SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Temel Dil Becerilerinin Geliştirilmesinde Yaratıcı Dramanın Kullanımı: Örnek Ders Planları
SDU International Journal of Educational Studies
, cilt.10, sa.2, ss.132-148, 2023 (Hakemli Dergi)
Does Digital Storytelling Have an Effect on Writing Outcomes?
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, cilt.11, sa.2, ss.147-157, 2023 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKUMA ÖZ-YETERLİĞİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.173-198, 2022 (Hakemli Dergi)
Özgül Öğrenme Güçlüğü Tanısı Olan ve Normal Gelişim Gösteren Çocukların Benlik Kavramları, Öz-Yeterlik İnançları ve Sosyal Becerilerinin Karşılaştırılması
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.17, sa.2, ss.532-545, 2018 (Hakemli Dergi)
PISA 2015 Türkiye Sonuçlarına Göre Sosyoekonomik Faktörler ile Okuma Becerileri Arasındaki İlişkiler
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.7, sa.2, ss.1239-1252, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkçe ve İngilizce Öğretmeni Adaylarının Değer Tercihlerinin İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.4, ss.759-777, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bektaşi Fıkralarında Vurgulanan Değerleri Fark Etme DüzeyleriÖ
Turan Stratejik Araştırmalar Merkezi
, cilt.8, sa.32, ss.585-591, 2016 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BEKTAŞİ FIKRALARINDA VURGULANAN DEĞERLERİ FARKETME DÜZEYLERİ
Turan Stratejik Araştırmalar Merkezi
, cilt.8, sa.32, ss.585-591, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
PISA 2015 Verilerine Göre Okula Aidiyet Duygusu ile Olumlu ve Olumsuz Öğretmen Davranışları Arasındaki İlişki
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 09 Mayıs 2018, ss.108
Üniversite öğrencilerinin alkol ve sigara kullanım durumları ile hostilite ve olumsuz benlik düzeyleri arasındaki farklılıkların incelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.110
Üniversite Öğrencilerinin Benlik Saygısı Düzeylerine Göre Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 09 Mayıs 2018, ss.113
Türkçe öğretmenlerinin dönüt, düzeltme ve pekiştirme kullanmaları ile iletişim becerilerine yönelik öğretmen adaylarının görüşleri
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018
Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Sözlü Kültür Bağlamında İncelenmesi
IV. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, 20 - 21 Ekim 2017
Ortaokul Öğrencilerinin 100 Temel Eser’xxde Yer Alan Halk Edebiyatı Ürünlerine Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi
IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, 20 - 21 Ekim 2017
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Metinlerin Psikolojik Değerler Bağlamında İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.389-390
Türkiye’de Özgül Öğrenme Güçlüğü Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmalar
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.66
5. Sınıf Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin psikolojik değerler bağlamında incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.389
The Examination of Conflictual Issues between American Higher Education Institutions and Faculty Regarding Academic Freedom and Tenure
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.410
Impact of changing advisors on the mental health of graduate students
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.65
Cumhuriyet Dönemi Türk Roman ve Öykülerinde Çocuk İşçiliğinin Ele Alınışına Yönelik Nitel Bir İnceleme
III. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2016, ss.212-222
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavı TEOG Başarısının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.68
Rehber Öğretmenlerin Özgül Öğrenme Güçlüğü Tanısı Almış Öğrencilerin Psikolojik Danışma ve Rehberlik İhtiyaçlarına Yönelik Görüşleri
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
Dijital Öyküleme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine ve Yazma Öz-Yeterlik Algılarına Etkisi
3rd International Technologies Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015
Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerinin Öz-Yeterlik İnançları, Benlik Kavramları ve Sosyal Becerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, ss.1090-1092
Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.580-581
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Derse Giren Türkçe Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.580-581
Kitap & Kitap Bölümleri
Türkçe Öğretiminde Dijital Öykülemenin Kullanımı
Türkçe Öğretiminde Teknoloji Kullanımı, BAHADIR GÜLBAHAR, MESUT GÜN, İLHAMİ KAYA, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.427-442, 2023
Okuduğunu Anlama Güçlükleri: Stratejiler ve Çözüm Önerileri
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XX, FERYAL BEYKAL ORHUN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Ankara, ss.123-140, 2023