Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmenlerin iş motivasyonunu etkileyen faktörlere yönelik görüşleri

24 Kasım Başöğretmen-Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.266-283

Türkçe öğretmeni adaylarının Türkçenin yozlaşmasina ilişkin görüşleri

3rd International Zeugma Conference On Scientific Researches, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.370-390

Kitap & Kitap Bölümleri

ÖĞRETME-ÖĞRENME STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, TUNCER, MURAT, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.134-174, 2021

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE FELSEFİ SORUNLAR

EĞİTİME ADANMIŞ YARIM ASIR: PROF.DR. TAYİP DUMAN’A ARMAĞAN, PEKER ÜNAL DİLŞAT, DEMİR FATİH, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.178-194, 2020

PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETME-ÖĞRENME

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME: KURAMDAN UYGULAMA ÖRNEKLERİNE, BERKANT HASAN GÜNER, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.265-302, 2020

Öğretim Yöntemleri

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Erdoğan İrfan, Efendioğlu Akın, Hurioğlu Lili, Editör, Murat Yayınevi, Ankara, ss.194-256, 2018

Anlamlı nedensel düşünme ve günlük ders planı örneği

DÜŞÜNME EĞİTİMİ-KURAMDAN UYGULAMAYA, BERKANT HASAN GÜNER, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.17-49, 2018

Öğretimde Çağdaş Yaklaşımlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Erdoğan İrfan, Efendioğlu Akın, Hurioğlu Lili, Editör, Murat Yayınevi, Ankara, ss.106-158, 2018

Öğretmen Yetiştirme Programlarının Özellikleri

ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMİMİZ (DÜN-BUGÜN-YARIN), Ergün Mustafa, Oral Behçet, Yazar Taha, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.93-130, 2018

Intuitive thinking in English lessons: From theoretical to practice

Educational Research and Practice, Koleva Irina, Duman Gökhan, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.415-424, 2017

Meaningful Causal Thinking: An Instructional Model for Constructivist Theory

Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jazdzewska Iwona, Yaldır Hülya, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.339-346, 2016

From Theory to Practice: Allosteric Learning Model for Teaching Science and Social Studies Lesson

Developments in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva Irina, Atasoy Emin, Cürebal İsa, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.403-413, 2016

The Effect of Educational Game Based Learning in Primary School First Stage Foreign Language (English) Lessons on Students’ Academic Achievements and Retention

Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva , Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.180-194, 2015

Evaluation the Levels of Eight Grade Primary School Students’ Critical Thinking Dispositions and Creativity

Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva, Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.11-31, 2015

Educational Sciences Students’ Views and Expectations about Graduate Education: Turkey Case Study

Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva, Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.230-250, 2015

The Effects of Computer-Based Genetics Lessons on the Academic Achievements of Eighth Grade Students

Horizons in Education, G.T. Papanikos, N.C.J. Pappas, Editör, Athens: Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.31-38, 2010

Metrikler

Yayın

80

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

28

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları