Makaleler
75
Tümü (75)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (29)
Diğer Yayınlar (43)
3. Okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin program okuryazarlıklarının incelenmesi
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal
, cilt.9, sa.78, ss.5435-5448, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Okul öncesi eğitiminde depremin öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri
Eğitim Yansımaları
, cilt.7, sa.2, ss.22-34, 2023 (Hakemli Dergi)
6. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM İNANÇLARININ VE ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIKLARININ İNCELENMESİ
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.9, sa.90, ss.2447-2473, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Yaratıcılığı keşfediyor ya da öldürüyor muyuz? Görsel sanatlar dersi öğretmenlerinin bakışından bir değerlendirme.
The Journal of Educational Reflections
, cilt.6, sa.2, ss.107-129, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Öğretmen adaylarının çok boyutlu 21. yüzyıl becerileri ile yaratıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
International Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences
, cilt.8, sa.58, ss.1661-1680, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Görme engelli ortaokul öğrencilerinin öğrenme stillerinin incelenmesi
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.8, sa.77, ss.2976-2988, 2021 (Hakemli Dergi)
15. Evaluation of the 11th grade philosophy curriculum in terms of its suitability to critical thinking
Journal of Educational Reflections
, cilt.5, sa.2, ss.58-72, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Ortaokul bilişim teknolojileri dersinin öğrenci görüşleri ve ders etkinlikleri bağlamında incelenmesi
Premium E-Journal of Social Sciences
, cilt.5, sa.16, ss.464-497, 2021 (Hakemli Dergi)
19. A content analysis of the academicians’ views and experiences on the central foreign language examinations in Turkey
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.13, sa.3, ss.740-753, 2021 (Hakemli Dergi)
22. Evde eğitim hizmeti ile ilgili öğretmen görüşlerinin ve uygulama sürecinin incelenmesi.
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.7, sa.52, ss.727-743, 2020 (Hakemli Dergi)
26. Lise öğrencilerinin akademik streslerinin, matematik kaygılarının ve matematiğe yönelik tutumlarının incelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.31, ss.545-576, 2020 (TRDizin)
31. Materyal destekli fen bilimleri dersinin öğrencilerin teknoloji kullanımına yönelik farkındalıklarına etkisi
The Journal of Educational Reflections
, cilt.3, sa.1, ss.42-58, 2019 (Hakemli Dergi)
32. Parents’ and teachers’ roles in parent involvement in special education: Who is responsible, to what extent?
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.2, ss.20-36, 2019 (Hakemli Dergi)
34. Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrencilerin matematik dersi becerilerini geliştirme yeterliklerinin incelenmesi
International Journal of Eurasian Education and Culture (IJOEEC)
, cilt.3, sa.5, ss.132-154, 2018 (Hakemli Dergi)
37. Türk dili ve edebiyatı öğretmenlerinin ders kitaplarındaki etkinliklere ilişkin görüşleri
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.6, sa.2, ss.240-259, 2018 (Hakemli Dergi)
38. Ortaokul matematik dersi beşinci sınıf öğretim programının öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.3, sa.6, ss.99-125, 2018 (Hakemli Dergi)
39. Eğitim fakültesi öğrencilerinin yürütücü biliş becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Social Sciences Studies Journal
, cilt.4, sa.21, ss.3424-3433, 2018 (Hakemli Dergi)
40. Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algılarının incelenmesi.
