Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (9)
3. Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesinde Yaratıcı Dramanın Kullanımı: Örnek Ders Planları
SDU International Journal of Educational Studies
, cilt.10, sa.2, ss.132-148, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Does Digital Storytelling Have an Effect on Writing Outcomes?
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, cilt.11, sa.2, ss.147-157, 2023 (Hakemli Dergi)
8. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKUMA ÖZ-YETERLİĞİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.173-198, 2022 (TRDizin)
10. PISA 2015 Türkiye Sonuçlarına Göre Sosyoekonomik Faktörler ile Okuma Becerileri Arasındaki İlişkiler
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.7, sa.2, ss.1239-1252, 2018 (TRDizin)
11. Türkçe ve İngilizce Öğretmeni Adaylarının Değer Tercihlerinin İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.4, ss.759-777, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Öğretmen Adaylarının Bektaşi Fıkralarında Vurgulanan Değerleri Fark Etme DüzeyleriÖ
Turan Stratejik Araştırmalar Merkezi
, cilt.8, sa.32, ss.585-591, 2016 (Hakemli Dergi)
13. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BEKTAŞİ FIKRALARINDA VURGULANAN DEĞERLERİ FARKETME DÜZEYLERİ
Turan Stratejik Araştırmalar Merkezi
, cilt.8, sa.32, ss.585-591, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
5. PISA 2015 Verilerine Göre Okula Aidiyet Duygusu ile Olumlu ve Olumsuz Öğretmen Davranışları Arasındaki İlişki
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 09 Mayıs 2018, ss.108, (Özet Bildiri)
6. Üniversite öğrencilerinin alkol ve sigara kullanım durumları ile hostilite ve olumsuz benlik düzeyleri arasındaki farklılıkların incelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.110, (Özet Bildiri)
7. Üniversite Öğrencilerinin Benlik Saygısı Düzeylerine Göre Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 09 Mayıs 2018, ss.113, (Özet Bildiri)
8. Türkçe öğretmenlerinin dönüt, düzeltme ve pekiştirme kullanmaları ile iletişim becerilerine yönelik öğretmen adaylarının görüşleri
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Sözlü Kültür Bağlamında İncelenmesi
IV. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, 20 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
10. Ortaokul Öğrencilerinin 100 Temel Eser’xxde Yer Alan Halk Edebiyatı Ürünlerine Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi
IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, 20 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
11. 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Metinlerin Psikolojik Değerler Bağlamında İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.389-390, (Özet Bildiri)
12. Türkiye’de Özgül Öğrenme Güçlüğü Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmalar
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.66, (Özet Bildiri)
13. 5. Sınıf Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin psikolojik değerler bağlamında incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.389, (Özet Bildiri)
14. The Examination of Conflictual Issues between American Higher Education Institutions and Faculty Regarding Academic Freedom and Tenure
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.410, (Özet Bildiri)
15. Impact of changing advisors on the mental health of graduate students
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.65, (Özet Bildiri)
16. Cumhuriyet Dönemi Türk Roman ve Öykülerinde Çocuk İşçiliğinin Ele Alınışına Yönelik Nitel Bir İnceleme
III. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2016, ss.212-222, (Tam Metin Bildiri)
17. Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavı TEOG Başarısının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.68, (Özet Bildiri)
18. Rehber Öğretmenlerin Özgül Öğrenme Güçlüğü Tanısı Almış Öğrencilerin Psikolojik Danışma ve Rehberlik İhtiyaçlarına Yönelik Görüşleri
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
19. Dijital Öyküleme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine ve Yazma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi
3rd International Technologies Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
20. Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerinin Öz-Yeterlik İnançları, Benlik Kavramları ve Sosyal Becerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, ss.1090-1092, (Özet Bildiri)
21. Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.580-581, (Özet Bildiri)
22. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.580-581, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. İyi Bir Kitap Rehberi ve Okur Olmak
İşte Aranan Uzman Öğretmen: Beceriler, Roller ve Sorumluluklar, GÜLBAHAR BAHADIR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.413-430, 2024
2. Ders Kitaplarının Yasal Dayanakları ve Değerlendirme Ölçütleri
Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, MEMİŞ MUHAMMET, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.51-64, 2024
3. Öğrenci Merkezli Okuma Eğitimi
Öğrenci Merkezli Türkçe Öğretimi, GÜLBAHAR BAHADIR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.177-200, 2024
4. Türkçe Öğretiminde Dijital Öykülemenin Kullanımı
Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, BAHADIR GÜLBAHAR, MESUT GÜN, İLHAMİ KAYA, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.427-442, 2023
5. Okuduğunu Anlama Güçlükleri: Stratejiler ve Çözüm Önerileri
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XX, FERYAL BEYKAL ORHUN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Ankara, ss.123-140, 2023