Doç. Dr. TUĞBA ÖZBÖLÜK


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Pazarlama

Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

120

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

132

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

471

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

25

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

77

H-İndeks (Sobiad)

5

Proje

3

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2010 - 2015

2010 - 2015

Doktora

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2008 - 2010

2008 - 2010

Yüksek Lisans

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Postmodern tüketici kabileleri ve sanal topluluklar: Netnografik bir araştırma

Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

2010

2010

Yüksek Lisans

Pazarlamada bilinçli tüketim ve tüketicilerin bilinçli tüketime ilişkin tutumlarının belirlenmesine yönelik bir araştırma

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2019

2019

Pazarlama Araştırmalarında Etnografi Çalıştayı

Mesleki Eğitim

Çankaya Üniversitesi, Ankara

2014

2014

NVivo Çalıştayı

Veri Analizi

NAM Nitel Araştırma Merkezi, Ankara

2013

2013

Pazarlama Araştırmaları Semineri

Mesleki Eğitim

Pazarlama ve Pazarlama Araştirmaları Derneği (PPAD)

2012

2012

10. Araştırma Yöntemleri Semineri-Nitel Araştırma

Mesleki Eğitim

Anatolia-Detay Yayıncılık, Antalya

2011

2011

Lisrel ile Yapısal Eşitlik Modellemesi

Veri Analizi

Pamukkale Üniversitesi, Denizli

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2015 - 2023

2015 - 2023

Dr. Öğr. Üyesi

Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2009 - 2015

2009 - 2015

Araştırma Görevlisi

Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Eğitim Öğretim Komisyonu Başkanı

Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Ders Intibak Komisyonu Başkanı

Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Yatay ve Dikey Geçiş Komisyonu Başkanı

Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Muafiyet ve İntibak Komisyonu Başkanı

Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2015 - 2023

2015 - 2023

Bölüm Başkan Yardımcısı

Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2016 - 2020

2016 - 2020

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Yozgat Bozok Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Uzmanlık Alan Dersi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik

Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri

Tez Çalışması

Dijital Pazarlama

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik

Dijital Pazarlama

Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik

Uzmanlık Alan Dersi

Tez Çalışması

Seminer

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik İlkeler

Güncel Pazarlama Yaklaşımları

Lisans

Lisans

Pazarlama İletişimi

Tüketici Davranışları

Pazarlama İlkeleri

Pazarlama Yönetimi

Araştırma Yöntemleri

Pazarlama İletişimi

Pazarlama İlkeleri

Mesleki İngilizce II

Pazarlama Yönetimi

Pazarlamaya Giriş

Yönetilen Tezler

Devam ediyor

Devam ediyor

Yüksek Lisans

Spiritüel Şifacılık Pazarı ve Şifacı Kimliği

Özbölük T. (Danışman)

A.ÇETİN(Öğrenci) Sürdürülebilir Kalkınma

Devam ediyor

Devam ediyor

Yüksek Lisans

YAVAŞ TÜKETİM VE DİJİTAL MİNİMALİZM ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA

Özbölük T. (Danışman)

A.YEŞER(Öğrenci) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Yüksek Lisans

Yavaş moda hareketi üzerine nitel bir araştırma

Özbölük T. (Danışman)

P.YILMAZ(Öğrenci) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Yüksek Lisans

İslami Moda Pazarlaması Ekseninde Tesettür Modası

ÖZBÖLÜK T. (Danışman)

Z.KARAKAVAK(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans

Sosyal medya fenomenlerinin satın alma davranışı üzerine etkisi

ÖZBÖLÜK T. (Danışman)

K.AKDOĞAN(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (4)
Scopus (8)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (5)

2018

2018

11. Dijital Çağda Girişimci Pazarlama

ÖZBÖLÜK T.

Turkish Journal of Marketing , cilt.3, sa.3, ss.223-237, 2018 (Hakemli Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. From Class to Mass: Consumer Motivations for Buying Second-Hand Luxury

Özbölük T.

5th International Conference On Innovative Studies Of Contemporary Sciences, Tokyo, Japonya, 14 Ocak 2022, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

2. A Systematic Review on Consumer Behavior and COVID-19 Studies

ÖZBÖLÜK T.

5th International Conference on Covıd-19 Studies, Ankara, Türkiye, 24 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

3. Negative e WOM as a Response to Brand Failures Evidence from an Online Brand Community

Özbölük T.

International Conference on Information Technology and Systems, Amsterdam, Hollanda, 6 - 07 Aralık 2016, ss.141-146, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

4. Consumption Communities Through a Marketing Lense

Özbölük T.

International Journal of Arts and Science's Conference, Vienna, Avusturya, 19 - 23 Nisan 2015, ss.411-417, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

5. Marka Kişiliği Algısı: Cep Telefon MarkalarıÜzerine Bir Araştırma

KURTOĞLU R., ÖZBÖLÜK T., HACIHASANOĞLU T.

18.Ulusal PazarlamaKongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.257-268, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Helal Kozmetik ve Kişisel Bakım Ürünleri

Özbölük T.

Tüm Yönleriyle Helal Tüketim Kavram, Kapsam, Süreç ve Uygulama, Özkan Bekir,Kurtoğlu Ramazan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.127-148, 2022 Creative Commons License

2019

2019

2. Marketing Semiotics in the Digital Age

Özbölük T., Kurtoğlu R.

The Role of Language and Symbols in Promotional Strategies and Marketing Schemes, Epure,Manuela Mihăeş,Lorena Clara, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.47-64, 2019

2019

2019

3. The Marketer as Storyteller: Transmedia Marketing in a Participatory Culture

Özbölük T.

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, Recep Yılmaz,M. Nur Erdem,Filiz Resuloğlu, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.310-330, 2019

2016

2016

4. City Branding and the Power of Netnography in the Era of Social Media

Özbölük T.

Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction, Bayraktar Ahmet,Uslay Can, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.202-225, 2016

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ekim 2024

Ekim 2024

Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2022

Kasım 2022

Erciyes Akademi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2022

Temmuz 2022

JOURNAL OF ISLAMIC MARKETING

ESCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2022

Nisan 2022

JOURNAL OF ISLAMIC MARKETING

ESCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2019

Temmuz 2019

The Role of Language and Symbols in Promotional Strategies and Marketing Schemes

Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm

Haziran 2019

Haziran 2019

Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies

Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm

Ocak 2018

Ocak 2018

Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Bildiri (Tam Metin)

Ocak 2018

Ocak 2018

Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces

Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm

Haziran 2016

Haziran 2016

Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction

Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm

Ödüller

Aralık 2016

Aralık 2016

Excellent Paper Award

Research World-40Th International Conference On Internet Technologies And Society

Mart 2011

Mart 2011

14. Geleneksel Tüketici Ödülleri, Bilimsel Çalışma ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

Sanayi Ve Ticaret Bakanlığı (Tüketicinin Ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü)



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 132

h-indeksi (SCOPUS): 5

Jüri Üyelikleri

Haziran-2025

Haziran 2025

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

- Yozgat Bozok Üniversitesi

Haziran-2024

Haziran 2024

Tez Savunma (Doktora)

- Erciyes Üniversitesi

Temmuz-2023

Temmuz 2023

Doktora Yeterlik Sınavı

- Erciyes Üniversitesi

Temmuz-2023

Temmuz 2023

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

- Yozgat Bozok Üniversitesi

Temmuz-2023

Temmuz 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Sivas Cumhuriyet Üniversitesi

Ocak-2023

Ocak 2023

Doktora Yeterlik Sınavı

- Erciyes Üniversitesi

Kasım-2022

Kasım 2022

Doktora Yeterlik Sınavı

- Yozgat Bozok Üniversitesi

Temmuz-2022

Temmuz 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Yozgat Bozok Üniversitesi

Temmuz-2021

Temmuz 2021

Doktora Yeterlik Sınavı

- Yozgat Bozok Üniversitesi

Kasım-2020

Kasım 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi

Kasım-2018

Kasım 2018

Doktora Yeterlik Sınavı

- Yozgat Bozok Üniversitesi

Temmuz-2017

Temmuz 2017

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Yozgat Bozok Üniversitesi