Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Evaluation of the 11th grade philosophy curriculum in terms of its suitability to critical thinking
Journal of Educational Reflections
, cilt.5, sa.2, ss.58-72, 2021 (Hakemli Dergi)
Lise öğrencilerinin İngilizceye yönelik öz yeterlik inançlarının ve yabancı dil öğrenme kaygılarının incelenmesi: Bir Anadolu lisesi örneği
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.1545-1571, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul bilişim teknolojileri dersinin öğrenci görüşleri ve ders etkinlikleri bağlamında incelenmesi
Premium E-Journal of Social Sciences
, cilt.5, sa.16, ss.464-497, 2021 (Hakemli Dergi)
Görme engelli ortaokul öğrencilerinin öğrenme stillerinin incelenmesi
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.8, sa.77, ss.2976-2988, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin yaratıcılığı destekleme durumları ile öğrencilerin yazma özerkliklerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.427-446, 2021 (Hakemli Dergi)
A content analysis of the academicians’ views and experiences on the central foreign language examinations in Turkey
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.13, sa.3, ss.740-753, 2021 (Hakemli Dergi)
Evde eğitim hizmeti ile ilgili öğretmen görüşlerinin ve uygulama sürecinin incelenmesi.
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.7, sa.52, ss.727-743, 2020 (Hakemli Dergi)
Lise öğrencilerinin akademik streslerinin, matematik kaygılarının ve matematiğe yönelik tutumlarının incelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.31, ss.545-576, 2020 (Hakemli Dergi)
Altıncı sınıf tam sayılar konusunda uygulanan gerçekçi matematik eğitiminin öğrencilerin matematik motivasyonlarına etkisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.543-571, 2020 (Hakemli Dergi)
On ikinci sınıf öğrencilerinin yükseköğretim programı seçimlerini etkileyen faktörler ve öğretmenlik programlarını tercih etme durumları
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (OPUS)
, cilt.11, sa.18, ss.1897-1940, 2019 (Hakemli Dergi)
Materyal destekli fen bilimleri dersinin öğrencilerin teknoloji kullanımına yönelik farkındalıklarına etkisi
The Journal of Educational Reflections
, cilt.3, sa.1, ss.42-58, 2019 (Hakemli Dergi)
Parents’ and teachers’ roles in parent involvement in special education: Who is responsible, to what extent?
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.2, ss.20-36, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul matematik dersi beşinci sınıf öğretim programının öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.3, sa.6, ss.99-125, 2018 (Hakemli Dergi)
Eğitim fakültesi öğrencilerinin yürütücü biliş becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Social Sciences Studies Journal
, cilt.4, sa.21, ss.3424-3433, 2018 (Hakemli Dergi)
Türk dili ve edebiyatı öğretmenlerinin ders kitaplarındaki etkinliklere ilişkin görüşleri
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.6, sa.2, ss.240-259, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrencilerin matematik dersi becerilerini geliştirme yeterliklerinin incelenmesi
International Journal of Eurasian Education and Culture (IJOEEC)
, cilt.3, sa.5, ss.132-154, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algılarının incelenmesi.
The Journal of Educational Reflections
, cilt.1, sa.2, ss.1-17, 2017 (Hakemli Dergi)
Eğitim fakültesi öğrencilerinin bilim-sözde bilim ayrımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.12-25, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal araştırmalardaki ölçek bulgularına örneklem etkisinin araştırılması
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.1-10, 2017 (Hakemli Dergi)
Sekizinci sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıkları ve sayısal ders başarılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.14, sa.2, ss.171-190, 2017 (Hakemli Dergi)
Sendika üyesi öğretmenlerin sendikalara yönelik algıları ve sendikalardan beklentileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.419-442, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine yönelik yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri
The Journal of Educational Reflections
, cilt.1, sa.1, ss.13-25, 2017 (Hakemli Dergi)
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin üst biliş düşünme becerileri açısından incelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.24, ss.1121-1142, 2016 (Hakemli Dergi)
Altıncı Sınıf Matematik Dersi Cebir Öğrenme Alanının Matematik Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.241-254, 2016 (Hakemli Dergi)
Allosterik Öğrenme Modeli
International Journal Of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.1, sa.1, ss.46-54, 2016 (Hakemli Dergi)
İmam Hatip Ortaokulunda Öğrencisi Bulunan Velilerin Okul Tercih Nedenlerine Yönelik Görüşleri
Journal Of Educational Sciences (JEDUS)
, cilt.3, ss.178-194, 2015 (Hakemli Dergi)
İngilizce Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.260-266, 2015 (Hakemli Dergi)
Farklı Lise Türlerinde Çalışan Matematik Öğretmenlerinin Matematik Eğitimine Yönelik Görüşleri
Kahramanmaraş Sütçü İmam Ün. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.194-217, 2015 (Hakemli Dergi)
Değerler Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Turkish Studies-International Periodicals for Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.9, sa.5, ss.427-440, 2014 (Hakemli Dergi)
Günlük Gazetelerdeki Eğitimle İlgili Haberlerin İncelenmesi
KSÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.25-44, 2013 (Hakemli Dergi)
Problem Solving Abilities of Pre Service Teachers
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi (Mediterranean Journal of Educational Research)
, cilt.14, ss.605-611, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersindeki Değerleri Kazandırmada Öğretmenlerin Güçlük Yaşama Durumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.334-348, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
JASSS-The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.3, ss.1021-1041, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim ve Ortaöğretim Programlarının Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
E-SOSDER-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.42, ss.22-39, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.1-19, 2012 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlara Yönelik Yeterlikleri ve Kavram Yanılgıları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.160-177, 2012 (Hakemli Dergi)
Okuma ile İlgili Bazı Değişkenlerin Öğretmenler ve Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi
KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.131-143, 2010 (Hakemli Dergi)
Biyolojik Kültür ve Biyolojik Bilinç Yoluyla Biyolojik Düşünme
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.33, ss.1-6, 2007 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretiminde Öğretmen Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri ile Zeka Türleri Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.113-132, 2007 (Hakemli Dergi)
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Lisans Programı Öğrencilerinin İnsan Davranışlarının Biyolojik Nedenlerine Yönelik Kavram Yeterlikleri
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.123-138, 2005 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Biyoloji Öğretim Programında Klonlama Konusunun Kapsamı ve İnsan Klonlamaya Yönelik Program Önerisi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.14, sa.1, ss.107-120, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmenlerin iş motivasyonunu etkileyen faktörlere yönelik görüşleri
24 Kasım Başöğretmen-Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.266-283
Türkçe öğretmeni adaylarının Türkçenin yozlaşmasina ilişkin görüşleri
3rd International Zeugma Conference On Scientific Researches, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.370-390
Kitap & Kitap Bölümleri
ÖĞRETME-ÖĞRENME STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, TUNCER, MURAT, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.134-174, 2021
PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETME-ÖĞRENME
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME: KURAMDAN UYGULAMA ÖRNEKLERİNE, BERKANT HASAN GÜNER, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.265-302, 2020
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE FELSEFİ SORUNLAR
EĞİTİME ADANMIŞ YARIM ASIR: PROF.DR. TAYİP DUMAN’A ARMAĞAN, PEKER ÜNAL DİLŞAT, DEMİR FATİH, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.178-194, 2020
Anlamlı nedensel düşünme ve günlük ders planı örneği
DÜŞÜNME EĞİTİMİ-KURAMDAN UYGULAMAYA, BERKANT HASAN GÜNER, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.17-49, 2018
Öğretmen Yetiştirme Programlarının Özellikleri
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMİMİZ (DÜN-BUGÜN-YARIN), Ergün Mustafa, Oral Behçet, Yazar Taha, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.93-130, 2018
Öğretim Yöntemleri
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Erdoğan İrfan, Efendioğlu Akın, Hurioğlu Lili, Editör, Murat Yayınevi, Ankara, ss.194-256, 2018
Öğretimde Çağdaş Yaklaşımlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Erdoğan İrfan, Efendioğlu Akın, Hurioğlu Lili, Editör, Murat Yayınevi, Ankara, ss.106-158, 2018
Intuitive thinking in English lessons: From theoretical to practice
Educational Research and Practice, Koleva Irina, Duman Gökhan, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.415-424, 2017
From Theory to Practice: Allosteric Learning Model for Teaching Science and Social Studies Lesson
Developments in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva Irina, Atasoy Emin, Cürebal İsa, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.403-413, 2016
Meaningful Causal Thinking: An Instructional Model for Constructivist Theory
Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jazdzewska Iwona, Yaldır Hülya, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.339-346, 2016
The Effect of Educational Game Based Learning in Primary School First Stage Foreign Language (English) Lessons on Students’ Academic Achievements and Retention
Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva , Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.180-194, 2015
Educational Sciences Students’ Views and Expectations about Graduate Education: Turkey Case Study
Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva, Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.230-250, 2015
Evaluation the Levels of Eight Grade Primary School Students’ Critical Thinking Dispositions and Creativity
Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva, Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.11-31, 2015
The Effects of Computer-Based Genetics Lessons on the Academic Achievements of Eighth Grade Students
Horizons in Education, G.T. Papanikos, N.C.J. Pappas, Editör, Athens: Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.31-38, 2010