Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN DİL BECERİLERİ İLE İLGİLİ YAPILANÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ

Ahi Evran 3 Internaonal Conference on Scienfic Research, Baku, Azerbaycan, 03 Mayıs 2023, cilt.1, ss.65-76 Creative Commons License

İlkokul Öğrencilerinin Sınıf Önünde Konuşma Kaygılarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

2. International Education Congress (17-19 November 2022), Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.328-336

Metaphoric Perceptions of Primary School Students on Reading, Writing, Speaking and Listening Skills

The International Congress of Educational Sciences and Linguists (29-30 November 2022)., Amsterdam, Hollanda, 29 Kasım 2022, ss.103-123

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma ve Kurdukları Problemleri Çözme Becerileri

4. TÜRK DÜNYASI Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Kasım 2022, ss.302 Creative Commons License

Reflective Diaries Of A Primary School Teacher On Reading Difficulty Of A Student With Mild Intellectual Disabled, Attention Deficit And Hyperactivity Disorder

3st International Congress on Social Sciences, Innovation and Educational Technologies (26-28 Ağustos 2022), Tetova, Makedonya, 26 Ağustos 2022, ss.716-738

Temel Eğitim Öğretmenlerinin Kılavuz Kitaplarının Gerekliliği Hakkındaki Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.1437-1438

Taşımalı Eğitimle Öğrenim Gören Öğrencilerin Başarılarına İlişkin Eğitimcilerin Görüşleri

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1435-1436

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN WİTKİN ÖĞRENME STİLİNE GÖRE ÖĞRENME ALANLARININ BELİRLENMESİ VE DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ İLE İLİŞKİLENDİRİLMESİ, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.81-82

Kitap & Kitap Bölümleri

ÖZEL YETENEKLİ OLAN VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARININ VE MOTİVASYONLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

Yeni Araştırmalarla Eğitime Farklı Bakış, Yılmaz Derin Songül, Ulukaya Öteleş Ülkü, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.111-132, 2022

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN (4. SINIF) YETENEK, SEVDİĞİ DERS, OKUDUĞU KİTAP SAYISI DEĞİŞKENLERİNE GÖRE OKUMA ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ

EĞİTİM & BİLİM 2022-III, Songül Karabatak, Editör, Efeakademi Yayınları, İstanbul, ss.315-330, 2022