The Journal of Educational Reflections
, cilt.1, sa.2, ss.1-17, 2017 (Hakemli Dergi)
41. Eğitim fakültesi öğrencilerinin bilim-sözde bilim ayrımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.12-25, 2017 (Hakemli Dergi)
45. Sosyal araştırmalardaki ölçek bulgularına örneklem etkisinin araştırılması
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.1-10, 2017 (Hakemli Dergi)
46. Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine yönelik yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri
The Journal of Educational Reflections
, cilt.1, sa.1, ss.13-25, 2017 (Hakemli Dergi)
48. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin üst biliş düşünme becerileri açısından incelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.24, ss.1121-1142, 2016 (TRDizin)
51. Altıncı Sınıf Matematik Dersi Cebir Öğrenme Alanının Matematik Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.241-254, 2016 (Hakemli Dergi)
54. Allosterik Öğrenme Modeli
International Journal Of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.1, sa.1, ss.46-54, 2016 (Hakemli Dergi)
55. İmam Hatip Ortaokulunda Öğrencisi Bulunan Velilerin Okul Tercih Nedenlerine Yönelik Görüşleri
Journal Of Educational Sciences (JEDUS)
, cilt.3, ss.178-194, 2015 (Hakemli Dergi)
57. İngilizce Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.260-266, 2015 (Hakemli Dergi)
58. Farklı Lise Türlerinde Çalışan Matematik Öğretmenlerinin Matematik Eğitimine Yönelik Görüşleri
Kahramanmaraş Sütçü İmam Ün. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.194-217, 2015 (TRDizin)
59. Değerler Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Turkish Studies-International Periodicals for Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.9, sa.5, ss.427-440, 2014 (TRDizin)
60. Günlük Gazetelerdeki Eğitimle İlgili Haberlerin İncelenmesi
KSÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.25-44, 2013 (Hakemli Dergi)
61. Problem Solving Abilities of Pre Service Teachers
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi (Mediterranean Journal of Educational Research)
, cilt.14, ss.605-611, 2013 (Hakemli Dergi)
64. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
JASSS-The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.3, ss.1021-1041, 2013 (Hakemli Dergi)
66. İlköğretim ve Ortaöğretim Programlarının Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
E-SOSDER-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.42, ss.22-39, 2012 (Hakemli Dergi)
67. İlköğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.1-19, 2012 (Hakemli Dergi)
70. Okuma ile İlgili Bazı Değişkenlerin Öğretmenler ve Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi
KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.131-143, 2010 (Hakemli Dergi)
72. Biyolojik Kültür ve Biyolojik Bilinç Yoluyla Biyolojik Düşünme
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.33, ss.1-6, 2007 (Hakemli Dergi)
75. Ortaöğretim Biyoloji Öğretim Programında Klonlama Konusunun Kapsamı ve İnsan Klonlamaya Yönelik Program Önerisi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.14, sa.1, ss.107-120, 2005 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
99
7. Öğretmenlerin iş motivasyonunu etkileyen faktörlere yönelik görüşleri
24 Kasım Başöğretmen-Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.266-283, (Tam Metin Bildiri)
8. The investigation of teachers’ curriculum literacy and reflective thinking trends
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.73-74, (Özet Bildiri)
9. Exploring education faculty students’ perceptions towards hidden curriculum
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.163-164, (Özet Bildiri)
10. Türkçe öğretmeni adaylarının Türkçenin yozlaşmasina ilişkin görüşleri
3rd International Zeugma Conference On Scientific Researches, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.370-390, (Tam Metin Bildiri)
11. Ortaokul ve lise öğrencilerinin sabır davranışlarına yönelik görüşlerinin incelenmesi
3rd International Symposium of Education and Values, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2019, ss.176-200, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğrencilerin noktalama işaretlerini kullanımlarının yazılı anlatım çalışmalarına ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı-Prof.Dr. Sedat Sever’e Armağan, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.282-290, (Tam Metin Bildiri)
13. Lise öğrencilerinin akademik streslerinin, matematik kaygılarının ve matematiğe yönelik tutumlarının incelenmesi
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.720-723, (Özet Bildiri)
14. On ikinci sınıf öğrencilerinin yükseköğretim programı seçimlerini etkileyen faktörler ve öğretmenlik programlarını tercih etme durumları
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.239-242, (Özet Bildiri)
15. Yabancı dil ağırlıklı eğitim uygulamasına ilişkin İngilizce öğretmenlerinin görüşleri
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1298-1299, (Özet Bildiri)
16. Öğretmenlerin ve ebeveynlerin evde eğitim hizmetine yönelik görüşlerinin ve uygulama sürecinin incelenmesi
Çukurova II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.185-186, (Özet Bildiri)
17. Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrencilerin matematik dersi becerilerini geliştirme yeterliklerinin incelenmesi.
1. Anadolu Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, ss.380, (Özet Bildiri)
18. Öğretmenlerin bakış açısından öğretmenlik mesleğinin saygınlığı ve geleceği
International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.651-671, (Tam Metin Bildiri)
19. Ortaokul altıncı sınıf tam sayılar konusunda uygulanan gerçekçi matematik eğitiminin öğrencilerin motivasyonlarına etkisi
2nd International Symposium of Education and Values, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.356-357, (Özet Bildiri)
21. Uygulamaya dayalı program geliştirme dersine yönelik bir eylem araştırması
6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.762-767, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen adaylarının eğitim programı tasarım yaklaşımı tercihlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.855-859, (Özet Bildiri)
23. Eğitim fakültesi lisans ve pedagojik formasyon öğrencilerinin eğitim inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.
