Eğitim Bilgileri
2002 - 2007
2002 - 2007Doktora
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Dr), Türkiye
2000 - 2002
2000 - 2002Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Lisans
Çukurova Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Biyoloji Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Dokuzuncu sınıf biyoloji dersinde yapıcı öğrenme temelli hazırlanan anlamlı nedensel düşünmeye dayalı öğretimin öğrencilerin anlamlı nedensel düşünmelerine, akademik başarılarına, kalıcılığa ve günlük yaşam davranışlarına etkisi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Dr)
2002
2002Yüksek Lisans
Ortaöğretim biyoloji öğretiminin biyolojik nedensellik bağlamında incelenmesi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2012 - 2019
2012 - 2019Doç. Dr.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2008 - 2012
2008 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1999 - 2010
1999 - 2010Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme Anabilim Dalı
2008 - 2008
2008 - 2008Araştırma Görevlisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2000 - 2008
2000 - 2008Araştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1999 - 1999
1999 - 1999Araştırma Görevlisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1999 - 1999
1999 - 1999Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yönetimsel Görevler
2023 - 2024
2023 - 2024Enstitü Müdürü
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2021 - 2023
2021 - 2023MYO Müdürü
Yozgat Bozok Üniversitesi, Yozgat Meslek Yüksekokulu
2019 - 2023
2019 - 2023Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2019 - 2023
2019 - 2023Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Yozgat Bozok Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri
2019 - 2023
2019 - 2023Bölüm Başkanı
Yozgat Bozok Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2015 - 2019
2015 - 2019Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2009 - 2011
2009 - 2011Bölüm Başkanı
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2009 - 2011
2009 - 2011Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2010 - 2010
2010 - 2010Dekan Yardımcısı
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2009 - 2009
2009 - 2009Bölüm Başkanı
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
EĞİTİM PROGRAMI GELİŞTİRMEDE ÇAĞDAŞ FELSEFELER
ÖĞRETME VE ÖĞRENME KURAMLARI
UZMANLIK ALAN DERSİ
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME
NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
DÜŞÜNME EĞİTİMİ
PROGRAM GELİŞTİRME
YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
Spor Lisesi Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının ve Öğrenme Sorumluluklarının İncelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
E.HEKİMOĞLU(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Lise öğrencilerinin İngilizce'ye yönelik öz yeterlik inançlarının ve yabancı dil öğrenme kaygılarının incelenmesi: Bir Anadolu Lisesi örneği
BERKANT H. G. (Danışman)
R.ÇETİNTAŞ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE'YE YÖNELİK ÖZYETERLİK İNANÇLARININ VE YABANCI DİL KAYGILARININ İNCELENMESİ
BERKANT H. G. (Danışman)
R.ÇETİNTAŞ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Öğretmen adaylarının çok boyutlu 21. yüzyıl becerileri ile yaratıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
E.VARKİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Öğretmenlerin yaratıcılığı destekleme durumları ile öğrencilerin yazma özerkliklerinin incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
Z.BURUN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Lise öğrencilerinin akademik streslerinin, matematik kaygılarının ve matematiğe yönelik tutumlarının incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
Ö.FARUK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
On ikinci sınıf öğrencilerinin yükseköğretim programı seçimlerini etkileyen faktörler ve öğretmenlik programlarını tercih etme durumları
BERKANT H. G. (Danışman)
S.BAHADIR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Üniversite öğrencilerinin öz yönetimli öğrenme becerilerinin ve düşünme stillerinin incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
S.KARAGÜLLE(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin eğitim inançlarının ve öğretim programına bağlılıklarının incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
Ö.CAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Eğitim fakültesi öğrencilerinin örtük program algılarının incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
D.ÖZASLAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Öğretmenlerin eğitim programı okuryazarlıkları ile yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
C.MANSUROĞLU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin dil öğrenme stratejileri ile yabancı dile yönelik kalıplaşmış düşüncelerinin incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
S.BAYSAL(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Öğrencilerin noktalama işaretlerini kullanımlarının yazılı anlatım çalışmalarına ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
M.DEĞİRMENCİ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ortaokul bilişim teknolojileri dersinin öğrenci görüşleri ve ders etkinlikleri bağlamında incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
A.BULUT(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Öğretmenlerin ve ebeveynlerin evde eğitim hizmetine yönelik görüşlerinin ve uygulama sürecinin incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
G.ATILGAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Bulmaca temelli öğrenme yaklaşımının ortaokul öğrencilerinin İngilizce dersine yönelik tutumlarına ve İngilizce öz yeterlik inançlarına etkisi
BERKANT H. G. (Danışman)
Ö.KÜRŞAD(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ortaokul altıncı sınıf tam sayılar konusunda uygulanan gerçekçi matematik eğitiminin öğrencilerin motivasyonlarına etkisi
BERKANT H. G. (Danışman)
R.ÇETİN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematik öğretmenliği özel alan yeterliklerinin incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
M.KANDIRMAZ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Allosterik öğrenmeye dayalı fen ve teknoloji dersinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi
BERKANT H. G. (Danışman)
O.GÖKÇEDAĞ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Ortaokul matematik dersi beşinci sınıf öğretim programının öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
A.İNCECİK(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin geometri öz-yeterlik inançlarının ve geometrik düşünme becerilerinin incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
G.ÇADIRLI(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin düşünme stillerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
L.TÜZER(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Ortaokul sekizinci sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıkları ile sayısal ders başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
A.TÜZER(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Ortaokul İngilizce öğretmenlerinin öğrencilerde öğrenen özerkliği geliştirmeye yönelik görüşlerinin incelenmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
İ.EREN(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İlkögretim sekizinci sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimleri ve yaratıcılık düzeylerinin değerlendirilmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
N.AKILLI(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğini etkileyen faktörlere yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
K.KARA(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim birinci kademedeki sınıf öğretmenlerinin rehberlik hizmetlerindeki yeterlilikleri gerçekleştirme düzeylerinin değerlendirilmesi
BERKANT H. G. (Danışman)
A.AVŞAR(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Aday öğretmenlerin göreve başladıklarında karşılaştıkları sorunlar
BERKANT H. G. (Danışman)
A.ERKOÇ(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. Din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin değer eğitiminin davranışa aktarılmasındaki sorunların nedenlerine ve çözüm yollarına ilişkin görüşleri
Ekşici Ü., BERKANT H. G.
