Yayınlar & Eserler

Makaleler 57
Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (10)
Scopus (16)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

2. Ortaokul Matematik Ders Kitapları Ne Sunuyor?, Öğrenciler Ne Biliyor?: Aritmetik Ortalama Kavramı Örneği

16. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. Çevrimiçi Öğrenme Öz Yeterlik Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik Güvenirlik Çalışması

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.100-101, (Özet Bildiri)

4. Türk ve Singapur Matematik Ders Kitaplarında Açı Kavramı

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.678-680, (Özet Bildiri)

5. Matematik Dersi Karne Notu 4 ve 5 Olan Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hesaplama, Sembolik Temsil ve Görsel Temsil Testlerindeki Performanslarının Karşılaştırılması

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.48-50, (Özet Bildiri)

6. Kavram Karikatürleriyle İşlenen Matematik Derslerinden Yansımalar: 5. Sınıf Örneği

Uluslararası Karadenize Kıyısı olan Ülkeler Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 20 - 22 Temmuz 2019, ss.106-107, (Özet Bildiri)

7. Concept of Arithmetic Mean in Turkish and Singaporean Mathematics Textbooks

ICMME 2019/International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Konya, Türkiye, 11 - 13 Temmuz 2019, ss.306-308, (Özet Bildiri)

8. Türk ve Singapur Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Çarpma İşlemi Konusunun Öğretim İçeriği Açısından Karşılaştırılması

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2019 - 22 Haziran 2020, ss.101-103, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Tarihi Bilgi Düzeylerinin ve Matematik Tarihini Kullanma Durumlarının Tespiti

Uluslararası 19 Mayıs Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Samsun, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2019, ss.123-124, (Özet Bildiri)

11. Matematik Tarihinin Araç Olarak Kullanımına Yönelik Hazırlanan Etkinliklerin, Matematik Tarihinin Kullanımının Önündeki Engeller Açısından Değerlendirilmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.113-115, (Özet Bildiri)

12. Matematik Tarihinin Matematik Eğitiminde Kullanımı Üzerine Yapılan Çalışmaların Analizi

1. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.121-122, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Geometri Alan Bilgilerinin Belirlenmesi: Açı, Köşegen, Yükseklik, Dörtgen

15. Geometri Sempozyumu, Amasya, Türkiye, 3 - 07 Temmuz 2017, ss.123-124, (Özet Bildiri)

14. Matematik Öğretiminde Matematik Tarihinden Yararlanmanın Öğrencilerin Matematik Başarısı Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.97-98, (Özet Bildiri)

16. Ortaokul Fen ve Matematik Sınav Sorularının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi

XVIII. AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.132-133, (Özet Bildiri)

17. Babil Sayılarından Pisagor Üçlülerine

II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.143-144, (Özet Bildiri)

18. Matematik Tarihinin Kesik Kare Piramidin Hacim Formulünün Öğretiminde Kullanımı

Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, ss.102-103, (Özet Bildiri)

19. Matematik tarihi öğrenme öğretme ortamlarında nasıl kullanılabilir Etkinlik örnekleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.212-213, (Özet Bildiri)

20. Matematik tarihi bilgi düzeyi testinin geliştirilmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.186-187, (Özet Bildiri)

21. Matematik tarihinin alternatif kullanım yolları üzerine örnek uygulamalar

11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.88-90, (Özet Bildiri)

22. İlköğretim Matematik Ders Kitaplarının Matematik Tarihinin Kullanım Yolları Açısından Değerlendirilmesi

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.241-242, (Özet Bildiri)

23. Matematik tarihi etkinlikleriyle zenginleştirilmiş sınıf ortamından yansımalar

9. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.210-211, (Özet Bildiri)

24. Matematik eğitiminde uluslar arası platformda neredeyiz

Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.9-10, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. Merkezi Eğilim Ölçülerinin Öğretimi

Etkinlik Temelli Olasılık ve İstatistik Öğretimi (3. Basım), BALTACI SERDAL, BÜTÜNER SUPHİ ÖNDER, Editör, Nobel, ss.211-240, 2024

2. Psikolojik Testlerin Sahip Olması Gereken Nitelikler I: Güvenirlilik

Psikolojik Testler, Mehmet Filiz,Ahmet Çağlar Özdoğan,Meral Koldaş, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.94-117, 2023

3. Etkinlik Temelli Olasılık ve İstatistik Öğretimi (Güncellenmiş 2. Baskı)

Etkinlik Temelli Olasılık ve İstatistik Öğretimi (Güncellenmiş 2. Baskı), Serdal Baltacı,Suphi Önder Bütüner, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-318, 2023

4. Merkezi Eğilim Ölçülerinin Öğretimi

Etkinlik Temelli Olasılık ve İstatistik Öğretimi , Serdal Baltacı,Suphi Önder Bütüner, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-318, 2023

5. Geometri Öğrenme Alanındaki Olası Hatalar ve Kavram Yanılgıları I; Çokgenler, Açılar

Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler, Erhan Ertekin; Suphi Önder Bütüner, Editör, Vizetek, Ankara, ss.371-403, 2023

6. Matematik Dersi İçin Temel Çalışma Becerileri

Matematik Kaygısı, Erhan Ertekin; Bülent Dilmaç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.143-174, 2022 Creative Commons License

7. Akıl Yürütme ve Örüntü

Mantıksal Akıl Yürütme, Erdem Emrullah, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.61-82, 2022 Creative Commons License

8. Matematiğin Kullanışlılığı

Matematiğin Duyuşsal Özellikleri, Ertekin Erhan,Dilmaç Bülent, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-208, 2021

9. Açı Kavramı ve Öğretimi

Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, Erhan Ertekin, Melihan Ünlü, Editör, Pegem Akademi, ss.137-166, 2020

10. Matematik Tarihinin Öğretimde Kullanımı

Matematik Öğretiminin Temelleri: ORTAOKUL, Güney HACIÖMEROĞLU Kamuran TARIM, Editör, Anı Yayıncılık, ss.393-430, 2019

11. İlkokulda Matematik Tarihinin Kullanımı

Matematik Öğretiminin Temelleri: İLKOKUL, Kamuran TARIM, Güney HACIÖMEROĞLU, Editör, Anı Yayıncılık, ss.331-350, 2019
Metrikler

Yayın

92

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

16

Atıf (WoS)

98

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

147

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1537

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

257

H-İndeks (TrDizin)

9

Atıf (Sobiad)

512

H-İndeks (Sobiad)

13

Proje

5

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları