Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

DİJİTAL ALIŞVERİŞÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ

EGE 9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (EGE 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES ), İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.554-567

ABONELİK TEMELLİ TALEBE DAYALI VİDEO PLATFORMLARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

UMTEB – 14. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ (UMTEB - XIV INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS), Napoli, İtalya, 14 - 15 Eylül 2023, ss.691-705

SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI KAPSAMINDA TÜKETİCİ-MARKA ETKİLEŞİMİNİN NETNOGRAFİK ANALİZİ: NETFLİX TÜRKİYE ÖRNEĞİ

CUMHURIYET 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Afyonkarahisar, Türkiye, 30 Ağustos 2023, ss.405-419

DİJİTAL ÇAĞDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM: ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL PAZARININ YÜKSELİŞİ

14TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES PROCEEDINGS BOOK, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2023, ss.195-206 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Covıd 19 Fobisi, İnternet Bağımlılığı Ve Çevrimiçi Satın Alma Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Yobü Öğrencileri Örneği

KÜRESELLEŞEN DÜNYADA SOSYAL BİLİMLER, Doç. Dr. Serap SARIBAŞ, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.309-340, 2023

Google Trends Verileri ile Reklam Harcamaları Arasındaki Granger Nedensellik İlişkisinin İncelenmesi: Gıda-Perakende Sektöründe Bir Uygulama

IKTISADI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV, Prof. Dr. Abdullah Soysal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.542-560, 2021

DİJİTAL PAZARLAMA UYGULAMALARINDA HİLE

HİLE-İŞLETME BİLİMİ PERSPEKTİFİNDEN GENEL BİR BAKIŞ, TANSEL HACIHASANOĞLU,ELÇİN DALKILIÇ,TUNAY ASLAN, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, ss.237-266, 2021

Dijital Pazarlama Uygulamalarında Hile

Hile İşletme Bilimi Perspektifinden Genel Bir Bakış, Prof. Dr. Tansel Hacıhasanoğlu,Doç. Dr. Tunay Aslan,Dr. Öğr. Üyesi Elçin Dalkılıç, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, ss.237-274, 2021 Creative Commons License

SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİPERSPEKTİFİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININDEĞERLENDİRİLMESİ: KİŞİSEL BAKIM MARKALARIÖRNEĞİ

İktisadi ve İdari BilimlerdeTeori ve Araştırmalar II, MUSTAFA METE, Editör, GECE KİTAPLIĞI, ss.1-23, 2020

Minimalizmin Pazarlamaya Yansımaları:Z Kuşağının Minimalist Reklam Algısı Ve Satınalma Davranışına Etkisi

PAZARLAMA VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI, AKGÜN ZUHAL, Editör, İKSAD, ss.77-111, 2019

Metrikler

Yayın

31

Proje

2

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları