Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Dijitalleşmenin Sürdürülebilir Tüketim Davranışı Üzerine Olumlu ve Olumsuz Etkileri

II. Uluslararası Orta Anadolu Sempozyumu, Yozgat, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.51, (Özet Bildiri)

2. TÜRKİYE’DEKİ ÜNİVERSİTELERİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK PERFORMANSI: GREENMETRİC İZLEME SİSTEMİ ÇERÇEVESİNDE BİR DEĞERLENDİRME

YOBU II. Uluslararası Orta Anadolu Sempozyumu "Sürdürülebilirlikte Güncel Yaklaşımlar", Yozgat, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.52, (Özet Bildiri)

3. İNSAN MERKEZLİ ENDÜSTRİYEL DÖNÜŞÜM ÇAĞINDA YENİLİKÇİ TEKNOLOJİLER ve PAZARLAMA ENTEGRASYONU: PAZARLAMA 5.0

ULUSLARARASI ORTA ANADOLU SEMPOZYUMU/YAPAY ZEKA, ENDÜSTRİ 5.0, DİJİTALLEŞME, Yozgat, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2024, cilt.1, sa.1, ss.9-10, (Özet Bildiri)

4. YAPAY ZEKÂ VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ BİBLİYOMETRİK ANALİZİ: VOSVIEWER HARİTALAMASI

ULUSLARARASI ORTA ANADOLU SEMPOZYUMU (UORAS-I) "Endüstri 5.0, Yapay Zeka ve Dijitalleşme", Yozgat, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2024, cilt.1, sa.1, ss.125-126, (Özet Bildiri)

5. DİJİTAL ALIŞVERİŞÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ

EGE 9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (EGE 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES ), İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.554-567, (Tam Metin Bildiri)

6. ABONELİK TEMELLİ TALEBE DAYALI VİDEO PLATFORMLARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

UMTEB – 14. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ (UMTEB - XIV INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS), Napoli, İtalya, 14 - 15 Eylül 2023, ss.691-705, (Tam Metin Bildiri)

7. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI KAPSAMINDA TÜKETİCİ-MARKA ETKİLEŞİMİNİN NETNOGRAFİK ANALİZİ: NETFLİX TÜRKİYE ÖRNEĞİ

CUMHURIYET 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Afyonkarahisar, Türkiye, 30 Ağustos 2023, ss.405-419, (Tam Metin Bildiri)

8. DİJİTAL ÇAĞDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM: ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL PAZARININ YÜKSELİŞİ

14TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES PROCEEDINGS BOOK, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ağustos 2023, ss.195-206, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Entellektüel Sermayenin Ölçülmesi ve Firma Değerine Etkileri

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ MÜŞTERİ DENEYİMİNDE CHATGPT’NİN DÖNÜŞTÜRÜCÜ ROLÜ

Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, ASLAN ÇETİN FİLİZ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.94-110, 2024

2. Covıd 19 Fobisi, İnternet Bağımlılığı Ve Çevrimiçi Satın Alma Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Yobü Öğrencileri Örneği

KÜRESELLEŞEN DÜNYADA SOSYAL BİLİMLER, Doç. Dr. Serap SARIBAŞ, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.309-340, 2023

3. Covid 19 Fobisi, İnternet Bağımlılığı Ve Çevrimiçi Satın Alma Bağımlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Yobü Öğrencileri Örneği

KÜRESELLEŞEN DÜNYADA SOSYAL BİLİMLER, Doç. Dr. Serap SARIBAŞ, Editör, Duvar Yayınevi, İzmir, ss.309-340, 2023

6. DİJİTAL PAZARLAMA UYGULAMALARINDA HİLE

HİLE-İŞLETME BİLİMİ PERSPEKTİFİNDEN GENEL BİR BAKIŞ, TANSEL HACIHASANOĞLU,ELÇİN DALKILIÇ,TUNAY ASLAN, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, ss.237-266, 2021

7. Dijital Pazarlama Uygulamalarında Hile

Hile İşletme Bilimi Perspektifinden Genel Bir Bakış, Prof. Dr. Tansel Hacıhasanoğlu,Doç. Dr. Tunay Aslan,Dr. Öğr. Üyesi Elçin Dalkılıç, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, ss.237-274, 2021 Creative Commons License

8. Google Trends Verileri ile Reklam Harcamaları Arasındaki Granger Nedensellik İlişkisinin İncelenmesi: Gıda-Perakende Sektöründe Bir Uygulama

IKTISADI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV, Prof. Dr. Abdullah Soysal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.542-560, 2021

9. SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİPERSPEKTİFİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININDEĞERLENDİRİLMESİ: KİŞİSEL BAKIM MARKALARIÖRNEĞİ

İktisadi ve İdari BilimlerdeTeori ve Araştırmalar II, MUSTAFA METE, Editör, GECE KİTAPLIĞI, ss.1-23, 2020
Metrikler

Yayın

37

Atıf (Scholar)

141

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

10

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

88

Proje

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları