Yayınlar & Eserler

Makaleler 75
Tümü (75)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (29)
Diğer Yayınlar (43)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 99

1. İlkokul fen bilimleri öğretim programı öğrenme çıktıları ve süreç bileşenlerinin üst düzey düşünme becerileri açısından incelenmesi

Ege 12th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.4, ss.5933-5939, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğrenmeye yönelik algılanan duyuşsal ve bilişsel engeller ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

3th International Korkut Ata Scientific Research Conference, Osmaniye, Türkiye, 22 Kasım 2024, ss.110-111, (Özet Bildiri)

3. İlköğretim birinci sınıf rehberlik programının birleşmiş milletler çocuk hakları bildirgesi bağlamında incelenmesi

IX. International Social Sciences Conference, Ankara, Türkiye, 27 Eylül 2024, ss.196-218, (Tam Metin Bildiri)

4. Öğretmen adaylarının dijital bağımlılıklarının belirlenmesi ve ihtiyaca yönelik eğitim programının geliştirilmesi

Uluslararası Orta Anadolu Kongresi (UORAS), Yozgat, Türkiye, 16 Mayıs 2024, ss.329-340, (Tam Metin Bildiri)

6. COVID-19 Pandemi dönemindeki uzaktan eğitimde yaşanan organizasyon güçlüklerine ilişkin bir paydaş olarak yönetici görüşlerinin incelenmesi

14th International Congress Social Sciences-Humanities and Education, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, ss.888, (Özet Bildiri)

7. Öğretmenlerin iş motivasyonunu etkileyen faktörlere yönelik görüşleri

24 Kasım Başöğretmen-Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.266-283, (Tam Metin Bildiri)

8. The investigation of teachers’ curriculum literacy and reflective thinking trends

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.73-74, (Özet Bildiri)

9. Exploring education faculty students’ perceptions towards hidden curriculum

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.163-164, (Özet Bildiri)

10. Türkçe öğretmeni adaylarının Türkçenin yozlaşmasina ilişkin görüşleri

3rd International Zeugma Conference On Scientific Researches, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.370-390, (Tam Metin Bildiri)

11. Ortaokul ve lise öğrencilerinin sabır davranışlarına yönelik görüşlerinin incelenmesi

3rd International Symposium of Education and Values, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2019, ss.176-200, (Tam Metin Bildiri)

12. Öğrencilerin noktalama işaretlerini kullanımlarının yazılı anlatım çalışmalarına ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi

Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı-Prof.Dr. Sedat Sever’e Armağan, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.282-290, (Tam Metin Bildiri)

13. Lise öğrencilerinin akademik streslerinin, matematik kaygılarının ve matematiğe yönelik tutumlarının incelenmesi

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.720-723, (Özet Bildiri)

15. Yabancı dil ağırlıklı eğitim uygulamasına ilişkin İngilizce öğretmenlerinin görüşleri

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1298-1299, (Özet Bildiri)

16. Öğretmenlerin ve ebeveynlerin evde eğitim hizmetine yönelik görüşlerinin ve uygulama sürecinin incelenmesi

Çukurova II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.185-186, (Özet Bildiri)

17. Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrencilerin matematik dersi becerilerini geliştirme yeterliklerinin incelenmesi.

1. Anadolu Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, ss.380, (Özet Bildiri)

18. Öğretmenlerin bakış açısından öğretmenlik mesleğinin saygınlığı ve geleceği

International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.651-671, (Tam Metin Bildiri)

19. Ortaokul altıncı sınıf tam sayılar konusunda uygulanan gerçekçi matematik eğitiminin öğrencilerin motivasyonlarına etkisi

2nd International Symposium of Education and Values, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.356-357, (Özet Bildiri)

20. The examination of secondary school students’xx foreign language learning anxieties

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2109-2118, (Tam Metin Bildiri)

21. Uygulamaya dayalı program geliştirme dersine yönelik bir eylem araştırması

6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.762-767, (Özet Bildiri)

22. Öğretmen adaylarının eğitim programı tasarım yaklaşımı tercihlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.855-859, (Özet Bildiri)

23. Eğitim fakültesi lisans ve pedagojik formasyon öğrencilerinin eğitim inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.

6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.835-838, (Özet Bildiri)

24. The investigation of secondary school students’ English vocabulary learning strategies

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1927-1939, (Tam Metin Bildiri)

27. Ortaokul bilişim teknolojileri dersinin öğrenci görüşleri ve ders etkinlikleri bağlamında incelenmesi

ERPA 2018, International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.163, (Özet Bildiri)

29. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin dil öğrenme stratejilerinin incelenmesi

2nd International Congress on Multidiciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.85, (Özet Bildiri)

30. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin yabancı dile yönelik kalıplaşmış düşüncelerinin incelenmesi

2nd International Congress on Multidiciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

31. Ortaokul öğrencilerinin geometri öz-yeterlik inançlarının incelenmesi

International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.588-589, (Özet Bildiri)

32. Ortaokul öğrencilerinin geometrik düşünme becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.590-591, (Özet Bildiri)

33. Ortaokul matematik öğretmenlerinin bilgisayar destekli eğitime yönelik tutumları

ICITS 2017 (11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.769-770, (Özet Bildiri)

34. Üniversite öğrencilerinin yürütücü biliş becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

II. International Strategic Research Congress, Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.146-147, (Özet Bildiri)

35. Allosterik öğrenmeye dayalı fen ve teknoloji dersinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi

ICITS 2017 (11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.792, (Özet Bildiri)

36. Ortaokul öğrencilerinin fene yönelik sorgulayıcı öğrenme becerileri düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

II. International Strategic Research Congress, Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.150-151, (Özet Bildiri)

37. Ortaokul öğrencilerinin fen öğrenmede zihinsel risk alma ve yordayıcılarına yönelik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.438-439, (Özet Bildiri)

38. The implementation of graduate education to professional performance: Teachers’ perspectives

Eurasian Conference on LanguageSocial Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.20, (Özet Bildiri)

39. Examination of academicians’ views regarding the compatibility of central foreign language examinations with academic studies

Eurasian Conference on LanguageSocial Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.25, (Özet Bildiri)

40. Türk eğitim sisteminde eğitim felsefesi sorunu

II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.5-6, (Özet Bildiri)

41. Üniversite öğrencilerinin bilim-sözde bilim ayrımı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

II. International Strategic Research Congress, Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.136-137, (Özet Bildiri)

42. Ortaokul matematik dersi beşinci sınıf öğretim programının öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi

ICITS 2017 (11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.771-772, (Özet Bildiri)

43. Sınıf Öğretmenlerinin Düşünme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

44. Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik ve Akademik Öz Yeterlik Algılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

46. Sendika Üyesi Öğretmenlerin Sendikalara Yönelik Algıları ve Beklentileri

1.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

47. İnternete Yönelik Tutum Bağlamında Sosyal Araştırmalardaki Ölçek Bulgularına Örneklem Etkisinin Araştırılması

4.Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.6, (Özet Bildiri)

48. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Ders Kitaplarındaki Etkinliklere İlişkin Görüşleri

9.Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

49. Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

50. Teachers Opinions Regarding the Effectiveness of DynEd Language Education System in English Language Teaching

INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education), VİYANA, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016

51. Allosteric Learning Model A Sample of Daily Lesson Plan for English Lesson

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

52. Altıncı Sınıf Matematik Dersi Cebir Öğrenme Alanının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi

7th International Congress on New Trends in Education-ICONTE, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.158, (Özet Bildiri)

53. Ortaokul Matematik Öğretim Programı Veri İşleme Öğrenme Alanının Webb in Bilginin Derinliği Seviyeleri Modeline Göre İncelenmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.58-72, (Tam Metin Bildiri)

54. Evaluation of I am Learning the Publishing Unit of Information Technologies Lesson Based on Metfessel Michael Model

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.309-310, (Özet Bildiri)

55. Evaluation of Vocational High School Students in terms of Metacognition Thinking Skills

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.502-503, (Özet Bildiri)

56. Investigation of Students Metacognition and Academic Support Levels In Terms of Some Variables

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.181-182, (Özet Bildiri)

57. Investigation of Secondary School Teachers Views on Developing Learner Autonomy of Students

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Adana, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.123-125, (Özet Bildiri)

58. İmam Hatip Ortaokulunda Öğrencisi Bulunan Velilerin Okul Tercih Nedenlerine Yönelik Görüşleri

VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, cilt.3, ss.178-194, (Tam Metin Bildiri)

59. İngilizce ye Yönelik Tutum Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlanması

6th International Congress on New Trends in Education-ICONTE, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Mayıs 2015, cilt.4, ss.260-266, (Tam Metin Bildiri)

60. Türkiye deki Zorunlu Eğitimin Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.72, (Özet Bildiri)

62. 4 4 4 Sisteminde İlkokul ve Ortaokul Eğitiminde Yapılan Değişikliklere İlişkin Öğretmen Görüşleri

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education-IPALTE 2013, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.124, (Özet Bildiri)

63. Matematik Eğitiminde Yaşanan Sorunların Farklı Liselerde Çalışan Öğretmenler Açısından İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1350, (Özet Bildiri)

64. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.597, (Özet Bildiri)

65. Halk Eğitimi Merkezi Kurslarının Kursiyerler Açısından Değerlendirilmesi

VI. International Congress of Educational Research, 5-8 June 2014, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.62, (Özet Bildiri)

67. Sekizinci Sınıf T C İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Güdülerine ve Tutumlarına Etkisi

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.251, (Özet Bildiri)

69. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmen Yetiştirme ve Atama Sistemine Yönelik Görüşleri

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı-Uluslararası Katılımlı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.306, (Özet Bildiri)

70. Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri

VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.140, (Özet Bildiri)

71. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Görüşleri

VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.96, (Özet Bildiri)

72. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilgisayara ve Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya Yönelik Tutumlarının ve Öz Yeterlik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.86, (Özet Bildiri)

73. Değerler Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

V.Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

75. Problem Solving Abilities of Pre service Teachers

New Trends on Global Education Conference, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

76. Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Bildiri Özetleri, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.147, (Özet Bildiri)

77. İlköğretim Matematik Bölümü Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi

11. Matematik Sempozyumu-Anadolu’da Matematik, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.116, (Özet Bildiri)

80. Views of The Senior Students Attending to Education of Computer and Instructional Technologies Department Toward Profession and Their Professional Efficacies

5th International Computer&Instruction Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.109-117, (Tam Metin Bildiri)

81. Faculty of Education Students Attitudes Toward Computer and Making Computer Supported Education

International Educational Technology Conference (IETC) 2011, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.543-548, (Tam Metin Bildiri)

82. Öğretmen Adayı Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.209

83. Öğretmen adaylarının çoklu zekâ özelliklerine ve öğrenme stillerine göre değerlendirilmesi.

I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2010, ss.274-284, (Tam Metin Bildiri)

84. Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayarla İlgili Öz Yeterlik Algıları ve Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumları

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.951-955, (Tam Metin Bildiri)

85. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternete Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.956-959, (Tam Metin Bildiri)

86. Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi Özyeterlik İnançlarının ve Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.60-68, (Tam Metin Bildiri)

87. John Dewey'in Türk Maarifi Hakkında Raporu ve Türk Eğitim Sistemi

I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, AYVALIK, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.54-60, (Tam Metin Bildiri)

88. Öğretmen Adaylarının Çoklu Zekâ Özelliklerine ve Öğrenme Stillerine Göre Değerlendirilmesi

I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, AYVALIK, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.274-284, (Tam Metin Bildiri)

89. 1998 ve 2008 Dokuzuncu Sınıf Biyoloji Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.239, (Tam Metin Bildiri)

90. Biyoloji Bölümlerinde Evrim Teorisinin Öğretimine Eleştirel Bir Bakış

Karaburun Bilim Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2009, ss.135, (Özet Bildiri)

91. Düşünme Özgürlüğü Açısından Evrim Teorisinin Öğretimi

International Symposium on Democracy and Democracy Education in Europe, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.348-362, (Tam Metin Bildiri)

92. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar ve Bilişim Güvenliği Konusunda Değerlendirilmesi

2nd International Computer and Instructional Technologies Symposium, KUŞADASI, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.1181-1189, (Tam Metin Bildiri)

93. University Students Critical Thinking Dispositions and Emotional Intelligence As A Predictor Variable

6th International Congress on Higher Education “University 2008”, HAVANA, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)

95. The Qualitative Analysis of Teachers Views on Primary School Curriculum

Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.243-261, (Tam Metin Bildiri)

97. Ortaöğretim Biyoloji Ders Kitapları İçeriğinin Biyolojik Nedensellik Kapsamında İncelenmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.523-529, (Tam Metin Bildiri)

98. Lise Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvar Dersine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.498-503, (Tam Metin Bildiri)

99. Ortaöğretim Biyoloji Derslerinin Biyolojik Nedenselliğe Dayalı Olarak İşlenmesi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.52-57, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 16

1. Düşünme Becerileri Bağlamında 2024 Maarif Modeli'nin İncelenmesi

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi, TUNCER MURAT, Editör, Vizetek, Ankara, ss.59-92, 2025

2. Öğretmen Hayattır

Öğretmen, YILDIRIM NAİL, KÜÇÜKER ERDAL, Editör, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Ankara, ss.49-82, 2024

3. ÖĞRETME-ÖĞRENME STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, TUNCER, MURAT, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.134-174, 2021

4. PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETME-ÖĞRENME

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME: KURAMDAN UYGULAMA ÖRNEKLERİNE, BERKANT HASAN GÜNER, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.265-302, 2020

5. TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE FELSEFİ SORUNLAR

EĞİTİME ADANMIŞ YARIM ASIR: PROF.DR. TAYİP DUMAN’A ARMAĞAN, PEKER ÜNAL DİLŞAT, DEMİR FATİH, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.178-194, 2020

6. Anlamlı nedensel düşünme ve günlük ders planı örneği

DÜŞÜNME EĞİTİMİ-KURAMDAN UYGULAMAYA, BERKANT HASAN GÜNER, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.17-49, 2018

7. Öğretimde Çağdaş Yaklaşımlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Erdoğan İrfan, Efendioğlu Akın, Hurioğlu Lili, Editör, Murat Yayınevi, Ankara, ss.106-158, 2018

8. Öğretim Yöntemleri

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Erdoğan İrfan, Efendioğlu Akın, Hurioğlu Lili, Editör, Murat Yayınevi, Ankara, ss.194-256, 2018

9. Öğretmen Yetiştirme Programlarının Özellikleri

ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMİMİZ (DÜN-BUGÜN-YARIN), Ergün Mustafa, Oral Behçet, Yazar Taha, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.93-130, 2018

10. Intuitive thinking in English lessons: From theoretical to practice

Educational Research and Practice, Koleva Irina, Duman Gökhan, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.415-424, 2017

11. From Theory to Practice: Allosteric Learning Model for Teaching Science and Social Studies Lesson

Developments in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva Irina, Atasoy Emin, Cürebal İsa, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.403-413, 2016

12. Meaningful Causal Thinking: An Instructional Model for Constructivist Theory

Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jazdzewska Iwona, Yaldır Hülya, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.339-346, 2016

13. Educational Sciences Students’ Views and Expectations about Graduate Education: Turkey Case Study

Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva, Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.230-250, 2015

14. The Effect of Educational Game Based Learning in Primary School First Stage Foreign Language (English) Lessons on Students’ Academic Achievements and Retention

Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva , Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.180-194, 2015

15. Evaluation the Levels of Eight Grade Primary School Students’ Critical Thinking Dispositions and Creativity

Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva, Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.11-31, 2015

16. The Effects of Computer-Based Genetics Lessons on the Academic Achievements of Eighth Grade Students

Horizons in Education, G.T. Papanikos, N.C.J. Pappas, Editör, Athens: Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.31-38, 2010
Metrikler

Yayın

192

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

104

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

216

Toplam Atıf Sayısı

329

Proje

1

Tez Danışmanlığı

28

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları