relationship Between School Principals Strategic Leadership Actions and Organizational Learning
Mehmet Kemal A., GÜÇLÜ N., John P.
American Journal of Educational Studies , cilt.7, sa.1, ss.5-26, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201538. Future Scenarios for the Improvement of Turkish Primary Education
KOŞAR S., GÜÇLÜ N.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, sa.180, ss.265-287, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2015
201539. Liderlik stilleri karar verme stratejileri ve kişiliğin okullardaki karar sürecine etkilerinin çok düzeyli analizi
GÜÇLÜ N., ÖZER A., KURT T., KOŞAR S.
International Journal of Human Sciences , cilt.12, sa.2, ss.1756-1791, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201440. Analysis of inequalities among schools in primay education
GÜÇLÜ N., ÖNDER E.
International Journal of Academic Research , cilt.6, sa.6, ss.170-177, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201441. İlköğretimde okullar arası başarı farklılıklarını azaltmaya yönelik çözüm önerileri
ÖNDER E., GÜÇLÜ N.
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.40, sa.40, ss.109-132, 2014 (TRDizin)
2014
201442. Uluslararası öğrenci değerlendirme programlarına göre bazı ülkelerin eğitim sistemlerinin incelenmesi
GÜÇLÜ N., Yılmaz G.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.219-228, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201443. The Relationship between Organizational Health of the Primary Schools and Teachers' Motivation
GÜÇLÜ N., Recepoglu E., Kilinc A. C.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.29, sa.1, ss.140-156, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201444. The Views of Educational Expert Assistants at Turkish Ministry of National Education about Organizational Values and Organizational Socialization
GÜÇLÜ N., ÇOBAN Ö., bozkurt s., KÖKSAL O.
International Journal of Teaching Education , cilt.2, sa.1, ss.54-64, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
201245. How competent are we as English teachers? English teachers’xx perception as to their professional competencies
GÜÇLÜ N., CANTEKİN Ö. F.
internatioanal refereed academic social sciences journal , 2012 (TRDizin)
2012
201246. HOW COMPETENT ARE WE AS ENGLISH TEACHERS? ENGLISH TEACHERS’ PERCEPTION AS TO THEIR PROFESSIONALCOMPETENCIES
GÜÇLÜ N., CANTEKİN Ö. F.
İİB International Refereed Academic Social Sciences Journal , cilt.3, sa.8, ss.71-84, 2012 (TRDizin)
2011
201147. Alan dışından atanmış rehber öğretmenlerin iş doyumları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki
GÜÇLÜ N., Zaman O.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.9, sa.3, ss.541-576, 2011 (TRDizin)
2011
201148. Vlora Arnavutluk ve Ankara illerindeki liselerin örgüt kültürünün karşılaştırılması
GÜÇLÜ N., Sotirofski K.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.1-28, 2011 (TRDizin)
2011
201149. İlköğretim okulu öğretmenlerinin görüşlerine göre okul yöneticilerinin hesap verebilirlik düzeyleri
GÜÇLÜ N., KILINÇ A. Ç.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.6, sa.3, ss.2111-2122, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201050. Comparing Levels of Trust in School Management in Private and Public Primary Schools
GÜÇLÜ N., KURT T., Koç Ç. E.
The International Journal of Learning
, cilt.16, sa.12, ss.459-468, 2010 (Scopus)
2010
201051. The Relationship between Women’s Education and Socio-economic Development: The Case of Turkey
GÜÇLÜ N., GÜMÜŞ S., GÜMÜŞ E.
The International Journal of Learning
, cilt.17, sa.4, ss.559-570, 2010 (Scopus)
2009
200952. Performans Yönetimi Kurumsal Performans Yönetimi Komisyonu II Dönem Raporu
GÜÇLÜ N., CEMALOĞLU N.
MEB Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü , 2009 (Hakemsiz Dergi)
2006
200653. Türk Eğitim Sisteminde Toplam Kalite Yönetiminin Uygulanması
GÜÇLÜ N., GÜLBAHAR B.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.13, ss.226-239, 2006 (TRDizin)
2006
200654. Bilgi yönetimi
GÜÇLÜ N., SOTIROFSKI K.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.4, sa.4, ss.351-373, 2006 (TRDizin)
2006
200655. Örğütsel Değişim Yönetimi
GÜÇLÜ N., ŞEHİTOĞLU E. T.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.13, ss.240-254, 2006 (TRDizin)
2004
200456. Amerika Birleşik Devletleri Eğitim Sistemi ve Hiçbir Çocuğun Eğitimsiz Kalmaması Reformu
GÜÇLÜ N., BAYRAKCI M.
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.51-64, 2004 (TRDizin)
2003
200357. Küreselleşme ve Eğitim
GÜÇLÜ N.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.2, 2003 (TRDizin)
2003
200358. İlköğretim Okullarında Görev Yapan Yönetici Ve Öğretmenlerin Öğrenen Organizasyona İlişkin Algıları
GÜÇLÜ N., Türkoğlu H.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.1-18, 2003 (TRDizin)
2003
200359. Örgüt kültürü
GÜÇLÜ N.
Kırgızistan Manas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.6, ss.147-159, 2003 (TRDizin)
2003
200360. Stratejik yönetim
GÜÇLÜ N.
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.23, sa.2, ss.61-85, 2003 (TRDizin)
2003
200361. Lise Müdürlerinin Problem Çözme Becerileri
GÜÇLÜ N.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.160, ss.272-300, 2003 (Scopus, TRDizin)
2002
200262. Toplantı Yönetimi
GÜÇLÜ N.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.99-114, 2002 (TRDizin)
2001
200163. Stres yönetimi
GÜÇLÜ N.
G.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.91-109, 2001 (TRDizin)
2001
200164. Zaman Yönetimi
GÜÇLÜ N.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.7, sa.1, ss.87-106, 2001 (Scopus, TRDizin)
1998
199867. Yeniden Yapılan Geleceğin Öğretmenlerin Hazırlanması
GÜÇLÜ N., GÜÇLÜ M.
Milli Eğitim , sa.140, ss.19-28, 1998 (Scopus, TRDizin)
1998
199868. LİDERLERİN SOSYAL DAVRANIŞTARZLARI VE GELİŞTİRİLMESİ
GÜÇLÜ N.
KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ , cilt.4, sa.2, ss.167-178, 1998 (Scopus, TRDizin)
1997
199769. Eğitim lideri olarak okul yöneticisi
GÜÇLÜ N.
Milli Eğitim Dergisi , 1997 (Hakemli Dergi)
1995
199570. Cultural Communication (Kültürel İletişim)
GÜÇLÜ N.
Eğitim Yönetimi , cilt.1, sa.4, ss.583-594, 1995 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Ortaöğretim Kurumlarında Örgüt Kültürü İle Öğretmenlerin Öğrenme Çevikliği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
CANASLAN A., GÜÇLÜ N.
The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences, Karabağ, Azerbaycan, 02 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2019
20192. Peru Eğitim Sistemi
ŞAHAN G., GÜÇLÜ N.
EYFOR X Eğitim Yönetim Forumu, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
20193. İlkokul Müdürlerinin Öğretmenleri Güçlendirme Davranışları
GÜÇLÜ N., YÜREKLİ A.
EJERCongress 2019, 19 - 22 Haziran 2019, ss.605-607, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. Kurumsal bir iletişim aracı olarak okullarda sosyal medya kullanımı.
GÜÇLÜ N., özdoğru m.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 13 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Özel Okul Müdürlerinin Stratejik Liderlik Davranışları İle Örgütsel Sağlık Arasındaki İlişki
Aksulu Köse A., GÜÇLÜ N.
9. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Lise Müdürlerinin Bilinçli Farkındalıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki
GÜÇLÜ N., ÖZGÜN M.
ERTE CONGRESS-INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, İZMİR-KUŞADASI, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2017
20177. LİSE ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞLARI İLE ÖRGÜTSEL SİNİZM TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yıldırım G., GÜÇLÜ N.
EYFOR 8, 19 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20178. Sosyo-Ekonomik Yönden Dezavantajlı Bir Bölgede Başarılı Bir Okul: Bir Durum
GÜÇLÜ N., SEZGİN F., SÖNMEZ E.
EYFOR8, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Sosyo-ekonomik yönden dezavantajlı bir bölgede başarılı bir okul: Bir durum çalışması
GÜÇLÜ N., SEZGİN F., SÖNMEZ E.
EYFOR 8: Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM SÜRECİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
GÜÇLÜ N., Çapar B.
EYFOR 8, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. Sosyo-ekonomik yönden dezavantajlı bir bölgede başarılı bir okul: Bir durum çalışması
GÜÇLÜ N., SEZGİN F., SÖNMEZ E.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu (EYFOR-8)., 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. Yükseköğretimde Uluslararasılaşma Göstergesi Olarak Uluslararası Öğrenciler
Yılmaz G., GÜÇLÜ N.
II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Eğİtim yönetimi ve denetimi doktora programı öğrencilerinin sosyal kimlik algılarına ilişkin nitel bir çalışma
GÜÇLÜ N., Kurt N.
EJER Congress 2017, 11 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2016
201614. Öğretmenlerde Whistleblowing (Bilgi Uçurma)
GÜÇLÜ N., Akyürek M. İ.
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül 2016 - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. PIAAC 2015 Sonuçlarına Göre Türkiye Sayısal Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Değişkenlerinİncelenmesi
Atasoy R., GÜÇLÜ N.
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. Eğitim Örgütlerinin Yapıları ve Örgütsel Bir Sorun: Yıldırma
Ak Küçükçayır G., GÜÇLÜ N.
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201717. Yükseköğretim Kurumlarında Akademik Kendileşme Anketi Uyarlama Çalışması
GÜÇLÜ N., Kılıç D. Ö.
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Ortaöğretim Öğrencilerinin Okul Paydaşlarına Yönelik Metaforik Algıları
GÜÇLÜ N., Canaslan A., Tekşen K.
12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. Metaphorical Perceptions Of School Administrators Concerning School and Ideal School
GÜÇLÜ N., Duran A.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201620. Analysing and describing school culture in terms of strong and weak cultural features
GÜÇLÜ N., YILDIRIM K., DAŞCI E.
14th International Teacher Education for Sustainable Development and Education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201521. Okul Yöneticilerinin Stratejik Liderlik Özellikleri İle Örgütsel Sessizlik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
GÜÇLÜ N., Ramazan A., Ömür Ç.
VI. Eğitim Yönetimi Forumu, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2015
201522. Türk eğitim sistemindeki başarılı okulların özellikleri Tımss 2011 sonuçlarına göre bir analiz
Atasoy R., Arifoğlu A., GÜÇLÜ N.
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201523. Türkiye de yeni kurumsalcılık ışığında devlet üniversitelerinin incelenmesi
Karataş Acer E., GÜÇLÜ N.
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201524. The opinions of the principal candidates on assignment process of school administrators in Turkey
Güçlü N., Şahin F., Yavuz Tabak B., Sönmez E.
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Yayınlanmadı)
2015
201525. Türkiye de yükseköğretimin yayılması ve yeni kurumsalcılık ışığında devlet üniversitelerinin incelenmesi
Karataş Acer E., GÜÇLÜ N.
10. Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2012
201226. Okullarda karara katılım sürecinin analizi
GÜÇLÜ N., ÖZER A., KURT T., KOŞAR S.
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 Eylül 2012 - 15 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2012
201227. Öğretmenlerin yeni ilköğretim programına ilişkin tutumlarının epistemolojik inançlarına ve değişime direnme tutumlarına dayalı olarak yordanması
GÜÇLÜ N., ÖZER A., KURT T., KANDEMİR M.
Beşinci Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
201128. Türkiye ve Avrupa Birliği Ülkeleri Yüksek Öğretim Kurumlarının Kuruluş Amaçları Doğrultusunda Genel Amaç Vizyon ve Misyonlarının Karşılaştırılması
GÜÇLÜ N., KARADAĞ N.
Uluslararası Yükseköğretim Kongresi:Yeni Yönelişler ve Sorunlar (UYK-2011), 27 - 29 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
2010
201029. Professional and Communication Competencies of the English Instructors Working in Public High Schools
GÜÇLÜ N., CANTEKİN Ö. F.
WCCES XIV World Congress of Comparative Education Societies, 14 - 18 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
2009
200930. Comparison of the Level of Teachers Confidence in School Administrators in State and Private Primary Schools
GÜÇLÜ N., EVSUN KOÇ Ç., KURT T.
Sixtennth International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 1 - 04 Temmuz 2009, cilt.16, ss.459-468, (Tam Metin Bildiri)
2008
200831. Examining the instructional leadership behaviors of Turkish primary school principal
GÜÇLÜ N., KURT T., BACANLI KURT C.
International conferenece on educational sciences 2008 ICES '08, Magosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.17, (Özet Bildiri)
1997
199732. Spor Tesisleri İşletmesi Ankara Özel Yükseliş Koleji Spor Tesisleri
GÜÇLÜ M., GÜÇLÜ N.
Spor Yönetiminin Güncel Sorunları Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Haziran 1997
1996
199633. Öğretmen Eğitiminde Nitelik Sorunu
GÜÇLÜ N., GÜÇLÜ M.
Modern Öğretmen Yetiştirmede Geliştirme ve İlerlemeler, Ankara, Türkiye, 30 - 04 Eylül 1996, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2020
20202. Liderliğe Genel Bir Bakış
GÜÇLÜ N.
Eğitim Yönetiminde Liderlik: Teori, Araştırma ve Uygulama, Nezahat Güçlü, Serkan Koşar, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-14, 2020
2019
20193. Eğitim Yönetiminde Liderlik
Koşar S., Buluç B., Sezgin F., Güçlü N. (Editör)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019
2019
20194. TÜRKİYE’DE AKADEMİK KARİYER SÜRECİKarşılaştırmalı Analiz
GÜÇLÜ N., Yılmaz G.
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2019
2019
20195. İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN OKUL MÜDÜRLERİNİN 21. YÜZYIL BECERİLERİNE İLİŞKİN ALGISI
GÜÇLÜ N., KUUK Ö.
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI-2019, , Editör, EĞİTİM YÖNETİCİLERİ VE UZMANLARI DERNEĞİ YAYINLARI, Ankara, ss.101-133, 2019
2017
20176. Sınıf İçi İletişim ve Etkileşim
GÜÇLÜ N.
Sınıf Yönetimi, Galip YÜKSEL, Sevil BÜYÜKALAN FİLİZ, Editör, Pegem, Ankara, ss.47-87, 2017
2016
20167. Türk Eğitim sisteminin Yapı ve Nitelik Yönünden Dğerledirilmesi
GÜÇLÜ N.
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Leya Küçükahmet, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.233-251, 2016
2001
20019. Hayat Bilgisi Dersinin Öğretimi ve İçerik
GÜÇLÜ N., YEL S., albayrak f.
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Hayat Bilgisi 1 3, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel, ss.41-59, 2001
2001
200110. Hayat Bilgisi Ders Kitabının Genel Değerlendirilmesi
GÜÇLÜ N., KÖKSAL H.
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Hayat Bilgisi 1 3, Leyla Küçükahmet, Editör, Nobel, Ankara, ss.93-95, 2001
Desteklenen Projeler
2012 - 2020
2012 - 2020
Liderlik Stilleri İle Örgütsel Öğrenme Arasındaki İlişki: Örgütsel Sessizlik ve Katılımcı Karar Vermenin Aracı Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÜÇLÜ N. (Yürütücü)
2011 - 2013
2011 - 2013Kamu ve Özel İlköğretim Okulu Müdürlerinin Stratejik Liderlik Özellikleri ile Kurumlarının Örgütsel Öğrenme Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÜÇLÜ N. (Yürütücü)
2010 - 2013
2010 - 2013