Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

DİJİTAL ALIŞVERİŞÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ

EGE 9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (EGE 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES ), İzmir, Turkey, 22 - 24 September 2023, pp.554-567

ABONELİK TEMELLİ TALEBE DAYALI VİDEO PLATFORMLARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

UMTEB – 14. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ (UMTEB - XIV INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS), Napoli, Italy, 14 - 15 September 2023, pp.691-705

SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI KAPSAMINDA TÜKETİCİ-MARKA ETKİLEŞİMİNİN NETNOGRAFİK ANALİZİ: NETFLİX TÜRKİYE ÖRNEĞİ

CUMHURIYET 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Afyonkarahisar, Turkey, 30 August 2023, pp.405-419

DİJİTAL ÇAĞDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM: ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL PAZARININ YÜKSELİŞİ

14TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES PROCEEDINGS BOOK, İstanbul, Turkey, 26 - 28 August 2023, pp.195-206 Sustainable Development

Books & Book Chapters

Covıd 19 Fobisi, İnternet Bağımlılığı Ve Çevrimiçi Satın Alma Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Yobü Öğrencileri Örneği

in: KÜRESELLEŞEN DÜNYADA SOSYAL BİLİMLER, Doç. Dr. Serap SARIBAŞ, Editor, Duvar Yayınları, İzmir, pp.309-340, 2023

Google Trends Verileri ile Reklam Harcamaları Arasındaki Granger Nedensellik İlişkisinin İncelenmesi: Gıda-Perakende Sektöründe Bir Uygulama

in: IKTISADI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV, Prof. Dr. Abdullah Soysal, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.542-560, 2021

DİJİTAL PAZARLAMA UYGULAMALARINDA HİLE

in: HİLE-İŞLETME BİLİMİ PERSPEKTİFİNDEN GENEL BİR BAKIŞ, TANSEL HACIHASANOĞLU,ELÇİN DALKILIÇ,TUNAY ASLAN, Editor, PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, pp.237-266, 2021

Dijital Pazarlama Uygulamalarında Hile

in: Hile İşletme Bilimi Perspektifinden Genel Bir Bakış, Prof. Dr. Tansel Hacıhasanoğlu,Doç. Dr. Tunay Aslan,Dr. Öğr. Üyesi Elçin Dalkılıç, Editor, PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, pp.237-274, 2021 Creative Commons License

SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİPERSPEKTİFİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININDEĞERLENDİRİLMESİ: KİŞİSEL BAKIM MARKALARIÖRNEĞİ

in: İktisadi ve İdari BilimlerdeTeori ve Araştırmalar II, MUSTAFA METE, Editor, GECE KİTAPLIĞI, pp.1-23, 2020

Minimalizmin Pazarlamaya Yansımaları:Z Kuşağının Minimalist Reklam Algısı Ve Satınalma Davranışına Etkisi

in: PAZARLAMA VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI, AKGÜN ZUHAL, Editor, İKSAD, pp.77-111, 2019

Metrics

Publication

31

Citiation (TrDizin)

4

H-Index (TrDizin)

1

Project

2

Open Access

4
UN Sustainable Development Goals