Eğitim Yansımaları , cilt.8, sa.2, ss.119-138, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Bilim ve sanat merkezi öğretmenlerinin rehberlik hizmetlerine yönelik görüşleri
BERKANT H. G., Çağlayan M., Koyuncu A.
Social Sciences Studies Journal , cilt.10, sa.11, ss.2166-2176, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin program okuryazarlıklarının incelenmesi
TÜREYEN H., BERKANT H. G.
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal , cilt.9, sa.78, ss.5435-5448, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Okul öncesi eğitiminde depremin öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri
ASLANDEREN M., BERKANT H. G.
Eğitim Yansımaları , cilt.7, sa.2, ss.22-34, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Öğretmenlerin eğitim programı okuryazarlıkları ile yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
BERKANT H. G., MANSUROĞLU C.
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.97-116, 2023 (TRDizin)
2022
20226. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM İNANÇLARININ VE ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIKLARININ İNCELENMESİ
BERKANT H. G., CAN Ö.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.9, sa.90, ss.2447-2473, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20227. Yaratıcılığı keşfediyor ya da öldürüyor muyuz? Görsel sanatlar dersi öğretmenlerinin bakışından bir değerlendirme.
BAHADIR S., BERKANT H. G.
The Journal of Educational Reflections , cilt.6, sa.2, ss.107-129, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Öğretmen adaylarının çok boyutlu 21. yüzyıl becerileri ile yaratıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
BERKANT H. G., VARKİ E.
International Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences , cilt.8, sa.58, ss.1661-1680, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. SEZGİSEL DÜŞÜNME ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
BERKANT H. G., BAHADIR S., ŞANAL N.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.21, sa.84, ss.1569-1592, 2022 (TRDizin)
2022
202210. Üniversite Öğrencilerinin Öz Yönetimli Öğrenme Becerilerinin ve Düşünme Stillerinin İncelenmesi* **
KARAGÜLLE S., BERKANT H. G.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.669-710, 2022 (TRDizin)
2022
202211. ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN GEDEX ÖZEL EĞİTİM UYGULAMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
BERKANT H. G., DOĞAN O.
Premium e-Journal of Social Science , 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202112. Görme engelli ortaokul öğrencilerinin öğrenme stillerinin incelenmesi
Bahadır S., BERKANT H. G.
Journal of Social and Humanities Sciences Research , cilt.8, sa.77, ss.2976-2988, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Lise öğrencilerinin İngilizceye yönelik öz yeterlik inançlarının ve yabancı dil öğrenme kaygılarının incelenmesi: Bir Anadolu lisesi örneği
ÇETİNTAŞ R., BERKANT H. G.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.18, sa.3, ss.1545-1571, 2021 (TRDizin)
2021
202114. Yaratıcı düşünmeye dayalı Türkçe dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı okuma becerilerine yönelik algılarına etkisi
BERKANT H. G., ŞANAL N.
ASR JOURNAL , cilt.6, sa.32, ss.2074-2093, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. Evaluation of the 11th grade philosophy curriculum in terms of its suitability to critical thinking
BAHADIR S., BERKANT H. G.
Journal of Educational Reflections , cilt.5, sa.2, ss.58-72, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202116. Ortaokul bilişim teknolojileri dersinin öğrenci görüşleri ve ders etkinlikleri bağlamında incelenmesi
BERKANT H. G., Çolak A.
Premium E-Journal of Social Sciences , cilt.5, sa.16, ss.464-497, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. Öğretmenlerin yaratıcılığı destekleme durumları ile öğrencilerin yazma özerkliklerinin incelenmesi
BERKANT H. G., BURUN Z.
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.427-446, 2021 (TRDizin)
2021
202118. Spor lisesi öğrencilerinin eğitimde karşılaştıkları sorunlara ve çözüm önerilerine yönelik görüşleri
BERKANT H. G., HEKİMOĞLU E.
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.79-96, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202119. A content analysis of the academicians’ views and experiences on the central foreign language examinations in Turkey
BERKANT H. G., BAYSAL S.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.13, sa.3, ss.740-753, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202020. COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN PAYDAŞ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Özdoğan A. Ç., Berkant H. G.
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.49, sa.1, ss.13-43, 2020 (Scopus, TRDizin)
2020
202021. The effects of different types of written corrective feedback on students’ texting mistakes
BERKANT H. G., BATMAZ DERER N., DERER Ö. K.
English Language Teaching Educational Journal
, cilt.3, sa.3, ss.174-187, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202022. Evde eğitim hizmeti ile ilgili öğretmen görüşlerinin ve uygulama sürecinin incelenmesi.
BERKANT H. G., ATILGAN G.
Journal of Social and Humanities Sciences Research , cilt.7, sa.52, ss.727-743, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202023. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin dil öğrenme stratejilerinin ve yabancı dile yönelik kalıplaşmış düşüncelerinin incelenmesi
BERKANT H. G., BAYSAL S.
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED)
, cilt.6, sa.1, ss.67-86, 2020 (TRDizin)
2020
202024. Altıncı sınıf tam sayılar konusunda uygulanan gerçekçi matematik eğitiminin öğrencilerin matematik motivasyonlarına etkisi
BERKANT H. G., YAREN R.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.543-571, 2020 (TRDizin)
2020
202025. The effect of puzzle-based learning on secondary school students’ attitudes toward English lesson and self-efficacy beliefs in English
DERER Ö. K., BERKANT H. G.
Journal of Theoretical Educational Science
, cilt.13, sa.1, ss.205-231, 2020 (TRDizin)
2020
202026. Lise öğrencilerinin akademik streslerinin, matematik kaygılarının ve matematiğe yönelik tutumlarının incelenmesi
BERKANT H. G., METİN Ö. F.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.31, ss.545-576, 2020 (TRDizin)
2019
201927. Yabancı dil ağırlıklı eğitim uygulamasına ilişkin İngilizce öğretmenlerinin görüşleri.
BERKANT H. G., ÖZASLAN D., DOĞAN E.
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.48, ss.553-570, 2019 (Scopus, TRDizin)
2019
201928. Allosterik öğrenme modelinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi
BERKANT H. G., GÖKÇEDAĞ O.
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.27, sa.5, ss.2141-2159, 2019 (TRDizin)
2019
201929. Ortaokul öğrencilerinin geometri öz-yeterlik inançlarının ve geometrik düşünme becerilerinin incelenmesi
BERKANT H. G., ÇADIRLI G.
Turkish Journal of Educational Studies (Turk-Jes)
, cilt.6, sa.3, ss.29-52, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201930. On ikinci sınıf öğrencilerinin yükseköğretim programı seçimlerini etkileyen faktörler ve öğretmenlik programlarını tercih etme durumları
BERKANT H. G., BAHADIR S.
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi (OPUS)
, cilt.11, sa.18, ss.1897-1940, 2019 (TRDizin)
2019
201931. Materyal destekli fen bilimleri dersinin öğrencilerin teknoloji kullanımına yönelik farkındalıklarına etkisi
BERKANT H. G., ŞANAL N., CAN Ö., ÇETİNTAŞ R.
The Journal of Educational Reflections , cilt.3, sa.1, ss.42-58, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201932. Parents’ and teachers’ roles in parent involvement in special education: Who is responsible, to what extent?
BERKANT H. G., ÖZ A. Ş., Atılgan G.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.11, sa.2, ss.20-36, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201933. Öğretmen adaylarının eğitim inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BERKANT H. G., ÖZASLAN D.
Journal of Social Sciences Eskisehir Osmangazi University/Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.923-940, 2019 (TRDizin)
2018
201834. Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrencilerin matematik dersi becerilerini geliştirme yeterliklerinin incelenmesi
BERKANT H. G., KANDIRMAZ M.
International Journal of Eurasian Education and Culture (IJOEEC) , cilt.3, sa.5, ss.132-154, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201835. An analysis of the changes in pre-service teachers’ perceptions towards teacher self-efficacy and academic self-efficacy and their relations with several variables.
BERKANT H. G., BAYSAL S.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.10, sa.4, ss.164-182, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201836. Sınıf öğretmenlerinin düşünme stillerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BERKANT H. G., TÜZER L.
The Journal of International Social Research , cilt.11, sa.56, ss.477-488, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201837. Türk dili ve edebiyatı öğretmenlerinin ders kitaplarındaki etkinliklere ilişkin görüşleri
BERKANT H. G., DEĞİRMENCİ M.
International Journal of Languages’ Education and Teaching , cilt.6, sa.2, ss.240-259, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201838. Ortaokul matematik dersi beşinci sınıf öğretim programının öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi
BERKANT H. G., İNCECİK A.
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.3, sa.6, ss.99-125, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201839. Eğitim fakültesi öğrencilerinin yürütücü biliş becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BERKANT H. G., ERMEYDAN Z., BEDİR G.
Social Sciences Studies Journal , cilt.4, sa.21, ss.3424-3433, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201740. Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algılarının incelenmesi.
BERKANT H. G.
The Journal of Educational Reflections , cilt.1, sa.2, ss.1-17, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201741. Eğitim fakültesi öğrencilerinin bilim-sözde bilim ayrımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BERKANT H. G., ERMEYDAN Z.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.12-25, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201742. The implementation of graduate education to professional performance: Teachers’ perspectives
BERKANT H. G., BAYSAL S.
European Journal of Education Studies , cilt.3, sa.8, ss.148-168, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201743. Allosteric learning model in English lesson Teachers views the instructions of curriculum and course book a sample of daily lesson plan
BERKANT H. G., BAYSAL S.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.1, ss.84-93, 2017 (Scopus)
2017
201744. Sekizinci sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıkları ve sayısal ders başarılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
BERKANT H. G., TÜZER A.
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.14, sa.2, ss.171-190, 2017 (TRDizin)
2017
201745. Sosyal araştırmalardaki ölçek bulgularına örneklem etkisinin araştırılması
TUNCER M., BERKANT H. G., DİKMEN M.
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.6, sa.11, ss.1-10, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201746. Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine yönelik yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri
BERKANT H. G., ATILGAN G.
The Journal of Educational Reflections , cilt.1, sa.1, ss.13-25, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201747. Sendika üyesi öğretmenlerin sendikalara yönelik algıları ve sendikalardan beklentileri
BERKANT H. G., GÜL M.
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.419-442, 2017 (TRDizin)
2016
201648. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin üst biliş düşünme becerileri açısından incelenmesi
TUNCER M., BERKANT H. G., BİLGİN B., TANAŞ R.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.8, sa.24, ss.1121-1142, 2016 (TRDizin)
2016
201649. Teachers opinions regarding the effectiveness of Dyned language education system in English language teaching
BERKANT H. G., DERER Ö. K.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, ss.611-620, 2016 (Scopus)
2016
201650. Sekizinci Sınıf T C İnkilâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Derse Yönelik Güdülerine ve Bilgisayara ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
BERKANT H. G., ATMACA Y.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.13, sa.35, ss.123-143, 2016 (TRDizin)
2016
201651. Altıncı Sınıf Matematik Dersi Cebir Öğrenme Alanının Matematik Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi
BERKANT H. G., ÇADIRLI G.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.241-254, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201652. Ortaokul Matematik Derslerindeki Giriş Etkinliklerinin İncelenmesi
BERKANT H. G., İNCECİK A.
Turkish Studies , cilt.11, sa.9, ss.153-174, 2016 (TRDizin)
2016
201653. Faculty of education students computer self efficacy beliefs and their attitudes towards computers and ımplementing computer supported education
BERKANT H. G.
European Journal of Contemporary Education
, cilt.15, sa.1, ss.123-135, 2016 (ESCI, Scopus)
2016
201654. Allosterik Öğrenme Modeli
BERKANT H. G., GÖKÇEDAĞ O.
International Journal Of Education Technology and Scientific Researches , cilt.1, sa.1, ss.46-54, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201555. İmam Hatip Ortaokulunda Öğrencisi Bulunan Velilerin Okul Tercih Nedenlerine Yönelik Görüşleri
BERKANT H. G., TUNCER M., Tanır H.
Journal Of Educational Sciences (JEDUS) , cilt.3, ss.178-194, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201556. Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
BERKANT H. G., Arslan T.
Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.10, sa.11, ss.293-312, 2015 (TRDizin)
2015
201557. İngilizce Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
TUNCER M., BERKANT H. G., DOĞAN Y.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.260-266, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201558. Farklı Lise Türlerinde Çalışan Matematik Öğretmenlerinin Matematik Eğitimine Yönelik Görüşleri
BERKANT H. G., Serpil Şener G.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Ün. Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.194-217, 2015 (TRDizin)
2014
201459. Değerler Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
BERKANT H. G., ZEHRA S.
Turkish Studies-International Periodicals for Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.9, sa.5, ss.427-440, 2014 (TRDizin)
2013
201360. Günlük Gazetelerdeki Eğitimle İlgili Haberlerin İncelenmesi
BERKANT H. G., CÖMERT M.
KSÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.25-44, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201361. Problem Solving Abilities of Pre Service Teachers
BERKANT H. G., EREN İ.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi (Mediterranean Journal of Educational Research) , cilt.14, ss.605-611, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201362. Öğretmen Adaylarının Bilgisayara Yönelik Tutumlarının ve Öz Yeterlik Algılarının ve Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
BERKANT H. G.
The Journal of Instructional Technologies&Teacher Education (JITTE) , cilt.1, sa.3, ss.11-22, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201363. Sosyal Bilgiler Dersindeki Değerleri Kazandırmada Öğretmenlerin Güçlük Yaşama Durumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
BERKANT H. G., SÜRMELİ Z.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.334-348, 2013 (TRDizin)
2013
201364. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
BERKANT H. G., EREN İ.
JASSS-The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.6, sa.3, ss.1021-1041, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201365. Altıncı ve Yedinci Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının İnsan Hakları ve Demokrasi Kavramları Açısından İncelenmesi
BERKANT H. G., YASEMİN A.
Turkish Studies-International Periodicals for Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.8, sa.12, ss.179-198, 2013 (TRDizin)
2012
201266. İlköğretim ve Ortaöğretim Programlarının Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
TUNCER M., BERKANT H. G.
E-SOSDER-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.11, sa.42, ss.22-39, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201267. İlköğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
BERKANT H. G.
KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.1-19, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201268. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlara Yönelik Yeterlikleri ve Kavram Yanılgıları
BERKANT H. G., EREN İ., REYHANLIOĞLU D.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.160-177, 2012 (TRDizin)
2012
201269. İlköğretim Birinci Kademedeki Sınıf Öğretmenlerinin Rehberlik Hizmetlerindeki Yeterlilikleri Gerçekleştirme Düzeylerinin Değerlendirilmesi
BERKANT H. G., AVŞAR TUNCAY A.
Turkish Studies-International Periodicals for Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.7, sa.3, ss.617-635, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201070. Okuma ile İlgili Bazı Değişkenlerin Öğretmenler ve Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi
BERKANT H. G., DEMİRDÖĞEN S.
KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.131-143, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200971. An investigation of students' meaningful causal thinking abilities in terms of academic achievement, reading comprehension and gender
BERKANT H. G.
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.9, sa.3, ss.1149-1165, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200772. Biyolojik Kültür ve Biyolojik Bilinç Yoluyla Biyolojik Düşünme
BERKANT H. G.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.33, ss.1-6, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200773. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretiminde Öğretmen Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri ile Zeka Türleri Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
BERKANT H. G., EKİCİ G.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.113-132, 2007 (TRDizin)
2005
200574. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Lisans Programı Öğrencilerinin İnsan Davranışlarının Biyolojik Nedenlerine Yönelik Kavram Yeterlikleri
BERKANT H. G.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.14, sa.2, ss.123-138, 2005 (TRDizin)
2005
200575. Ortaöğretim Biyoloji Öğretim Programında Klonlama Konusunun Kapsamı ve İnsan Klonlamaya Yönelik Program Önerisi
BERKANT H. G.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.14, sa.1, ss.107-120, 2005 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. İlkokul fen bilimleri öğretim programı öğrenme çıktıları ve süreç bileşenlerinin üst düzey düşünme becerileri açısından incelenmesi
BERKANT H. G., KILIÇ B.
Ege 12th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.4, ss.5933-5939, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Öğrenmeye yönelik algılanan duyuşsal ve bilişsel engeller ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
BAHADIR S., BERKANT H. G.
3th International Korkut Ata Scientific Research Conference, Osmaniye, Türkiye, 22 Kasım 2024, ss.110-111, (Özet Bildiri)
2024
20243. İlköğretim birinci sınıf rehberlik programının birleşmiş milletler çocuk hakları bildirgesi bağlamında incelenmesi
KOÇ T., BERKANT H. G.
IX. International Social Sciences Conference, Ankara, Türkiye, 27 Eylül 2024, ss.196-218, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. Öğretmen adaylarının dijital bağımlılıklarının belirlenmesi ve ihtiyaca yönelik eğitim programının geliştirilmesi
TÜREYEN H., BERKANT H. G.
Uluslararası Orta Anadolu Kongresi (UORAS), Yozgat, Türkiye, 16 Mayıs 2024, ss.329-340, (Tam Metin Bildiri)
2023
20235. COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDEKİ UZAKTAN EĞİTİMDE YAŞANAN ORGANİZASYON GÜÇLÜKLERİNE İLİŞKİN BİR PAYDAŞ OLARAK YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Berkant H. G., Özdoğan A. Ç.
14.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, ss.888, (Özet Bildiri)
2023
20236. COVID-19 Pandemi dönemindeki uzaktan eğitimde yaşanan organizasyon güçlüklerine ilişkin bir paydaş olarak yönetici görüşlerinin incelenmesi
BERKANT H. G., ÖZDOĞAN A. Ç.
14th International Congress Social Sciences-Humanities and Education, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, ss.888, (Özet Bildiri)
2019
20197. Öğretmenlerin iş motivasyonunu etkileyen faktörlere yönelik görüşleri
BERKANT H. G., BURUN Z.
24 Kasım Başöğretmen-Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2019, ss.266-283, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. The investigation of teachers’ curriculum literacy and reflective thinking trends
BERKANT H. G., MANSUROĞLU C.
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.73-74, (Özet Bildiri)
2019
20199. Exploring education faculty students’ perceptions towards hidden curriculum
BERKANT H. G., ÖZASLAN D.
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.163-164, (Özet Bildiri)
2019
201910. Türkçe öğretmeni adaylarının Türkçenin yozlaşmasina ilişkin görüşleri
BERKANT H. G., VARKİ E.
3rd International Zeugma Conference On Scientific Researches, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.370-390, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Ortaokul ve lise öğrencilerinin sabır davranışlarına yönelik görüşlerinin incelenmesi
BERKANT H. G., KARAGÜLLE S.
3rd International Symposium of Education and Values, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2019, ss.176-200, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Öğrencilerin noktalama işaretlerini kullanımlarının yazılı anlatım çalışmalarına ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
BERKANT H. G., DEĞİRMENCİ M.
Türkçe Eğitimi ve Çocuk Edebiyatı Kurultayı-Prof.Dr. Sedat Sever’e Armağan, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.282-290, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. Lise öğrencilerinin akademik streslerinin, matematik kaygılarının ve matematiğe yönelik tutumlarının incelenmesi
BERKANT H. G., METİN Ö. F.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.720-723, (Özet Bildiri)
2019
201914. On ikinci sınıf öğrencilerinin yükseköğretim programı seçimlerini etkileyen faktörler ve öğretmenlik programlarını tercih etme durumları
BERKANT H. G., BAHADIR S.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.239-242, (Özet Bildiri)
2019
201915. Yabancı dil ağırlıklı eğitim uygulamasına ilişkin İngilizce öğretmenlerinin görüşleri
BERKANT H. G., ÖZASLAN D., DOĞAN E.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1298-1299, (Özet Bildiri)
2019
201916. Öğretmenlerin ve ebeveynlerin evde eğitim hizmetine yönelik görüşlerinin ve uygulama sürecinin incelenmesi
BERKANT H. G., ATILGAN G.
Çukurova II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.185-186, (Özet Bildiri)
2018
201817. Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrencilerin matematik dersi becerilerini geliştirme yeterliklerinin incelenmesi.
BERKANT H. G., KANDIRMAZ M.
1. Anadolu Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, ss.380, (Özet Bildiri)
2018
201818. Öğretmenlerin bakış açısından öğretmenlik mesleğinin saygınlığı ve geleceği
BERKANT H. G., BAHADIR S.
International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.651-671, (Tam Metin Bildiri)
2018
201819. Ortaokul altıncı sınıf tam sayılar konusunda uygulanan gerçekçi matematik eğitiminin öğrencilerin motivasyonlarına etkisi
BERKANT H. G., ÇETİN R.
2nd International Symposium of Education and Values, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.356-357, (Özet Bildiri)
2018
201820. The examination of secondary school students’xx foreign language learning anxieties
BERKANT H. G., BATMAZ DERER N., DERER Ö. K.
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2109-2118, (Tam Metin Bildiri)
2018
201821. Uygulamaya dayalı program geliştirme dersine yönelik bir eylem araştırması
BERKANT H. G., EFENDİOĞLU A.
6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.762-767, (Özet Bildiri)
2018
201822. Öğretmen adaylarının eğitim programı tasarım yaklaşımı tercihlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
BERKANT H. G., ÖZASLAN D.
6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.855-859, (Özet Bildiri)
2018
201823. Eğitim fakültesi lisans ve pedagojik formasyon öğrencilerinin eğitim inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.
BERKANT H. G., ÖZASLAN D.
6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.835-838, (Özet Bildiri)
2018
201824. The investigation of secondary school students’ English vocabulary learning strategies
BERKANT H. G., DERER Ö. K., BATMAZ DERER N.
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1927-1939, (Tam Metin Bildiri)
2018
201825. Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
BERKANT H. G., ÖZASLAN D.
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201826. Eğitim Fakültesi Lisans ve Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
BERKANT H. G., ÖZASLAN D.
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201827. Ortaokul bilişim teknolojileri dersinin öğrenci görüşleri ve ders etkinlikleri bağlamında incelenmesi
BERKANT H. G., BULUT A.
ERPA 2018, International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.163, (Özet Bildiri)
2018
201828. Bulmaca temelli öğrenme yaklaşımının ortaokul öğrencilerinin İngilizce dersine yönelik tutumlarına ve İngilizce öz yeterlik inançlarına etkisi
BERKANT H. G., DERER Ö. K.
ERPA 2018, International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.164, (Özet Bildiri)
2018
201829. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin dil öğrenme stratejilerinin incelenmesi
BERKANT H. G., BAYSAL S.
2nd International Congress on Multidiciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.85, (Özet Bildiri)
2018
201830. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin yabancı dile yönelik kalıplaşmış düşüncelerinin incelenmesi
BERKANT H. G., BAYSAL S.
2nd International Congress on Multidiciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201831. Ortaokul öğrencilerinin geometri öz-yeterlik inançlarının incelenmesi
BERKANT H. G., ÇADIRLI G.
International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.588-589, (Özet Bildiri)
2018
201832. Ortaokul öğrencilerinin geometrik düşünme becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
BERKANT H. G., ÇADIRLI G.
International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, ss.590-591, (Özet Bildiri)
2017
201733. Ortaokul matematik öğretmenlerinin bilgisayar destekli eğitime yönelik tutumları
BERKANT H. G., KANDIRMAZ M., GÖÇER V.
ICITS 2017 (11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.769-770, (Özet Bildiri)
2017
201734. Üniversite öğrencilerinin yürütücü biliş becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BERKANT H. G., ERMEYDAN Z., GÜNDOĞAN G.
II. International Strategic Research Congress, Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.146-147, (Özet Bildiri)
2017
201735. Allosterik öğrenmeye dayalı fen ve teknoloji dersinin öğrencilerin fen dersine yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademik başarılarına etkisi
BERKANT H. G., GÖKÇEDAĞ O.
ICITS 2017 (11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.792, (Özet Bildiri)
2017
201736. Ortaokul öğrencilerinin fene yönelik sorgulayıcı öğrenme becerileri düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BERKANT H. G., YOĞURT M.
II. International Strategic Research Congress, Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.150-151, (Özet Bildiri)
2017
201737. Ortaokul öğrencilerinin fen öğrenmede zihinsel risk alma ve yordayıcılarına yönelik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BERKANT H. G., YOĞURT M.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.438-439, (Özet Bildiri)
2017
201738. The implementation of graduate education to professional performance: Teachers’ perspectives
BERKANT H. G., BAYSAL S.
Eurasian Conference on LanguageSocial Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.20, (Özet Bildiri)
2017
201739. Examination of academicians’ views regarding the compatibility of central foreign language examinations with academic studies
BERKANT H. G., BAYSAL S.
Eurasian Conference on LanguageSocial Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.25, (Özet Bildiri)
2017
201740. Türk eğitim sisteminde eğitim felsefesi sorunu
BERKANT H. G.
II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.5-6, (Özet Bildiri)
2017
201741. Üniversite öğrencilerinin bilim-sözde bilim ayrımı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
GÜNDOĞAN G., BERKANT H. G., ERMEYDAN Z.
II. International Strategic Research Congress, Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.136-137, (Özet Bildiri)
2017
201742. Ortaokul matematik dersi beşinci sınıf öğretim programının öğretmenlerin görüşlerine göre değerlendirilmesi
BERKANT H. G., İNCECİK A.
ICITS 2017 (11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.771-772, (Özet Bildiri)
2016
201643. Sınıf Öğretmenlerinin Düşünme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
BERKANT H. G., TÜZER L.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201644. Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik ve Akademik Öz Yeterlik Algılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
BERKANT H. G., BAYSAL S.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201645. Ortaokul Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ve Sayısal Ders Başarılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
BERKANT H. G., TÜZER A.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201646. Sendika Üyesi Öğretmenlerin Sendikalara Yönelik Algıları ve Beklentileri
BERKANT H. G., GÜL M.
1.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201647. İnternete Yönelik Tutum Bağlamında Sosyal Araştırmalardaki Ölçek Bulgularına Örneklem Etkisinin Araştırılması
TUNCER M., BERKANT H. G., DİKMEN M.
4.Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.6, (Özet Bildiri)
2016
201648. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Ders Kitaplarındaki Etkinliklere İlişkin Görüşleri
BERKANT H. G., DEĞİRMENCİ M.
9.Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201649. Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
BERKANT H. G., ATILGAN G.
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201650. Teachers Opinions Regarding the Effectiveness of DynEd Language Education System in English Language Teaching
BERKANT H. G., Derer Ö. K.
INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education), VİYANA, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
2016
201651. Allosteric Learning Model A Sample of Daily Lesson Plan for English Lesson
BERKANT H. G., BAYSAL S.
14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201652. Altıncı Sınıf Matematik Dersi Cebir Öğrenme Alanının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi
BERKANT H. G., ÇADIRLI G.
7th International Congress on New Trends in Education-ICONTE, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.158, (Özet Bildiri)
2016
201653. Ortaokul Matematik Öğretim Programı Veri İşleme Öğrenme Alanının Webb in Bilginin Derinliği Seviyeleri Modeline Göre İncelenmesi
BERKANT H. G., KANDIRMAZ M.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.58-72, (Tam Metin Bildiri)
2015
201554. Evaluation of I am Learning the Publishing Unit of Information Technologies Lesson Based on Metfessel Michael Model
BERKANT H. G., İsmail Ömer K.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.309-310, (Özet Bildiri)
2015
201555. Evaluation of Vocational High School Students in terms of Metacognition Thinking Skills
TUNCER M., BERKANT H. G., BİLGİN B., TANAŞ R.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.502-503, (Özet Bildiri)
2015
201556. Investigation of Students Metacognition and Academic Support Levels In Terms of Some Variables
BERKANT H. G., TUNCER M., Tanır H.
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.181-182, (Özet Bildiri)
2015
201557. Investigation of Secondary School Teachers Views on Developing Learner Autonomy of Students
BERKANT H. G., Eren İ.
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Adana, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.123-125, (Özet Bildiri)
2015
201558. İmam Hatip Ortaokulunda Öğrencisi Bulunan Velilerin Okul Tercih Nedenlerine Yönelik Görüşleri
BERKANT H. G., TUNCER M., Tanır H.
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, cilt.3, ss.178-194, (Tam Metin Bildiri)
2015
201559. İngilizce ye Yönelik Tutum Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlanması
TUNCER M., BERKANT H. G., DOĞAN Y.
6th International Congress on New Trends in Education-ICONTE, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Mayıs 2015, cilt.4, ss.260-266, (Tam Metin Bildiri)
2015
201560. Türkiye deki Zorunlu Eğitimin Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
BERKANT H. G., CENGİZHAN F.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.72, (Özet Bildiri)
2015
201561. Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Öğretim Yöntem ve Tekniklerine ve Uygulanmalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
BERKANT H. G., ARSLAN T.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.73, (Özet Bildiri)
2013
201362. 4 4 4 Sisteminde İlkokul ve Ortaokul Eğitiminde Yapılan Değişikliklere İlişkin Öğretmen Görüşleri
BERKANT H. G., GÖKÇEDAĞ O.
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education-IPALTE 2013, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.124, (Özet Bildiri)
2014
201463. Matematik Eğitiminde Yaşanan Sorunların Farklı Liselerde Çalışan Öğretmenler Açısından İncelenmesi
BERKANT H. G., ŞENER GENÇOĞLU S.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1350, (Özet Bildiri)
2014
201464. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
BERKANT H. G., KANKILIÇ D.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.597, (Özet Bildiri)
2014
201465. Halk Eğitimi Merkezi Kurslarının Kursiyerler Açısından Değerlendirilmesi
BERKANT H. G., ERTAŞ G.
VI. International Congress of Educational Research, 5-8 June 2014, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.62, (Özet Bildiri)
2014
201466. Yatılı Bölge Ortaokulu Öğretmenlerinin ve Öğrencilerinin Okul Yaşam Kalitesine Yönelik Algılarının ve Beklentilerinin İncelenmesi
BERKANT H. G., ŞAŞ H.
International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.63, (Özet Bildiri)
2014
201467. Sekizinci Sınıf T C İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Güdülerine ve Tutumlarına Etkisi
BERKANT H. G., ATMACA Y.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.251, (Özet Bildiri)
2014
201468. Ortaokul Öğrencilerinin Seviye Belirleme Sınavı Ortaöğretim Yerleştirme Puanı ve Yılsonu Başarı Puanlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
BERKANT H. G., ALTINOK İ.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.139, (Özet Bildiri)
2013
201369. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmen Yetiştirme ve Atama Sistemine Yönelik Görüşleri
BERKANT H. G.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı-Uluslararası Katılımlı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.306, (Özet Bildiri)
2013
201370. Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
BERKANT H. G., ÇETİN R. B.
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.140, (Özet Bildiri)
2013
201371. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Görüşleri
BERKANT H. G., ÇETİNER F.
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.96, (Özet Bildiri)
2013
201372. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilgisayara ve Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya Yönelik Tutumlarının ve Öz Yeterlik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
BERKANT H. G.
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.86, (Özet Bildiri)
2013
201373. Değerler Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
BERKANT H. G., SÜRMELİ Z.
V.Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2012
201274. Using Constructivist And Collaborative Approach to Enhance Pre Service Teachers Attitudes Toward Computer In Computer Course Learning and Using Ms Excel Functions in Problem Based Scenarios
EFENDİOĞLU A., BERKANT H. G., ÇUKUROVA B.
2nd World Conference on Educational Technology Researches, Kıbrıs (Kktc), 27 Haziran - 30 Eylül 2012, cilt.83, ss.825-830, (Tam Metin Bildiri)
2012
201275. Problem Solving Abilities of Pre service Teachers
BERKANT H. G., EREN İ., REYHANLIOĞLU D.
New Trends on Global Education Conference, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201276. Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
BERKANT H. G., EREN İ.
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Bildiri Özetleri, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.147, (Özet Bildiri)
2012
201277. İlköğretim Matematik Bölümü Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
BERKANT H. G., DUMAN A., EREN İ.
11. Matematik Sempozyumu-Anadolu’da Matematik, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.116, (Özet Bildiri)
2011
201178. Eğitim Bilimleri Alanında Lisansüstü Eğitimi Almakta Olan Öğrencilerin Görüşlerinin ve Beklentilerinin Belirlenmesi
BERKANT H. G., EREN İ., REYHANLIOĞLU D.
V. Ulusal Lisansüstü Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, ss.67, (Özet Bildiri)
2011
201179. Evaluation of Vocational High School Students Life Long Learning Self Efficacy Believes Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Öz yeterlik İnançlarının Değerlendirilmesi
TUNCER M., BERKANT H. G., TANAŞ R.
I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.658-659, (Özet Bildiri)
2011
201180. Views of The Senior Students Attending to Education of Computer and Instructional Technologies Department Toward Profession and Their Professional Efficacies
BERKANT H. G., TUNCER M.
5th International Computer&Instruction Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.109-117, (Tam Metin Bildiri)
2011
201181. Faculty of Education Students Attitudes Toward Computer and Making Computer Supported Education
BERKANT H. G., EFENDİOĞLU A.
International Educational Technology Conference (IETC) 2011, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.543-548, (Tam Metin Bildiri)
2010
201082. Öğretmen Adayı Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Fen Öğretimi Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
BERKANT H. G., PİNER BENLİ P.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.209
2010
201083. Öğretmen adaylarının çoklu zekâ özelliklerine ve öğrenme stillerine göre değerlendirilmesi.
EFENDİOĞLU A., BERKANT H. G., ARSLANTAŞ Ö.
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2010, ss.274-284, (Tam Metin Bildiri)
2010
201084. Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayarla İlgili Öz Yeterlik Algıları ve Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumları
BERKANT H. G., EFENDİOĞLU A.
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.951-955, (Tam Metin Bildiri)
2010
201085. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternete Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
TUNCER M., BERKANT H. G.
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.956-959, (Tam Metin Bildiri)
2010
201086. Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi Özyeterlik İnançlarının ve Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi
BERKANT H. G., TUNCER M.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.60-68, (Tam Metin Bildiri)
2010
201087. John Dewey'in Türk Maarifi Hakkında Raporu ve Türk Eğitim Sistemi
EFENDİOĞLU A., BERKANT H. G., ARSLANTAŞ Ö.
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, AYVALIK, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.54-60, (Tam Metin Bildiri)
2010
201088. Öğretmen Adaylarının Çoklu Zekâ Özelliklerine ve Öğrenme Stillerine Göre Değerlendirilmesi
TUNCER M., BERKANT H. G.
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, AYVALIK, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.274-284, (Tam Metin Bildiri)
2009
200989. 1998 ve 2008 Dokuzuncu Sınıf Biyoloji Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
BERKANT H. G.
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.239, (Tam Metin Bildiri)
2009
200990. Biyoloji Bölümlerinde Evrim Teorisinin Öğretimine Eleştirel Bir Bakış
BERKANT H. G., KAYRALDIZ A.
Karaburun Bilim Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2009, ss.135, (Özet Bildiri)
2009
200991. Düşünme Özgürlüğü Açısından Evrim Teorisinin Öğretimi
BERKANT H. G.