6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.835-838, (Özet Bildiri)
24. The investigation of secondary school students’ English vocabulary learning strategies
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1927-1939, (Tam Metin Bildiri)
25. Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
26. Eğitim Fakültesi Lisans ve Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
27. Ortaokul bilişim teknolojileri dersinin öğrenci görüşleri ve ders etkinlikleri bağlamında incelenmesi
ERPA 2018, International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.163, (Özet Bildiri)
28. Bulmaca temelli öğrenme yaklaşımının ortaokul öğrencilerinin İngilizce dersine yönelik tutumlarına ve İngilizce öz yeterlik inançlarına etkisi
ERPA 2018, International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.164, (Özet Bildiri)
29. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin dil öğrenme stratejilerinin incelenmesi
2nd International Congress on Multidiciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.85, (Özet Bildiri)
30. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin yabancı dile yönelik kalıplaşmış düşüncelerinin incelenmesi
2nd International Congress on Multidiciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
31. Ortaokul öğrencilerinin geometri öz-yeterlik inançlarının incelenmesi
International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.588-589, (Özet Bildiri)
32. Ortaokul öğrencilerinin geometrik düşünme becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.590-591, (Özet Bildiri)
33. Ortaokul matematik öğretmenlerinin bilgisayar destekli eğitime yönelik tutumları
ICITS 2017 (11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.769-770, (Özet Bildiri)
34. Üniversite öğrencilerinin yürütücü biliş becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
II. International Strategic Research Congress, Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.146-147, (Özet Bildiri)
35. Allosterik öğrenmeye dayalı fen ve teknoloji dersinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi
ICITS 2017 (11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.792, (Özet Bildiri)
36. Ortaokul öğrencilerinin fene yönelik sorgulayıcı öğrenme becerileri düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
II. International Strategic Research Congress, Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.150-151, (Özet Bildiri)
38. The implementation of graduate education to professional performance: Teachers’ perspectives
Eurasian Conference on LanguageSocial Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.20, (Özet Bildiri)
39. Examination of academicians’ views regarding the compatibility of central foreign language examinations with academic studies
Eurasian Conference on LanguageSocial Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.25, (Özet Bildiri)
40. Türk eğitim sisteminde eğitim felsefesi sorunu
II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.5-6, (Özet Bildiri)
41. Üniversite öğrencilerinin bilim-sözde bilim ayrımı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
II. International Strategic Research Congress, Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.136-137, (Özet Bildiri)
42. Ortaokul matematik dersi beşinci sınıf öğretim programının öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi
ICITS 2017 (11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.771-772, (Özet Bildiri)
43. Sınıf Öğretmenlerinin Düşünme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
44. Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik ve Akademik Öz Yeterlik Algılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
45. Ortaokul Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ve Sayısal Ders Başarılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
46. Sendika Üyesi Öğretmenlerin Sendikalara Yönelik Algıları ve Beklentileri
1.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
47. İnternete Yönelik Tutum Bağlamında Sosyal Araştırmalardaki Ölçek Bulgularına Örneklem Etkisinin Araştırılması
4.Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.6, (Özet Bildiri)
48. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Ders Kitaplarındaki Etkinliklere İlişkin Görüşleri
9.Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
50. Teachers Opinions Regarding the Effectiveness of DynEd Language Education System in English Language Teaching
INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education), VİYANA, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
51. Allosteric Learning Model A Sample of Daily Lesson Plan for English Lesson
14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
57. Investigation of Secondary School Teachers Views on Developing Learner Autonomy of Students
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Adana, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.123-125, (Özet Bildiri)
58. İmam Hatip Ortaokulunda Öğrencisi Bulunan Velilerin Okul Tercih Nedenlerine Yönelik Görüşleri
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, cilt.3, ss.178-194, (Tam Metin Bildiri)
59. İngilizce ye Yönelik Tutum Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlanması
6th International Congress on New Trends in Education-ICONTE, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Mayıs 2015, cilt.4, ss.260-266, (Tam Metin Bildiri)
60. Türkiye deki Zorunlu Eğitimin Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.72, (Özet Bildiri)
61. Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Öğretim Yöntem ve Tekniklerine ve Uygulanmalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.73, (Özet Bildiri)
62. 4 4 4 Sisteminde İlkokul ve Ortaokul Eğitiminde Yapılan Değişikliklere İlişkin Öğretmen Görüşleri
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education-IPALTE 2013, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.124, (Özet Bildiri)
63. Matematik Eğitiminde Yaşanan Sorunların Farklı Liselerde Çalışan Öğretmenler Açısından İncelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1350, (Özet Bildiri)
64. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.597, (Özet Bildiri)
65. Halk Eğitimi Merkezi Kurslarının Kursiyerler Açısından Değerlendirilmesi
VI. International Congress of Educational Research, 5-8 June 2014, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.62, (Özet Bildiri)
66. Yatılı Bölge Ortaokulu Öğretmenlerinin ve Öğrencilerinin Okul Yaşam Kalitesine Yönelik Algılarının ve Beklentilerinin İncelenmesi
International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.63, (Özet Bildiri)
67. Sekizinci Sınıf T C İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Güdülerine ve Tutumlarına Etkisi
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.251, (Özet Bildiri)
68. Ortaokul Öğrencilerinin Seviye Belirleme Sınavı Ortaöğretim Yerleştirme Puanı ve Yılsonu Başarı Puanlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.139, (Özet Bildiri)
69. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmen Yetiştirme ve Atama Sistemine Yönelik Görüşleri
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı-Uluslararası Katılımlı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.306, (Özet Bildiri)
70. Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.140, (Özet Bildiri)
71. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Görüşleri
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.96, (Özet Bildiri)
72. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilgisayara ve Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya Yönelik Tutumlarının ve Öz Yeterlik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.86, (Özet Bildiri)
73. Değerler Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
V.Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
74. Using Constructivist And Collaborative Approach to Enhance Pre Service Teachers Attitudes Toward Computer In Computer Course Learning and Using Ms Excel Functions in Problem Based Scenarios
2nd World Conference on Educational Technology Researches, Kıbrıs (Kktc), 27 Haziran - 30 Eylül 2012, cilt.83, ss.825-830, (Tam Metin Bildiri)
75. Problem Solving Abilities of Pre service Teachers
New Trends on Global Education Conference, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
76. Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Bildiri Özetleri, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.147, (Özet Bildiri)
77. İlköğretim Matematik Bölümü Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
11. Matematik Sempozyumu-Anadolu’da Matematik, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.116, (Özet Bildiri)
78. Eğitim Bilimleri Alanında Lisansüstü Eğitimi Almakta Olan Öğrencilerin Görüşlerinin ve Beklentilerinin Belirlenmesi
V. Ulusal Lisansüstü Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, ss.67, (Özet Bildiri)
79. Evaluation of Vocational High School Students Life Long Learning Self Efficacy Believes Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Öz yeterlik İnançlarının Değerlendirilmesi
I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.658-659, (Özet Bildiri)
80. Views of The Senior Students Attending to Education of Computer and Instructional Technologies Department Toward Profession and Their Professional Efficacies
5th International Computer&Instruction Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.109-117, (Tam Metin Bildiri)
81. Faculty of Education Students Attitudes Toward Computer and Making Computer Supported Education
International Educational Technology Conference (IETC) 2011, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.543-548, (Tam Metin Bildiri)
82. Öğretmen Adayı Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.209
83. Öğretmen adaylarının çoklu zekâ özelliklerine ve öğrenme stillerine göre değerlendirilmesi.
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2010, ss.274-284, (Tam Metin Bildiri)
84. Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayarla İlgili Öz Yeterlik Algıları ve Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumları
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.951-955, (Tam Metin Bildiri)
85. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternete Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.956-959, (Tam Metin Bildiri)
86. Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi Özyeterlik İnançlarının ve Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.60-68, (Tam Metin Bildiri)
87. John Dewey'in Türk Maarifi Hakkında Raporu ve Türk Eğitim Sistemi
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, AYVALIK, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.54-60, (Tam Metin Bildiri)
88. Öğretmen Adaylarının Çoklu Zekâ Özelliklerine ve Öğrenme Stillerine Göre Değerlendirilmesi
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, AYVALIK, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.274-284, (Tam Metin Bildiri)
89. 1998 ve 2008 Dokuzuncu Sınıf Biyoloji Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.239, (Tam Metin Bildiri)
90. Biyoloji Bölümlerinde Evrim Teorisinin Öğretimine Eleştirel Bir Bakış
Karaburun Bilim Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2009, ss.135, (Özet Bildiri)
91. Düşünme Özgürlüğü Açısından Evrim Teorisinin Öğretimi
International Symposium on Democracy and Democracy Education in Europe, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.348-362, (Tam Metin Bildiri)
92. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar ve Bilişim Güvenliği Konusunda Değerlendirilmesi
2nd International Computer and Instructional Technologies Symposium, KUŞADASI, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.1181-1189, (Tam Metin Bildiri)
93. University Students Critical Thinking Dispositions and Emotional Intelligence As A Predictor Variable
6th International Congress on Higher Education “University 2008”, HAVANA, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)
94. The Evaluation of Primary School Teachers Views on The Application of Constructivist Learning Based Primary School Curriculum in Turkey Adana City Sample
9th International Conference on Education, ATİNA, Yunanistan, 28 - 29 Mayıs 2007, ss.269-285, (Tam Metin Bildiri)
95. The Qualitative Analysis of Teachers Views on Primary School Curriculum
Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.243-261, (Tam Metin Bildiri)
96. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi BÖTE Lisans Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Bilgisayara Yönelik Tutumları ve Bilgisayarla İlgili Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkilerin Değerlendirilmesi
1th International Symposium on Computer and Instructional Technologies, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.247-267, (Tam Metin Bildiri)
97. Ortaöğretim Biyoloji Ders Kitapları İçeriğinin Biyolojik Nedensellik Kapsamında İncelenmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.523-529, (Tam Metin Bildiri)
98. Lise Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvar Dersine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.498-503, (Tam Metin Bildiri)
99. Ortaöğretim Biyoloji Derslerinin Biyolojik Nedenselliğe Dayalı Olarak İşlenmesi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.52-57, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
16
1. Düşünme Becerileri Bağlamında 2024 Maarif Modeli'nin İncelenmesi
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi, TUNCER MURAT, Editör, Vizetek, Ankara, ss.59-92, 2025
2. Öğretmen Hayattır
Öğretmen, YILDIRIM NAİL, KÜÇÜKER ERDAL, Editör, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Ankara, ss.49-82, 2024
3. ÖĞRETME-ÖĞRENME STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, TUNCER, MURAT, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.134-174, 2021
4. PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETME-ÖĞRENME
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME: KURAMDAN UYGULAMA ÖRNEKLERİNE, BERKANT HASAN GÜNER, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.265-302, 2020
5. TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE FELSEFİ SORUNLAR
EĞİTİME ADANMIŞ YARIM ASIR: PROF.DR. TAYİP DUMAN’A ARMAĞAN, PEKER ÜNAL DİLŞAT, DEMİR FATİH, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.178-194, 2020
6. Anlamlı nedensel düşünme ve günlük ders planı örneği
DÜŞÜNME EĞİTİMİ-KURAMDAN UYGULAMAYA, BERKANT HASAN GÜNER, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.17-49, 2018
7. Öğretimde Çağdaş Yaklaşımlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Erdoğan İrfan, Efendioğlu Akın, Hurioğlu Lili, Editör, Murat Yayınevi, Ankara, ss.106-158, 2018
8. Öğretim Yöntemleri
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Erdoğan İrfan, Efendioğlu Akın, Hurioğlu Lili, Editör, Murat Yayınevi, Ankara, ss.194-256, 2018
9. Öğretmen Yetiştirme Programlarının Özellikleri
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMİMİZ (DÜN-BUGÜN-YARIN), Ergün Mustafa, Oral Behçet, Yazar Taha, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.93-130, 2018
10. Intuitive thinking in English lessons: From theoretical to practice
Educational Research and Practice, Koleva Irina, Duman Gökhan, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.415-424, 2017
11. From Theory to Practice: Allosteric Learning Model for Teaching Science and Social Studies Lesson
Developments in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva Irina, Atasoy Emin, Cürebal İsa, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.403-413, 2016
12. Meaningful Causal Thinking: An Instructional Model for Constructivist Theory
Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jazdzewska Iwona, Yaldır Hülya, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.339-346, 2016
13. Educational Sciences Students’ Views and Expectations about Graduate Education: Turkey Case Study
Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva, Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.230-250, 2015
14. The Effect of Educational Game Based Learning in Primary School First Stage Foreign Language (English) Lessons on Students’ Academic Achievements and Retention
Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva , Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.180-194, 2015
15. Evaluation the Levels of Eight Grade Primary School Students’ Critical Thinking Dispositions and Creativity
Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva, Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.11-31, 2015
16. The Effects of Computer-Based Genetics Lessons on the Academic Achievements of Eighth Grade Students
Horizons in Education, G.T. Papanikos, N.C.J. Pappas, Editör, Athens: Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.31-38, 2010