International Symposium on Democracy and Democracy Education in Europe, Çanakkale, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2009, ss.348-362, (Tam Metin Bildiri)
2008
200892. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar ve Bilişim Güvenliği Konusunda Değerlendirilmesi
EFENDİOĞLU A., SEZGİN M. E., BERKANT H. G.
2nd International Computer and Instructional Technologies Symposium, KUŞADASI, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.1181-1189, (Tam Metin Bildiri)
2008
200893. University Students Critical Thinking Dispositions and Emotional Intelligence As A Predictor Variable
TÜMKAYA S., ÇELİK M., AYBEK B., BERKANT H. G.
6th International Congress on Higher Education “University 2008”, HAVANA, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)
2007
200794. The Evaluation of Primary School Teachers Views on The Application of Constructivist Learning Based Primary School Curriculum in Turkey Adana City Sample
BERKANT H. G., EFENDİOĞLU A.
9th International Conference on Education, ATİNA, Yunanistan, 28 - 29 Mayıs 2007, ss.269-285, (Tam Metin Bildiri)
2007
200795. The Qualitative Analysis of Teachers Views on Primary School Curriculum
KARAKUŞ M., BERKANT H. G.
Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.243-261, (Tam Metin Bildiri)
2007
200796. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi BÖTE Lisans Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Bilgisayara Yönelik Tutumları ve Bilgisayarla İlgili Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkilerin Değerlendirilmesi
EKİCİ G., BERKANT H. G.
1th International Symposium on Computer and Instructional Technologies, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.247-267, (Tam Metin Bildiri)
2005
200597. Ortaöğretim Biyoloji Ders Kitapları İçeriğinin Biyolojik Nedensellik Kapsamında İncelenmesi
BERKANT H. G., EKİCİ G.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.523-529, (Tam Metin Bildiri)
2005
200598. Lise Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvar Dersine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler
EKİCİ G., BERKANT H. G.
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.498-503, (Tam Metin Bildiri)
2002
200299. Ortaöğretim Biyoloji Derslerinin Biyolojik Nedenselliğe Dayalı Olarak İşlenmesi
BERKANT H. G.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.52-57, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Düşünme Becerileri Bağlamında 2024 Maarif Modeli'nin İncelenmesi
BERKANT H. G.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi, TUNCER MURAT, Editör, Vizetek, Ankara, ss.59-92, 2025
2024
20242. Öğretmen Hayattır
BERKANT H. G.
Öğretmen, YILDIRIM NAİL, KÜÇÜKER ERDAL, Editör, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Ankara, ss.49-82, 2024
2021
20213. ÖĞRETME-ÖĞRENME STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
BERKANT H. G.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, TUNCER, MURAT, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.134-174, 2021
2020
20204. PROGRAM GELİŞTİRME VE ÖĞRETME-ÖĞRENME
BERKANT H. G.
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME: KURAMDAN UYGULAMA ÖRNEKLERİNE, BERKANT HASAN GÜNER, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.265-302, 2020
2020
20205. TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE FELSEFİ SORUNLAR
BERKANT H. G.
EĞİTİME ADANMIŞ YARIM ASIR: PROF.DR. TAYİP DUMAN’A ARMAĞAN, PEKER ÜNAL DİLŞAT, DEMİR FATİH, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.178-194, 2020
2018
20186. Anlamlı nedensel düşünme ve günlük ders planı örneği
BERKANT H. G.
DÜŞÜNME EĞİTİMİ-KURAMDAN UYGULAMAYA, BERKANT HASAN GÜNER, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.17-49, 2018
2018
20187. Öğretimde Çağdaş Yaklaşımlar
BERKANT H. G.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Erdoğan İrfan, Efendioğlu Akın, Hurioğlu Lili, Editör, Murat Yayınevi, Ankara, ss.106-158, 2018
2018
20188. Öğretim Yöntemleri
BERKANT H. G., KARABACAK K.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Erdoğan İrfan, Efendioğlu Akın, Hurioğlu Lili, Editör, Murat Yayınevi, Ankara, ss.194-256, 2018
2018
20189. Öğretmen Yetiştirme Programlarının Özellikleri
TUNCER M., BERKANT H. G.
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SİSTEMİMİZ (DÜN-BUGÜN-YARIN), Ergün Mustafa, Oral Behçet, Yazar Taha, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.93-130, 2018
2017
201710. Intuitive thinking in English lessons: From theoretical to practice
BERKANT H. G., BAYSAL S.
Educational Research and Practice, Koleva Irina, Duman Gökhan, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.415-424, 2017
2016
201611. From Theory to Practice: Allosteric Learning Model for Teaching Science and Social Studies Lesson
BERKANT H. G., BAYSAL S.
Developments in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva Irina, Atasoy Emin, Cürebal İsa, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.403-413, 2016
2016
201612. Meaningful Causal Thinking: An Instructional Model for Constructivist Theory
BERKANT H. G.
Current Advances in Education, Atasoy Emin, Efe Recep, Jazdzewska Iwona, Yaldır Hülya, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.339-346, 2016
2015
201513. Educational Sciences Students’ Views and Expectations about Graduate Education: Turkey Case Study
BERKANT H. G., Eren İ.
Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva, Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.230-250, 2015
2015
201514. The Effect of Educational Game Based Learning in Primary School First Stage Foreign Language (English) Lessons on Students’ Academic Achievements and Retention
BERKANT H. G., Meryem Deniz A. A.
Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva , Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.180-194, 2015
2015
201515. Evaluation the Levels of Eight Grade Primary School Students’ Critical Thinking Dispositions and Creativity
BERKANT H. G., Nuray A.
Education in 21th Century Theory and Practice, Koleva Irina, Efe Recep, Atasoy Emin, Kostova Zdravka Blagoeva, Editör, St. Kliment Ohridsky University Press, Sofija, ss.11-31, 2015
2010
201016. The Effects of Computer-Based Genetics Lessons on the Academic Achievements of Eighth Grade Students
BERKANT H. G., EFENDİOĞLU A.
Horizons in Education, G.T. Papanikos, N.C.J. Pappas, Editör, Athens: Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.31-38, 2010
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021